Het is leuk om even te laten zien maar niet als er echt iets gebeurt.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niks van. Ze geilen ineens heel erg op die helmet cams terwijl het echt niks toevoegt.
Werden ze maar eens serieus geno- oh wacht.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:17 schreef EsPe het volgende:
Waarom is de FIA zo haar best aan het doen om haar eigen geloofwaardigheid te ondermijnen?
Willen ze gewoon niet meer serieus genomen worden?
Heb je de argumentatie al gezien dan? Of oordeel je op 1 herhaling uit 1 hoek?quote:Op zondag 27 maart 2022 22:17 schreef EsPe het volgende:
Waarom is de FIA zo haar best aan het doen om haar eigen geloofwaardigheid te ondermijnen?
Dat soort eigengereide fratsen heeft HAM wel vaker. Als Toto vorig jaar in Sochi niet gedreigd had om hem anders dood te schieten was hij ook rustig buiten gebleven.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:26 schreef Doevelaer het volgende:
Lewis heeft het helemaal zelf verkloot
Call van Merc was om te pitten
https://streamable.com/bf483d
Dan heb je de F2 race van gisteren gemist. Dat was helemaal drama met Race Directorquote:Op zondag 27 maart 2022 22:17 schreef EsPe het volgende:
E10 denk ik? En eind vorig jaar een trucje met de brandstofquote:Op zondag 27 maart 2022 21:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Snap er echt niks van hoe het kan dat ze zo langzaam zijn. Dit zijn door motoren die doorontwikkeld zijn en niet gloednieuwe ontwerpen?
Hij zat er voor de helft naast, dan moet Stroll ruimte geven en niet zomaar insturen.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:18 schreef Netsplitter het volgende:
Bocht was voor Stroll. Albon was er nooit voorbij.
Zoiets riep Verstappen vorige week ook. Never ever do this againquote:Op zondag 27 maart 2022 22:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat soort eigengereide fratsen heeft HAM wel vaker. Als Toto vorig jaar in Sochi niet gedreigd had om hem dood te schieten was hij ook rustig buiten gebleven.
Ik denk dat je mijn post niet helemaal begrepen hebt maargoed.quote:
Dit is niet een reactie op 1 enkel fragment hoor. Ze zijn al jaren inconsequent bezig.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Heb je de argumentatie al gezien dan? Of oordeel je op 1 herhaling uit 1 hoek?
Verstappen is even eigenwijs, zo niet nog eigenwijzer, maar Newey heeft wel grip op hem.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zoiets riep Verstappen vorige week ook. Never ever do this again
Als je gelijk hebt, heb je gelijk. Zo simpel is hetquote:Op zondag 27 maart 2022 22:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn post niet helemaal begrepen hebt maargoed.
Dan kun overigens wel afsluiten met ene bijdehantesmilie maar er zijn al heel wat topics volgeluld over de onafhankelijkheid en objectiviteit van de stewards, dus (geen) gelijk krijgen en (geen) gelijk hebben zijn per niet definitie hetzelfde in de wondere wereld van F1.
Wellicht is het gewoon een heel lastige materie.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:21 schreef EsPe het volgende:
[..]
Dit is niet een reactie op 1 enkel fragment hoor. Ze zijn al jaren inconsequent bezig.
* EsPe geeft popcornquote:Op zondag 27 maart 2022 22:22 schreef BroesWillems het volgende:
Potdomme, lekker Raceje hoor. Net teruggekeken. Nu even alle zure reacties teruglezen.
Nja zuur, dit was gewoon een leuke GP, daar zal iedereen het wel over eens zijnquote:Op zondag 27 maart 2022 22:22 schreef BroesWillems het volgende:
Potdomme, lekker Raceje hoor. Net teruggekeken. Nu even alle zure reacties teruglezen.
Newey? Wal is precies zijn rol hierin?quote:Op zondag 27 maart 2022 22:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verstappen is even eigenwijs, zo niet nog eigenwijzer, maar Newey heeft wel grip op hem.
Dat er nog maar meer zoals deze mogen komenquote:Op zondag 27 maart 2022 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nja zuur, dit was gewoon een leuke GP, daar zal iedereen het wel over eens zijn
Dat vind ik ook. Maar over het algemeen weet de gemiddelde Fokker toch wat zuurs te vinden.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Exact, dat Max hem alsnog wint is een bonus maar ik heb genoten van begin tot eind. Dit hebben we te lang niet gezien.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Newey dusdanig veel respect bij VER afdwingt dat hij niet helemaal denkt God zelf te zijn en nog wel eens naar anderen luistert, want die heeft natuurlijk wel een beetje een zonnekoninginstelling in zich als hij niet begrensd wordt.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Newey? Wal is precies zijn rol hierin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |