Als deze audio sync loopt, wat een lul is het danquote:Op zondag 27 maart 2022 21:26 schreef Doevelaer het volgende:
Lewis heeft het helemaal zelf verkloot
Call van Merc was om te pitten
https://streamable.com/bf483d
Godver als dit goed gesynced is is het hilarischquote:Op zondag 27 maart 2022 21:26 schreef Doevelaer het volgende:
Team: "Box box box"quote:Op zondag 27 maart 2022 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
LH: "Guys, should I come in?"
Team: *ZZZZZZZZ*
En dat doet het. Kijk maar naar het stuurtje terwijl je luistert naar het opschakelen.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:28 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als deze audio sync loopt, wat een lul is het dan
Huh! Waarom ging die niet naar binnenquote:Op zondag 27 maart 2022 21:26 schreef Doevelaer het volgende:
Die is beterquote:Op zondag 27 maart 2022 21:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Team: "Box box box"
LH: *ZZZZZZZZ*
LH: "Ahh..!"
Zoals ik al voorspelde, moet echt het minst leuke team van allemaal zijn om te werken als niet alles naar wens van Toto of Hamilton gaat, Toto verbouwd de hele tent, en Hamilton heeft 0 zelfreflectie, en gooit alles en iedereen onder de bus voor z'n eigen falenquote:Op zondag 27 maart 2022 21:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"The team gave me inferior material, the tyres were wrong and I was stuck behind some guy. They really should have known better."
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:30 schreef tripel7 het volgende:
Mercedes meteen weer een begraffenisstemming, wat een "leuke" werkgever moet dat zijn, ze weten waars al dat ze vanavond weer er vol van langs krijgen van de geit en toto
Helemaal in de war omdat hij niet vooraan rijdt.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh! Waarom ging die niet naar binnen![]()
![]()
Stom natuurlijk maar hij leek te zijn afgeleid door Ricciardo die heel langzaam reed vlak voor de pit-ingang. Maar die was toen nog wel open ja.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:26 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb die quote wel verzonnen hequote:Op zondag 27 maart 2022 21:30 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Zoals ik al voorspelde, moet echt het minst leuke team van allemaal zijn om te werken als niet alles naar wens van Toto of Hamilton gaat, Toto verbouwd de hele tent, en Hamilton heeft 0 zelfreflectie, en gooit alles en iedereen onder de bus voor z'n eigen falen
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dat doet het. Kijk maar naar het stuurtje terwijl je luistert naar het opschakelen.
Snap er echt niks van hoe het kan dat ze zo langzaam zijn. Dit zijn door motoren die doorontwikkeld zijn en niet gloednieuwe ontwerpen?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:30 schreef Marcoss het volgende:
Wel knap dat je bij de laatste races van vorig jaar een raketmotor kan installeren en dan een paar maanden later op het rechte stuk wordt ingehaald door een Haas..
Tja, de haas was sneller.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:30 schreef Marcoss het volgende:
Wel knap dat je bij de laatste races van vorig jaar een raketmotor kan installeren en dan een paar maanden later op het rechte stuk wordt ingehaald door een Haas..
De haas is een hele andere auto dan vorig jaar natuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2022 21:30 schreef Marcoss het volgende:
Wellicht net als Red Bull te veel focus gelegd op het winnen van het kampioenschap. En daar betalen ze nu de prijs voor.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Snap er echt niks van hoe het kan dat ze zo langzaam zijn. Dit zijn door motoren die doorontwikkeld zijn en niet gloednieuwe ontwerpen?
Nou hier had die gewoon naar binnen moeten komen..quote:Op zondag 27 maart 2022 21:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Stom natuurlijk maar hij leek te zijn afgeleid door Ricciardo die heel langzaam reed vlak voor de pit-ingang. Maar die was toen nog wel open ja.
Moet ik wel bij zeggen dat ie wel erg hard ging. Was lastig geweest om op tijd af te remmen. Niet handig Lewis.
hun focus lag toch te veel op 2021quote:Op zondag 27 maart 2022 21:30 schreef Marcoss het volgende:
Ja, heeft het maximale gehaald om 1 punt te scoren.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
en dan roepen "I have maximized everything"
Ruim voor pit entry zegt Bono al boxboxquote:Op zondag 27 maart 2022 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
LH: "Guys, should I come in?"
Team: *ZZZZZZZZ*
Nee, maar de geweldige Hamilton is nooit schuld. Dat is een godheid der F1.quote:
Klopt, ik had het om moeten draaienquote:Op zondag 27 maart 2022 21:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ruim voor pit entry zegt Bono al boxbox
Maar ligt vrij dicht bij de waarheidquote:
Dat is een flinke blunder van Hamilton zeg.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:26 schreef Doevelaer het volgende:
Wat dan wel interessant is omdat RedBull ook tot de laatste dag van 2021 aan het vechten waren en die wel een auto neer hebben gezet die om de titel kan strijden.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hun focus lag toch te veel op 2021
Er is nu veel meer actie op de baan. Hoe Alonso en Ocon bezig waren, dat was prachtig.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:36 schreef beantherio het volgende:
Ik begin trouwens toch wel te geloven dat de huidige auto's en banden het inhalen makkelijker maken. Moeilijk te geloven dat zo'n gevecht zoals we dat in de laatste ronden zagen tussen Max en Charles met de oude auto's mogelijk was. Dan had de aanvaller misschien maar een kans gehad om in te halen.
Mercedes dacht weer dominant te zijn dit seizoen, en dat valt heel vies tegen, zacht gezegd.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat dan wel interessant is omdat RedBull ook tot de laatste dag van 2021 aan het vechten waren en die wel een auto neer hebben gezet die om de titel kan strijden.
Maar bij mercedes was men dat niet gewend, die waren gewend om na de zomerstop al aan de auto van volgend jaar te gaan werken en vorig jaar kon dat niet en ze hadden, net als RBR, de minste windtunnel en CFD tijd.
Maar niet erg slim, Bottas profiteerde er nogal ruim van.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er is nu veel meer actie op de baan. Hoe Alonso en Ocon bezig waren, dat was prachtig.
Hamilton had alleen maar geluk met één van de twee SC's, dan hij heeft hij volgens Sky pech. En dan blijkt het nu ook nog helemaal zijn eigen fuck up.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee, maar de geweldige Hamilton is nooit schuld. Dat is een godheid der F1.
Gr gr
Sky en de hele Britse apologetenparade.
Wauwquote:Op zondag 27 maart 2022 21:36 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Maar ligt vrij dicht bij de waarheid![]()
[ twitter ]
Meneer kan niet 1-2 laps voor de rest uit cruisen, dus is het het allemaal niks waard, ondanks de inspanningen van z'n team.
Wel leuk om eens geen Toto Wolff in beeld te zien, toch?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mercedes dacht weer dominant te zijn dit seizoen, en dat valt heel vies tegen, zacht gezegd.
RB heeft het in een keer goed gedaan en dat heeft ze geredquote:Op zondag 27 maart 2022 21:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat dan wel interessant is omdat RedBull ook tot de laatste dag van 2021 aan het vechten waren en die wel een auto neer hebben gezet die om de titel kan strijden.
Maar bij mercedes was men dat niet gewend, die waren gewend om na de zomerstop al aan de auto van volgend jaar te gaan werken en vorig jaar kon dat niet en ze hadden, net als RBR, de minste windtunnel en CFD tijd.
Eens, maar dat maakte het ook weer mooier voor ons als toeschouwer. Dit wil je zien in de F1, harde en eerlijke gevechten, en respect naar elkaar.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar niet erg slim, Bottas profiteerde er nogal ruim van.
Voor mijn gevoel zien we ook meer ‘terugkomacties’. Er voorbij betekent niet dat je er voorbij blijft.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:36 schreef beantherio het volgende:
Ik begin trouwens toch wel te geloven dat de huidige auto's en banden het inhalen makkelijker maken. Moeilijk te geloven dat zo'n gevecht zoals we dat in de laatste ronden zagen tussen Max en Charles met de oude auto's mogelijk was. Dan had de aanvaller misschien maar een kans gehad om in te halen.
We krijgen nog wel wat gejank bij Ferrari dit seizoen, daar zullen we ook snel klaar mee zijn.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel leuk om eens geen Toto Wolff in beeld te zien, toch?
Heerlijk, ik mis er ook helemaal niks aanquote:Op zondag 27 maart 2022 21:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel leuk om eens geen Toto Wolff in beeld te zien, toch?
Maar ze hebben dan ook Godheid Adrian Neweyquote:Op zondag 27 maart 2022 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
RB heeft het in een keer goed gedaan en dat heeft ze gered
Dat wordt allemaal overdreven nuquote:Op zondag 27 maart 2022 21:36 schreef beantherio het volgende:
Max heeft vandaag alvast het startsein gegeven.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We krijgen nog wel wat gejank bij Ferrari dit seizoen, daar zullen we ook snel klaar mee zijn.
Combinatie van factoren. Ze hebben het aero concept ook verkeerd, dat werkt door. Als die auto minder zou stuiteren zouden ze denk ik gewoon vooraan mee doen. Verder meen ik me herinneren van vorige seizoenen dat die motor wel snel was maar ook log en groot om in te bouwen in een chassis. Wellicht dat dat mee speelt en dat daarom de Mercedes powered teams niet meer vooruit komen in vergelijking tot de Ferrari en RBT.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Snap er echt niks van hoe het kan dat ze zo langzaam zijn. Dit zijn door motoren die doorontwikkeld zijn en niet gloednieuwe ontwerpen?
Sainz gemist?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:41 schreef mother_mercury het volgende:
[..]
Max heeft vandaag alvast het startsein gegeven.
Het hoort er ook wel een beetje bij, daar is niets mis mee. Alleen bij een bepaald team/bepaalde rijder voert het de boventoon en dan wordt het storend.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:41 schreef mother_mercury het volgende:
[..]
Max heeft vandaag alvast het startsein gegeven.
Vorig jaar was zo lang close racen onmogelijk. Dan was de bandenslijtage voor de volgende auto niet te managen. Nu ging dat prima, sterker nog, VER kon volgen in de wetenschap dat het waarschijnlijk de banden van Leclerc zouden zijn die het eerste problemen gingen geven vanwege zijn afstelling.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:36 schreef beantherio het volgende:
Zeg dat ff tegen Ocon die wéér eens een teamgenoot de muur in wilde duwenquote:Op zondag 27 maart 2022 21:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens, maar dat maakte het ook weer mooier voor ons als toeschouwer. Dit wil je zien in de F1, harde en eerlijke gevechten, en respect naar elkaar.
Ik weet niet waar we zouden zijn zonder jouw altijd gevatte inzichten. Held.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal overdreven nu
Dit was een typische baan om dat mogelijk te maken. Vooral de lange stukken en vele kleine bochtjes waar afgeremd kon worden
Geloof niet dat dit heel het seizoen op deze manier zal gaan....
Ja, maar hebben Williams, Aston Martin en McLaren dan allemaal dezelfde fouten gemaakt? Alles met een Mercedes motor loopt poep.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:42 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Combinatie van factoren. Ze hebben het aero concept ook verkeerd, dat werkt door. Als die auto minder zou stuiteren zouden ze denk ik gewoon vooraan mee doen. Verder meen ik me herinneren van vorige seizoenen dat die motor wel snel was maar ook log en groot om in te bouwen in een chassis. Wellicht dat dat mee speelt en dat daarom de Mercedes powered teams niet meer vooruit komen in vergelijking tot de Ferrari en RBT.
Jow wat een knuppel ik had alleen die 2e gehoord terwijl ze heel gesprek er voor hadden..quote:Op zondag 27 maart 2022 21:26 schreef Doevelaer het volgende:
Te zwaar misschien?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar hebben Williams, Aston Martin en McLaren dan allemaal dezelfde fouten gemaakt? Alles met een Mercedes motor loopt poep.
Sainz had gelijkquote:
Russell toch nog netjes 5de. Dus zo slecht gaan ze nou ook weer niet.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar hebben Williams, Aston Martin en McLaren dan allemaal dezelfde fouten gemaakt? Alles met een Mercedes motor loopt poep.
Ja dat Truus en Hans uit Nieuw-Vennep uit hun plaat gaan in het oliestaatje boeit inderdaad vrij weinigquote:Op zondag 27 maart 2022 21:47 schreef Evenstar het volgende:
Trouwens, net tijdens actie van Max op Leclerc schakelen naar fans die uit hun dak gaan ... welke debiel dat was moeten ze ook meteen postzegels laten likken voor de rest van zijn leven.
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:41 schreef mother_mercury het volgende:
[..]
Max Sainz heeft vandaag alvast het startsein gegeven.
Met wat?quote:
Russell is ook best goed. Ik hoop van harte dat hij beter wordt dit seizoen dan Hamilton.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Russell toch nog netjes 5de. Dus zo slecht gaan ze nou ook weer niet.
Zijn niet de makkelijkste om voor te werken, alles moet altijd perfect. Maar ik heb nog niet gehoord dat ze lastige zijn geworden afgelopen weken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:30 schreef tripel7 het volgende:
Mercedes meteen weer een begraffenisstemming, wat een "leuke" werkgever moet dat zijn, ze weten waars al dat ze vanavond weer er vol van langs krijgen van de geit en toto
doe is rusitgquote:Op zondag 27 maart 2022 21:47 schreef Evenstar het volgende:
Trouwens, net tijdens actie van Max op Leclerc schakelen naar fans die uit hun dak gaan ... welke debiel dat was moeten ze ook meteen postzegels laten likken voor de rest van zijn leven.
Voor Hamilton in algemene stand.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Russell toch nog netjes 5de. Dus zo slecht gaan ze nou ook weer niet.
Dezelfde gast die vorig jaar Stroll in beeld bracht in Monaco op een spannend momentquote:Op zondag 27 maart 2022 21:47 schreef Evenstar het volgende:
De regie bij F1 is sws ruk, ook vaak genoeg dat ze bij bro momenten tactisch naar een andere camera wisselen, want anders word het lastig framen dat ze 'elkaar absoluut haten in deze intense strijd'. Hamilton en Verstappen gingen vorig jaar ook normaal met elkaar om, tot Lewis besloot dat hij de WDC beker ook wel wilde hebben als het iemand anders z'n leven gekost had op Silverstone.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:47 schreef Evenstar het volgende:
En de klanten teams van de motoren zijn daar ook de dupe van.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hun focus lag toch te veel op 2021
Ook herhalingen laten zien terwijl er op de baan nog keihard wordt gestreden binnen 0.5s van elkaar. Doe dat even later ofzo ...quote:Op zondag 27 maart 2022 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dezelfde gast die vorig jaar Stroll in beeld bracht in Monaco op een spannend moment
Ik denk dat de grootte van dat ding behoorlijk meespeelt. Mercedes teams moeten die auto om de motor heen bouwen. RBT (Honda) is trouw gebleven aan hun zero size concept allen kregen ze bij RB de vrije hand en het wel werkend itt tot hun Mclaren periode. Van Ferrari weet ik het niet maar die hebben duidelijk wat nieuws gevonden.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vond de regie sowieso matig.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ook herhalingen laten zien terwijl er op de baan nog keihard wordt gestreden binnen 0.5s van elkaar. Doe dat even later ofzo ...
Sainz heeft gelijk gekregen. Dat is wat anders.quote:
Herhalingen zijn op zich geen probleem, zolang je een korte herhaling doet. Nu waren het telkens lange herhalingen en ook nog vanuit meerdere hoeken waardoor je in de slotfase gewoon de 1e helft van een nieuwe ronde volledig miste..quote:Op zondag 27 maart 2022 21:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ook herhalingen laten zien terwijl er op de baan nog keihard wordt gestreden binnen 0.5s van elkaar. Doe dat even later ofzo ...
Russell gewoon 5e. En voor Lewis in het kampioenschap. Is Russell al de nr 1 in het team?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"The team gave me inferior material, the tyres were wrong and I was stuck behind some guy. They really should have known better."
ik vond het wel goed in beeld gebrachtquote:
Mijn hoogtepunt was wel het uitgebreide shot van wat schreeuwende lui op de tribune terwijl Verstappen en Leclerc, in de slotfase duellerend om de leiding, bijna naast elkaar de eerste bocht in doken.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Uh hij had dus gelijkquote:Op zondag 27 maart 2022 21:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sainz heeft gelijk gekregen. Dat is wat anders.
Magnussen haalde Hamilton weer in nadat hij gepasseerd werd, dat vond ik toch wel heel mooiquote:Op zondag 27 maart 2022 21:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zien we ook meer ‘terugkomacties’. Er voorbij betekent niet dat je er voorbij blijft.
Wat hebben wij met Reddit te maken?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Op Reddit denken ze ook dat Hamilton gewoon pech had met die VSC (die VSC is de enige reden dat hij ooit om de punten had kunnen strijden nog, maar goed) en dat hij anders makkelijk P6-P7 had kunnen zijn. Sky doet het goed.
Ja, die bedoelde ik juist hierboven. Kon van alles misgaan daar. Max kon bocht missen, Leclerc kon in Max duiken ... actie was echt nog niet helemaal over en dan zit je 3 seconden lang naar Henk en Ingrid te kijken.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn hoogtepunt was wel het uitgebreide shot van wat schreeuwende lui op de tribune terwijl Verstappen en Leclerc, in de slotfase duellerend om de leiding, bijna naast elkaar de eerste bocht in doken.
Ja, Hamilton was het haasjequote:Op zondag 27 maart 2022 21:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Magnussen haalde Hamilton weer in nadat hij gepasseerd werd, dat vond ik toch wel heel mooi
Ik werd ook een beetje boos op dat momentquote:Op zondag 27 maart 2022 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn hoogtepunt was wel het uitgebreide shot van wat schreeuwende lui op de tribune terwijl Verstappen en Leclerc, in de slotfase duellerend om de leiding, bijna naast elkaar de eerste bocht in doken.
Ontstellend matig. Die helmet cams terwijl Max en Leclerc aan het vechten waren voor #1 was echt idiotie.quote:
Daar snap ik ook niks van. Ze geilen ineens heel erg op die helmet cams terwijl het echt niks toevoegt.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ontstellend matig. Die helmet cams terwijl Max en Leclerc aan het vechten waren voor #1 was echt idiotie.
Beter gewoon zo'n cam aan de zijkant van de cockpit, bij de spiegel ergens.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niks van. Ze geilen ineens heel erg op die helmet cams terwijl het echt niks toevoegt.
Het is 22.00, je begeleiding trekt de wifi eruit.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Het gaat alleen maar over hamilton hier
Ik ga een dutje doen
Bedankt voor de tip. Ben zo terug, ogenblik.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is 22.00, je begeleiding trekt de wifi eruit.
Hadden we de afgelopen 2 jaar niet een cam vlak voor de halo? Dat vond ik een stuk beter, ook nog eens 360 viewquote:Op zondag 27 maart 2022 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Beter gewoon zo'n cam aan de zijkant van de cockpit, bij de spiegel ergens.
Ach het is best leuk, als er even niets gebeurt. Maar het beeld trilt nog harder dan de auto van Hamilton dus je ziet de helft niet. Ongeschikt voor actie.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niks van. Ze geilen ineens heel erg op die helmet cams terwijl het echt niks toevoegt.
Jaquote:Op zondag 27 maart 2022 22:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is 22.00, je begeleiding trekt de wifi eruit.
Yuki is vorig jaar ook al zwaar genaaid met zo'n straf, dus die zat er wel aan te komenquote:Op zondag 27 maart 2022 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Albon penalty voor die "divebomb" op Stroll
onbegrijpelijk, net als de straf vorig jaar voor Tsunodaquote:Op zondag 27 maart 2022 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Erg mooi stukje.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja
ik heb een zwaar leven hier in Vught
ik wou dat ik die moorden nooit had gepleegd.
het is niet anders....ik kan de tijd niet meer terug draaien. Ik was woest toen iemand mij uitschold.
Offence - Car 23 - Turn 1 incident with car 18. 3 place grid drop and 2 penalty points for Alex Albonquote:Op zondag 27 maart 2022 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Word dus P20 voor hem waarschijnlijk volgende racequote:Op zondag 27 maart 2022 22:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Offence - Car 23 - Turn 1 incident with car 18. 3 place grid drop and 2 penalty points for Alex Albon
Whut... het is nog echt waar ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |