Gaaf, dat ga ik morgen terugkijkenquote:Op zondag 27 maart 2022 20:49 schreef Perox het volgende:
[..]
Nee, het was meer de teneur hoor. Je weet wel als je iets moet aanprijzen maar je hart ligt er niet echt... Dat werk.
Oppassen voor Houti’s met raketten.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Jammer van het land, races hier zijn tof![]()
Vandaag ook weer twee uit twee.
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Well done to Max”
![]()
Baas die Charles.
Net zoals vorig jaar zeker?quote:Op zondag 27 maart 2022 20:49 schreef inZanity het volgende:
Leuk voor Leclerc en Verstappen dat ze leuk mee mogen doen. Maar uiteindelijk zal Hamilton ook dit jaar weer gewoon wereldkampioen worden 🐐
Keihard hopen dat de pitlane alvast open ging terwijl de vsc nog een ronde zou blijven, puur omdat dat goed zou zijn voor hammiequote:Op zondag 27 maart 2022 20:46 schreef Perox het volgende:
De lullo's van Sky proberen nog te doen of het nieuwe F1 seizoen iets voorstelt maar de teleurstelling over geen Brit in de buurt van P1 sijpelt er keihard doorheen.![]()
een beetje autotje sturen terwijl ik bijna nobelprijzen gewonnen heb maar dat ik me niet wilde laten nominerenquote:Op zondag 27 maart 2022 20:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Meer bereikt dan jij ooit zal bereiken
Hands is nog voor interpretatie vatbaar, over een lijn gaan niet.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:47 schreef mother_mercury het volgende:
[..]
Hij probeert Le Clerc erin te naaien door oa te zeuren over ‘he’s crossing the line’. Zelfde als een voetballer een andere speler een gele of rode kaart aansmeert voor aangeschoten hands oid. En verder kampioenonwaardig.
Als we destijds bij Schumacher alles hadden kunnen horen in de jaren 90…quote:Op zondag 27 maart 2022 20:32 schreef Evenstar het volgende:
Mooi dit hoor, meer genieten dan met Lewis.
Al mag Max wel tikje minder zeuren. Was eerste keer dat ik hem hele tijd commentaar hoorde geven (white line x2, gele vlaggen, achterlicht etc). Heeft hij niet nodig, maar hij heeft nu ook begrepen dat dat is hoe je het moet spelen, want je wint er blijkbaar wel 7 WK's mee.
Graag gedaan.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:47 schreef _UserName_ het volgende:
Ik wil overigens nog wat credits neerleggen voor user @:hole1988 voor het maken van een fijne regulator van GP Radio. Bij deze.
http://gpradio.hole1988.nl/
Ja, en onze Max derdequote:Op zondag 27 maart 2022 20:49 schreef inZanity het volgende:
Leuk voor Leclerc en Verstappen dat ze leuk mee mogen doen. Maar uiteindelijk zal Hamilton ook dit jaar weer gewoon wereldkampioen worden 🐐
Absoluut en Charles heeft ook echt als een koning gereden. Kijk alleen al naar het verschil met de rest! Max en hij zijn in een aparte categorie dit seizoen. Mooie verhalen over Sainz en Perez. Maar de absolute animals zijn Leclerc en Verstappen natuurlijk!quote:Op zondag 27 maart 2022 20:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Well done to Max”
![]()
Baas die Charles.
Goed gebruld leeuw.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:51 schreef Evenstar het volgende:
Vorige week Max die naar Leclerc liep om te feliciteren. Nu Leclerc die meteen Max feliciteert![]()
Hopelijk blijven ze dat hele seizoen door doen. Fair vechten, zonder ongelukken. Misschien dat het dan doordringt dat het niet altijd aan Max lag dat het fout ging.
Jij steeds met je Guido. Het is Giedoquote:
Ik was Times Person of the Year in 2006quote:Op zondag 27 maart 2022 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
een beetje autotje sturen terwijl ik bijna nobelprijzen gewonnen heb maar dat ik me niet wilde laten nomineren
Lijn = lijnquote:Op zondag 27 maart 2022 20:47 schreef mother_mercury het volgende:
[..]
Hij probeert Le Clerc erin te naaien door oa te zeuren over ‘he’s crossing the line’. Zelfde als een voetballer een andere speler een gele of rode kaart aansmeert voor aangeschoten hands oid. En verder kampioenonwaardig.
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:49 schreef inZanity het volgende:
Dat matennaaierij via de boordradio zie ik ook liever niet van hem.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:33 schreef VacaLoca het volgende:
Opzich terechte klacht van Max op de radio maar als fan van 'm ben ik blijer met een overwinning als ie niet zeurt op de radio
Ja hoor, appeleren voor hands is onsportiefquote:Op zondag 27 maart 2022 20:47 schreef mother_mercury het volgende:
[..]
Totdat Charles de boardradios van Welldone Max gaat terugluisteren…quote:Op zondag 27 maart 2022 20:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Well done to Max”
![]()
Baas die Charles.
Andersom zou dat natuurlijk noooooooooooooooooooooit gebeuren.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:47 schreef mother_mercury het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een kampioenschap op het spel staatquote:Op zondag 27 maart 2022 20:51 schreef Evenstar het volgende:
Vorige week Max die naar Leclerc liep om te feliciteren. Nu Leclerc die meteen Max feliciteert![]()
Hopelijk blijven ze dat hele seizoen door doen. Fair vechten, zonder ongelukken. Misschien dat het dan doordringt dat het niet altijd aan Max lag dat het fout ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |