Dat zou ik prima doen wanneer hun (of mijn) huis in de fik staat. Maar niet om "mag ik je cc lenen"quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je ouders zijn uit eten dan wacht je toch met boeken. Eer dat ik mijn ouders lastig ga vallen als ze lekker uit eten zijn.
O wauw, ja! No way dat ik ze daarvoor ging lastig vallen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zou ik prima doen wanneer hun (of mijn) huis in de fik staat. Maar niet om "mag ik je cc lenen"
Haha Ja dat.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zou ik prima doen wanneer hun (of mijn) huis in de fik staat. Maar niet om "mag ik je cc lenen"
Hun zoon gaat ook meequote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O wauw, ja! No way dat ik ze daarvoor ging lastig vallen.
En hun tafelgenoten al helemaal niet
Indien je een rabo rekening met wereldkaart heb dan is een CC gratis.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:35 schreef derLudolf het volgende:
Godverdegodver hoerenkut easyJet. Waarom alleen CC. Ben geen vieze dikke Amerikaan die alles op krediet koopt r
Verklaart je move enigszins maar dan zou ik nog niet aan die telefoon hangen.quote:
of hij (Ludolf) is de zoonquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Verklaart je move enigszins maar dan zou ik nog niet aan die telefoon hangen.
Ook die zoon hoort bij de mopperende niet-CC bezitters, begrijp ik
Ja, en die leveren ook extra verzekering op de huurauto, al is dat, zoals ik een maandje geleden ontdekte, dan wel afhankelijk van welke cc met welke status ('gold' oid) je precies hebt afhankelijk. Dus als ik weer eens een huurauto neem zal ik dat bij mijn cc eens navragen. Ik heb het nooit nodig gehad en ook dit was niet mijn huurauto en niet mijn cc.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
huurauto’s op vakantie gaat ook altijd met een cc
Twee sets ouders? Geadopteerd of zo?quote:
Wow, die is inderdaad heel erg mooi.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, en die leveren ook extra verzekering op de huurauto, al is dat, zoals ik een maandje geleden ontdekte, dan wel afhankelijk van welke cc met welke status ('gold' oid) je precies hebt afhankelijk. Dus als ik weer eens een huurauto neem zal ik dat bij mijn cc eens navragen. Ik heb het nooit nodig gehad en ook dit was niet mijn huurauto en niet mijn cc.
Ik heb wel een heeeeeeeeele mooie pan:
[ afbeelding ]
Waarvan ik na aankoop (en inbranden) dacht dat 'ie stuk was en dus beroep gedaan op de CC-verzekering en later bleek 'ie toch wel bruikbaar.
Nice!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, en die leveren ook extra verzekering op de huurauto, al is dat, zoals ik een maandje geleden ontdekte, dan wel afhankelijk van welke cc met welke status ('gold' oid) je precies hebt afhankelijk. Dus als ik weer eens een huurauto neem zal ik dat bij mijn cc eens navragen. Ik heb het nooit nodig gehad en ook dit was niet mijn huurauto en niet mijn cc.
[ afbeelding ]
Waarvan ik na aankoop (en inbranden) dacht dat 'ie stuk was en dus beroep gedaan op de CC-verzekering en later bleek 'ie toch wel bruikbaar.
Oh dat kan ook nogquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Twee sets ouders? Geadopteerd of zo?
Volgens mij is het niet zo ingewikkeld, maar heeft DL zowel zijn ouders gebeld als de mensen waarmee zij uit eten zijn. Wiens zoon met DL meevliegt.
Prachtigquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*Klikt op bookmark*quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
De reden dat ik nog wat vlees eet ligt bijna op mijn bord: https://www.isabeleats.com/carne-asada-fries/
Hier heet dat 'bavette extravaganza'. Dus friet, gemarineerde bavette, pico de gallo, koolsla, creme fraiche, feta, jalapeno, koriander allemaal door elkaar met daar overheen een schunnige hoeveelheid jus.
De Paint-topics vond ik altijd heerlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:47 schreef Myraela het volgende:
Ik vond ONZ-mod zijn wel even leuk, maar daarna kreeg ik een leven. Dat en ONZ is gewoon van iets kortere duur. Daar ben je na een poosje echt wel op uitgekeken. Al verbaas ik me dat sommige mensen na zoveel jaar nog altijd dezelfde grapjes aan het maken zijn.
Oh, da's schoonheid van een panquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee die heb ik niet. Vanmiddag heb ik er een aangevraagd bij de ANWB - schijnt goed en goedkoop te zijn. Via Regiobank kan het niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:10 schreef z80 het volgende:
[..]
Indien je een rabo rekening met wereldkaart heb dan is een CC gratis.
Amazon is het eerste jaar gratis. En je krijgt punten bij betalen met de CC. Daarmee kun je de CC dan weer betalen. Voor mij zijn de standaard boodschappen en tanken genoeg punten.
En ja ik heb 2 van die krengen. Voor reizen en online aankopen.
Tevens hoor ik ook nog steeds bij de corona missers.
Waarom denk ik bij deze schoenen meteen aan Bassie en Adriaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:06 schreef derLudolf het volgende:
Zal ik vreemd gaan van Floris van Bommel?
[ afbeelding ]
Denk dat ik het niet doe hoor, mijn ervaring met schoenen op die manier gekleurd is dat ze erg snel beschadigen. Wat er onder zit is wit.
Geen ideequote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom denk ik bij deze schoenen meteen aan Bassie en Adriaan.
Hopelijk is Schumacher oké.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gooit onze hele planning door de war
De CC van Amazon komt via Landesbank Berlin. Maar met de voordelen van Amazon.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet. Vanmiddag heb ik er een aangevraagd bij de ANWB - schijnt goed en goedkoop te zijn. Via Regiobank kan het niet.
Amazon is toch soort bol.com? Hoezo moet je daarvoor betalen?
Ja, hoe moet zijn moeder zich hebben gevoeldquote:
Gemistquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:47 schreef Myraela het volgende:
Kan wel heel even, maar dan haal ik hem zo weer weg. M'n moeder is niet de beste fotograaf, dus de eerste is een screen wanneer ik met de jurk zwier. En de tweede wanneer het mini-sleepje opgefrot naast me ligt.
Ik zei het tegen mijn man. Omg zijn moedertje.. maarja het bloed kruipt waar het niet gaan kan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, hoe moet zijn moeder zich hebben gevoeld![]()
Hopelijk is ie de volgende race er gewoon weer bij.
Foebalquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:45 schreef borisz het volgende:
Matrix Reloaded gekeken
Paar weken geleden de eerste Matrix en wrs volgende week dan deel III en/of IV.
Nu het voetbal
Ja is vandaag nietquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Foebal
Ik zapte naar HHB en keek tegen de kop van van Gaal aan
Hey, klompen!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:06 schreef derLudolf het volgende:
Zal ik vreemd gaan van Floris van Bommel?
[ afbeelding ]
Denk dat ik het niet doe hoor, mijn ervaring met schoenen op die manier gekleurd is dat ze erg snel beschadigen. Wat er onder zit is wit.
Ik zoek in die valk altijd gewoon op woorden. Bijvoorbeeld Labrador, Eindhoven, honden enz en dan komt zo’n pagina vanzelf tevoorschijnquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik probeer Reddit te begrijpen en dat lukt vrij aardig. Maar ik snap niet hoe ik leuke subreddits kan vinden. Ik voel me wat dom eigenlijk.
Dat heb ik ook gedaan maar er verscheen weinig. Ik dacht dat er over enorm veel over werd gereddit of hoe zeg je dat. Maar ik zit in de verkeerde hoek geloof ikquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zoek in die valk altijd gewoon op woorden. Bijvoorbeeld Labrador, Eindhoven, honden enz en dan komt zo’n pagina vanzelf tevoorschijn
https://www.reddit.com/r/DarK/quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat heb ik ook gedaan maar er verscheen weinig. Ik dacht dat er over enorm veel over werd gereddit of hoe zeg je dat. Maar ik zit in de verkeerde hoek geloof ik
Ik begon met termen in Google kloppen en nu voeg ik vooral subreddits toe die users linken, of die me worden voorgesteld op basis van mijn voorkeuren.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik probeer Reddit te begrijpen en dat lukt vrij aardig. Maar ik snap niet hoe ik leuke subreddits kan vinden. Ik voel me wat dom eigenlijk.
Uur vroeger opstaan om in het zwembad te liggen om 9 uur….quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik durf niet. Dan kom ik er nooit meer uit
Dat is ook gewoon superkut. Ik heb nog niet een handige manier van subs vinden gevonden en soms vind ik echt per toeval een parel die ik jaren eerder wilde hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog tips?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon superkut. Ik heb nog niet een handige manier van subs vinden gevonden en soms vind ik echt per toeval een parel die ik jaren eerder wilde hebben
Naar, naar virus.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik dacht dat ik weer aan de betere hand was. Maar ik begin weer last van mijn longen te krijgen.
Wat mij betreft schaffen we die onzin ook zsm af. Ik vraag me af of er überhaupt iemand fan van is. Gemiddeld schijnt het aantal hartinfarcten de komende dagen ook hoger te zijn omdat mensen minder slapen.quote:Op zondag 27 maart 2022 07:13 schreef Myraela het volgende:
Vandaag maar extra vroeg opgestaan in de hoop dat ik de rest van de week wat minder moeite ga hebben. Ik vind dit altijd zo’n rotperiode.
Ik zit altijd heel erg in m’n ritme en nu word ik moeilijk wakker met een wekker. En andersom ben ik juist nog dagenlang te vroeg wakker.
Nou, dit is voor het eerst in jaren dat ik de Oscarzondagnacht niet werkquote:Op zondag 27 maart 2022 08:46 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen.
Vannacht de Oscars dus ons ritme gaat toch al door de war.
Dat is wel het idee.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dit is voor het eerst in jaren dat ik de Oscarzondagnacht niet werkNormaal kijk ik altijd op het werk. Nu laat ik het maar voor wat het is, ik blijf er niet speciaal voor wakker. Jullie waarschijnlijk wel
Joh, Natuurlijk! ben ik geen dokter. Open deur.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik dacht dat ik weer aan de betere hand was. Maar ik begin weer last van mijn longen te krijgen.
Na een nacht slaap is het gelukkig weer een stuk minder. Maar een ding is zeker. Corona is een bitch.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Joh, Natuurlijk! ben ik geen dokter. Open deur.
Na mijn longen avontuur van de week, misschien even de dokter laten luisteren?
Toevallig raakte ik gisteravond verzeild in een twitter draadje - waarvan ik de link niet geef - en @:Isabeau was terecht ongerust vorige week.
Is er sprake van om zomer/wintertijd stop te zetten?
Oh wacht, daar zit vast een commissie op te studeren.
Wat een Voorjaarsweek
Gelukkig dan, dat een nachtje slaap helpt.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Na een nacht slaap is het gelukkig weer een stuk minder. Maar een ding is zeker. Corona is een bitch.
Jullie wilden toch ook schaapjes?quote:Op zondag 27 maart 2022 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zwitserse designer schaapjes![]()
Wij hebben vorig jaar een serie gekeken waarin diverse boeren werden gevolgd. Een boer fokte die schapen en had er een enorme passie voor. Hij had ook een lammetje, Alfie, dat dacht dat de boer zijn moeder was. Hij achtervolgde de boer overal, ontsnapte steeds en bleef dat doen toen hij volwassen was. Te schattig![]()
Er zijn dus heuse fanclubs voor die Valais Blacknose schapen. Die boer kreeg zo'n club Amerikaanse huisvrouwen over de vloer die de schapen mochten wassen
J wil schapen, ik niet. Of eigenlijk wil hij liever geiten.quote:
Dus na jullie pensionering komen ze ;-) kan hij zelf rennenquote:Op zondag 27 maart 2022 13:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
J wil schapen, ik niet. Of eigenlijk wil hij liever geiten.
Dan gaat hij lekker de hele dag van huis en dan kan ik achter die geiten aan gaan rennen zeker.
Er staan wel Zwitserse schapen bij een boer vlakbij. Ik hoop dat er lammetjes komen.
Ah, mijn broer, toen een jaar of 3-4 zei ooit "sijtje mag niet auto happen sijtje moet sas eten". Dus speelgoed autotjes werden ook gegeten.quote:
En altijd ontsnappen.quote:
Ik las een quote van dit bericht en dacht "dat gaat over geiten"quote:
of honden, dat is ook echt te bizar voor woordenquote:Op zondag 27 maart 2022 14:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik las een quote van dit bericht en dacht "dat gaat over geiten"
Behalve wat je wil dat ze eten.quote:
Ik was zaterdag echt al flink ziek en mijn thuis testen waren negatief. Zondag testte ik wel positief. Dus soms kan een dag later testen helpen.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:22 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 jij had dus eerst al wel symptomen maar nog geen positieve test, en 2 dagen later wel? (als ik het goed begrijp)
Waren dat zelftesten?
Ik vraag me nu af of ik nog een keer moet gaan testen voor de zekerheid.
Maar volgens de richtlijnen van m'n werk hoef ik alleen maar nog een keer te gaan testen als m'n symptomen veranderen.
Ik ben m'n smaak half kwijt. Kon gisteren vlierbloesemlimonade en ginger ale niet uit elkaar houdenmaar de vegakipkerriesalade op brood proefde ik gewoon.
@:Candaasje vandaag is de Johma vegan broodsalade nog in de aanbieding bij de AH. Echt verrassend lekker, veel beter dan hun vegan salades van huismerk.
Ik werk bij een ziekenhuis dus ik heb in het ziekenhuis een PCR-test moeten doen gisterochtend.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik was zaterdag echt al flink ziek en mijn thuis testen waren negatief. Zondag testte ik wel positief. Dus soms kan een dag later testen helpen.
Oh wacht je hebt bij de ggd getest? Die zou het wel op moeten pikken.
Ik kreeg de nacht van dinsdag op woensdag klachten. Woensdag en vrijdag negatieve zelftesten en zaterdag werd het "corona" streepje haast eerder zichtbaar dan het controle streepje, ook op de zelftest. Gistermiddag een PRC test gedaan en vanochtend bericht dat die, zoals verwacht, positief was.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:22 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 jij had dus eerst al wel symptomen maar nog geen positieve test, en 2 dagen later wel? (als ik het goed begrijp)
Waren dat zelftesten?
Ik vraag me nu af of ik nog een keer moet gaan testen voor de zekerheid.
Maar volgens de richtlijnen van m'n werk hoef ik alleen maar nog een keer te gaan testen als m'n symptomen veranderen.
Ik ben m'n smaak half kwijt. Kon gisteren vlierbloesemlimonade en ginger ale niet uit elkaar houdenmaar de vegakipkerriesalade op brood proefde ik gewoon.
@:Candaasje vandaag is de Johma vegan broodsalade nog in de aanbieding bij de AH. Echt verrassend lekker, veel beter dan hun vegan salades van huismerk.
Lammetjes. Geen baby "diersoort"quote:Op zondag 27 maart 2022 16:04 schreef gcjoel het volgende:
Mijn buurvrouw heeft dus 2 baby geitjes![]()
Ik vind het wel echt heel dottig. Gelukkig wilde ik geen dieren
Dank.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lammetjes. Geen baby "diersoort"
Sorry not sorry.
SPOILER: kiekeboe!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 27 maart 2022 17:49 schreef sigme het volgende:
Is datSPOILER: kiekeboe!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
...
De
HORROR
tulpOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik blijf inderdaad mooi thuiswerken.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:12 schreef Clubsoda het volgende:
Als het beleid is dat je met klachten en een negatieve pcr mag werken, zou ik niet nog een keer testen. Als je thuis kan werken, lijkt me dat wel wenselijk. Ons ziekenhuis heeft hetzelfde beleid inderdaad
Fijn dat je al minder hoofdpijn en hoest hebt!quote:Op zondag 27 maart 2022 17:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kreeg de nacht van dinsdag op woensdag klachten. Woensdag en vrijdag negatieve zelftesten en zaterdag werd het "corona" streepje haast eerder zichtbaar dan het controle streepje, ook op de zelftest. Gistermiddag een PRC test gedaan en vanochtend bericht dat die, zoals verwacht, positief was.
Kattenstront ruik ik gewoon, en kaas ook. En heb ook een lepeltje jam gehad, ook dat proefde ik. Hopelijk blijft dat zo. Ik hoest minder dan gisteren, hoofdpijn is ook minder. Maar ben wel erg moe (net gedut op het balkon.
*lief*quote:
Ik beschouw de vlokken kattenhaar nu maar als verlengde van het kleed. Geen puf om te zuigenquote:Op zondag 27 maart 2022 17:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Fijn dat je al minder hoofdpijn en hoest hebt!
Ik ben ook supergaar. Volgens m'n sporthorloge is m'n rusthartslag ook 10 slagen hoger dan normaal en een wandeling ziet hij al als intensieve activiteit![]()
We zullen zien of het morgen thuiswerken of thuis-in-bed-zielig-wezen wordt
SPOILER: kiekeboe!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Wist niet eens dat ze ook lammetjes genoemd wordenquote:Op zondag 27 maart 2022 17:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lammetjes. Geen baby "diersoort"
Sorry not sorry.
Ik ben over dik 2 weken bij jou.quote:
She's backSPOILER: kiekeboe!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geitenpuppiesquote:Op zondag 27 maart 2022 18:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wist niet eens dat ze ook lammetjes genoemd worden
He is a she!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Vorige keer heeft ze je ook niet in de kuiten gehapt dus ik hoop dat je er nu ook langs kan.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben over dik 2 weken bij jou.
Wie garandeert me dat ie me niet aanvalt?
quote:Op zondag 27 maart 2022 18:28 schreef sigme het volgende:
[..]
He is a she!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
[..]
He is a she!Net gelezen, een tulp is (gender) neutraalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
[..]
Vorige keer heeft ze je ook niet in de kuiten gehapt dus ik hoop dat je er nu ook langs kan.
Nou, ik ken mijn horrortulpje, en zij is *niet* neutraal.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Net gelezen, een tulp is (gender) neutraal
quote:Op zondag 27 maart 2022 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ik ken mijn horrortulpje, en zij is *niet* neutraal.
En speciaal voor jou is ze uit de dood opgestaan #insertbiddendeemoticonquote:Op zondag 27 maart 2022 18:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toen was ze al dood tegen de tijd dat ik kwam.
Daar voel ik me niks veilig door.
Ik denk dat zij is als de naakte molratmatriarch.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ik ken mijn horrortulpje, en zij is *niet* neutraal.
Om foto's te maken zodat je het thuis allemaal goed kunt zien?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:59 schreef z80 het volgende:
Rondje gelopen vandaag. Had eigenlijk een camera mee moet nemen. Maar nadeel van deze periode met veel zon, ook de hooikoorts doet vrolijk mee. Dikke tranende ogen, loopneus en niesbuien. Gaat weer lekker.
Paartje ooievaars die op de thermiek zweefde op zoek naar eten. Grasland aan het water dat wit kleurde door de Kamille. Lammetjes zo jong dat ze nog nauwelijks konden staan. En een reiger die veel moeite had om weg te vliegen met een te grote vis in de bek.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Om foto's te maken zodat je het thuis allemaal goed kunt zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2022 19:36 schreef AnneX het volgende:
Inderdaad, de ooievaars zweven ook weer door de polders. De bekende nesten hier en daar worden bewoond.
Dit hoeven jullie te kopen.Ja, dat zijn echt van die rare zaken. Geen idee of ze er nog zijn, maar kleine flesjes siroop waren ooit ook een ding. Ik zoiets meegenomen, volgens mij naar Afrika voor een ander smaakje dan alleen maar water (ik hou niet van cola/fanta etc). Na 1 glas heb ik de chemische troep weggespoeld brrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Enkel de citroen smaakte. De rest was inderdaad troep.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn echt van die rare zaken. Geen idee of ze er nog zijn, maar kleine flesjes siroop waren ooit ook een ding. Ik zoiets meegenomen, volgens mij naar Afrika voor een ander smaakje dan alleen maar water (ik hou niet van cola/fanta etc). Na 1 glas heb ik de chemische troep weggespoeld brrr
Ah balen, nu hoor je bij de positieve testers die nog niet bij soldaat van oranje geweest zijn groepquote:Op zondag 27 maart 2022 20:03 schreef borisz het volgende:
Ken je het verhaal van de Nederlander die in de race was om als enige niet naar Soldaat van Oranje te zijn geweest en nog geen covid gehad heeft? Ik was lang in de race, maar strandde net voor de finish. Zelftest was positief en ben vanmiddag door de teststraat geweest.
Al denk ik dat ik al weer over het hoogtepunt/dieptepunt heen ben.
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:06 schreef Vanyel het volgende:
Soldaat van Oranje?
Volgens mij ken ik zelfs niemand die daar geweest is.
Dus gewoon gelogen toen ik eergisteren vroeg wie het nog niet gehad hadquote:Op zondag 27 maart 2022 20:03 schreef borisz het volgende:
Ken je het verhaal van de Nederlander die in de race was om als enige niet naar Soldaat van Oranje te zijn geweest en nog geen covid gehad heeft? Ik was lang in de race, maar strandde net voor de finish. Zelftest was positief en ben vanmiddag door de teststraat geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]x2
[..]
Dus gewoon gelogen toen ik eergisteren vroeg wie het nog niet gehad had
Wrs wel. Maar toen merkte ik het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een verkoudheidje wat gisteren begon te ontwikkelen.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Bohquote:Op zondag 27 maart 2022 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
Weer een berg positievelingen erbij? Ik vraag me af wanneer ik de sjaak ben![]()
Vandaag nog niet gelukkigWe hadden een rollade van bavette op de bbq, low en slow gerookt met hickory
![]()
[ afbeelding ]
Het was weer lekker
Pizza's van de bbqquote:Op zondag 27 maart 2022 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Boh![]()
Wij zijn nu pizza's van de bbq aan het eten. We kijken de F1 voorbeschouwing van ViaPlay. Alsof je Omroep Brabant zit te kijken. Wat een niveau
Hey niets mis met Omroep Brabantquote:Op zondag 27 maart 2022 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Boh![]()
Wij zijn nu pizza's van de bbq aan het eten. We kijken de F1 voorbeschouwing van ViaPlay. Alsof je Omroep Brabant zit te kijken. Wat een niveau
Bij zijn gek op Omroep Brabantquote:Op zondag 27 maart 2022 20:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hey niets mis met Omroep Brabant
Volgens mij ben ik sowieso een van de weinige die geen probleem met ViaPlay heeft.
Ik mis dat lollige gedoe van Ziggo totaal niet.
Ik sta op hetzelfde niveau als jij.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:03 schreef borisz het volgende:
Mijn man en ik hebben ook totaal geen problemen met ViaPlayquote:Op zondag 27 maart 2022 20:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hey niets mis met Omroep Brabant
Volgens mij ben ik sowieso een van de weinige die geen probleem met ViaPlay heeft.
Ik mis dat lollige gedoe van Ziggo totaal niet.
Nou ja, aldus m'n collega's is die ook echt niet aangenomen op d'r inhoudelijk kennisquote:Op zondag 27 maart 2022 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nu we een tijdje zitten te kijken is het wel ok toch. Het is voornamelijk die dame die op de grid de interviews doet die een behoorlijk niveauverschil met de rest heeft.
Hey, ben ik nu die enige Nederlander?quote:Op zondag 27 maart 2022 20:03 schreef borisz het volgende:
Neenee!quote:Op zondag 27 maart 2022 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ben ik nu die enige Nederlander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |