Dit soort posts. Genieten, elke keer weer.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:01 schreef inZanity het volgende: [..] Heb je niet opgelet vorig jaar? Verstappen is alleen op papier (en in de hoofden van onsportieve Verstappen fans zonder eer) wereldkampioen. Ieder ander die Formule 1 volgt weet dat Hamilton de daadwerkelijke wereldkampioen was vorig jaar.
Manmanmanquote:Op zondag 27 maart 2022 21:04 schreef Evenstar het volgende:
Mods die door slotjes posten ......kansloos.
Ik vind WK's met de beste coureur tegen de beste auto ook leuk, maar hoe meer het een gelijke strijd is hoe beter.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was goed vanwege het kampioenschap, maar de races waren over de hele linie eigenlijk een stuk minder doordat die gelijkwaardigheid er niet was
Stop&go penaltyquote:Op zondag 27 maart 2022 21:04 schreef Evenstar het volgende:
Mods die door slotjes posten ......kansloos.
Ze geilen op aandacht hè.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit soort posts. Genieten, elke keer weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan van alles zijn. Bottas een probleem met hitte dacht ik. Alonso en Ricciardo vielen gewoon ineens stil.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:04 schreef LTVDK het volgende:
Ben toch benieuwd wat er voor storing of iets was dat Alonso, Bottas en Ricciardo zo'n beetje alledrie op hetzelfde moment uitvielen
Zouden dit soort types ook aanhangers van Willem Engel zijn? Zou me niet verbazen.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tranenlikkendecartman.gifquote:Op zondag 27 maart 2022 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
The obsession is real.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet vorig jaar?
Verstappen is alleen op papier (en in de hoofden van onsportieve Verstappen fans zonder eer) wereldkampioen. Ieder ander die Formule 1 volgt weet dat Hamilton de daadwerkelijke wereldkampioen was vorig jaar.
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zouden dit soort types (die jij quote bedoel ik dus he)ook aanhangers van Willem Engel zijn? Zou me niet verbazen.
Hmm Leclerc ook? Dacht alleen Sainz Perez en Mag.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:07 schreef Netsplitter het volgende:
Gaat interessant worden wat ze gaan doen met Leclerc, Sainz en Magnussen.
Ja ook omdat er vorige week 3 Red Bull's vlak na elkaar uitvielen, zou het weer die brandstofpomp zijn?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan van alles zijn. Bottas een probleem met hitte dacht ik. Alonso en Ricciardo vielen gewoon ineens stil.
Leclerc reed de snelste tijd onder geel.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hmm Leclerc ook? Dacht alleen Sainz Perez en Mag.
Leclerc over de pitline. 2x ofzo?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hmm Leclerc ook? Dacht alleen Sainz Perez en Mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |