Hij vergat dat Hamilton nog naar binnen moest, denk ik.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:00 schreef Nattekat het volgende:
Albers heeft een andere race gezien dan ik.
Nee, was een touché. Stroll kon door, Albon helaas niet.quote:
Een beetje een klassieke Ziggo gast a la Mattiequote:
Nee, Stroll sneed Albon waardoor laatstgenoemde een lekke band kreegquote:
Ziedend.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet vorig jaar?
Verstappen is alleen op papier (en in de hoofden van onsportieve Verstappen fans zonder eer) wereldkampioen. Ieder ander die Formule 1 volgt weet dat Hamilton de daadwerkelijke wereldkampioen was vorig jaar.
Staat op +1 lap weet eigenlijk niet of hij stil stond of echt heeft doorgereden.quote:
En de realiteit is dat Max de wereldkampioen isquote:Op zondag 27 maart 2022 21:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Verstappen is alleen op papier (en in de hoofden van onsportieve Verstappen fans zonder eer) wereldkampioen. Ieder ander die Formule 1 volgt weet dat Hamilton de daadwerkelijke wereldkampioen was vorig jaar.
Gelachen, dankjewel hiervoor.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dan zijn ze al wat op hun schreden teruggekeerd aangezien ze een paar maanden geleden nog liepen te schreeuwen dat de RB twee keer zo snel was als de Merc.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky dat doodleuk beweert dat we vorig seizoen gelijkwaardige auto's hadden, wat ik heb ik dat gemist.
En dat stoppen betekende dat hij helemaal achteraan de baan weer zou opkomen.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij vergat dat Hamilton nog naar binnen moest, denk ik.
Albon reed lek omdat Stroll hem torpedeerdequote:Op zondag 27 maart 2022 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen Latifi toch maar met een crash eigenlijk? Ja Albon met een lekke band dan nog
Ik denk dat Doornbos nu zoiets heeft van: blij dat ik daar nu niet sta.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Giedo wordt ook echt helemaal gek volgens mij
Nee hoor, dat geldt alleen voor trieste die-hards #LH44-fans. Zal snel verstommen nu Max wint en Lewis vecht om P10.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Feijenoord is eigenlijk ook al jaren de kampioen van Nederland…quote:Op zondag 27 maart 2022 21:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja, Max had de meeste punten dusquote:Op zondag 27 maart 2022 21:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Coronel is nu al verdwenen.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat Doornbos nu zoiets heeft van: blij dat ik daar nu niet sta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |