Als dat de regel is heb ik niks gezegd, maar het voelt wat oneerlijkquote:Op zondag 27 maart 2022 20:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er staan me situaties bij van een paar jaar geleden waarbij een coureur tijdens SC een plek probeerde terug te geven en dat vervelende gevolgen had. Volgens mij is teruggeven in de 1e ronde na herstart de gebruikelijke aanpak.
Zand er over.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Ik deed het net ook bij een andere
Christijan Albers, oud Formule 1 coureur. Bijzonder dat je hem niet kent, F1 liefhebber zijndequote:Op zondag 27 maart 2022 20:53 schreef Sfancta het volgende:
Wie is die guus meeuwis naast guido in die studio? Kijk voor het eerst nu deze onzin
Zijn ouders begrepen niet hoe deze naam gespeld dient te worden.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jij steeds met je Guido. Het is Giedo
Dat was hijzelf, hij was zo goed bezig en dat kon de wagen niet aan.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
'Bottas had sudden rise in engine temperature, risk of failing.'
Ooit nog vierde in VS.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Christijan Albers, oud Formule 1 coureur. Bijzonder dat je hem niet kent, F1 liefhebber zijnde
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky dat doodleuk beweert dat we vorig seizoen gelijkwaardige auto's hadden, wat ik heb ik dat gemist.
Giedo zegt dan zelf weer Zeefetie car dus dat heft elkaar weer op.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jij steeds met je Guido. Het is Giedo
Bijna het zelfde niveau als de trollen hier.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky dat doodleuk beweert dat we vorig seizoen gelijkwaardige auto's hadden, wat ik heb ik dat gemist.
Telegraaf genot.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:59 schreef Mylene het volgende:
Max Verstappen en Charles Leclerc genieten van supergevecht: ’
Ik vond het wel heel erg sneu voor Alonso. Keihard knokken met Ocon, prachtig. En dan dit. Had wel medelijden met hem.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:58 schreef heywoodu het volgende:
Albers: "Het mooie van dit circuit, er gebeurt altijd wat. He, er is altijd something going on."
Ja ok, maar veel uitvallers waren technisch
Vorig jaar was goed vanwege het kampioenschap, maar de races waren over de hele linie eigenlijk een stuk minder doordat die gelijkwaardigheid er niet wasquote:Op zondag 27 maart 2022 20:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Vooraan in het veld?quote:Op zondag 27 maart 2022 20:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Alleen Latifi toch maar met een crash eigenlijk? Ja Albon met een lekke band dan nogquote:Op zondag 27 maart 2022 20:58 schreef heywoodu het volgende:
Albers: "Het mooie van dit circuit, er gebeurt altijd wat. He, er is altijd something going on."
Ja ok, maar veel uitvallers waren technisch
Stroll en Albon aan het einde.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen Latifi toch maar met een crash eigenlijk? Ja Albon met een lekke band dan nog
Wordt ook een beetje oud he.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:00 schreef Nattekat het volgende:
Albers heeft een andere race gezien dan ik.
Was Stroll ook uitgevallen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |