abonnement Unibet Coolblue
pi_204225819
Zijn er nog demonstraties?
pi_204225887
twitter
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204228665
Steffani had het over een demo in Den Haag, Malieveld, 'voor Max'
Ik denk zomaar dat die demo naar een willekeurig terras verplaatst is, door omstandigheden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204234541
Mogelijk is Steffi opgepakt in Den Haag, toen ze met haar wappieclubje bij een GGD-locatie vervelend deed.

Bij een controle van haar ID kwam een gebiedsverbod voor Den Haag in beeld en mocht ze met de politie mee.

Bron:
twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204234988
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 21:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mogelijk is Steffi opgepakt in Den Haag, toen ze met haar wappieclubje bij een GGD-locatie vervelend deed.

Bij een controle van haar ID kwam een gebiedsverbod voor Den Haag in beeld en mocht ze met de politie mee.

Bron:
[ twitter ]
Mooi, vastzetten die gekken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 26 maart 2022 @ 22:16:14 #7
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204235146
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 21:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mogelijk is Steffi opgepakt in Den Haag, toen ze met haar wappieclubje bij een GGD-locatie vervelend deed.

Bij een controle van haar ID kwam een gebiedsverbod voor Den Haag in beeld en mocht ze met de politie mee.

Bron:
[ twitter ]
Nice!!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204235177
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 12:05 schreef Aether het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Het is zo bijzonder hoe zwakbegaafde mensen "denken".. Ik hoor al een maand lang dat deze geplande oorlog in gang is gezet door Trump en Poetin die samenwerken om de Nazi's en biolabs en pedofielen in Oekraine uit te roeien.. Dat is het hele plan.. Want de WEF en de NWO hebben daar allemaal labs en contacten. En Trump en Poetin die pakken ze aan. Maar het is ook nep want op de webcams zie je geen beelden van oorlog. En nu is het volgens een stelletje extreemrechtse figuren en hooligans een oorlog die gepland is door de elite.. Welke elite? Die van die rijke pussygrabber en die rijke kutrus of de elite waar niemand wat van weet omdat het slapende schapen zijn? Epstein die niet dood is of zo en Bill Gates en natuurlijk de Nederlandse overheid, met name Rutte, Kaag en De Jonge want dat zijn pedo's die liegen. Zelfs dikke Jensen ziet dat, we zien dikke Jensen alleen nooit buiten en bij demo's maar dat komt natuurlijk omdat hij 24/7 bezig is met onderzoek.

Ook vandaag was er geen protest, waar zijn die strijders?
pi_204235618
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 21:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mogelijk is Steffi opgepakt in Den Haag, toen ze met haar wappieclubje bij een GGD-locatie vervelend deed.

Bij een controle van haar ID kwam een gebiedsverbod voor Den Haag in beeld en mocht ze met de politie mee.

Bron:
[ twitter ]
#FreeSteffi ;(
  zondag 27 maart 2022 @ 09:43:53 #10
111260 Charmian
a little joy
pi_204237835
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 22:39 schreef StephanL het volgende:

[..]
#FreeSteffi ;(
Die loopt alweer buiten rond (las ik op Twitter)
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 27 maart 2022 @ 09:46:25 #11
111260 Charmian
a little joy
pi_204237856
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 22:17 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Het is zo bijzonder hoe zwakbegaafde mensen "denken".. Ik hoor al een maand lang dat deze geplande oorlog in gang is gezet door Trump en Poetin die samenwerken om de Nazi's en biolabs en pedofielen in Oekraine uit te roeien.. Dat is het hele plan.. Want de WEF en de NWO hebben daar allemaal labs en contacten. En Trump en Poetin die pakken ze aan. Maar het is ook nep want op de webcams zie je geen beelden van oorlog. En nu is het volgens een stelletje extreemrechtse figuren en hooligans een oorlog die gepland is door de elite.. Welke elite? Die van die rijke pussygrabber en die rijke kutrus of de elite waar niemand wat van weet omdat het slapende schapen zijn? Epstein die niet dood is of zo en Bill Gates en natuurlijk de Nederlandse overheid, met name Rutte, Kaag en De Jonge want dat zijn pedo's die liegen. Zelfs dikke Jensen ziet dat, we zien dikke Jensen alleen nooit buiten en bij demo's maar dat komt natuurlijk omdat hij 24/7 bezig is met onderzoek.

Ook vandaag was er geen protest, waar zijn die strijders?
Geldt het grote #FreeMax niet meer demo..protestdinges? Steff is notabene opgepakt.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_204237990
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 09:43 schreef Charmian het volgende:

[..]
Die loopt alweer buiten rond (las ik op Twitter)
Gelukkig _O_

Waarom je de keus maakt om opgepakt te kunnen worden, door naar Sen Haag te gaan is mij ook een raadsel. Dat soort lui maakt het echt niks meer uit hoe vaak ze worden opgepakt.
pi_204238051
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 10:01 schreef StephanL het volgende:

[..]
Gelukkig _O_

Waarom je de keus maakt om opgepakt te kunnen worden, door naar Sen Haag te gaan is mij ook een raadsel. Dat soort lui maakt het echt niks meer uit hoe vaak ze worden opgepakt.
Steffi zoekt de grens op, door Den Haag in te gaan en vol te houden dat het gebiedsverbod niet voor Malieveld is. Er is een video van dat onbehouden mokkel dat ze in het centrum is, waarbij er een agent bij staat. Ze wilt niet gefilmd worden op dat moment. Ze zal wel met een boete zijn heengezonden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204238123
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 10:06 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Steffi zoekt de grens op, door Den Haag in te gaan en vol te houden dat het gebiedsverbod niet voor Malieveld is. Er is een video van dat onbehouden mokkel dat ze in het centrum is, waarbij er een agent bij staat. Ze wilt niet gefilmd worden op dat moment. Ze zal wel met een boete zijn heengezonden.
Ja zal je wel een boete voor krijgen, tenzij je het elke dag doet.

Of ze demonstreert gewoon niet en geen agent die er naar kraait.
pi_204238264
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 10:01 schreef StephanL het volgende:

[..]
Gelukkig _O_

Waarom je de keus maakt om opgepakt te kunnen worden, door naar Sen Haag te gaan is mij ook een raadsel. Dat soort lui maakt het echt niks meer uit hoe vaak ze worden opgepakt.
Simpel: onder de volgelingen van voorheen Onrecht TV zijn martelaars de helden. Max wist ondanks zijn beperking echt wel dat hij in de problemen zou komen. Steffie nu ook. Maar als Nelson Mandela jarenlang gevangen heeft gezeten en met liefde vecht voor zijn vrijheid, moet dat een deel van de onderkant van de samenleving ook aanspreken. Mandela is er tenslotte president mee geworden.
pi_204238310
Het lijkt er op dat Max en Eline in de bak minstens evenveel aandacht krijgen als voordat ze vast zaten.

Al die verhaaltjes, en met de ban van eMates de telefoongesprekken die op de facebookpagina komen..... Dit is niet de bedoeling van een gevangenisstraf. Het heeft nu meer weg van Bigbrother op deze manier, dat je een online dagboek kunt bijhouden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 27 maart 2022 @ 10:59:29 #17
111260 Charmian
a little joy
pi_204238449
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 10:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het lijkt er op dat Max en Eline in de bak minstens evenveel aandacht krijgen als voordat ze vast zaten.

Al die verhaaltjes, en met de ban van eMates de telefoongesprekken die op de facebookpagina komen..... Dit is niet de bedoeling van een gevangenisstraf. Het heeft nu meer weg van Bigbrother op deze manier, dat je een online dagboek kunt bijhouden.
Ik weet niet meer waar ik het las, of het waar is en of er een alternatief is, maar DJI wil niet langer meer samenwerken met emates :D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_204238467
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 10:59 schreef Charmian het volgende:

[..]
Ik weet niet meer waar ik het las, of het waar is en of er een alternatief is, maar DJI wil niet langer meer samenwerken met emates :D
Klopt, de beeindiging van de samenwerking met deze digitale berichtenservice gaat per 28 maart 2022 in.

De reden hierachter is dat de privacy niet gewaarborgd kan worden. Hiermee kan niet worden gegarandeerd dat het voldoet aan de eisen voor de bescherming van persoonsgegevens.

zie: https://www.rijksoverheid(...)ichtenservice-emates
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204238600
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 10:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het lijkt er op dat Max en Eline in de bak minstens evenveel aandacht krijgen als voordat ze vast zaten.

Al die verhaaltjes, en met de ban van eMates de telefoongesprekken die op de facebookpagina komen..... Dit is niet de bedoeling van een gevangenisstraf. Het heeft nu meer weg van Bigbrother op deze manier, dat je een online dagboek kunt bijhouden.
Wat is er met die ban van emates.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_204238641
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 11:25 schreef vipergts het volgende:

[..]
Wat is er met die ban van emates.
Nu er geen eMates berichtenservice meer is, nemen ze de telefoongesprekken met Eline op en zetten dat op de facebookpagina van opruitv Onrechttv.

de ban van eMates is ontstaan omdat de veiligheid en privacy niet kan worden gewaarborgd

quote:
Gedetineerden kunnen tot nader order geen gebruikmaken van de digitale berichtenservice eMates. Het Openbaar Ministerie heeft gewaarschuwd dat het systeem risico's met zich meebrengt, onder meer op voortzetting van criminele activiteiten binnen de muren van de gevangenis. Dat meldt minister Franc Weerwind (Rechtsbescherming) aan de Tweede Kamer.

Volgens het OM zijn er geen contractuele afspraken tussen de Dienst Penitentiaire Inrichtingen (DJI) en eMates over bijvoorbeeld de bescherming van persoonsgegevens. Daardoor is onduidelijk wie er allemaal toegang hebben tot het systeem en wat voor informatie ermee wordt gedeeld.

Ook het aantal verstuurde berichten via eMates is een punt van zorg. Er zijn volgens het OM signalen dat dit er tientallen per gedetineerde per dag zijn. Daardoor staat het toezicht onder druk en bestaat het risico dat criminelen hun zaakjes vanuit de cel verder regelen via deze berichtenservice.

Persoonsgegevens

Weerwind merkt op dat aan digitale communicatiemiddelen "grotendeels dezelfde risico's kleven als aan communicatie per post". Uitgaande berichten mogen gecontroleerd worden, tenzij die gericht zijn aan een geheimhouder, bijvoorbeeld een advocaat. Dat gebeurt ook als daar aanleiding voor is, verzekert de bewindsman.

De minister deelt de zorgen rond de omgang met persoonsgegevens. Hij noemt het "onacceptabel" dat daar geen goede afspraken over bestaan, zeker omdat informatie over individuele gedetineerden "voor kwaadwillenden bijzonder interessant" kan zijn. Daarom heeft DJI een onafhankelijk onderzoek ingesteld en het gebruik van eMates opgeschort.

Weerwind zegt zich te realiseren dat dit "voor ongemak zorgt bij zowel gedetineerden als hun relaties". Maar het belang van het voorkomen van voortgezet crimineel gedrag vanuit de gevangenis en de veiligheid en privacy van gedetineerden en hun contacten weegt zwaarder. Gevangenen mogen nog wel bellen, schrijven en bezoek ontvangen.
bron: https://lc.nl/binnenland/(...)tgezet-27564557.html
wappen zullen het ongetwijfeld zien als een aanval op hun vrijheid.
ja. vrijheid, in de gevangenis.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204239541
Oppergek Erik is ook weer terug van een weekje vrij. Naar eigen zeggen, in een monoloog van negentien minuten, moest hij de klap verwerken dat niemand hem serieus neemt. Daarna werd de bingokaart weer gevuld: platte Aarde, walging van vermeende homoseksuele voorkeuren van de heren Rutte en Zelensky, vaccivermoorden en wat dies meer zij.

Onkruid vergaat niet.
pi_204250461
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 13:37 schreef Magister_Artium het volgende:
Oppergek Erik is ook weer terug van een weekje vrij. Naar eigen zeggen, in een monoloog van negentien minuten, moest hij de klap verwerken dat niemand hem serieus neemt. Daarna werd de bingokaart weer gevuld: platte Aarde, walging van vermeende homoseksuele voorkeuren van de heren Rutte en Zelensky, vaccivermoorden en wat dies meer zij.

Onkruid vergaat niet.
Idd, er moet toch een lampje gaan branden bij deze Doctorandus Master, maar nee hoor, zijn waarheid is d waarheid, en het is de schuld van de schapen en de zionisten etc. etc.
Vergeet het filmpje van Rafa Nadal niet, hij had ademhalingsproblemen in Indian Wells (waar het sowieso altijd bloedheet is) en sowieso wordt Rafa ook een jaartje ouder, maar nee, die problemen komen omdat meneer gevaxxivermoord was. _O- De titel eind januari op de Aussie Open in een lange vijfsetter wordt in zijn analyse probleemloos vergeten. :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_204251420
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 12:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Idd, er moet toch een lampje gaan branden bij deze Doctorandus Master, maar nee hoor, zijn waarheid is d waarheid, en het is de schuld van de schapen en de zionisten etc. etc.
Vergeet het filmpje van Rafa Nadal niet, hij had ademhalingsproblemen in Indian Wells (waar het sowieso altijd bloedheet is) en sowieso wordt Rafa ook een jaartje ouder, maar nee, die problemen komen omdat meneer gevaxxivermoord was. _O- De titel eind januari op de Aussie Open in een lange vijfsetter wordt in zijn analyse probleemloos vergeten. :')
Het licht is aan, maar er is niemand thuis.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204251448
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 13:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Het licht is aan, maar er is niemand thuis.
Zou-ie ook verslaafd zijn aan de liefde?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204251580
Wanneer krijgen we van Erik een verklaring dat alle gevaccineerden nog springlevend zijn maar volgens hem allemaal HIV hebben gekregen daardoor. Toch gek dat ik nog geen enkel symptoom heb :?
pi_204253380
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 14:04 schreef Dutch_view het volgende:
Wanneer krijgen we van Erik een verklaring dat alle gevaccineerden nog springlevend zijn maar volgens hem allemaal HIV hebben gekregen daardoor. Toch gek dat ik nog geen enkel symptoom heb :?
Nou kan je jarenlang seropositief zijn zonder dat je er grove schade van hebt. Alleen wordt je afweersysteem stukje bij beetje afgebroken.
Dat gezegd hebbende is ook die theorie wonderlijk. De doctorandus in de economie en de MSc in de economie vertelt namelijk dat een virus niet overdraagbaar is, maar een natuurlijke reactie van het lichaam op schadelijke stoffen. Wat is hiv dan, als het geen virus is?
pi_204253385
Voorts mis ik nog voor mijn wappiekwartetspel een complot over de zomertijd.
pi_204253394
Woensdag staat W.C. Engel voor de rechter.

Vandaag merkte ik pas op dat de uitspraak online gezet is van Max en Eline. weet niet of dit al eerder is gedeeld. hierbij:
https://uitspraken.rechts(...)LI:NL:RBDHA:2022:935
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204256003
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 17:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Woensdag staat W.C. Engel voor de rechter.

Vandaag merkte ik pas op dat de uitspraak online gezet is van Max en Eline. weet niet of dit al eerder is gedeeld. hierbij:
https://uitspraken.rechts(...)LI:NL:RBDHA:2022:935
Heerlijk. Nu ik trouwens zijn voorletters zie, wat zal hij daarmee als kind gepest zijn...
pi_204257403
Staatsgek Mike Otten belt maar weer eens met zijn vrienden :P
Daarbij geadviseerd door de heuse wappie raadsman. De lamme en de blinde zullen we maar zeggen :7
pi_204263657
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 00:06 schreef Dutch_view het volgende:
Staatsgek Mike Otten belt maar weer eens met zijn vrienden :P
Daarbij geadviseerd door de heuse wappie raadsman. De lamme en de blinde zullen we maar zeggen :7
En hoe eenvoudig was het geweest:
- Hallo, u spreekt met mijnheer Otte. Mijn auto’s zijn in beslag genomen en ik zou willen weten hoe ik die terugkrijg.
- Ja, dat was stom om met valse kentekenplaten rond te rijden. Hoe kan ik het oplossen?
- Dat is veel. Kan ik een regeling treffen?
- Dat kan ik niet betalen.
- Dan vul ik een formulier van draagkracht in. Politie punt nl. Ja, dat moet wel lukken.
- Vriendelijk bedankt. Dag mevrouw.
pi_204265832
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:44 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
En hoe eenvoudig was het geweest:
- Hallo, u spreekt met mijnheer Otte. Mijn auto’s zijn in beslag genomen en ik zou willen weten hoe ik die terugkrijg.
- Ja, dat was stom om met valse kentekenplaten rond te rijden. Hoe kan ik het oplossen?
- Dat is veel. Kan ik een regeling treffen?
- Dat kan ik niet betalen.
- Dan vul ik een formulier van draagkracht in. Politie punt nl. Ja, dat moet wel lukken.
- Vriendelijk bedankt. Dag mevrouw.
Hahah ja, Mike is van de weg van de meeste weerstand _O-
pi_204268933
Vrijdag nog een coronaquerulant voor de rechter: zou Micha Kat dan eindelijk voorkomen, of is er weer iets om te rekken? Hij heeft nu zijn straf wel in een Noord-Ierse cel uitgezeten, of komt er nog meer bij?
pi_204271153
Vervolg Mike Otte vs politie een dag later:

Helemaal vast in zijn eigen wereld...
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_204271167
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Vervolg Mike Otte vs politie een dag later:

Helemaal vast in zijn eigen wereld...
Misschien moet die eens met een geestelijk hulpverlener praten.
pi_204275555
waarom staan de wappies nu nog steeds in Rotterdam?

Ruftvrouwlutie staat te filmen
https://www.facebook.com/RVLlives/videos/402321688387264

die geflipte danslul is nog niet vrijgekomen, dat zal het zijn.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204276481
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Misschien moet die eens met een geestelijk hulpverlener praten.
En vandaag weer. Nou zoek ik me suf naar een artikel 163:6, maar het enige wat ik vind, staat in de Wegenverkeerswet:

’De bestuurder wie is bevolen zich aan een bloedonderzoek te onderwerpen, is verplicht aan dit bevel gevolg te geven en zijn medewerking te verlenen. Hem wordt door een arts zoveel bloed afgenomen als voor het onderzoek noodzakelijk is.’

Dokter, heb alstublieft 4,5 liter nodig voor een grondig onderzoek...

Hier is weer een nieuw avontuur van Mikkie Mike:
pi_204276644
Update: gevonden, wetboek van strafvordering. Waar Mike het artikel kan vinden? Simpel, artikel 160-162.
pi_204276682
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
waarom staan de wappies nu nog steeds in Rotterdam?

Ruftvrouwlutie staat te filmen
https://www.facebook.com/RVLlives/videos/402321688387264

die geflipte danslul is nog niet vrijgekomen, dat zal het zijn.
LNN heeft het vrijkomen van de dansprinses zonder shampoo gefilmd, big happening in wappie wereld natuurlijk
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/513567593477962
Twiddel
pi_204277094
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 19:43 schreef summer2bird het volgende:

[..]
LNN heeft het vrijkomen van de dansprinses zonder shampoo gefilmd, big happening in wappie wereld natuurlijk
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/513567593477962
Alsof het de second coming is, tering :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204277105
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 20:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Alsof het de second coming is, tering :')
Eentje van die lui moet gewoon huilen _O-
Twiddel
pi_204277122
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 20:03 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Eentje van die lui moet gewoon huilen _O-
Kussen ze zijn voeten nog net niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204278601
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Vervolg Mike Otte vs politie een dag later:

Helemaal vast in zijn eigen wereld...
Mike Otten kijkt steeds somberder :7
Die politielijn begint steeds meer een strijd te worden bij Mike _O-
pi_204278669
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 21:58 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Mike Otten kijkt steeds somberder :7
Die politielijn begint steeds meer een strijd te worden bij Mike _O-
En die strijd is zijn verslaving geworden. Wat vraagt hij nou nog? Dienstnummers en of de medewerkers van de politie een wetsartikel kunnen oplepelen. Om daarna te zeggen dat de dames en heren aan de lijn een showproces en lange straf verdienen.
pi_204278673
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 19:34 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
En vandaag weer. Nou zoek ik me suf naar een artikel 163:6, maar het enige wat ik vind, staat in de Wegenverkeerswet:

’De bestuurder wie is bevolen zich aan een bloedonderzoek te onderwerpen, is verplicht aan dit bevel gevolg te geven en zijn medewerking te verlenen. Hem wordt door een arts zoveel bloed afgenomen als voor het onderzoek noodzakelijk is.’

Dokter, heb alstublieft 4,5 liter nodig voor een grondig onderzoek...

Hier is weer een nieuw avontuur van Mikkie Mike:
Tweede Boek. Strafvordering in eersten aanleg
Titel I. Het opsporingsonderzoek
Vierde afdeeling. Aangiften en klachten Artikel 163:6.
Tot het ontvangen van de aangiften bedoeld in de artikelen 160 en 161, zijn de opsporingsambtenaren, en tot het ontvangen van de aangiften bedoeld in artikel 162, de daarbij genoemde ambtenaren verplicht.

Artikel 160 stelt dat iemand verplicht is aangifte te doen, niet dat de politie verplicht is de aangifte op te nemen.
Artikel 161 stelt dat iedereen die kennis heeft van een strafbaar feit bevoegd is daarover een aangifte of klachte te doen. Dus geen verplichting naar de politie om die ook op te nemen.
Daarnaast krijgt hij de gelegenheid om klachte te doen, maar dat wil hij zelf niet.
(even van youtube gehaald)

[ Bericht 10% gewijzigd door Dutch_view op 30-03-2022 22:09:41 ]
pi_204278693
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 22:03 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
En die strijd is zijn verslaving geworden. Wat vraagt hij nou nog? Dienstnummers en of de medewerkers van de politie een wetsartikel kunnen oplepelen. Om daarna te zeggen dat de dames en heren aan de lijn een showproces en lange straf verdienen.
Straks wordt hem stalking van politie ten laste gelegd :7
pi_204278803
Mike wil uitgeschreven worden bij de Belastingsdienst. En als hij toch belasting moet betalen wil hij daar graag bewijs van hebben :') Mike wil weten wie het bedacht heeft dat er zomaar een blauwe envelop op de deurmat valt :')
pi_204278835
Beelden van de 'mishandeling' van Mike Otten.
Agent heeft wel humor, toen Mike zijn dienstnummer wilde: 007 _O-
pi_204280450
Iemand had een nep-Willem Engel-account aangemaakt op Twitter en getweet "Ik zal nooit zwijgen."
Baudet heeft dat geretweet, tot hij ontdekte dat het nep was. Baudet realiseert zich nu dat de echte Willem Engel wel zwijgt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204281346

:')

Op 1.42: "Wat hrlijk, een leven zonder social media!" Nou, Willempie, mooi dus dat je er af gekickt bent. ^O^
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_204285802
De Tweede kamer was een dag geen kinderopvang, vandaag.
Je zou bijna Zelensky vragen om elke dag even te spreken in de tweede kamer.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204286403
Mike-update:
Ook vandaag weer gebeld met de politie. Nieuwswaarde: het betreft n gesprek van twintig minuten. *O*
Nog nooit is Mike zo dicht bij zijn wens geweest om aangifte te doen tegen de diender in kwestie. Dat die, links- of rechtsom, gaat worden geseponeerd, laten we nog even achterwege, maar de agent neemt contact op met de juiste afdeling en zet Mike in de wacht.
Echter, het venijn zit in de staart. Mike wil pas verder praten als hij alle gegevens heeft van de medewerkers (hij wil nog net niet dat ze hun geslachtsdeel opmeten) van de speciale afdeling. Die gegevens verstrekt de telefonist niet, waarna het gesprek andermaal op klassieke wijze ontspoort.
Link is de vinden met wat browsen in de Posts op de vorige bladzijde. Anders ga ik nog over de knie bij de moderatoren vanwege spammen.
pi_204286519
Gaan de wappie-activiteiten nog door, gaan de beroepsklagers met dit weer helemaal naar Nijmegen?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204287154
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:40 schreef Magister_Artium het volgende:
Mike-update:
Ook vandaag weer gebeld met de politie. Nieuwswaarde: het betreft n gesprek van twintig minuten. *O*
Nog nooit is Mike zo dicht bij zijn wens geweest om aangifte te doen tegen de diender in kwestie. Dat die, links- of rechtsom, gaat worden geseponeerd, laten we nog even achterwege, maar de agent neemt contact op met de juiste afdeling en zet Mike in de wacht.
Echter, het venijn zit in de staart. Mike wil pas verder praten als hij alle gegevens heeft van de medewerkers (hij wil nog net niet dat ze hun geslachtsdeel opmeten) van de speciale afdeling. Die gegevens verstrekt de telefonist niet, waarna het gesprek andermaal op klassieke wijze ontspoort.
Link is de vinden met wat browsen in de Posts op de vorige bladzijde. Anders ga ik nog over de knie bij de moderatoren vanwege spammen.
Ik doe het gewoon :9
Deze figuur is een plaag voor het callcentrum :') 8)7
Mike beweert geen uitnodiging of brief te hebben ontvangen van de Politie voor verhoor.
Hij weet zich blijkbaar niet te herinneren dat Mike eerder de brief weigerde bij de postbode :') :')


[ Bericht 16% gewijzigd door Dutch_view op 31-03-2022 19:49:05 ]
pi_204287598
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:40 schreef Magister_Artium het volgende:
Mike-update:
Ook vandaag weer gebeld met de politie. Nieuwswaarde: het betreft n gesprek van twintig minuten. *O*
Nog nooit is Mike zo dicht bij zijn wens geweest om aangifte te doen tegen de diender in kwestie. Dat die, links- of rechtsom, gaat worden geseponeerd, laten we nog even achterwege, maar de agent neemt contact op met de juiste afdeling en zet Mike in de wacht.
Echter, het venijn zit in de staart. Mike wil pas verder praten als hij alle gegevens heeft van de medewerkers (hij wil nog net niet dat ze hun geslachtsdeel opmeten) van de speciale afdeling. Die gegevens verstrekt de telefonist niet, waarna het gesprek andermaal op klassieke wijze ontspoort.
Link is de vinden met wat browsen in de Posts op de vorige bladzijde. Anders ga ik nog over de knie bij de moderatoren vanwege spammen.
Die man heeft een brief gehad, in een ander filmpje zegt die dat die geen post aanneemt.
Je weet toch als je de brievenbus verwijderd, je zo in de problemen komt.
pi_204288103
Volgende hoofdstuk in de saga *O*
Mike belt de gemeente omdat bij zijn inschrijving in de gemeente Venlo, zijn gegevens volgens hem onrechtmatig worden gedeeld met de Belastingdienst en de Zorgverzekering.
Mike wil weten wie daar achter zit want hij beweerd hier schade van te ondervinden. Mike wil niet meer in de systemen staan zodat er zomaar ongevraagd rekeningen worden verstuurd.
Zullen we dan ook maar de uitkering stoppen, Mike?? :7 :7 ~O>
Mike loopt wel op te geven dat zijn gegevens prive moeten blijven, maar vermeld op de stream wel zijn 06nummer en adres 8)7 :?

Mike Otte, te herkennen aan deze poster achter het raam :')
pi_204289189
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 19:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die man heeft een brief gehad, in een ander filmpje zegt die dat die geen post aanneemt.
Je weet toch als je de brievenbus verwijderd, je zo in de problemen komt.
Het heeft ook iets tragisch. Je weigert elke vorm van schriftelijke correspondentie en contact op initiatief van de ander, om daarna boos te bellen dat niemand contact met je opneemt.
pi_204289393
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 08:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Iemand had een nep-Willem Engel-account aangemaakt op Twitter en getweet "Ik zal nooit zwijgen."
Baudet heeft dat geretweet, tot hij ontdekte dat het nep was. Baudet realiseert zich nu dat de echte Willem Engel wel zwijgt.
:o Bestaan er nep-Willem Engel-accounts?! WTF?! :+
pi_204290685
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 21:37 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Het heeft ook iets tragisch. Je weigert elke vorm van schriftelijke correspondentie en contact op initiatief van de ander, om daarna boos te bellen dat niemand contact met je opneemt.
Ja dat tragische en het begrip heb ik in het vorige topic al aangegeven.

Ik snap het ergens ook, hij heeft een klap gehad en zijn inziens onterecht. Als je buurman je een tik geeft, kun je direct aangifte doen. Als je onterecht een tik krijgt van een agent zou je volgens hem daar ook aangifte van moeten doen bij de politie. En dan stopt alle logica. Wij doen rechts en hij kiest links, hij snapt gewoon niet dat dat nooit kan/mag bij dezelfde instelling. Maar dat leggen die meldkamer mensen hem ook niet uit.

Dat FIKS meldpunt is hem al tig keer uitgelegd, maar dan tetterde hij er doorheen.

Die mensen van de meldkamer laten zijn complotwaanzin ook groeien, maar das mijn mening. Ze luisteren ook niet.

Niemand zegt hem, kom langs en dan praten we erover en kun je je aangifte doen. Hij loopt steeds tegen een muur aan, is het domheid of arrogantie? FIKS is in ieder geval een luie organisatie.
pi_204290704
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 21:59 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
:o Bestaan er nep-Willem Engel-accounts?! WTF?! :+
😂, wil je erover praten? _O-

Is het echt zo simpel?
pi_204290721
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 08:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Iemand had een nep-Willem Engel-account aangemaakt op Twitter en getweet "Ik zal nooit zwijgen."
Baudet heeft dat geretweet, tot hij ontdekte dat het nep was. Baudet realiseert zich nu dat de echte Willem Engel wel zwijgt.
Haha. dit had ik gemist.
anonieme razernist
pi_204290897
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja dat tragische en het begrip heb ik in het vorige topic al aangegeven.

Ik snap het ergens ook, hij heeft een klap gehad en zijn inziens onterecht.
Ja, hij heeft een klap gehad. Van de molen.
pi_204291991
Zelfs de sneeuw wordt in twijfel gebracht, door messentrekker-wappie Mike



https://www.facebook.com/mike.ultee.5/posts/1961025520752770
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204293565
twitter


twitter


Ideaal vs werkelijkheid: Anna Strikje op tv bij ON en op haar profielfoto.
anonieme razernist
pi_204293776
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:16 schreef NoCigar het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

Ideaal vs werkelijkheid: Anna Strikje op tv bij ON en op haar profielfoto.
_O-
pi_204296902
Vandaag was het weer gezellig in Wappeloni. Mike belt weer met de politie en confronteert de agent met het wetsartikel over ambtsmisdrijven. Daarbij verwart hij een maximumstraf met een (in Nederland niet bestaande) minimumstraf. Verder een herhaling van zetten.
Oppergek is ook weer alive and kicking. Militaire helikopters stalken hem - een ww-ontvanger is toch wel effe belangrijker dan verdediging van de grens met Rusland - dus weer bevestiging van zijn gelijk. De vorst in april is geo-engineering. Oh ja, Anne Frank is verraden door de zionisten zelf.
Nog geen nieuws over Micha Kat. Wel op Twitter de grap dat hij nu in het Kremlin zit.
pi_204300327
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 18:25 schreef Magister_Artium het volgende:
Vandaag was het weer gezellig in Wappeloni. Mike belt weer met de politie en confronteert de agent met het wetsartikel over ambtsmisdrijven. Daarbij verwart hij een maximumstraf met een (in Nederland niet bestaande) minimumstraf. Verder een herhaling van zetten.
Linkje naar de video :) https://www.facebook.com/100074735310502/videos/1016593818944244
Ook een schat aan oudere pareltjes van zn video's *O*
pi_204315931
Geen demo meer vandaag?
pi_204315937
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 10:42 schreef Magister_Artium het volgende:
Geen demo meer vandaag?
In Nijmegen is de wappiekermis vandaag. Willempie gaat spreken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204315964
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 10:43 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
In Nijmegen is de wappiekermis vandaag. Willempie gaat spreken.
Volgens Telegraaf is hij al op sociale media verschenen. Een van de voorwaarden om vrij te komen was dat hij zijn kop hield. Geen idee of de politie van Nijmegen dat ook weet.
pi_204315984
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 10:46 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Volgens Telegraaf is hij al op sociale media verschenen. Een van de voorwaarden om vrij te komen was dat hij zijn kop hield. Geen idee of de politie van Nijmegen dat ook weet.
Het OM heeft aangegeven dit gezien te hebben. Zou een best gekkenhuis worden daar als ie in Nijmegen mee mag met de politie. Denk niet dat ze dat gaan doen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204316634
De eerste beelden van de '70 aangesloten groeperingen van demonstranten'

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204316700
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204316738
deze mensen zijn zo onwijs gelukkig daar, helemaal vanuit Groningen en Texel naar naar Nijmegen gekomen om daar naar Michael Jackson te luisteren.

Ruftvrouwlutie is ook live:
https://www.facebook.com/RVLlives/videos/1395914237532473
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204316793
Willem Engel klemgereden op de snelweg?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204316805
Willem Engel is opgepakt. Hij is klemgereden op de snelweg en aangehouden.
bron: Ruftvrouwlutie
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204316822
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 12:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
deze mensen zijn zo onwijs gelukkig daar, helemaal vanuit Groningen en Texel naar naar Nijmegen gekomen om daar naar Michael Jackson te luisteren.

Ruftvrouwlutie is ook live:
https://www.facebook.com/RVLlives/videos/1395914237532473
Echt aan alles zie je dat dit een typisch uitje met de stichting is
pi_204316912
Weer eens een demo voor de wappies _O_
pi_204316944
Ik dacht al wat moeten die 'veteranen' in mijn stadje _O-
pi_204317066
Net nadat Ihhrrruuaaruftvrouw verteld had dat Engel was klemgereden, ging ik blijkbaar over de schreef met mijn commentaar bij die lelijke neusbel en werd ik daar geblocked.

vervolgens bij Katja maar even gaan klieren. nu ook geblocked.


Lekker dagje weer :)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 3 april 2022 @ 12:41:01 #81
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204317176
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 12:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Net nadat Ihhrrruuaaruftvrouw verteld had dat Engel was klemgereden, ging ik blijkbaar over de schreef met mijn commentaar bij die lelijke neusbel en werd ik daar geblocked.

vervolgens bij Katja maar even gaan klieren. nu ook geblocked.
[ afbeelding ]

Lekker dagje weer :)
Haha, ff kijken.
pi_204317199
Beelden van de aanhouding van Willem Engel
https://www.facebook.com/dorienrose/videos/562227385018351/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 3 april 2022 @ 12:45:09 #83
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204317238
Staan ze nou weer te leuren om geld? Dit maal voor een fietsvakantie.
  zondag 3 april 2022 @ 12:48:58 #84
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204317287
Nieuwe oorlog gaat beginnen! Spannend!
  zondag 3 april 2022 @ 12:50:19 #85
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204317296
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 12:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Beelden van de aanhouding van Willem Engel
https://www.facebook.com/dorienrose/videos/562227385018351/
Bijzondere aanhouding.
pi_204317444
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 12:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Bijzondere aanhouding.
Het zijn dan ook de ruwe beelden.
Daar hoort natuurlijk Yaketi Sax onder. En zijn gereutel even vervangen door een vrije interpretatie.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204317566
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 13:11 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Het zijn dan ook de ruwe beelden.
Daar hoort natuurlijk Yaketi Sax onder. En zijn gereutel even vervangen door een vrije interpretatie.

Weer geweldig dramatiseren.
1. De relevantie van de agent die de hand op (langs?) zijn wapen legde, ontgaat me, zolang het wapen niet op iemand gericht is.
2. Geboeid afvoeren is in deze situatie wel degelijk toegestaan.
3. Arrestatieteams legitimeren zich vanzelfsprekend niet.
4. Natuurlijk wordt Engel gewoon aangehouden. Je hoeft echt niet bang te zijn voor standrechtelijke executie.
5. Het belangrijkste: als je een interview geeft in Caf Weltschmerz, dan kan je op je klompen aanvoelen dat dat op sociale media komt, waarmee je via de stropop met camera toch echt zelf je voorwaarden schendt. Was de cameraploeg bij hem voor de deur verschenen, dan was het een ander verhaal geweest. Als hij alleen maar zou komen spreken op de manifestatie in Nijmegen, of hij had het iemand anders laten doen (daar is hij toch handig genoeg voor), was er weinig aan de hand geweest.
Maar nee, dit is uitlokken en vervolgens het slachtoffer spelen.
pi_204318827
Beelden van een uitpuilend station Nijmegen zijn welkom. Voorlopig gaat er geen enkele trein, het systeem van de treindienstregeling ligt plat. Duurt tot minstens vanavond.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204319057
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 15:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Beelden van een uitpuilend station Nijmegen zijn welkom. Voorlopig gaat er geen enkele trein, het systeem van de treindienstregeling ligt plat. Duurt tot minstens vanavond.
Uiteraard doet ProRail mee aan de Great reset. Ze zijn Windows opnieuw aan het installeren...
pi_204320379
De wappen komen zelf met een eigen oorzaak voor de treinstoring.



Steffi staat voorlopig nog wel even in Nijmegen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204320516
Mensen die arrestatie van Willem toejuichen beseffen niet hoe gevaarlijk dit is.
De overheid pakt mensen met een afwijkende mening op met groot machtsvertoon.
Ik heb niks met die Engel maar zulke praktijken kunnen echt niet.
Nu is het Willem die zo aangepakt wordt maar volgende keer kunnen wij het zijn.
pi_204320542
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:40 schreef Candymannetje het volgende:
Mensen die arrestatie van Willem toejuichen beseffen niet hoe gevaarlijk dit is.
De overheid pakt mensen met een afwijkende mening op met groot machtsvertoon.
Ik heb niks met die Engel maar zulke praktijken kunnen echt niet.
Nu is het Willem die zo aangepakt wordt maar volgende keer kunnen wij het zijn.
Kolder. De man is opgepakt vanwege zijn daden, niet vanwege zijn mening.
Al had 'ie zijn mening ge-uit zonder die daden dan was er niets aan de hand.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204320556
Mensen die het gedrag van Willem Engel goedkeuren beseffen niet hoe gevaarlijk dat is.
pi_204320570
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:40 schreef Candymannetje het volgende:
Mensen die arrestatie van Willem toejuichen beseffen niet hoe gevaarlijk dit is.
De overheid pakt mensen met een afwijkende mening op met groot machtsvertoon.
Ik heb niks met die Engel maar zulke praktijken kunnen echt niet.
Nu is het Willem die zo aangepakt wordt maar volgende keer kunnen wij het zijn.
Het.gaat.niet.om.zijn.mening.
Wanneer gaat men dat in wappieland eindelijk eens snappen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204320585
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:42 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Kolder. De man is opgepakt vanwege zijn daden, niet vanwege zijn mening.
Al had 'ie zijn mening ge-uit zonder die daden dan was er niets aan de hand.
Staat echt niet in verhouding.
pi_204320592
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
De wappen komen zelf met een eigen oorzaak voor de treinstoring.

[ afbeelding ]

Steffi staat voorlopig nog wel even in Nijmegen.
Lekker in de kou met kutweer. Mooi. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204320628
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:45 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Staat echt niet in verhouding.
Wat voor verhouding hebben we het dan over.
W.C. Engel is al 2 jaar lang onophoudelijk verkapt mensen aan het bedreigen via zijn achterban. Engel verspreid prive-adressen en zet er zelfs meteen maar excuses bij. 'Hier is het adres van mevrouw Kaag, ja sorry hoor, maar dit moet even.' zoiets. En dan heb je Max die dat daadwerkelijk doet, met vrouwtje theelepel Eline.

weet niet eens wat de volledige aanklacht is, alleen opruiing is wat er naar buiten is gebracht.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204320694
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:47 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Wat voor verhouding hebben we het dan over.
W.C. Engel is al 2 jaar lang onophoudelijk verkapt mensen aan het bedreigen via zijn achterban. Engel verspreid prive-adressen en zet er zelfs meteen maar excuses bij. 'Hier is het adres van mevrouw Kaag, ja sorry hoor, maar dit moet even.' zoiets. En dan heb je Max die dat daadwerkelijk doet, met vrouwtje theelepel Eline.

weet niet eens wat de volledige aanklacht is, alleen opruiing is wat er naar buiten is gebracht.
Meer als opruiing kunnen ze er ook niet van maken.
En dan toch met zulk machtsvertoon opgepakt worden.
Dan wil je een signaal afgeven.
pi_204320731
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:51 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Meer als opruiing kunnen ze er ook niet van maken.
En dan toch met zulk machtsvertoon opgepakt worden.
Dan wil je een signaal afgeven.
Wat had je in gedachte. Dat hij een fax krijgt waar in staat dat 'ie zich moet melden?
Dit is allemaal heel normaal en rustig gegaan. Van machtsvertoon is totaal geen sprake.

bekijk het anders; hij heeft de voorwaarden overtreden die hij zelf heeft aangehaald. Lekker handig.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204320736
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:51 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Meer als opruiing kunnen ze er ook niet van maken.
En dan toch met zulk machtsvertoon opgepakt worden.
Dan wil je een signaal afgeven.
Welk machtsvertoon? Is hij door een AT klemgereden en uit zijn auto getrokken? Onder schot gehouden?
  zondag 3 april 2022 @ 17:56:55 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204320762
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:51 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Meer als opruiing kunnen ze er ook niet van maken.
En dan toch met zulk machtsvertoon opgepakt worden.
Dan wil je een signaal afgeven.
Waar zie jij machtsvertoon?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204320889
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
De wappen komen zelf met een eigen oorzaak voor de treinstoring.

[ afbeelding ]

Steffi staat voorlopig nog wel even in Nijmegen.
:o :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_204320901
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:54 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Wat had je in gedachte. Dat hij een fax krijgt waar in staat dat 'ie zich moet melden?
Dit is allemaal heel normaal en rustig gegaan. Van machtsvertoon is totaal geen sprake.

bekijk het anders; hij heeft de voorwaarden overtreden die hij zelf heeft aangehaald. Lekker handig.
Als je een hooligan bent die alles kort en klein slaat krijg je het vriendelijke verzoek om je zelf te melden op het bureau.

Wat vind je van demonstranten in Rusland die zo afgevoerd worden?
  zondag 3 april 2022 @ 18:11:50 #104
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204320943
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
De wappen komen zelf met een eigen oorzaak voor de treinstoring.

[ afbeelding ]

Steffi staat voorlopig nog wel even in Nijmegen.
Die zooi komt al vanaf november binnen in Vlissingen.
pi_204321096
Op Twitter gonst het van de geruchten dat de treinstoring bewust is ingezet om de demo. Nijmegen te dwarsbomen. En dan begint er bij mij iets te kriebelen, dus ga ik factchecken.

Volgens hun posters begon het feest om 12:00. Om 12:15 begon de storing.

Dit was brandpunt, goedenavond. Waren er trouwens nog interessante sprekers?
  zondag 3 april 2022 @ 18:29:28 #106
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_204321133
Demonstreren ze nog steeds :D
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_204321231
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 18:26 schreef Magister_Artium het volgende:
Op Twitter gonst het van de geruchten dat de treinstoring bewust is ingezet om de demo. Nijmegen te dwarsbomen. En dan begint er bij mij iets te kriebelen, dus ga ik factchecken.

Volgens hun posters begon het feest om 12:00. Om 12:15 begon de storing.

Dit was brandpunt, goedenavond. Waren er trouwens nog interessante sprekers?
De oppergek zal al vanaf het middaguur aan het rekenen zijn om tot 666 te komen.
pi_204321232
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 18:08 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Als je een hooligan bent die alles kort en klein slaat krijg je het vriendelijke verzoek om je zelf te melden op het bureau.

Wat vind je van demonstranten in Rusland die zo afgevoerd worden?
Ik geef het op. Je begint over Rusland, waar mensen met een blanco A4tje al worden opgepakt. Het gaat alleen om W.C. Engel. De mevrouw met de volgespoten lippen mocht ook gewoon haar weg vervolgen.

W.C. Engel probeerde bij zijn aanhouding nog de agenten te doxen (prive-gegevens openbaren) door te vragen naar identificatie. later zal hij beweren meegenomen te zijn door gemaskerde mannen. De werkelijke reden is dat agenten gewaarschuwd zijn dat ze worden gefilmd, op internet komen en in dubieuze telegram-kanalen waar de jacht geopend is op agenten.

Leugen 1: klemgereden. Welnee, er reed een busje met 'Politie volgen'. Dat is geen klemrijden
Leugen 2: Gewapende agenten. Niets van waar.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204321250
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 18:39 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ik geef het op. Je begint over Rusland, waar mensen met een blanco A4tje al worden opgepakt. Het gaat alleen om W.C. Engel. De mevrouw met de volgespoten lippen mocht ook gewoon haar weg vervolgen.

W.C. Engel probeerde bij zijn aanhouding nog de agenten te doxen (prive-gegevens openbaren) door te vragen naar identificatie. later zal hij beweren meegenomen te zijn door gemaskerde mannen. De werkelijke reden is dat agenten gewaarschuwd zijn dat ze worden gefilmd, op internet komen en in dubieuze telegram-kanalen waar de jacht geopend is op agenten.
Mevrouw wilde ook nog even zeker weten dat Willem naar een bureau werd vervoerd en dat ze geen rare dingen met hem gingen doen.
  zondag 3 april 2022 @ 18:42:44 #110
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_204321270
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 18:41 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Mevrouw wilde ook nog even zeker weten dat Willem naar een bureau werd vervoerd en dat ze geen rare dingen met hem gingen doen.
Je weet maar nooit hier in Nederland :+
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_204321325
quote:
4s.gif Op zondag 3 april 2022 18:42 schreef aloa het volgende:

[..]
Je weet maar nooit hier in Nederland :+
Waren het niet die Kamerleden van FvD die met een blok beton aan hun enkels het IJ in zijn gesmeten, vanuit een politiebusje? :+
pi_204321410
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 18:26 schreef Magister_Artium het volgende:
Op Twitter gonst het van de geruchten dat de treinstoring bewust is ingezet om de demo. Nijmegen te dwarsbomen. En dan begint er bij mij iets te kriebelen, dus ga ik factchecken.

Volgens hun posters begon het feest om 12:00. Om 12:15 begon de storing.

Dit was brandpunt, goedenavond. Waren er trouwens nog interessante sprekers?
Sommige figuren.....

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 3 april 2022 @ 18:57:34 #113
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204321422
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 18:26 schreef Magister_Artium het volgende:
Op Twitter gonst het van de geruchten dat de treinstoring bewust is ingezet om de demo. Nijmegen te dwarsbomen. En dan begint er bij mij iets te kriebelen, dus ga ik factchecken.

Volgens hun posters begon het feest om 12:00. Om 12:15 begon de storing.

Dit was brandpunt, goedenavond. Waren er trouwens nog interessante sprekers?
Ja, je kunt geld doneren voor een fietsvakantie. Een gozer heeft een fiets vakantie omgedoopt tot sponsorrit voor de demonstraties.
pi_204321431
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 18:56 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Sommige figuren.....

[ afbeelding ]
Op de trein naar Oekraine natuurlijk, supergeheim en zo.
pi_204321498
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 18:39 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ik geef het op. Je begint over Rusland, waar mensen met een blanco A4tje al worden opgepakt. Het gaat alleen om W.C. Engel. De mevrouw met de volgespoten lippen mocht ook gewoon haar weg vervolgen.

W.C. Engel probeerde bij zijn aanhouding nog de agenten te doxen (prive-gegevens openbaren) door te vragen naar identificatie. later zal hij beweren meegenomen te zijn door gemaskerde mannen. De werkelijke reden is dat agenten gewaarschuwd zijn dat ze worden gefilmd, op internet komen en in dubieuze telegram-kanalen waar de jacht geopend is op agenten.

Leugen 1: klemgereden. Welnee, er reed een busje met 'Politie volgen'. Dat is geen klemrijden
Leugen 2: Gewapende agenten. Niets van waar.
Die mevrouw met dat bord op de Russische staatstelevisie heeft minder lang vastgezeten dan Willem.

Er waren 2 busjes.

Wie zegt dat die agenten niet gewapend waren?
pi_204321529
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:05 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Die mevrouw met dat bord op de Russische staatstelevisie heeft minder lang vastgezeten dan Willem.

Er waren 2 busjes.

Wie zegt dat die agenten niet gewapend waren?
Inderdaad enorm veel machtsvertoon, je hebt helemaal gelijk. De gijzeling bij de Applestore was er niets bij.
pi_204321535
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:05 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Die mevrouw met dat bord op de Russische staatstelevisie heeft minder lang vastgezeten dan Willem.

Er waren 2 busjes.

Wie zegt dat die agenten niet gewapend waren?
De leugen was eigenlijk dat het agenten waren met getrokken wapen.
Besef je dat W.C. Engel meer heeft gedaan dan alleen maar zijn mening te uitten.
Mensen oproepen om anderen lastig te vallen, is geen mening.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204321545
Oh, er gaan de hele avond geen treinen meer rijden.
Veel plezier nog in Nijmegen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204321570
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Oh, er gaan de hele avond geen treinen meer rijden.
Veel plezier nog in Nijmegen.
Allemaal politiek gevangenen in kamp Nijmegen. Volgend jaar een demo ter herinnering. Nooit vergeten!
pi_204321571
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:08 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Inderdaad enorm veel machtsvertoon, je hebt helemaal gelijk. De gijzeling bij de Applestore was er niets bij.
Vooral die pepperspray voor Engels vriendin was imponerend.
pi_204321578
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:10 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Vooral die pepperspray voor Engels vriendin was imponerend.
Zelfs ik kreeg er tranen van in mijn ogen.
pi_204321642
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:08 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
De leugen was eigenlijk dat het agenten waren met getrokken wapen.
Besef je dat W.C. Engel meer heeft gedaan dan alleen maar zijn mening te uitten.
Mensen oproepen om anderen lastig te vallen, is geen mening.
Dus jij vind het allemaal terecht?
pi_204321707
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:16 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dus jij vind het allemaal terecht?
Ja, ik denk wel dat het terecht is, de inverzekeringstelling.
Hij heeft de voorwaarde zelf gesteld en vervolgens is 'ie zo stom dat ie dat een dag later zelf overtreed. en een dag daarna weer.

nogmaals; het gaat niet om zijn mening maar om zijn daden.
Doxen (bekend maken van prive-gegevens), opruiing, bedreiging, eigenrichting, het gaat te ver.
Heb ook lang gedacht dat je die zak moet negeren maar zijn handelingen gaan ver over de schreef. Mensen doen het dadelijk na.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204321750
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:21 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ja, ik denk wel dat het terecht is, de inverzekeringstelling.
Hij heeft de voorwaarde zelf gesteld en vervolgens is 'ie zo stom dat ie dat een dag later zelf overtreed. en een dag daarna weer.

nogmaals; het gaat niet om zijn mening maar om zijn daden.
Doxen (bekend maken van prive-gegevens), opruiing, bedreiging, eigenrichting, het gaat te ver.
Heb ook lang gedacht dat je die zak moet negeren maar zijn handelingen gaan ver over de schreef. Mensen doen het dadelijk na.
Het probleem is dat dat figuur denkt dat half het land achter hem staat, net als met zoveel wappies.. Toch blijkt het elke keer heel anders te liggen.
pi_204321758
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:16 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dus jij vind het allemaal terecht?
Wat was er volgens jou onterecht aan de aanhouding?
pi_204321771
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:21 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ja, ik denk wel dat het terecht is, de inverzekeringstelling.
Hij heeft de voorwaarde zelf gesteld en vervolgens is 'ie zo stom dat ie dat een dag later zelf overtreed. en een dag daarna weer.

nogmaals; het gaat niet om zijn mening maar om zijn daden.
Doxen (bekend maken van prive-gegevens), opruiing, bedreiging, eigenrichting, het gaat te ver.
Heb ook lang gedacht dat je die zak moet negeren maar zijn handelingen gaan ver over de schreef. Mensen doen het dadelijk na.
Die gegevens waren al openbaar, ik had ze al lang voordat Willem ze had.
Denk je nou echt dat hij die gegevens tevoorschijn kan toveren.
Maar goed als jij het terecht vind dan is het prima natuurlijk.
Ik wil je er alleen op wijzen dat het dictatoriale streken zijn.
pi_204321840
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:27 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Die gegevens waren al openbaar, ik had ze al lang voordat Willem ze had.
Denk je nou echt dat hij die gegevens tevoorschijn kan toveren.
Maar goed als jij het terecht vind dan is het prima natuurlijk.
Ik wil je er alleen op wijzen dat het dictatoriale streken zijn.
dat jij ze had maakt de gegevens nog niet openbaar.
als je ook duizenden volgers hebt, gooi je dat dan op Twitter of Facebook?

neem even mee dat er zowel bij De Jonge als Kaag daarna politiebewaking voor de deur moest komen te staan.

in mijn ogen is het juist eigenrichting als je de adresgegevens van Kaag/De Jonge verspreid onder je volgers, als je het met deze twee oneens bent.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204321842
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:27 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Die gegevens waren al openbaar, ik had ze al lang voordat Willem ze had.
Denk je nou echt dat hij die gegevens tevoorschijn kan toveren.
Maar goed als jij het terecht vind dan is het prima natuurlijk.
Ik wil je er alleen op wijzen dat het dictatoriale streken zijn.
Pas nou op wat je zegt mannetje, straks wordt je met groots machtsvertoon midden op de snelweg uit je Daewoo getrokken..
pi_204321965
Ook zo heerlijk hoe wappies beweren dat deze treinstoring gisteren al bekend was. Of vanmorgen al.
Maar natuurlijk.

quote:
Mona Vight
Steffanie Maria Kruts ik heb het gister op telegram voorbij zien komen ergenst als ik het tegen kom plaats ik het
https://www.facebook.com/(...)7&id=100064607223979
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204322048
Gelukkig gaan er vragen gesteld worden over het optreden van de politie.

https://twitter.com/Gideo(...)hIOOZmEgbG0D0hiNa2YQ
pi_204322245
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:47 schreef Candymannetje het volgende:
Gelukkig gaan er vragen gesteld worden over het optreden van de politie.

https://twitter.com/Gideo(...)hIOOZmEgbG0D0hiNa2YQ
Nee ze hoeven zich niet te legitimeren en kunnen en zullen er ook nooit voor vervolgd worden. Trust me.
Gideon :')

pi_204322312
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:47 schreef Candymannetje het volgende:
Gelukkig gaan er vragen gesteld worden over het optreden van de politie.

https://twitter.com/Gideo(...)hIOOZmEgbG0D0hiNa2YQ
oh maar natuurlijk, de politie, dat zijn degene die fout zitten. telkens weer. als Engel opgepakt is, dan is het de politie die fout zit. Hadden ze maar hun gezicht moeten laten zien op de camera van Plastic fantastic, en hun identiteitskaart laten zien.

h, die vervelend politie ook altijd. gingen ze maar eens boeven vangen ofzo.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 3 april 2022 @ 20:13:00 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204322320
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:47 schreef Candymannetje het volgende:
Gelukkig gaan er vragen gesteld worden over het optreden van de politie.

https://twitter.com/Gideo(...)hIOOZmEgbG0D0hiNa2YQ
_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204322342
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:12 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
oh maar natuurlijk, de politie, dat zijn degene die fout zitten. telkens weer. als Engel opgepakt is, dan is het de politie die fout zit. Hadden ze maar hun gezicht moeten laten zien op de camera van Plastic fantastic, en hun identiteitskaart laten zien.

h, die vervelend politie ook altijd. gingen ze maar eens boeven vangen ofzo.
Die worden ook maar aangestuurd.
pi_204322353
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:12 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
oh maar natuurlijk, de politie, dat zijn degene die fout zitten. telkens weer. als Engel opgepakt is, dan is het de politie die fout zit. Hadden ze maar hun gezicht moeten laten zien op de camera van Plastic fantastic, en hun identiteitskaart laten zien.

h, die vervelend politie ook altijd. gingen ze maar eens boeven vangen ofzo.
Al dat machtsvertoon..
pi_204322375
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:14 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Die worden ook maar aangestuurd.
En jij niet? Geef nog eens antwoord wat er onterecht was aan de aanhouding. Wat ging er verkeerd, waarom was het onterecht en wat zie jij als machtsvertoon? Simpele vragen, moet te makkelijk te beantwoorden zijn. 3. 2. 1. start.
pi_204322412
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:17 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
En jij niet? Geef nog eens antwoord wat er onterecht was aan de aanhouding. Wat ging er verkeerd, waarom was het onterecht en wat zie jij als machtsvertoon? Simpele vragen, moet te makkelijk te beantwoorden zijn. 3. 2. 1. start.
Door wie zou ik aangestuurd moeten worden?
pi_204322420
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:14 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Die worden ook maar aangestuurd.
Inderdaad. Maar die moeten vervolgens wel op de beelden van Viruswappie komen zodat de achterban opgehitst kan worden om naar die mensen uit te kijken. Want dat is exact wat de gedachte daarachter is. Ophitsen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204322446
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:20 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Door wie zou ik aangestuurd moeten worden?
Jij laat je aardig leiden door wappies en je eigen minimale onderzoek. Nu antwoord op de overige vragen alstublieft, die zijn van groter belang en daarmee kan je je punt maken, dat is namelijk tot nu toe nog niet echt gelukt.
pi_204322462
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:21 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Inderdaad. Maar die moeten vervolgens wel op de beelden van Viruswappie komen zodat de achterban opgehitst kan worden om naar die mensen uit te kijken. Want dat is exact wat de gedachte daarachter is. Ophitsen.
En daar ben ik net zoals jij op tegen.
Is het niet verboden om beelden van een legitimatie online te zetten?
pi_204322488
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:23 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Jij laat je aardig leiden door wappies en je eigen minimale onderzoek. Nu antwoord op de overige vragen alstublieft, die zijn van groter belang en daarmee kan je je punt maken, dat is namelijk tot nu toe nog niet echt gelukt.
Heb jij nou niet in de gaten dat je net zo denkt als de wappies die je belachelijk maakt?
Jij hebt alleen andere idealen.
  zondag 3 april 2022 @ 20:27:58 #142
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204322498
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:20 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Door wie zou ik aangestuurd moeten worden?
Wat was er precies onterecht aan de aanhouding?
pi_204322543
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:26 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Heb jij nou niet in de gaten dat je net zo denkt als de wappies die je belachelijk maakt?
Jij hebt alleen andere idealen.
Dat was geen antwoord op mijn vragen maar goed dan komen er nog wat vragen bij, leg eens uit? Hoe maak ik mijzelf belachelijk? Waarom denk ik net als de wappies? Wat weet jij meer dan mij en waarom? Besef je, en die vraag is eerder gesteld, in welk topic je je bevindt en heb je de hele reeks doorgelezen?
pi_204322549
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2022 20:27 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Wat was er precies onterecht aan de aanhouding?
Geef hem even 2 dagen want hij moet nu gruwelijk hard nadenken en heeft wellicht weer de hulp van zijn collega's nodig om tot een waanzinnig antwoord te komen op de vele vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2022 20:31:59 ]
pi_204322639
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2022 20:27 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Wat was er precies onterecht aan de aanhouding?
Staat in de tweet van Gideon.
pi_204322646
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:37 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Staat in de tweet van Gideon.
We zijn nu 20 minuten verder nadat ik je een startsein gaf, welk gedeelte is te moeilijk voor je?
pi_204322689
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:37 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Staat in de tweet van Gideon.
En als tweede, dan zou dat strafbaar moeten zijn toch? Dat is het niet.. Die legitimatieplicht is er niet. Zeker niet in uniform. Dat je met de politie te maken hebt kom je gauw genoeg achter hoor.
pi_204322697
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:37 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
We zijn nu 20 minuten verder nadat ik je een startsein gaf, welk gedeelte is te moeilijk voor je?
Heb je nou nog niet in de gaten dat ik niet met jou in discussie ga?
Kan ik net zo goed op een platte aarde topic in discussie gaan.
Dus laat je F5 maar rusten :P
pi_204322708
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:24 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En daar ben ik net zoals jij op tegen.
Is het niet verboden om beelden van een legitimatie online te zetten?
Dat is al verboden, ja. Wat nog niet verboden is, dat is het 'doxing'. daarvoor ligt het wetsvoorstel nog altijd bij de Raad van State.
Echter het verspreiden van privgegevens is iets wat structureel gaande is bij de achterban van Engel/FvD/onrechttv middels Telegram-groepen. Engel roept ook telkens op om foto's te maken van agenten, medewerkers van priklocaties, 'voor later'.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204322728
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 20:41 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Heb je nou nog niet in de gaten dat ik niet met jou in discussie ga?
Kan ik net zo goed op een platte aarde topic in discussie gaan.
Dus laat je F5 maar rusten :P
Ik heb dat al lang in de gaten en dat is juist mijn punt... wie maakt zich nu belachelijk? Elke keer als je eruit wordt geluld dan trek je je terug. Nog wel even tof doen dat je met je collega's hard zit te lachen maar inhoudelijk antwoord geven op vragen zit er bij jou niet in. Omdat je dat niet kan. Succes mannetje.
  zondag 3 april 2022 @ 20:47:50 #151
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204322794
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:37 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Staat in de tweet van Gideon.
Veel geschreeuw, weinig wol. Legitimatieplicht? Als je met naam en toenaam op film komt met als risico dat er een stel van die onmogelijke wappies voor je deur staan lijkt me daar wel wat tegenin te brengen.
pi_204322816
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:41 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dat is al verboden, ja. Wat nog niet verboden is, dat is het 'doxing'. daarvoor ligt het wetsvoorstel nog altijd bij de Raad van State.
Echter het verspreiden van privgegevens is iets wat structureel gaande is bij de achterban van Engel/FvD/onrechttv middels Telegram-groepen. Engel roept ook telkens op om foto's te maken van agenten, medewerkers van priklocaties, 'voor later'.
Maar dat is toch niet voorbehouden aan Engel en FvD.
Linkse partijen en organisaties plegen ook al jaren huisbezoeken.
  zondag 3 april 2022 @ 20:50:26 #153
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204322830
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 19:27 schreef Candymannetje het volgende:
Ik wil je er alleen op wijzen dat het dictatoriale streken zijn.
Willem Engel roept op om priv-adressen van agenten openbaar te maken en zorgpersoneel te intimideren. Opruiing dus. Daar wordt-ie voor gearresteerd en komt vervolgens onder voorwaarden weer vrij. Willem schendt nog geen week later diezelfde voorwaarden en wordt weer gearresteerd.

Wat is hier precies dictatoriaal aan?
pi_204322834
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2022 20:47 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Veel geschreeuw, weinig wol. Legitimatieplicht? Als je met naam en toenaam op film komt met als risico dat er een stel van die onmogelijke wappies voor je deur staan lijkt me daar wel wat tegenin te brengen.
Klopt, zei ik ook een pagina terug.
  zondag 3 april 2022 @ 20:51:07 #155
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204322842
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:50 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Klopt, zei ik ook een pagina terug.
Dus dan blijft er verder niets meer over.
  zondag 3 april 2022 @ 20:54:08 #156
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204322892
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2022 20:50 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Willem Engel roept op om priv-adressen van agenten openbaar te maken en zorgpersoneel te intimideren. Opruiing dus. Daar wordt-ie voor gearresteerd en komt vervolgens onder voorwaarden weer vrij. Willem schendt nog geen week later diezelfde voorwaarden en wordt weer gearresteerd.

Wat is hier precies dictatoriaal aan?
Dit, en dan die insinuatie bij zijn arrestatie.

Om vervolgens bij de beelden in Nijmegen te horen dat ze de wapens tegen hem getrokken hadden bij zijn arrestatie. Bah bah.
  zondag 3 april 2022 @ 20:56:38 #157
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204322934
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dit, en dan die insinuatie bij zijn arrestatie.

Om vervolgens bij de beelden in Nijmegen te horen dat ze de wapens tegen hem getrokken hadden bij zijn arrestatie. Bah bah.
Een laffe, schijnheilige en huichelachtige kneuzenkermis is het.
pi_204322971
Toch nog even het gedramatiseerde verhaal van Pols.



De auto is niet klemgereden, het trap-autotje van de plastic vriendin van Engel reed keurig achter een politiebusje met 'Politie volgen'.
Er is niet met getrokken pistolen gehandeld, de agenten waren kalm.

En verder over het niet tonen van ID van de agenten ..... dat is op dat moment ook niet relevant en de agenten hoeven de identificatie niet aan mevrouw Plastic Fantastic te tonen. Engel zal de ID gerust te zien gekregen hebben, nadat de camera gestopt was met filmen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204323001
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 20:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Toch nog even het gedramatiseerde verhaal van Pols.

[ afbeelding ]

De auto is niet klemgereden, het trap-autotje van de plastic vriendin van Engel reed keurig achter een politiebusje met 'Politie volgen'.
Er is niet met getrokken pistolen gehandeld, de agenten waren kalm.

En verder over het niet tonen van ID van de agenten ..... dat is op dat moment ook niet relevant en de agenten hoeven de identificatie niet aan mevrouw Plastic Fantastic te tonen. Engel zal de ID gerust te zien gekregen hebben, nadat de camera gestopt was met filmen.
Juist, keiharde feiten maar niet in de wereld van wappies en Candymannetje.
pi_204324132
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 3 april 2022 @ 23:01:51 #161
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204324229
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2022 22:46 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Bah, die hashtags.
pi_204324321
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Bah, die hashtags.
Wappies en Candymannetje keuren dit soort dingen helemaal goed want het is onrechtmatig en in Rusland gaat het ook zo of zoiets.
pi_204324575
Al die selectieve verontwaardiging tegenwoordig......
Ik pak nog een borrel maatjes, zolang het nog mag.
Proost ;)
  zondag 3 april 2022 @ 23:54:00 #164
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204324608
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:47 schreef Candymannetje het volgende:
Al die selectieve verontwaardiging tegenwoordig......
Ik pak nog een borrel maatjes, zolang het nog mag.
Proost ;)
Proost 🍻 zijn we het in ieder geval over een ding eens.

Wanneer komt het verbod op alcohol?
pi_204324639
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:47 schreef Candymannetje het volgende:
Al die selectieve verontwaardiging tegenwoordig......
Ik pak nog een borrel maatjes, zolang het nog mag.
Proost ;)
:') Wat typisch..
  maandag 4 april 2022 @ 00:00:46 #166
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324644
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:47 schreef Candymannetje het volgende:
Al die selectieve verontwaardiging tegenwoordig......
Ik pak nog een borrel maatjes, zolang het nog mag.
Proost ;)
Stel je niet zo aan.
pi_204324659
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Proost 🍻 zijn we het in ieder geval over een ding eens.

Wanneer komt het verbod op alcohol?
Ik hoop nooit, lijkt me ook niet te handhaven.
Drooglegging in de USA was ook geen succes.
Misschien icm korting op je zorgverzekering.
pi_204324701
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:03 schreef Candymannetje het volgende:

Misschien icm korting op je zorgverzekering.
Hoe ga je dat handhaven? Je bent toch tegen massacontrole?
pi_204324719
Is het eigenlijk niet een heel dictoriale gedachtegang wanneer mensen korting krijgen op hun zorgverzekering wanneer ze geen alcohol nuttigen? Ik vind dat erg tegenstrijdig klinken met jouw strijd tegen de dictatuur.
  maandag 4 april 2022 @ 01:22:42 #170
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204324845
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:15 schreef JohnWickPic het volgende:
Is het eigenlijk niet een heel dictoriale gedachtegang wanneer mensen korting krijgen op hun zorgverzekering wanneer ze geen alcohol nuttigen? Ik vind dat erg tegenstrijdig klinken met jouw strijd tegen de dictatuur.
Dat is het zeker, maar 2020/2021/ en 2022 tot nu staat compleet in het teken van een compleet ontwrichte maatschappij.

Dodelijk vermoeiend.

Vroeger keek je voor je lol naar een tv programma, nu is het elke talkshow weer raak. 80% ellende en 20% reclame.

Iedereen is het toch zat? Alleen die tokkies zien overal een complot in.

Waar stonden ze vandaag voor te demonstreren? Weten ze het zelf? Of is het een goedkoop alternatief geworden voor een dagje uit?
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 01:25:34 #171
236264 crew  capricia
pi_204324848
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat is het zeker, maar 2020/2021/ en 2022 tot nu staat compleet in het teken van een compleet ontwrichte maatschappij.

Dodelijk vermoeiend.

Vroeger keek je voor je lol naar een tv programma, nu is het elke talkshow weer raak. 80% ellende en 20% reclame.

Iedereen is het toch zat? Alleen die tokkies zien overal een complot in.

Waar stonden ze vandaag voor te demonstreren? Weten ze het zelf? Of is het een goedkoop alternatief geworden voor een dagje uit?
Wat maakt het uit. Als niemand ene fuck geeft.
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 4 april 2022 @ 07:11:43 #172
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204325107
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2022 22:46 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
En ze stoppen ook niet he :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204325810
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204325855
Tribanaal.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204326077
Waar dat tribunaal op gebaseerd is weet ik niet maar ik hoop wel dat er wat ministers veroordeeld gaan worden door een rechtbank voor hun wangedrag.
pi_204326372
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 10:07 schreef Candymannetje het volgende:
Waar dat tribunaal op gebaseerd is weet ik niet maar ik hoop wel dat er wat ministers veroordeeld gaan worden door een rechtbank voor hun wangedrag.
Welke wet hebben ze dan overtreden?
pi_204326413
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 10:48 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Welke wet hebben ze dan overtreden?
Corruptie.
Terroristische organisaties steunen.
Ook zou ik graag willen dat onderzocht wordt hoeveel mensen zijn overleden door het wanbeleid op het gebied van de zorg.
Dood door schuld zal dan de aanklacht worden.
pi_204326417
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 10:54 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Corruptie.
Terroristische organisaties steunen.
Ook zou ik graag willen dat onderzocht wordt hoeveel mensen zijn overleden door het wanbeleid op het gebied van de zorg.
Dood door schuld zal dan de aanklacht worden.
En, wanneer ga je aangifte doen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204326423
quote:
5s.gif Op maandag 4 april 2022 10:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En, wanneer ga je aangifte doen?
Heb ik al gedaan
pi_204326432
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 10:57 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Heb ik al gedaan
Wanneer? waar? Tegen wie? Voor wat?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204326445
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 10:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wanneer? waar? Tegen wie? Voor wat?
https://www.aangiftehugodejonge.nl/
pi_204326454
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 10:54 schreef Candymannetje het volgende:
Corruptie.
Terroristische organisaties steunen.
Eh... hoezo? :?
pi_204326498
quote:
Heb je naast de Jonge Kaag ook al aangekaagd?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204326499
quote:
Nou, veel succes dan maar.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204326541
quote:
5s.gif Op maandag 4 april 2022 11:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Heb je naast de Jonge Kaag ook al aangekaagd?
Dat hebben anderen al gedaan maar zo ver ik weet is daar niks mee gedaan.


https://www.zeelandnet.nl(...)anciering-terrorisme


https://www.hogeraad.nl/p(...)_tegen_mevr_kaag.pdf (PDF)
  maandag 4 april 2022 @ 11:20:50 #187
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_204326589
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 00:06 schreef Dutch_view het volgende:
Staatsgek Mike Otten belt maar weer eens met zijn vrienden :P
Daarbij geadviseerd door de heuse wappie raadsman. De lamme en de blinde zullen we maar zeggen :7
Hoe vaak moet ze zeggen dat je geen aangifte kan doen tegen de politie bij de politie gvd.
:')
  maandag 4 april 2022 @ 11:26:23 #188
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204330650
Mike vangt andermaal bot. Het bijzondere team heeft contact met hem opgenomen, maar aangezien niet op Mikes legitimatievragen wordt beantwoord, gaat het feest weer niet door.
Maar waarachtig, de politie maakt een afspraak met Mike om een datum in te plannen! *O* *O* *O*
Uiteindelijk plant Mike zelf in een ander bureau een afspraak in op donderdag aanstaande. Wordt vervolgd, maar bij 0900-tuig zal het nu een stuk rustiger zijn...
pi_204344916
Mike Otte, dit keer weer op bezoek bij de Belastingdienst :')
Wil verhaal halen wie hem heeft 'opgelicht' bij de dienst.
De eerste persoon die hij tegenkomt is de receptionist/ portier en Mike maakt hem het leven al flink zuur :')
Medewerker is slechts invaller en je merkt dat die man al helemaal gestresst raakt van Mike :')

https://www.facebook.com/100074735310502/videos/1029091277694984

Op de achtergrond hoor je allerlei andere 'klanten' in onverstaanbaar Nederlands/Limburgs allemaal klachten hebben _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft die Mike toch met pasjes en namen, wil foto's maken van toegangspasjes van medewerkers :')
Echt die vent spoort totaal niet. 8)7
Anyway, een uur later is Mike nog niet veel verder bij zijn doel :7
Medewerkers van de Belasting hebben nu nazorg nodig denk ik :')
Wordt ongetwijfeld vervolgt :W

[ Bericht 9% gewijzigd door Dutch_view op 06-04-2022 00:21:48 ]
pi_204347025
Die dagelijkse "Mike soap" is tegelijkertijd echt lachwekkend maar ook meelijwekkend. Zo'n persoon kost de maatschappij alleen maar geld en haalt bij iedereen van instanties het bloed onder de nagels vandaan.
Hij zou dus vandaag bij de gemeente een afspraak hebben en morgen bij de politie. Komende dagen dus nog meer genot, dankzij Jantje met kwak. _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_204347934
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 11:20 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Die dagelijkse "Mike soap" is tegelijkertijd echt lachwekkend maar ook meelijwekkend. Zo'n persoon kost de maatschappij alleen maar geld en haalt bij iedereen van instanties het bloed onder de nagels vandaan.
Hij zou dus vandaag bij de gemeente een afspraak hebben en morgen bij de politie. Komende dagen dus nog meer genot, dankzij Jantje met kwak. _O-
Die afspraak met de gemeente is inmiddels achter de rug *O* c_/
Met alle consternatie van dien :7

Mike wilde zich dus laten uitschrijven bij de gemeente Venlo en zich anoniem laten inschrijven. :')
Maar dat kan natuurlijk niet.
Alle ingredinten komen weer aan bod in deze soap
- Naam en BSN nummer eisen van medewerkers
- Dreigen met medewerkers aansprakelijk te stellen voor schade
- Mike wil zich niet aan de procedures houden van de instantie
- Medewerkers het bloed onder de nagels vandaan halen
- Verdraait weer de feiten en legt de schuld bij de ander
- Medewerkers krijgen een spoedcursus soevereiniteit

Mike wil nu zelfs Willem Alexander aansprakelijk stellen omdat hij de wetten ondertekend _O-
Oja en hij is zelfs zo ziek dat hij niet meer kan schrijven met een pen :'(
Gemeente vind het niet zo leuk dat hij filmt en krijgt met de bewaking aan de stok ~O>

https://www.facebook.com/100074735310502/

https://www.facebook.com/(...)nchor_composer=false

https://m.facebook.com/st(...)nchor_composer=false

[ Bericht 4% gewijzigd door Dutch_view op 06-04-2022 13:30:51 ]
pi_204349907
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 13:10 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Die afspraak met de gemeente is inmiddels achter de rug *O* c_/
Met alle consternatie van dien :7

Mike wilde zich dus laten uitschrijven bij de gemeente Venlo en zich anoniem laten inschrijven. :')
Maar dat kan natuurlijk niet.
Alle ingredinten komen weer aan bod in deze soap
- Naam en BSN nummer eisen van medewerkers
- Dreigen met medewerkers aansprakelijk te stellen voor schade
- Mike wil zich niet aan de procedures houden van de instantie
- Medewerkers het bloed onder de nagels vandaan halen
- Verdraait weer de feiten en legt de schuld bij de ander
- Medewerkers krijgen een spoedcursus soevereiniteit

Mike wil nu zelfs Willem Alexander aansprakelijk stellen omdat hij de wetten ondertekend _O-
Oja en hij is zelfs zo ziek dat hij niet meer kan schrijven met een pen :'(
Gemeente vind het niet zo leuk dat hij filmt en krijgt met de bewaking aan de stok ~O>

https://www.facebook.com/100074735310502/

https://www.facebook.com/(...)nchor_composer=false

https://m.facebook.com/st(...)nchor_composer=false

Dat geeft weer munitie om de dienst handhaving van de gemeente te stalken wegens het niet in behandeling nemen van een aangifte.
pi_204351755
Waar is de volgende wappiebraderie?
Wie is er nu weer aan de beurt om de luitjes van de kliniek te vermaken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 6 april 2022 @ 19:25:35 #195
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204351767
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 11:20 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Die dagelijkse "Mike soap" is tegelijkertijd echt lachwekkend maar ook meelijwekkend. Zo'n persoon kost de maatschappij alleen maar geld en haalt bij iedereen van instanties het bloed onder de nagels vandaan.
Hij zou dus vandaag bij de gemeente een afspraak hebben en morgen bij de politie. Komende dagen dus nog meer genot, dankzij Jantje met kwak. _O-
Nice :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 6 april 2022 @ 19:26:06 #196
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204351772
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 19:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waar is de volgende wappiebraderie?
Wie is er nu weer aan de beurt om de luitjes van de kliniek te vermaken.
Ik heb een hoop gemist blijkt wel :o
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204352274
oh gut, weer een "ik heb geen contract met u"-wappie. krijgen we nu dat weer 8)7

https://www.facebook.com/(...)os/5113901198724458/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204352389
HAHAHAHA

Wappie-soeverein-freak-100%-gestoorde: "U mag mijn rijbewijs wel zien, maar u mag het niet houden."

En dan gewoon terugtrekken als mevrouw de agent het wilt aannemen :|W |:( |:( :') :') :') :') :')

[ Bericht 0% gewijzigd door spectrumanalyser op 06-04-2022 22:08:00 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 6 april 2022 @ 20:07:57 #199
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204352507
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 19:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
oh gut, weer een "ik heb geen contract met u"-wappie. krijgen we nu dat weer 8)7

https://www.facebook.com/(...)os/5113901198724458/
lol
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204353477
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 19:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
oh gut, weer een "ik heb geen contract met u"-wappie. krijgen we nu dat weer 8)7

https://www.facebook.com/(...)os/5113901198724458/
Wie zijn dit nu weer voor flappen? :') 8)7
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_204353752
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 19:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
oh gut, weer een "ik heb geen contract met u"-wappie. krijgen we nu dat weer 8)7

https://www.facebook.com/(...)os/5113901198724458/
_O-
pi_204354268
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 19:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
oh gut, weer een "ik heb geen contract met u"-wappie. krijgen we nu dat weer 8)7

https://www.facebook.com/(...)os/5113901198724458/
Wel een slaapverwekkend filmpje. Het klassieke gedram, met vooral discussirende agenten in beeld.

Los daarvan, zouden ze net zo’n muil opentrekken over legitimatie als ze hun auto aanschaffen?
pi_204354489
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:17 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Wel een slaapverwekkend filmpje. Het klassieke gedram, met vooral discussirende agenten in beeld.

Los daarvan, zouden ze net zo’n muil opentrekken over legitimatie als ze hun auto aanschaffen?
Hoe gaat het in z'n werk als ze betrokken zijn bij een aanrijding.

De auto had in beslag genomen mogen worden voor technisch onderzoek, ivm ontduiking APK-plicht.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204356793
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 13:10 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Die afspraak met de gemeente is inmiddels achter de rug *O* c_/
Met alle consternatie van dien :7

Mike wilde zich dus laten uitschrijven bij de gemeente Venlo en zich anoniem laten inschrijven. :')
Maar dat kan natuurlijk niet.
Alle ingredinten komen weer aan bod in deze soap
- Naam en BSN nummer eisen van medewerkers
- Dreigen met medewerkers aansprakelijk te stellen voor schade
- Mike wil zich niet aan de procedures houden van de instantie
- Medewerkers het bloed onder de nagels vandaan halen
- Verdraait weer de feiten en legt de schuld bij de ander
- Medewerkers krijgen een spoedcursus soevereiniteit

Mike wil nu zelfs Willem Alexander aansprakelijk stellen omdat hij de wetten ondertekend _O-
Oja en hij is zelfs zo ziek dat hij niet meer kan schrijven met een pen :'(
Gemeente vind het niet zo leuk dat hij filmt en krijgt met de bewaking aan de stok ~O>

https://www.facebook.com/100074735310502/

https://www.facebook.com/(...)nchor_composer=false

https://m.facebook.com/st(...)nchor_composer=false

Zie tijdens de stream ook nog genoeg comments van mensen die het met hem eens zijn en schijnbaar vinden dat hij in zijn recht staat. :o Uiteraard is "de zwijgende meerderheid" in dit land veel groter, maar FB laat dus weer zien dat er meer dan genoeg mensen rondlopen die het systeem niet snappen (of ze kennen zijn hele verhaal niet uiteraard). Zorgelijk.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_204357383
Mike Otte heeft de vaccinatie twijfeltelefoon gebeld :')
Gewoon om ff te zuigen :')

https://www.facebook.com/100074735310502/
pi_204358161
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 11:17 schreef Dutch_view het volgende:
Mike Otte heeft de vaccinatie twijfeltelefoon gebeld :')
Gewoon om ff te zuigen :')

https://www.facebook.com/100074735310502/
Dit is toch die vent die afgekeurd is? Geen idee waarvoor hij afgekeurd is, maar hij kan volgens mij prima zelf bij een telefooncentrale gaan werken zoveel als hij belt. Is hij ook nog een keer nuttig voor de maatschappij :r
And so the lion fell in love with the lamb
pi_204358205
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:27 schreef Bamba het volgende:

[..]
Dit is toch die vent die afgekeurd is? Geen idee waarvoor hij afgekeurd is, maar hij kan volgens mij prima zelf bij een telefooncentrale gaan werken zoveel als hij belt. Is hij ook nog een keer nuttig voor de maatschappij :r
Inderdaad ja, bellen kan die als de beste. En ook nog eens volhoudend tot het irritante aan toe.
Werken vanuit huis voor een energiemaatschappij lijkt me een prima baantje.
Maar ja met zijn opvattingen als soevereine mens zal dat wss botsen met een hoop praktische zaken die komen kijken bij werken :')
Vandaag is dag dat hij fysiek aangifte gaat doen bij de Politie over de politie *O*
pi_204358220
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:31 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Inderdaad ja, bellen kan die als de beste. En ook nog eens volhoudend tot het irritante aan toe.
Werken vanuit huis voor een energiemaatschappij lijkt me een prima baantje.
Maar ja met zijn opvattingen als soevereine mens zal dat wss botsen met een hoop praktische zaken die komen kijken bij werken :')
Vandaag is dag dat hij fysiek aangifte gaat doen bij de Politie over de politie *O*
Over een uurtje toch?
pi_204358267
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Over een uurtje toch?
Volgens mij wel ja, weet t niet meer precies :@
Zit dan in werkoverleg ;(
Verwacht wel dat hij het gaat streamen op facebook :B
pi_204358843
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:37 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Volgens mij wel ja, weet t niet meer precies :@
Zit dan in werkoverleg ;(
Verwacht wel dat hij het gaat streamen op facebook :B
Ik zal eens kijken.
pi_204358899
Hij is nog druk met de twijfellijn bellen, die met informatie over de coronavaccinatietwijffelaars.
Zal nog wel even duren dan.
pi_204361622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij is nog druk met de twijfellijn bellen, die met informatie over de coronavaccinatietwijffelaars.
Zal nog wel even duren dan.
https://www.facebook.com/100074735310502/videos/491753282688976/

*O* *O*

Een stream van 2 uur en 13 minuten :o
Heb nog niet gekeken, maar mijn voorgevoel zegt dat het daarmee niet van een leien dakje is gegaan :7
  donderdag 7 april 2022 @ 18:12:47 #213
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_204361685
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:17 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Wel een slaapverwekkend filmpje. Het klassieke gedram, met vooral discussirende agenten in beeld.

Los daarvan, zouden ze net zo’n muil opentrekken over legitimatie als ze hun auto aanschaffen?
Hebben ze dan geld om een auto aan te schaffen? en zo ja een auto die door de keuring heen komt?
pi_204361696
Nou, als de kids slapen en de wederhelft voetbal kijkt, ga ik een poging wagen. Nou knipt hij niet in zijn gesprekken dus kan was de helft stippen door door te spoelen.
pi_204361698
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 18:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Nou, als de kids slapen en de wederhelft voetbal kijkt, ga ik een poging wagen. Nou knipt hij niet in zijn gesprekken dus ik kan ws de helft stippen door door te spoelen.
  donderdag 7 april 2022 @ 18:17:46 #216
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_204361737
Ik heb vanmiddag dat Lange Pannekoek dingetje bekeken, was niet onder de indruk,
pi_204361861
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 18:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Nou, als de kids slapen en de wederhelft voetbal kijkt, ga ik een poging wagen. Nou knipt hij niet in zijn gesprekken dus kan was de helft stippen door door te spoelen.
De agente heeft nog nooit eerder aangifte opgenomen tegen een andere collega. Heb t idee dat het een agente is die vrij jong klinkt.
Zit nu op 25 minuten er ze gaat overleggen met de leidinggevende hoe te handelen
pi_204361878
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 18:30 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
De agente heeft nog nooit eerder aangifte opgenomen tegen een andere collega. Heb t idee dat het een agente is die vrij jong klinkt.
Zit nu op 25 minuten er ze gaat overleggen met de leidinggevende hoe te handelen
Het klinkt als een koude kermis voor Mike.
pi_204361910
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 18:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het klinkt als een koude kermis voor Mike.
Doorgespoeld naar 45 minuten, agente komt terug. Mike maakt zich zorgen om zn ID die eerder even was meegenomen, wat is er allemaal mee gedaan? Op z'n Mike's , weer een hoop achterdocht en stampij erover :')
Maar er mag dus wel aangifte opgenomen worden *O*
5 minuten later gaat het al fout _O- Mike eist dat de aangifte naar een persoon wordt verstuurd en geen afdeling. Anders zal Mike de agente weer aansprakelijk stellen :')
Bij 1:20 weer de discussie over zijn inbeslag genomen goederen en wie de agenten bevoegdheden heeft gegeven.
Wie is trouwens die zelfverklaarde jurist van Mike? Heeft die een LOI cursus rechten gevolgd? :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Dutch_view op 07-04-2022 19:01:01 ]
pi_204361993
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 18:04 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
https://www.facebook.com/100074735310502/videos/491753282688976/

*O* *O*

Een stream van 2 uur en 13 minuten :o
Heb nog niet gekeken, maar mijn voorgevoel zegt dat het daarmee niet van een leien dakje is gegaan :7
Scannend doorheen gegaan. Aangifte gedaan, maar het loopt stuk met het weigeren van de agente om haar handtekening onder elke pagina te zetten. Ze had al gencasseerd dat Mike haar medeplichtig noemt, omdat ze ook bij de politie werkt en vraagt of hij aangifte wil doen tegen haar collega, maar er is dus toch een grens.
Wat volgt is een oeverloze discussie over de rechtsstaat en een monoloog van Mike en zijn klusjesman jurist. Er volgt zelfs nog een verwijt dat dit geen legale gang van zaken is, want als de politie een aangifte aanneemt tegen de politie, oordelen ze over zichzelf. |:(
pi_204362314
Aangifte van Mike staat nu ook bij Jantje met Kwak
pi_204362419
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 18:43 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Scannend doorheen gegaan. Aangifte gedaan, maar het loopt stuk met het weigeren van de agente om haar handtekening onder elke pagina te zetten. Ze had al gencasseerd dat Mike haar medeplichtig noemt, omdat ze ook bij de politie werkt en vraagt of hij aangifte wil doen tegen haar collega, maar er is dus toch een grens.
Wat volgt is een oeverloze discussie over de rechtsstaat en een monoloog van Mike en zijn klusjesman jurist. Er volgt zelfs nog een verwijt dat dit geen legale gang van zaken is, want als de politie een aangifte aanneemt tegen de politie, oordelen ze over zichzelf. |:(
Mike wil ook slachtofferhulp, hij heeft last van datgene wat hem is aangedaan. Heb nu al medelijden met slachtofferhulp, mag ik je naam, mag ik je bsn, mag ik een foto van je pasje, wie heeft jou gemachtigd mij te helpen etc etc :')
Toen de agente niet iedere blz wilde tekenen, verklaarde Mike dat hij op dat moment de meerdere is van de agente _O- 8)7 _O-
Daarna wil Mike aangifte doen van de 'gestolen' goederen (in beslag genomen door politie) maar het blijkt dat de spullen helemaal niet op Mike's naam staan _O- En aangifte doen voor andermans spullen is niet mogelijk...
Ah nu hoor ik dat de 'jurist' opleiding van Laudius heeft genoten. Een soort thuisstudie dus :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Dutch_view op 07-04-2022 19:26:09 ]
pi_204372237
UWV schakelt bureau Ergatis in om Mike te laten keuren voor een belastbaarheidsonderzoek.
Zoals wellicht geen verbazing zal zijn, gaat dit niet zonder slag of stoot ~O> :7

https://www.facebook.com/100074735310502/videos/491753282688976/

Benieuwd hoe lang het duurt totdat deze staatsuitkering bij deze gestoorde wordt stopgezet :P
pi_204379854
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204381970
Dennis Spaanstra, de ontslagen oud-agent wilt wraak nemen op de politie en zoekt mensen die hem kosteloos willen helpen daarmee.
https://www.facebook.com/PoliceForFreedomNL/posts/349390337241499

Dit weekend geen grote wappiebraderie, los van een klein protest vandaag op de Dam van wappieorganisatie 'bovenwijsbond' van ene Lacey Bartels.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204383092
what the hell, 45 euro voor een besloten wappie-event?
wie verprutst er nou zoveel geld aan een wappie-eerste paasdag.
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/posts/537033391465635
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 9 april 2022 @ 16:08:25 #227
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_204383498
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 14:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
what the hell, 45 euro voor een besloten wappie-event?
wie verprutst er nou zoveel geld aan een wappie-eerste paasdag.
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/posts/537033391465635
Ze moeten toch de gratis roti en de onkosten voor de sprekers/djs verzorgen he?
pi_204384026
even op de insta van Eva van Zeeland gekeken, bekend als blenderwappie.
Die staat gefotografeerd in een Volvo en ze schrijft erbij dat het helemaal haar smaak is. Ze zoekt nog iemand die de auto voor haar wilt betalen :')

https://www.instagram.com/p/Cbjux5hjhCX/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204384836
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dennis Spaanstra, de ontslagen oud-agent wilt wraak nemen op de politie en zoekt mensen die hem kosteloos willen helpen daarmee.
https://www.facebook.com/PoliceForFreedomNL/posts/349390337241499

Dit weekend geen grote wappiebraderie, los van een klein protest vandaag op de Dam van wappieorganisatie 'bovenwijsbond' van ene Lacey Bartels.
Even op de site gekeken, maar wat een gezeik zeg. Ze doen alsof het gewone onderwijs een indoctrinatiemachine is, waarin geen ruimte is voor kritisch denken. Ik zat vroeger op een christelijke middelbare school en kreeg bij elke schrijftaak de keuze om voor of tegen de stelling te zijn, als het maar geldig beredeneerd is. Je moest dus niet aankomen met preken van Amerikaanse televisiedominees als je schreef over de oorzaak van vulkaanuitbarstingen. En zo is het volgens mij nu nog in onderwijsland.

Verder nog actief protest tegen de mondkapjesplicht en de QR-code die je schijnt te moeten laten zien op je werk en op school. Het zullen een paar rare figuren zijn geweest die daar gesproken hebben op die demo...
  zaterdag 9 april 2022 @ 19:06:09 #230
111260 Charmian
a little joy
pi_204385058
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 19:12 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Mike wil ook slachtofferhulp, hij heeft last van datgene wat hem is aangedaan. Heb nu al medelijden met slachtofferhulp, mag ik je naam, mag ik je bsn, mag ik een foto van je pasje, wie heeft jou gemachtigd mij te helpen etc etc :')
Toen de agente niet iedere blz wilde tekenen, verklaarde Mike dat hij op dat moment de meerdere is van de agente _O- 8)7 _O-
Daarna wil Mike aangifte doen van de 'gestolen' goederen (in beslag genomen door politie) maar het blijkt dat de spullen helemaal niet op Mike's naam staan _O- En aangifte doen voor andermans spullen is niet mogelijk...
Ah nu hoor ik dat de 'jurist' opleiding van Laudius heeft genoten. Een soort thuisstudie dus :')
Er was een tijd dat ik niet eens wist dat dit soort figuren echt waren. :{
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 10 april 2022 @ 10:54:05 #231
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204391669
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 19:06 schreef Charmian het volgende:

[..]
Er was een tijd dat ik niet eens wist dat dit soort figuren echt waren. :{
Komt omdat ze toen niet wisten dat ze konden filmen met hun telefoon.
pi_204391802
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 10:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Komt omdat ze toen niet wisten dat ze konden filmen met hun telefoon.
En het zijn er nu gewoon ook meer, vroeger waren computers en dus ook internet voor nerdjes of het was te ingewikkeld. Nu zit werkelijk iedereen en hun huisdier op internet en steken ze elkaar aan. "Het hep op feesboek gestaan". Ondertussen roepen ze dat al die technologie heel slecht is want straling en weet ik veel wat nog meer, kijk maar op internet en dan het liefst op een smartphone, dan leer je hoe slecht smart dingen zijn :')
pi_204396413
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 11:12 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
En het zijn er nu gewoon ook meer, vroeger waren computers en dus ook internet voor nerdjes of het was te ingewikkeld. Nu zit werkelijk iedereen en hun huisdier op internet en steken ze elkaar aan. "Het hep op feesboek gestaan". Ondertussen roepen ze dat al die technologie heel slecht is want straling en weet ik veel wat nog meer, kijk maar op internet en dan het liefst op een smartphone, dan leer je hoe slecht smart dingen zijn :')
Dat is ook de modus operandi van Oppergek Erik, bij wie de fut er een beetje uit is. Soms dagenlange stilte, dan weer een paar filmpjes met het standaard repertoire: Tartaria, etherenergie, reuzen die in de negentiende eeuw verdwenen, maar vroeger huizen met hoge deuren bouwden, en nog een tirade op Agnes Kant, omdat die bijwerkingen van vaccins bijhoudt (in complottaal: meedoet met het systeem).
Saaie wappiezondag, al met al. Gelukkig scheen de zon en konden we naar buiten.
pi_204398956

Gaat nergens meer over, helemaal als ze dit nu toegeven:
twitter


Van reddit aangaande de eerste video:

quote:
They're not screaming just because of the lockdown, they're also screaming because you literally cannot get FOOD online. Hunger has become a serious issue among the residents here.

There is a severe shortage of delivery drivers (since they're all locked down) and all the delivery/grocery apps are either closed or sold out as soon as they open. The lockdown was also intially announced for 5 days, and when 5 days was up, it was extended indefinitely so people like me who prepared for just 5 days were caught completely off guard with no more food or supplies.

For any hope of buying groceries, you have to wake up at 6AM and spam the purchase button on the app. Then it'll give you an error saying they're too busy or the server is overloaded. Then if by some miracle you get to the checkout screen, everything in your cart is already gone. 6.01AM and EVERYTHING is gone. I've been trying for days now on multiple apps. It is utterly hopeless.

I went without carbs for four days (no rice), I had to ration the little meat I had into small portions. Also growing carrot tops and spring onions out of plastic water bottles. I even have to ration my skincare products because there's no way to get any resupply online due to the lockdown. People have been begging for cooking oil, salt, soy sauce. I traded some fruit for a small packet of black rice which was utterly heavenly after not having carbs for so long. Someone traded me milk tea for green beans.

The only way people have been able to get food is by making massive group buys. Since there is such a severe delivery driver shortage, suppliers set a high minimum order (usually 3000RMB) to offset the cost and time to hire a deliver driver. So buildings and comppunds make a giant WeChat (Chinese instant messaging app) group with everyone on the building in it, and band together to make a massive group order, and when it arrives in a large truck they distribute the order amongst the residents in the building. I finally got a sack of white rice this way, and milk.

When they announced the extension of this lockdown, I honestly, truly thought I would starve. I would never wish this feeling on anyone. And functioning without carbs made me horribly grumpy and weak. Added to that all the stress, anxiety, and this being my 4th quarantine/lockdown*(edit below) I had a mental breakdown several times. (No, you don't cope better the more lockdowns you go through. You get worse every time)

Right now my food situation is much better since my company has been able to do some magic and send lots of supplies to me. And I FINALLY have rice! People are saying the lockdown may be until mid-May. At this point I don't care how long we get locked down for as long as we have enough food. I never thought in my life I'd ever have to worry about food before.

The one upside of all of this, is that people do care. Nobody wants anyone to go hungry. The amount of kindness and encouragement I've seen from people here have been overwhelming, despite us going through such tough times. I had tears in my eyes when I opened up the veggie box from my company. People in the group chat are offering cooking tips, extra food, jokes and words of encouragement. It's really touching to see. Throughout my other quarantines I felt really isolated and alone. But I'm not alone this time. :)

FAQ: *To clarify, I have done 3 quarantines due to traveling, one 14 day and two 21 days. This is my first city lockdown. As for food, I have enough food for now, thank you to everyone that offered to help. Even if you wanted to send something to me, it is impossible - I can't even get domestic, let alone international mail. As for money, please don't send me money either, donate it to your local soup kitchen or community instead. Thank you all <3


[ Bericht 56% gewijzigd door Alarmonoff op 10-04-2022 21:32:16 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_204399742
Ik heb nog eens gekeken naar die Bovenwijsbond. Er begon me vandaag iets te dagen, namelijk de beweging van de Soevereine Mens. Die beweging kennen we nu van Mike Otte, maar rond 2013 was een duo genaamd Michel en Bea daar heel actief mee bezig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indertijd hielden ze interviews met kinderen van wakkere, duurzame, soevereine mensen van vlees en bloed anarchistische vrijbuiters. Die hadden hun kinderen van school gehaald omdat het te conventioneel was, wat ze verdedigden met de stelling dat onderwijs een afkorting is voor ‘onder de wijsheid houden’. Vandaar dus dat ‘bovenwijs’, maar dat is dus gewoon een masker om je achter te verschuilen om nog lekker anti-corona te zijn.
pi_204405850
Ja die geflipte Bea van Kessel, die zichzelf willekeurig Magda Wel noemt, Eva of Jantien 8)7
Het hele verhaal ken ik niet, wel heb ik gelezen dat Bea later onderdak kreeg bij Micha Kat.

De beelden van het uit huis zetten blijven briljant. Op een bepaald moment komt er een vreemde kerel in toga, even later gaat die gitaar spelen _O-
Achteraf blijkt dat de bedenker van het spel. Die man kun je de allereerste wappie noemen. :W


update: Guess what. Wappie/Soeverein Bea van Kessel heeft een gooi naar de landelijke politiek gedaan tijdens de Tweedekamer verkiezingen in 2012. Nog voordat ze uit haar huis is gezet.
Partij 'SOPN'. Soeverein Onafhankelijke Pioniers Nederland.

Jahoor, een Politieke partij voor de soevereine mens. Wacht eens even, daar deden de soevereine menschen toch niet aan? De partij haalde maar 13.000 stemmen. minder dan de helft voor een zetel.

[ Bericht 7% gewijzigd door spectrumanalyser op 11-04-2022 18:55:34 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204408266
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 18:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja die geflipte Bea van Kessel, die zichzelf willekeurig Magda Wel noemt, Eva of Jantien 8)7
Het hele verhaal ken ik niet, wel heb ik gelezen dat Bea later onderdak kreeg bij Micha Kat.

De beelden van het uit huis zetten blijven briljant. Op een bepaald moment komt er een vreemde kerel in toga, even later gaat die gitaar spelen _O-
Achteraf blijkt dat de bedenker van het spel. Die man kun je de allereerste wappie noemen. :W


update: Guess what. Wappie/Soeverein Bea van Kessel heeft een gooi naar de landelijke politiek gedaan tijdens de Tweedekamer verkiezingen in 2012. Nog voordat ze uit haar huis is gezet.
Partij 'SOPN'. Soeverein Onafhankelijke Pioniers Nederland.

Jahoor, een Politieke partij voor de soevereine mens. Wacht eens even, daar deden de soevereine menschen toch niet aan? De partij haalde maar 13.000 stemmen. minder dan de helft voor een zetel.
Klopt, de partij die streefde naar een basisinkomen in diensten, als eerste stap naar een geldloze maatschappij, en het erkennen van het bestaan van ufo’s. In een interview met Radio Brabant heeft Bea nog verteld dat Nederland sinds 1940 niet meer bestaat, want het is nooit officieel door Duitsland teruggegeven (en wat is er dan in Hotel De Wereld besloten?).
In 2012 hield Bea’s baan bij Organon op (bron: Barracuda) en in plaats van een goed gesprek met de bank te voeren, besloot ze zichzelf soeverein te verklaren en deurwaarders duidelijk te maken dat het haar hypotheek niet meer was, maar nog wel haar huis. Dat vonden bank en rechter niet, dus werd ze in 2014 uitgezet. Intussen had ze contact gelegd met Micha Kat, die indertijd sprak op bijeenkomsten van wappies. Bea heeft nog een paar maandjes bij Kat mogen logeren, maar toen diens inkomsten terugliepen, besloot Kat de huur stop te zetten en te claimen dat hem vanwege geen rijbewijs nooit een parkeerplek had mogen worden verhuurd, al had hij wel ervoor getekend. Micha Kat besloot echter niet te wachten op de ontrumingsploeg, maar haalde zijn huis leeg, gaf de sleutel aan Bea en nam de benen. Die stond met soevereine liefde de verhuizers te woord, terwijl Kat in Itali, respectievelijk Duitsland en Ierland de bloemetjes buitenzette met andermans portemonnees.
Daarna is Bea met Michel in een dijkhuisje gaan wonen in Hardinxveld, maar sinds kort na de eerste lockdown is de relatie beindigd. Sindsdien is er van Bea niet veel meer vernomen.
pi_204410931
Katja is aan het demonstreren tegen politiegeweld in God knows where.
2 politie busjes zijn er al
De kikker is er ook
Twiddel
pi_204411056
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:13 schreef summer2bird het volgende:
Katja is aan het demonstreren tegen politiegeweld in God knows where.
2 politie busjes zijn er al
De kikker is er ook
Oefening van de Politie
pi_204411267
Ah volgens mij betreft het een me oefening over festivalgangers begeleiden van de me?
Snap alleen niet waarom Katja en de kikker daarbij zijn :P
Twiddel
pi_204411400
dat geflipte mens Ruftvrouwlutie was er ook bij.

https://www.facebook.com/RVLlives/videos/504648134627369
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 12 april 2022 @ 11:09:34 #242
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204411573
Ze zijn in Raalte, eindje rijden om even rond te wandelen in een woonwijk.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 12 april 2022 @ 11:29:21 #243
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204411835
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:39 schreef summer2bird het volgende:
Ah volgens mij betreft het een me oefening over festivalgangers begeleiden van de me?
Snap alleen niet waarom Katja en de kikker daarbij zijn :P
Ze willen de boel verstoren daar. Er zijn veel wappies naar Raalte gekomen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204411929
Ohh het is dus serieus een oefening, vandaar die gekleurde hesjes :D
pi_204412000
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:34 schreef StephanL het volgende:
Ohh het is dus serieus een oefening, vandaar die gekleurde hesjes :D
Heb ik ooit ook mogen doen, niets leuker dan houten blokjes op die helmen gooien, daarna wel hard rennen want ondanks dat ze zich inhielden kwamen die klappen met de knuppel wel hard aan...
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_204412041
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 11:39 schreef spoilert het volgende:

[..]
Heb ik ooit ook mogen doen, niets leuker dan houten blokjes op die helmen gooien, daarna wel hard rennen want ondanks dat ze zich inhielden kwamen die klappen met de knuppel wel hard aan...
Ja kan het mij voorstellen ja.

Maar waar zijn hier de blokken en de hooligans? Gaan ze nog vechten? :D
  dinsdag 12 april 2022 @ 16:03:09 #247
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_204414246
Gaat dit uberhaupt nog wel tegen maatregelen of corona? :')

Het begint echt een situatie te worden waarbij deze reeks gewoon off-topic raakt.
pi_204414840
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Gaat dit uberhaupt nog wel tegen maatregelen of corona? :')

Het begint echt een situatie te worden waarbij deze reeks gewoon off-topic raakt.
Dit topic ging nooit over maatregelen of corona. Puur over de mafkezen die zich telkens ergens verzamelen en de meest idiote verhaaltjes ophangen.

Zo ook vanmorgen in Raalte, waar een club wappies doelloos rondhing tijdens een oefening van de ME.

vroeg mij al af hoe die wappies wisten dat de ME er zou oefenen, maar dat stond in de mainstream media, die ze blijkbaar wel lezen en vertrouwen.

https://www.destentor.nl/(...)ld-te-zijn~ab0eab07/

[ Bericht 18% gewijzigd door spectrumanalyser op 12-04-2022 17:52:33 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204414932
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:13 schreef summer2bird het volgende:
Katja is aan het demonstreren tegen politiegeweld in God knows where.
2 politie busjes zijn er al
De kikker is er ook
Ik zou willen reageren met een liedje van Davina Michelle. Drie uur en veertig minuten... :O
pi_204415050
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Gaat dit uberhaupt nog wel tegen maatregelen of corona? :')

Het begint echt een situatie te worden waarbij deze reeks gewoon off-topic raakt.
Toegegeven, lang niet alle berichten gaan over Coronaprotest. Als je kijkt naar koning Mike, hoor je hem nooit daarover, maar wel over zijn strijd tegen ‘het systeem’.

En dat is wat de leiders in deze demonstraties drijft. Het maakt niet uit wat de aanleiding is, als het maar tegen het systeem is. Willem Engel ruilde zijn pirouettes moeiteloos in voor de virologie en daarna het internationaal recht. Micha Kat wist verhandelingen over pedofilie in n adem te noemen met de coronamaatregelen. Oppergek Erik heeft al tijden niets meer over de strijd om zijn dochters gezegd. Nou zijn die al 16+, dus heeft een omgangsregeling niet veel zin meer. Toch is hij in enkele weken omgeschoold tot deskundige op het gebied van platte planeten, hoogbeschaafde wereldrijken en elektrofysica. Het duo Duncan en Laura interviewt elkaar over wat ze zien en Duncan heeft eens aangegeven al ‘ruim tien jaar’ onderzoek te doen naar coronavirussen. De beste jongen is 23 en volgt/volgde een hbo-studie, dus of hij heeft Asperger met als passie virologie, of hij heeft al sinds zijn twaalfde niets bijgeleerd over onderzoek doen.

Het maakt allemaal niet veel uit. Als wappie hoef je niets meer uit te zoeken, want je bent wakker en het is je allang duidelijk.
pi_204430160
Mike doet maar weer eens aangifte, dit maal wegens het onrecht wat hem is aangedaan
Het begint na een paar minuten al weer met irritatie bij de Politie vanwege het gezwaai met artikelen en wetten door Mike :')
pi_204432277
Soevereintje Mike, daar issie eindelijk weer! :D Pffff 2 uur en 16 minuten, arme agenten. ;(
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_204432313
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 11:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Soevereintje Mike, daar issie eindelijk weer! :D Pffff 2 uur en 16 minuten, arme agenten. ;(
Haha ja idd arme agenten, die maken een aangifte op waarvan je op voorhand al kunt zeggen dat het een kansloos onzin verhaal is :')
Zo wilde Mike geen antwoord geven op de vraag of het een personenauto betrof die zou zijn 'gestolen' door de agenten. Volgens Mike betreft het een "Voertuig".
Ook iets simpels als: de kleur van de auto was grijs en de kleur van de auto is grijs :|W
pi_204432938
Dit zijn mensen die de staat (en dus ons) alleen maar geld kosten en die niks doen om wat terug te geven aan de maatschappij -O- Hopeloos volk :r
And so the lion fell in love with the lamb
pi_204434452
Een enkeling blijft zichzelf overtreffen in de gekkigheid. Zojuist merkte ik in een straat hier dat een bewoner achter zijn raam complotdenkers-t-shirts heeft opgehangen. de vlag van Rusland hangt uit bij dat huis....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 14 april 2022 @ 16:46:38 #256
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204434466
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 16:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een enkeling blijft zichzelf overtreffen in de gekkigheid. Zojuist merkte ik in een straat hier dat een bewoner achter zijn raam complotdenkers-t-shirts heeft opgehangen. de vlag van Rusland hangt uit bij dat huis....
:{
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204434527
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 16:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een enkeling blijft zichzelf overtreffen in de gekkigheid. Zojuist merkte ik in een straat hier dat een bewoner achter zijn raam complotdenkers-t-shirts heeft opgehangen. de vlag van Rusland hangt uit bij dat huis....
No hope for mankind.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204437315
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 11:54 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Haha ja idd arme agenten, die maken een aangifte op waarvan je op voorhand al kunt zeggen dat het een kansloos onzin verhaal is :')
Zo wilde Mike geen antwoord geven op de vraag of het een personenauto betrof die zou zijn 'gestolen' door de agenten. Volgens Mike betreft het een "Voertuig".
Ook iets simpels als: de kleur van de auto was grijs en de kleur van de auto is grijs :|W
Vandaag was het weer UWV-dag. Mike wil met zijn keuringsarts praten, dus vraagt de secretaresse maar de aard van de vraag. Wil hij pas zeggen als de secretaresse haar big-registratie geeft, die ze niet heeft. Na vijf minuten stelt de secretaresse voor om het medisch dossier dan maar bij de balie te leggen in een gesloten envelop.
Volgende filmpje: Mike bij de balie. Wie heeft die brief daar neergelegd? Wie heeft die brief allemaal gelezen? Nee, dat weet niemand en dat is nou het probleem.
Daarna nog een x-aantal telefoontjes om de arts persoonlijk te spreken. Ik denk dat het ministerie van Sociale Zaken de vlag uithangt op de dag dat Mikes uitkering stopt.
pi_204439043
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 20:53 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Vandaag was het weer UWV-dag. Mike wil met zijn keuringsarts praten, dus vraagt de secretaresse maar de aard van de vraag. Wil hij pas zeggen als de secretaresse haar big-registratie geeft, die ze niet heeft. Na vijf minuten stelt de secretaresse voor om het medisch dossier dan maar bij de balie te leggen in een gesloten envelop.
Volgende filmpje: Mike bij de balie. Wie heeft die brief daar neergelegd? Wie heeft die brief allemaal gelezen? Nee, dat weet niemand en dat is nou het probleem.
Daarna nog een x-aantal telefoontjes om de arts persoonlijk te spreken. Ik denk dat het ministerie van Sociale Zaken de vlag uithangt op de dag dat Mikes uitkering stopt.
Weer even gelachen :D
Mike wil niet dat de secretaresse medische gegevens weet van Mike maar deze dame heeft het rapport zelf helemaal getypt _O- Gewoon op basis van de gegevens van de dokter
Mike denkt zeker dat de dokter niets beter te doen heeft dan rapporten typen :')

Het bizarre vind ik dat Mike probeert te voorkomen dat zijn gegevens overal door 'derden' worden gebruikt, maar aan de andere kant geeft hij op de live streams zijn gegevens openbaar weg :') |:)

[ Bericht 12% gewijzigd door Dutch_view op 14-04-2022 23:45:45 ]
pi_204439116
Ah, Youri Plate is er ook weer eens. :+

The only way you can be original, is to be yourself.
pi_204440378
Het huis van Mike Otte staat trouwens te koop
Al 5 maanden :o Wil niemand daar wonen ofzo? :?
https://www.funda.nl/koop(...)7-industriestraat-2/

Het gesprek met het UWV gister verliep op zijn zachts gezegd niet bepaald soepel.
Mike verklaart weer dusdanig ziek te zijn waardoor hij niets digitaal kan doen met een telefoon of laptop :')
Als de medewerker dan vervolgens begint over de papieren post flipt Mike helemaal op 21:40 8)7
https://www.facebook.com/100074735310502/videos/536313541186710

[ Bericht 67% gewijzigd door Dutch_view op 15-04-2022 00:08:01 ]
pi_204443784
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 23:31 schreef Dutch_view het volgende:
Het huis van Mike Otte staat trouwens te koop
Al 5 maanden :o Wil niemand daar wonen ofzo? :?
https://www.funda.nl/koop(...)7-industriestraat-2/
* Aanvaarding in overleg

Daar heb je je antwoord.
pi_204444265
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 23:31 schreef Dutch_view het volgende:
Het huis van Mike Otte staat trouwens te koop
Al 5 maanden :o Wil niemand daar wonen ofzo? :?
https://www.funda.nl/koop(...)7-industriestraat-2/

Het gesprek met het UWV gister verliep op zijn zachts gezegd niet bepaald soepel.
Mike verklaart weer dusdanig ziek te zijn waardoor hij niets digitaal kan doen met een telefoon of laptop :')
Als de medewerker dan vervolgens begint over de papieren post flipt Mike helemaal op 21:40 8)7
https://www.facebook.com/100074735310502/videos/536313541186710
Ik vind het niet eens zo'n heel lelijk huis eerlijk gezegd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204449582
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:29 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
* Aanvaarding in overleg

Daar heb je je antwoord.
inderdaad _O-
Kan nog wat worden bij de notaris
Mike die eerst vraagt of die wel bevoegd is, waar zijn gegevens worden opgeslagen etc etc :')
pi_204449692
Iemand heeft 'the great reset' op posterformaat op een bord geplakt. Een ander zingt vrolijk 1,2,3,4.
https://www.facebook.com/100009007683157/videos/3396752903885224/

Rond de 10 wappies in Purmerend die overdag een lichtjestocht houden.

deze 'strijders' lopen elke week op donderdagavond 19:30 een lichtjestocht in Purmerend :')



hier zullen ze van schrikken hoor, bij Klaus Schwab en in Den Haag.

[ Bericht 33% gewijzigd door spectrumanalyser op 15-04-2022 22:56:41 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204449776
Daar issie weer!
Fijne Pasen gewenst namens Mike Otte en zijn "juridisch adviseur" Roberto :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_204452318
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 13:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik vind het niet eens zo'n heel lelijk huis eerlijk gezegd.
Ik ook niet, en vooral een mooie lap grond.
  zaterdag 16 april 2022 @ 14:21:22 #268
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_204453554
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Iemand heeft 'the great reset' op posterformaat op een bord geplakt. Een ander zingt vrolijk 1,2,3,4.
https://www.facebook.com/100009007683157/videos/3396752903885224/

Rond de 10 wappies in Purmerend die overdag een lichtjestocht houden.

deze 'strijders' lopen elke week op donderdagavond 19:30 een lichtjestocht in Purmerend :')

[ afbeelding ]

hier zullen ze van schrikken hoor, bij Klaus Schwab en in Den Haag.
Mensen die in een beschermde omgeving wonen hebben ook dag-/weekritme nodig.
pi_204456248
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2022 14:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Mensen die in een beschermde omgeving wonen hebben ook dag-/weekritme nodig.
Ik denk vooral bescherming. Tegen zichzelf :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 april 2022 @ 20:30:43 #270
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_204456301
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 20:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik denk vooral bescherming. Tegen zichzelf :P
Als ze zelf het initiatief nemen om iedere week een rondje door purmerend te lopen en ze niemand kwaad doen,hebben ze een uurtje frisse lucht, en hoeft de begeleiding geen subsidie aan te vragen om iets anders te organiseren.
pi_204456313
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2022 20:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Als ze zelf het initiatief nemen om iedere week een rondje door purmerend te lopen en ze niemand kwaad doen,hebben ze een uurtje frisse lucht, en hoeft de begeleiding geen subsidie aan te vragen om iets anders te organiseren.
Dat ben ik met je eens ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204465096
China Implements Lockdowns Near Main Foxconn iPhone Manufacturing Plant
https://www.macrumors.com(...)id-lockdowns-iphone/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204465759
Morgen weer een Forumkaravaan, begreep ik? De complothamster spreekt tot zijn gelovigen!
pi_204469396
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:41 schreef Magister_Artium het volgende:
Morgen weer een Forumkaravaan, begreep ik? De complothamster spreekt tot zijn gelovigen!
De blijft ook maar bezig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204469555
Is er al een complottheorie over de nieuwe grasmat van het museumplein? Er zijn wormen losgelaten in het nieuwe gras. Dit om de regenafvoer te verbeteren.

Wat maken de wappen van dit verhaal?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204470447
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 20:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is er al een complottheorie over de nieuwe grasmat van het museumplein? Er zijn wormen losgelaten in het nieuwe gras. Dit om de regenafvoer te verbeteren.

Wat maken de wappen van dit verhaal?
Ik vrees dat daar niet veel van terecht komt. Morgen staat FvD er, die geven niets om dat soort zweefverhalen. Als het gaat om iets wat de ‘vrijheid van het volk’ raakt, zijn ze gevoelig, maar over wormen, de aanpassing van toonhoogtes of astrologische en numerologische bewijzen voor oorlogen, hoor je ze echt niet.
Die spirituele complotbeweging droogt ook op. Over magnetische therapie tegen gevaccineerde mensen hoor je niemand meer.
  maandag 18 april 2022 @ 14:45:24 #277
13456 AchJa
Shut up!!!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 april 2022 @ 16:00:47 #278
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_204474981
Jeetje, zijn deze wauzen nog steeds bezig? :'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 16:08:12 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204475030
verbaasd mij ook een beetje

hoorde het net op de radio en ik dacht ... whut?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 16:09:28 #280
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204475042
uiteindelijk zijn alle maatregelen weer verdwenen en is die QR maatschappij er niet gekomen

kun je dan niet doen of je gewonnen hebben en weer lekker in de tuin bier drinken en kut naar de buurvrouw roepen of is het gewoon teringgezellig tijdens die demos?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204475242
quote:
88s.gif Op maandag 18 april 2022 16:09 schreef sp3c het volgende:
uiteindelijk zijn alle maatregelen weer verdwenen en is die QR maatschappij er niet gekomen

kun je dan niet doen of je gewonnen hebben en weer lekker in de tuin bier drinken en kut naar de buurvrouw roepen of is het gewoon teringgezellig tijdens die demos?
Heey dat is mijn traditie _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 16:38:55 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204475245
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 16:38 schreef Geerd het volgende:

[..]
Heey dat is mijn traditie _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
lekker leven broer ^O^
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204475337
Wappen winden zich zo enorm op over the great reset. Ik stel voor om deze week nog the great reset gewoon uit te voeren, dan is dat ook weer achter de rug. Hoeven ze niet meer elk weekend naar het Museumplein.

Heliumkabouter had ook nog een spannend verhaaltje over een leeg graf. Het zal allemaal wel.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204476031
Zijn die werkloze beroepsuitvreters nu nog bezig?
pi_204476108
quote:
88s.gif Op maandag 18 april 2022 16:09 schreef sp3c het volgende:
uiteindelijk zijn alle maatregelen weer verdwenen en is die QR maatschappij er niet gekomen
Nee, de maatregelen zijn niet verdwenen en het is uitsluitend aan omicron te danken dat de QR-maatschappij opgeschort moest worden. De bewezen leugenaars die dat wilden en bij voortduring zowel over hun plannen als over covid gelogen hebben zitten er nog steeds.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_204476146
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 18:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee, de maatregelen zijn niet verdwenen en het is uitsluitend aan omicron te danken dat de QR-maatschappij opgeschort moest worden. De bewezen leugenaars die dat wilden en bij voortduring zowel over hun plannen als over covid gelogen hebben zitten er nog steeds.
Ja, jahoor. zal morgen op de kalender kijken wanneer we The great reset gaan uitvoeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204476317
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 18:40 schreef Ferrous het volgende:
Zijn die werkloze beroepsuitvreters nu nog bezig?
Je bedoelt de mensen die ook voor jouw vrijheid opkomen?
pi_204476320
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 18:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee, de maatregelen zijn niet verdwenen en het is uitsluitend aan omicron te danken dat de QR-maatschappij opgeschort moest worden. De bewezen leugenaars die dat wilden en bij voortduring zowel over hun plannen als over covid gelogen hebben zitten er nog steeds.
:D leuk dit.
pi_204476346
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 19:25 schreef DutchPandora het volgende:

[..]
Je bedoelt de mensen die ook voor jouw vrijheid opkomen?
Welke vrijheden zijn er dan niet meer?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204476520
Pure angst leeft er bij de laatste overgebleven figuren. daar speelt die FvD-ballenclub op in.
Dennennaalden tegen 'shedding'. Jahoor, alsof niet-levende deeltjes zichzelf evengoed kunnen vermenigvuldigen.
The great reset roepen terwijl ze geen idee hebben waar het om gaat.

maargoed, de volgende wappiekermis, ik bedoel het opkomen voor de vrijheid, is 1 Mei.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204476794
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 19:25 schreef DutchPandora het volgende:

[..]
Je bedoelt de mensen die ook voor jouw vrijheid opkomen?
:')


:')_!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204476814
Nevermind. Als mensen het nu nog steeds niet doorhebben...
pi_204476890
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 20:24 schreef DutchPandora het volgende:
Nevermind. Als mensen het nu nog steeds niet doorhebben...
Dat je in een psychose zit? Nee dat is duidelijk hoor.
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 20:34:27 #294
236264 crew  capricia
pi_204476940
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 20:24 schreef DutchPandora het volgende:
Nevermind. Als mensen het nu nog steeds niet doorhebben...
Wat moet ik dan doorhebben?
Definitely not CIA
pi_204476983
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 19:25 schreef DutchPandora het volgende:

[..]
Je bedoelt de mensen die ook voor jouw vrijheid opkomen?
Dit vind ik altijd zo een dooddoener. Ik heb niet gevraagd of ze voor mijn vrijheid op willen komen, dat kan ik prima zelf als ik dat nodig vind (heb nog vrijheid genoeg vind ik zelf). Als ze daar willen staan voor hun vrijheid, be my guest. Maar probeer niet de rest van NL erbij te betrekken.
And so the lion fell in love with the lamb
pi_204476988
Niet met dit weer bier drinken op het terras.
pi_204477101
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 20:24 schreef DutchPandora het volgende:
Nevermind. Als mensen het nu nog steeds niet doorhebben...
Dat we in vrijheid leven? Dat schijnen sommige mensen idd nog niet door te hebben. Maar goed, getuige deze post weet je ook niet wat je wil zeggen dus moeten we het zelf maar uitzoeken schijnbaar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204477123
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2022 14:45 schreef AchJa het volgende:
In een NBC pak... _O- _O-

[ twitter ]
Bang zijn voor de plannen van een geheime elite en dan met je gezicht herkenbaar op internet staan. ^O^ :D
pi_204477545
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 20:24 schreef DutchPandora het volgende:
Nevermind. Als mensen het nu nog steeds niet doorhebben...
Ja man, de situatie in Oekrane is er niets bij. Ofzo.
pi_204477589
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 19:25 schreef DutchPandora het volgende:

[..]
Je bedoelt de mensen die ook voor jouw vrijheid opkomen?
:')
  maandag 18 april 2022 @ 22:07:25 #301
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204477968
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 19:25 schreef DutchPandora het volgende:

[..]
Je bedoelt de mensen die ook voor jouw vrijheid opkomen?
Voor de kinderen, gewoon niet doen. Gewoon ver wegblijven van de “kinderen”, bah bah.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')