Tuurlijk niet, hij is verantwoordelijk voor wat er gebeurt net als Poetin.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alleen als hij daar opdracht toe heeft gegeven.
Je hebt gelijk. Maar een directe confrontatie tussen een Navo-land en Rusland blijft bloedlink.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, zelf actief deel gaan nemen aan een conflict, is uitgezonderd van Art.5.
Rusland.quote:
Zeker liegen beide partijen.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom ben jij geneigd dat te geloven terwijl je eerst claimt dat beide kanten constant liegen? Leg dat nou eens uit want ik snap die logica dus totaal niet. Een filmpje uit Russische bron wat niet te verifieeren is geloof je omdat er iets schokkends te zien is?
Ik kan daar niet echt wat mee, eigenlijk.
Onzin.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, hij is verantwoordelijk voor wat er gebeurt net als Poetin.
Dus omdat ik kritiek heb op Oekraïne ben ik gelijk pro Rusland.quote:
Heb in 2014 al gezien waar de Oekrainers toe in staat zijn. Valt nog mee dat ze niet levend verbrand worden. Dat is vrij populair daar (duizenden Polen tijdens WW2, 28 berkutz (oproerpolitie) tijdens Maidan, 38 communisten in het vakbondsgebouw in Odesa....)quote:Op zondag 27 maart 2022 11:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt er wel op dat ze hier een oorlogsmisdaad begaan.
Laatste video is wel heftig. 3 soldaten worden point blank in hun been (of arm?) geschoten met bloed wat eruit spuit (dus voor mensen met een zwakke maag pas op)
[ twitter ]
Dat mensen hiermee in duslliscussie gaan... Hij heeft zelfs gezegd het nieuws niet te volgenquote:Op zondag 27 maart 2022 17:17 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus omdat ik kritiek heb op Oekraïne ben ik gelijk pro Rusland.
Dat is echt een kromme gedachtegang.
Alsof de Russische militairen 100% slecht zijn en de Oekraïnse 100% goed.
Maar je bent "geneigd om hun beeldmateriaal te geloven", dus wat is het nou?quote:Op zondag 27 maart 2022 17:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus omdat ik beeldmateriaal in twijfel trek ben ik gelijk pro Rusland?
quote:Op zondag 27 maart 2022 17:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom ben jij geneigd dat te geloven terwijl je eerst claimt dat beide kanten constant liegen? Leg dat nou eens uit want ik snap die logica dus totaal niet. Een filmpje uit Russische bron wat niet te verifieeren is geloof je omdat er iets schokkends te zien is?
Ik kan daar niet echt wat mee, eigenlijk.
Het is de Russische stijl, kijk naar Aleppo, Grozny en nu Mariupol.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vertel mezelf helemaal niks, ik heb het ook niet over 1000en gebouwen gehad.
Maar Rusland heeft er geen baat bij om alles naar de klote te schieten.
Ook het bombarderen van schuilkelders hebben ze geen belang bij.
Probeer nou eens neutraal te denken.
Wat is nou makkelijker voor Rusland?
Een stad innemen zonder burgers en enkel militairen of een stad vol met burgers en militairen?
Je zal waarschijnlijk ook snappen dat het zonder burgers veel makkelijker vechten is voor de Russen.
Daarom denk ik ook dat de Oekraïners de uitvlucht van burgers verhinderen.
Ik kijk bewust geen nieuws meer over de oorlog.
Beide partijen liegen er op los.
Ze hebben niet voor die oorlog gekozen hè. Het is geen voetbalwedstrijd die ontsierd wordt door schwalbes en tijdrekken.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:00 schreef Candymannetje het volgende:
Ik zie toch best veel filmpjes voorbij komen dat de Oekraïners op een laffe manier vechten.
Had ik niet verwacht van ze, doet me een beetje denken aan Israël Palestina ruzies.
Niet om de oorlog goed te praten natuurlijk.
Dat betekend dat Poetin ook niet kan worden berecht totdat alle of sommige oorlogsdaden bewezen door hem in opdracht zijn gegegeven?quote:Op zondag 27 maart 2022 17:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Onzin.
Alleen als Zelensky hier opdracht tot heeft gegeven kun je hem ervoor berechten.
Zelensky met Poetin vergelijken slaat bovendien nergens op, Poetin is deze oorlog begonnen en kan hem ook weer beëindigen.
Tuurlijk wel, is al opgemerkt, dan moet je kunnen bewijzen dat het een order van de top is, en zoniet, zullen de individuen die dit op hun geweten hebben voor de krijgsraad komen.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, hij is verantwoordelijk voor wat er gebeurt net als Poetin.
Wat voor kritiek heb je dan op Rusland?quote:Op zondag 27 maart 2022 17:17 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus omdat ik kritiek heb op Oekraïne ben ik gelijk pro Rusland.
Dat is echt een kromme gedachtegang.
Alsof de Russische militairen 100% slecht zijn en de Oekraïnse 100% goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik steeds meer beeldmateriaal voorbij zie komen en er ook het één en ander bevestigd wordt ben ik wel geneigd om wat andere dingen die nog niet bevestigd zijn ook te geloven ja.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar je bent "geneigd om hun beeldmateriaal te geloven", dus wat is het nou?
Wat Tijger_M zegt:
[..]
Lekker wat ethnic cleansenquote:Op zondag 27 maart 2022 16:48 schreef capricia het volgende:
Mooi. Een tweede front erbij.
[ twitter ]
Heel mooi.
Dat ze een oorlog begonnen zijn misschien?quote:Op zondag 27 maart 2022 17:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat voor kritiek heb je dan op Rusland?
Ik zie alleen dat Oekraïense strijders laf zijn en dat de Russen terecht burgerdoelen aanvallen, etc
Vertaal dat eens naar Irak, is Bush berecht voor de misstanden in de Abu Graib gevangenis?quote:Op zondag 27 maart 2022 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat betekend dat Poetin ook niet kan worden berecht totdat alle of sommige oorlogsdaden bewezen door hem in opdracht zijn gegegeven?
Het binnenvallen van een land noem ik geen defensie.quote:Dream on.
Allebei zijn ze gewoon eindverantwoordelijk over defensie, punt uit.
Kom op zeg.
Dus als jij aangevallen wordt mag je alles doen om je te verdedigen ook als het te kostte gaat van andere onschuldige mensen?quote:Op zondag 27 maart 2022 17:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor die oorlog gekozen hè. Het is geen voetbalwedstrijd die ontsierd wordt door schwalbes en tijdrekken.
Echt, wat een onwaarschijnlijke sneuneus ben jij toch.
Dus Poetin krijg je niet voor een gerechtshof als ze alle leads hebben verborgen?quote:Op zondag 27 maart 2022 17:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, is al opgemerkt, dan moet je kunnen bewijzen dat het een order van de top is, en zoniet, zullen de individuen die dit op hun geweten hebben voor de krijgsraad komen.
Ja.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat betekend dat Poetin ook niet kan worden berecht totdat alle of sommige oorlogsdaden bewezen door hem in opdracht zijn gegegeven?
Dream on.
Allebei zijn ze gewoon eindverantwoordelijk over defensie, punt uit.
Kom op zeg.
A.Hitler is toch nooit berecht als eindverantwoordelijke, die zou echt meteen opgehangen worden.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja.
Was aan eind van WO2 ook een behoorlijk dingetje: bewijzen dat het regime opdracht had gegeven tot de holocaust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |