Voor degenen die vonden dat Max teveel klaagde: als je niet wijst op de overtreding van de ander dan wordt je er zelf mee om de oren geslagen. Dit gaat geen straf worden maar beter teveel geklaagd dan te weinig.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Binotto vindt dat Max alsnog gestraft moet worden voor n unsafe release.
Slechte verliezer.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Vorig jaar vond ik RB soms ook "te lief" hierin.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Voor degenen die vonden dat Max teveel klaagde: als je niet wijst op de overtreding van de ander dan wordt je er zelf mee om de oren geslagen. Dit gaat geen straf worden maar beter teveel geklaagd dan te weinig.
Ik zal even unsafe releasen in zijn vriendinquote:Op zondag 27 maart 2022 21:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zoals altijd toch?quote:
Wat zei hij?quote:
Quotes.quote:
Ik lees net iets over Binottoquote:Op zondag 27 maart 2022 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorig jaar was ook de vuile strijd tussen de teams. Dat is er dit jaar gelukkig tot nu toe niet
Personally I feel like I maximized everything, but I do not know if we did as a teamquote:
"The team gave me inferior material, the tyres were wrong and I was stuck behind some guy. They really should have known better."quote:
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Personally I feel like I maximized everything, but I do not know if we did as a team
Waar heb je het overquote:
Zo, da's niet lief.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Personally I feel like I maximized everything, but I do not know if we did as a team
Damn...quote:Op zondag 27 maart 2022 21:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"The team gave me inferior material, the tyres were wrong and I was stuck behind some guy. They really should have known better."
Gezellige boel daar.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"The team gave me inferior material, the tyres were wrong and I was stuck behind some guy. They really should have known better."
Dit zei hij echt ?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Denk het niet. Alonso had een levensgrote warning met "COOL THE CAR" in rood op zijn stuur knipperen, Dat lijkt me dan niet de brandstof pomp. Eerder iets met de koeling oid.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook omdat er vorige week 3 Red Bull's vlak na elkaar uitvielen, zou het weer die brandstofpomp zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |