Ik ben er bang voor. Zowel Rusland als de VS zijn onschendbaar zo lijkt het.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus Poetin krijg je niet voor een gerechtshof als ze alle leads hebben verborgen?
Duidelijk. Maar ga dan niet huilen als anderen je hier vertellen dat jij gewoon ferm in het vakje pro-putin valtquote:Op zondag 27 maart 2022 17:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Omdat ik steeds meer beeldmateriaal voorbij zie komen en er ook het één en ander bevestigd wordt ben ik wel geneigd om wat andere dingen die nog niet bevestigd zijn ook te geloven ja.
Dat klopt wel, de inval van Irak was ook nooit legitiem. (Of te verantwoorden, dat is een betere uitleg voor het starten van een oorlog)quote:Op zondag 27 maart 2022 17:38 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. Zowel Rusland als de VS zijn onschendbaar zo lijkt het.
Waardoor gaat dat ten koste van onschuldige mensen?quote:Op zondag 27 maart 2022 17:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus als jij aangevallen wordt mag je alles doen om je te verdedigen ook als het te kostte gaat van andere onschuldige mensen?
Maar als ik daarna kritiek heb op Rusland blijf ik pro-putin?quote:Op zondag 27 maart 2022 17:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar ga dan niet huilen als anderen je hier vertellen dat jij gewoon ferm in het vakje pro-putin valt
Klopt, net zoals ze Al Capone ook niet strafrechtelijk konden aanpakken.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus Poetin krijg je niet voor een gerechtshof als ze alle leads hebben verborgen?
Op landenschaal? Ja.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus als jij aangevallen wordt mag je alles doen om je te verdedigen ook als het te kostte gaat van andere onschuldige mensen?
quote:Op zondag 27 maart 2022 16:19 schreef ExTec het volgende:
of vinden we het eigenlijk niet zo tof dat Oekraïners zich doodvechten, want "dat kost levens! Kan Zelensky niet gewoon ff snel op z'n rug gaan liggen, jah?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is een lijstje voor.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Wanneer is het starten van een oorlog eigenlijk legitiem?
Dat is oorlog, nooit anders geweest, zal nooit anders zijn.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dit kun je prima opzoeken. Hongarije heeft problemen met de behandeling van de etnische Hongaarse minderheid in Oekraïne, dit is al een jarenlang conflict.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:19 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik snap de Hongaarse positie ook niet. Hongarije heeft in het verleden zelf ook genoeg te lijden gehad van de Sovjet bezetting. Hoe komt het dat zij zo anders in de wedstrijd zitten dan andere voormalige Sovjet-staten?
Dat ze het gevecht aan gaan lijkt me vrij logischquote:Op zondag 27 maart 2022 17:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Op landenschaal? Ja.
Je wijd zeer weinig uit over wat je precies laf vind dan, maar ik heb soort van idee dat Oekraïne in stedelijke gebieden het gevecht aangaat?
Het komt niet bij je op dat het gevecht niet aangaan, onmiddellijk betekent dat je de stad in kwestie verliest?
Of is het cirkeltje dan rond, zijn we dan weer aangekomen bij:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt verdacht veel op morele chantage, dat wijzen op het feit dat er aan de onderkant van de Russische maatschappij veel mensen sterven door de sancties.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hij heeft geeneens gelijk.
We zijn wel in oorlog met rusland. Vinden ze in rusland ook. Alleen niet met wapens, maar met sancties.
En de doden die dat aan russische kant oplevert, onderkant van de maatschappij bv die niet meer te vreten heeft, medische behandelingen die stoppen vanwege boycot medicijnen/ apparatuur, etc, zijn weliswaar niet erg zichtbaar, maar dood zijn/gaan ze nog steeds.
Ja, dat heb ik al eerder gelezen. Maar dan waren het de Russen die het geld niet uitgaven, maar in eigen zak staken. De conclusie was dat Oekraïne gered was door de Russische corruptie.quote:
Dat was toen eigenlijk al een verouderde manier van oorlogsvoering, het leger van de VS stelde toen eigenlijk nog heel weinig voor. Interessant hoe dat in de 100 jaar daarna zo drastisch veranderde.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De enige echte eerlijke manier van oorlog voeren:
Idd, een beetje zelf nadenken kan geen kwaad ik geloof iig ook niet alles wat die engeltjes in Oekraïne de wereld in slingeren.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus omdat ik beeldmateriaal in twijfel trek ben ik gelijk pro Rusland?
Wat is dat nou weer voor kromme gedachtegang?
Ik kies helemaal geen partij.
Net alsof iemand die kritiek heeft op wat Oekraïne doet gelijk pro Rusland is.
Slaat echt nergens op.
Als je de sterkste bent.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Wanneer is het starten van een oorlog eigenlijk legitiem?
Kent iemand hem? En weet wat er mis zou zijn met zijn threads?quote:Kamil Galeev
@kamilkazani
Galina Starovoitova Fellow @TheWilsonCenter
. MLitt in Early Modern History, St Andrews. MA in China Studies, Peking University
Die verheerlijking van alles wat Oekraïsch is slaat ook nergens op. Gewoon een failedstate net als Rusland zelf.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:59 schreef halfway het volgende:
[..]
Idd, een beetje zelf nadenken kan geen kwaad ik geloof iig ook niet alles wat die engeltjes in Oekraïne de wereld in slingeren.
Dan heb je niet echt op de rest van mijn posts gelet.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:53 schreef torentje het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op morele chantage, dat wijzen op het feit dat er aan de onderkant van de Russische maatschappij veel mensen sterven door de sancties.
Welke onschuldige mensen?quote:Op zondag 27 maart 2022 17:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |