Tja, moet je wel op die plek willen wonen... Mij niet gezien.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:34 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Nou als die vrouw een kind heeft zit die er straks warmpjes bij
Je kan je de verhuurder altijd nog het contract laten afkopen.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:37 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Tja, moet je wel op die plek willen wonen... Mij niet gezien.
[ afbeelding ]
Als die vrouw over 10 jaar dood neervalt, maken ze uiteindelijk wel een klappertje. Maar sommige investeerders hebben geen geduld en zijn te hebberig.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:35 schreef hangtime het volgende:
[..]
Dan ben je wel heeel dom als je zoiets gaat kopen.
Dan betaal je daarna alleen aan je energierekening meer dan je huur nu.
Heeft geen enkel financieel voordeel om te gaan kopen.
Gaat dat niet om kinderen die het contract niet kunnen overnemen omdat ze minderjarig zijn, of het simpelweg niet kunnen betalen?quote:Op zondag 27 maart 2022 17:33 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Volgensmij werkt dit ook niet zo. Recent nog paar maal dat ouder(s) overlijden en kind de huurwoning uit moet. Verhuurder stond in recht al was dat ethisch niet zo makkelijk.
Zie de quote waarop ik reageerde, die stelde voor dat de huurder het ging kopen.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:52 schreef Fer het volgende:
[..]
Als die vrouw over 10 jaar dood neervalt, maken ze uiteindelijk wel een klappertje. Maar sommige investeerders hebben geen geduld en zijn te hebberig.
Als de vrouw stervende is, kind laten inschrijven op het adres en een tijdje samenwonen, dan kan/mag het dus?quote:
Nee, er zijn wel wat meer voorwaarden aan verbonden.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:18 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Als de vrouw stervende is, kind laten inschrijven op het adres en een tijdje samenwonen, dan kan/mag het dus?
Meerderjarige inwonende kinderen worden ook gewoon uitgezet als ouders overlijden.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:58 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Gaat dat niet om kinderen die het contract niet kunnen overnemen omdat ze minderjarig zijn, of het simpelweg niet kunnen betalen?
Nou als ze al sinds 87 huurt zal ze tegen de 60 lopen. Dan zou ik als ik haar was trouwen met het vriendje van d'r kleindochter.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:25 schreef Leandra het volgende:
Als ze zou trouwen zou het een ander verhaal zijn.
Dan kan de wettelijke echtgeno(o)t(e) niet zo eenvoudig uitgezet worden.
Dus wie weet hoe lang dit verhaal nog gaat duren.
Als ze tegen de 60 loopt zit haar kleindochter waarschijnlijk in groep 3 ofzo...quote:Op zondag 27 maart 2022 18:32 schreef vipergts het volgende:
[..]
Nou als ze al sinds 87 huurt zal ze tegen de 60 lopen. Dan zou ik als ik haar was trouwen met het vriendje van d'r kleindochter.
belachelijk veel? nee gewoon goed tegen aasgieren van verhuurders.. terecht dat de huurder hele forse rechten heeftquote:Op zondag 27 maart 2022 14:47 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Reageerde op de ts die dat (inderdaad ten onrechte) stelt
De verhuurder wist wat ie kocht in 2015 en dat huurders belachelijk veel in bescherming worden genomen in dit land
Dat is waar ik zou er echt alles aan doen om die verhuurder een hak te zetten.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze tegen de 60 loopt zit haar kleindochter waarschijnlijk in groep 3 ofzo...
Dat zou een baassenactie zijnquote:Op zondag 27 maart 2022 18:32 schreef vipergts het volgende:
[..]
Nou als ze al sinds 87 huurt zal ze tegen de 60 lopen. Dan zou ik als ik haar was trouwen met het vriendje van d'r kleindochter.
Meerdere zaken geweest recent.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:58 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Gaat dat niet om kinderen die het contract niet kunnen overnemen omdat ze minderjarig zijn, of het simpelweg niet kunnen betalen?
Nogmaals, ben ik het mee eens ik reageerde op tsquote:Op zondag 27 maart 2022 18:36 schreef mschol het volgende:
[..]
belachelijk veel? nee gewoon goed tegen aasgieren van verhuurders.. terecht dat de huurder hele forse rechten heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |