Is die Poor and Stupid genoeg?quote:Op zondag 27 maart 2022 20:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Debuut van Loris Hezemans in de NASCAR dadelijk
Ferrari weer illegaal bezig?quote:Op zondag 27 maart 2022 20:46 schreef Adames het volgende:
Het harvesting verhaal met die lamp vond ik wel raar. Of het waar is en wat je er mee zou moeten doen.
KHASOGGHIEDquote:Op zondag 27 maart 2022 20:43 schreef JohnBercow het volgende:
Kom Mohammed Bin Salman Al Saud nog in beeld zo?
De merc saftycar deed prima zat geloof ik ook een Brit in.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:46 schreef Perox het volgende:
De lullo's van Sky proberen nog te doen of het nieuwe F1 seizoen iets voorstelt maar de teleurstelling over geen Brit in de buurt van P1 sijpelt er keihard doorheen.![]()
Hadden ze nog smoesjes?quote:Op zondag 27 maart 2022 20:46 schreef Perox het volgende:
De lullo's van Sky proberen nog te doen of het nieuwe F1 seizoen iets voorstelt maar de teleurstelling over geen Brit in de buurt van P1 sijpelt er keihard doorheen.![]()
Hij probeert Le Clerc erin te naaien door oa te zeuren over ‘he’s crossing the line’. Zelfde als een voetballer een andere speler een gele of rode kaart aansmeert voor aangeschoten hands oid. En verder kampioenonwaardig.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heeft niks met elkaar te maken.
Spelregels moeten gehandhaafd worden. Dat heeft niks te maken met respect richting je rivalen.
Schoot Verstappen hem over de lijn danquote:Op zondag 27 maart 2022 20:47 schreef mother_mercury het volgende:
[..]
Hij probeert Le Clerc erin te naaien door oa te zeuren over ‘he’s crossing the line’. Zelfde als een voetballer een andere speler een gele of rode kaart aansmeert voor aangeschoten hands oid. En verder kampioenonwaardig.
maar dat hoort erbij als je kampioen bent. Lewis deed dat voorgaande jaren ook de hele tijd als hij 2e lag.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:47 schreef mother_mercury het volgende:
[..]
Hij probeert Le Clerc erin te naaien door oa te zeuren over ‘he’s crossing the line’. Zelfde als een voetballer een andere speler een gele of rode kaart aansmeert voor aangeschoten hands oid. En verder kampioenonwaardig.
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:47 schreef beantherio het volgende:
En de pechvogels van vandaag zijn Perez en Hamilton alonso.
Dat verwacht ik nietquote:Op zondag 27 maart 2022 20:47 schreef Mylene het volgende:
Het was weer gezellig, op naar Australië waar ik verwacht dat Lewis een comeback gaat maken.
Alleen Perez. Die kon dat nooit weten wat er ging gebeuren.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:47 schreef beantherio het volgende:
En de pechvogels van vandaag zijn Perez en Hamilton.
Nou neequote:Op zondag 27 maart 2022 20:47 schreef Mylene het volgende:
Het was weer gezellig, op naar Australië waar ik verwacht dat Lewis een comeback gaat maken.
Nee, het was meer de teneur hoor. Je weet wel als je iets moet aanprijzen maar je hart ligt er niet echt... Dat werk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |