Gelukkig hebben we nog wakkere modsquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:00 schreef monkyyy het volgende:
Andere topic is niet gereekst, die kan op slot lijkt me
TV / [TV SC #2886] Voor de TV verslaafden
Nou wakkerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:02 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog wakkere mods
een stankbom, vieze zooiquote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:18 schreef monkyyy het volgende:
Tas zonder eigenaar, misschien zit er wel een bom in
Getsiequote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
18.05; Border Security VER
19.05; Kassa NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/kassa
20.00; Big Brother RTL5
20.27; Heel Holland Bakt NPO1
Amusement;
20.00; Hazes is de basis SBS6
21.25; Hoge Bomen SBS6 Maarten van der Weijden
Filmtip;
20.00; Inglourious Basterds VER https://www.tvgids.nl/film/inglourious-basterds
21.30; The kite runner EEN https://www.tvgids.nl/film/the-kite-runner
Sport;
20.26; NOS voetbal: Nederland - Denemarken NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
Typefouten onder voorbehoud.
quote:
Avond lieverd. Iets minder beroerd. Heb AB gekregen en dat lijkt goed aan te slaan. Lief dat je het vraagtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
Hallo allemaal
Hoe gaat het nu met je, @:praadje?
Dat is goed nieuws! Fijn dat de antibiotica aanslaat en hopelijk verdraag je het goed zonder bijverschijnselen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverd. Iets minder beroerd. Heb AB gekregen en dat lijkt goed aan te slaan. Lief dat je het vraagt
Komt wel goed.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws! Fijn dat de antibiotica aanslaat en hopelijk verdraag je het goed zonder bijverschijnselen.
Nl den hiersoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kijk nu naar Last Family Standing
Ja dom. Niet aan gedacht om HHB eruit te halen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:34 schreef StephanL het volgende:
@:praadje geen Hhb vandaag. Voetbal staat wel goed
Dat is inderdaad een hele goede filmquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:07 schreef monkyyy het volgende:
Tijd voor Inglourious Bastards, nog een pareltje van Quentin Tarantino
Hai Child, natuurlijk is dat goed. Wees welkomquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Ik sluit me hier aan als het goed is
Wel heel jammer dat die er niet is ivm voetbal. Gelukkig nog niks van dit seizoen gezien, dus kijk lekker terugquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja dom. Niet aan gedacht om HHB eruit te halen.
Dank dank!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Hai Child, natuurlijk is dat goed. Wees welkom
Ik was ook helemaal vergeten om mijn manager te wijzigenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:44 schreef potjecreme het volgende:
Vergeten te wisselen in de manager. Wilde Bottas kopen
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel heel jammer dat die er niet is ivm voetbal. Gelukkig nog niks van dit seizoen gezien, dus kijk lekker terug
Ik heb alleen Netflix als er een aantal dingen zijn die ik wil zien. Neem ik een abbo voor een maand. Want meestal heb ik al moeite om alles op tv te zien.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen HBO aan streamingsdienst nog, dus ik kijk nu in de avond lekker televisie. Vind ik stiekem erg leuk
Tas is aan het schroeien en wij snuiven zijn rook.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik was ook helemaal vergeten om mijn manager te wijzigen
Slim! Netflix had ik om het hebben... Eigenlijk vond ik niks echt leuk. Bij Prime vond ik enkel Criminal minds leuk... dus ja en bij HBO heb ik een enorme lijstquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:53 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alleen Netflix als er een aantal dingen zijn die ik wil zien. Neem ik een abbo voor een maand. Want meestal heb ik al moeite om alles op tv te zien.
Oh ja, ik heb Dplay omdat ik in Belgie woon en via de schotel kijk en daar zit 90 days niet in. Die kost iets van 4 euro per maand.
Haha klopt. Bij heel slecht weer deed hij het vroeger niet maar ik heb toen een vernieuwde versie laten plaatsen en nu is het hooguit bij flinke onweer dat er geen signaal doorkomt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Slim! Netflix had ik om het hebben... Eigenlijk vond ik niks echt leuk. Bij Prime vond ik enkel Criminal minds leuk... dus ja en bij HBO heb ik een enorme lijstAlleen ik kijk in de middag soms tijdens het handwerken wat, en anders voor het kijken en tijdens het eten.
En in de avond televisie en lezen. Lekker ouderwets ben ik dus.
Wat Dplay? Even een heeeel domme vraag: maar met slecht weer doet een schotel het toch niet? Of was dat vroeger zo?
Hahahaha oke, naja hoeveel onweert het nouquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha klopt. Bij heel slecht weer deed hij het vroeger niet maar ik heb toen een vernieuwde versie laten plaatsen en nu is het hooguit bij flinke onweer dat er geen signaal doorkomt.
Dplay is Discovery+. Vroeger zat dat erbij maar Canal Digitaal heeft dat eruit gehaald.
Geen sorry hoor, is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha oke, naja hoeveel onweert het nouDan is een vernieuwde een goede investering toch
Ah! Thanks, sorry voor mijn gebrek aan kennis
Ik gooi om 18.00 uur de tv gids online. Wil je ook in de lijst om getagd te worden Child?quote:Op zondag 27 maart 2022 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahahah oke!
Wat gaan jullie kijken vanavond? Ik ga naar Uitstel van Executie kijken en Ewout &
En tot die tijd even me opsluiten in mijn knutselkamer
Ja leuk!quote:Op zondag 27 maart 2022 17:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik gooi om 18.00 uur de tv gids online. Wil je ook in de lijst om getagd te worden Child?
Komt voor elkaar. Meestal verzamelen we zo'n beetje rond 18.00 uur. Kletsen we wat en kijken we wat er te doen is op tv. Niet alles zet ik erin maar als ik weet dat iemand graag naar een programma kijkt zet ik die in het vervolg erin. Het is een beetje een mengelmoesje van wat er graag gekeken wordt. Ewout en Uitstel staan er zoiezo altijd in.quote:
Haha nee hoor. Van mijn part roep je s'morgens om 7.00 uur al wat je gaat kijken haha. Hier zijn geen regels hoor.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mag ik wel al zo roepen wat ik kijk? Anders wacht ik morgen er even meewas gewoon enthousiast
Je mag wel proberen om hier om 18:00:00uur avondquote:Op zondag 27 maart 2022 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mag ik wel al zo roepen wat ik kijk? Anders wacht ik morgen er even meewas gewoon enthousiast
quote:Op zondag 27 maart 2022 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border security VER
20.00; Chateau Planckaert EEN https://www.tvgids.nl/informatief/chateau-planckaert
20.23; Boer zoekt vrouw NPO1
20.25; Wie van de drie SBS6
20.30; Uitstel van Ececutie (H) RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/uitstel-van-executie
20.30; Stegeman op de bres SBS6 (H) https://www.tvgids.nl/amusement/stegeman-op-de-bres
Amusement;
21.30; Million Dollar Island SBS6
Docu/Reportage;
21.10; Danny's wereld NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/danny-s-wereld
22.00; Ewout &... RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/ewout
22.10; Pointer NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/pointer
23.00; Als de brandweer RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/als-de-brandweer
Sport;
21.35; Het Scheldepeleton EEN https://www.tvgids.nl/informatief/het-scheldepeloton
22.17; NOS: Formule 1 - GP van Saoedi-Arabië NPO1
Aktueel;
21.35; Humberto RTL4
Liefs van jullie online omroepster;
@:ChildoftheStars
Avond lieverdquote:Op zondag 27 maart 2022 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Hello allemaal![]()
Ik denk dat ik niet veel ga kijken op tv vanavond staat niet iets bij
Vind het zo jammer dat je de F1 niet meer kan kijken zonder ergens een abo af te sluiten
Hey Praadjequote:Op zondag 27 maart 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverdJa, dat is inderdaad wel jammer.
Als je fan bent is dat idd erg jammer. Tegenwoordig voor abonnementen nodig als je ergs fan van bentquote:Op zondag 27 maart 2022 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Hello allemaal![]()
Ik denk dat ik niet veel ga kijken op tv vanavond staat niet iets bij
Vind het zo jammer dat je de F1 niet meer kan kijken zonder ergens een abo af te sluiten
Klopt, Ewout en Executie en Stegeman zijn alledrie een herhaling. En je bent nooit te vroeg hoor. Je mag hier heel de dag door posten.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik meen die Ewout & al eerder gezien te hebben of ik vergis me. In het eerste geval ga ik voor Stegeman.
En morgen ben ik niet te vroeg hoor
Hey Child! Dat is een poosje geleden. Fijn om je weer te zien. Hoe gaat het met je?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik meen die Ewout & al eerder gezien te hebben of ik vergis me. In het eerste geval ga ik voor Stegeman.
En morgen ben ik niet te vroeg hoor
Ik had een flinke griep onder de leden. En aangezien ik longpatient ben hakte dat er nogal in. Maar heb een kuurtje gehad en knap al flink op.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gelukkig voel je je fitter, wat heb/had je onder de leden? Sorry gemist of vergeten
Stegeman en executie nooit gekeken. Keus gemaakt. Dank u
Hey!quote:Op zondag 27 maart 2022 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Child! Dat is een poosje geleden. Fijn om je weer te zien. Hoe gaat het met je?
Oh shit... dat is heftig. Dikke knuffel zonder teveel knijpenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik had een flinke griep onder de leden. En aangezien ik longpatient ben hakte dat er nogal in. Maar heb een kuurtje gehad en knap al flink op.
Stegeman is een goede keus
Dankjewel. En ik ben blij dat het goed met je gaat. Ik lees je wel eens en zie soms je struggles maar je doet het echt heel goedquote:Op zondag 27 maart 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shit... dat is heftig. Dikke knuffel zonder teveel knijpenmaar zonder gekheid ben ik blij dat je weer opknapt. Je bent een lief mens
Hahaha ik zal het meemaken
Dank je welquote:Op zondag 27 maart 2022 18:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Dankjewel. En ik ben blij dat het goed met je gaat. Ik lees je wel eens en zie soms je struggles maar je doet het echt heel goed
Daar kan ik alleen maar op zeggen dat ik hartstikke blij voor je ben. Oprecht. Dat verdien jequote:Op zondag 27 maart 2022 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey!
Dat is inderdaad lang geleden. Was vooral actief in CRE en nu wat meer verspreid aan het genieten van Fok
Ik kan oprecht zeggen heel erg goed. En met jou?
Dank je welquote:Op zondag 27 maart 2022 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen maar op zeggen dat ik hartstikke blij voor je ben. Oprecht. Dat verdien je
En niet echt fanatiek fan maar mocht het altijd wel graag kijkenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je fan bent is dat idd erg jammer. Tegenwoordig voor abonnementen nodig als je ergs fan van bent
Fijn te horen 👍🏻quote:Op zondag 27 maart 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op. Voel me in ieder geval al een stuk fitter.
Vaker in crea in de sc kijken Lav. Daar is ze iedere dag wel te vinden 😉quote:Op zondag 27 maart 2022 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Child! Dat is een poosje geleden. Fijn om je weer te zien. Hoe gaat het met je?
Ja, zou ikvaker moeten doen idd. Helaas ben ik hopeloos met al die creatieve lui daar. Ja, 'm kanborduren en breien, maar dat is het.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaker in crea in de sc kijken Lav. Daar is ze iedere dag wel te vinden 😉
In de sc kan je het overal over hebben. Gewoon doen als je zin hebt. Je bent meer dan welkom.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zou ikvaker moeten doen idd. Helaas ben ik hopeloos met al die creatieve lui daar. Ja, 'm kanborduren en breien, maar dat is het.
Borduren en breien is creatief en zoals Dotteke zegt; iedereen welkom, dus jij ook!quote:Op zondag 27 maart 2022 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zou ikvaker moeten doen idd. Helaas ben ik hopeloos met al die creatieve lui daar. Ja, 'm kanborduren en breien, maar dat is het.
Dankquote:Op zondag 27 maart 2022 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de sc kan je het overal over hebben. Gewoon doen als je zin hebt. Je bent meer dan welkom.
In Google type ik F1 race dan krijg je de huidige positie van de race te zien. Zo probeer ik het nog een beetje te volgenquote:
Jammer...quote:Op zondag 27 maart 2022 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En niet echt fanatiek fan maar mocht het altijd wel graag kijken
Yeah. Het is ook niet anders helaas.quote:
Nope... Ken het... alleen niet met sport kijken. Stiekem verveel ik me al tijdens het ek en wk van voetbalquote:
Ik kijk nooit voetbal 😉quote:Op zondag 27 maart 2022 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nope... Ken het... alleen niet met sport kijken. Stiekem verveel ik me al tijdens het ek en wk van voetbal
Haha, ik kreeg ook net dat stukje mee.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zie het laatste stukje van een woonprogramma. Zo niet oprecht blij
quote:Op maandag 28 maart 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.04; Khalid en Sophie NPO1
19.27; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.25; Hunted Into The Wild NPO3
20.30; Uitstel van executie RTL4 (H) https://www.tvgids.nl/informatief/uitstel-van-executie
20.30; Politie Landelijke Eenheid RTL5
https://www.tvgids.nl/inf(...)jke-eenheid-in-actie
20.30; Chateau Bijstand SBS6 https://www.tvgids.nl/informatief/chateau-bijstand
20.33; Radar NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/radar
21.21; Spoorloos NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/spoorloos
Docu/Reportage;
20.26; Oorlog in Westerbork, april-september 1945 NPO2 https://www.tvgids.nl/inf(...)april-september-1945
22.19; Muhammad Ali NPO2 1/8 https://www.tvgids.nl/informatief/muhammad-ali
Sport;
21.30; Vive le Velo EEN https://www.tvgids.nl/sport/vive-le-velo-leve-de-ronde
Aktueel;
21;40; VI Vandaag SBS6
22.00; Jinek RTL4
22.11; Arjen Lubach NPO1
22.36; OP1 NPO1
quote:Op maandag 28 maart 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
Potje maandag 28 maart 2022 @ 18:00:00 You did it again![]()
Avond lieve Childquote:Op maandag 28 maart 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga Chateau kijken
Hunted en dat politieprogramma kijk ik terugDrukke avond dus
Avond lieve Stephanquote:Op maandag 28 maart 2022 18:07 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond![]()
Lekker veel om 20:30Lang leve het opnemen
Ja precies. Tegenwoordig neem je op via internet. Geef de opdracht en het wordt opgeslagen, in mijn geval bij KPN.quote:Op maandag 28 maart 2022 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve StephanJa heerlijk dat je niet meer hoeft te knutselen met VHS banden enzo haha.
quote:Op maandag 28 maart 2022 18:07 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond![]()
Lekker veel om 20:30Lang leve het opnemen
Thanks voor de tipquote:Op maandag 28 maart 2022 18:55 schreef Knipoogje het volgende:
Tip... 1vandaag van net terugkijken en doorspoelen naar het item over goede doelen... Lubach waardig 😂
quote:Op maandag 28 maart 2022 19:12 schreef Knipoogje het volgende:
Miep is toezichthouder en die houden toezicht. Omdat ze toezichthouder zijn. Daarom houden ze toezicht. Jeweetz
Goede doelen, big business. Ik ben opgehouden te geven aan goede doelen, ik geef alleen nog geld aan het lokale dierenasiel en mijn oude middelbare school.quote:Op maandag 28 maart 2022 18:55 schreef Knipoogje het volgende:
Tip... 1vandaag van net terugkijken en doorspoelen naar het item over goede doelen... Lubach waardig 😂
Vroegahh toen ik nog op school zat kregen wij de opdracht om geld op te halen voor Oxfam Novib. Iedereen kreeg toen een stevige kartonnen plaat mee naar huis waar de opdruk van de collectebus al opstond. Alleen je moest het nog uitknippen en in elkaar zetten. Alleen ik had helemaal geen zin om de collectebus in eigentijd in elkaar te gaan zetten. Ben nooit bij de deuren langs geweest om geld op te halenquote:Op maandag 28 maart 2022 20:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Goede doelen, big business. Ik ben opgehouden te geven aan goede doelen, ik geef alleen nog geld aan het lokale dierenasiel en mijn oude middelbare school.
Wij hadden jaarlijks op de middelbare school een dag voor een goede doel, dan moesten alle kinderen iets verzinnen om geld op te halen. Dan werden alle ouders, ooms tantes kennissen uitgenodigd op school. Sommigen gingen dansen voor een euro, anderen gingen gezichten schminken voor een paar euro, iedereen deed altijd vet veel moeite.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:16 schreef praadje het volgende:
Ik heb heel vroeger toen ik nog een puberPraadje was jarenlang langs deuren geleurd met kalenders van de dierenbescherming. En die verkochten als een trein. Ik kreeg een kwartje per verkochte kalender
Ohh als je maar niet de griep krijgt dan. Lekker knus onder je dekentje maar. Beterschapquote:Op maandag 28 maart 2022 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ulch... voel me beroerd. Lekker onder een dikke deken op de bank
en Meiland kijken. Even de tenen krommen
Had t opgenomen, kijk t nu terug. Wel een aanrader, Politie landelijke eenheidquote:Op maandag 28 maart 2022 21:28 schreef StephanL het volgende:
Interessant programma op 5 over de politie met die honddat zie je niet vaak
Ja lekker geloofwaardig. Ze zijn niet gek bij de politie. Ze hebben allerlei smoesjes wel gehoord.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:40 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Had t opgenomen, kijk t nu terug. Wel een aanrader, Politie landelijke eenheid![]()
Nu net 2 jonge gasten opgepakt in een Fiat Punto van de snelweg af met 20 volle lachgascilinders![]()
Hun verklaring: oud ijzerhandel![]()
Toevallig kregen ze er gratis een zak ballonnetjes bij
Idd die doorgewinterde agenten maak je echt niets meer wijsquote:Op maandag 28 maart 2022 22:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja lekker geloofwaardig. Ze zijn niet gek bij de politie. Ze hebben allerlei smoesjes wel gehoord.
Mooi dat ze zijn opgepakt
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:41 schreef praadje het volgende:
Jaaaa ik heb kokosolie en roggemeel gevonden. Nu heb ik alles in huis voor de allerlekkerste ever ontbijtkoek te maken zondag als ik helemaal beter ben. Heb drie recepten waar ik overal iets van uithaal om zo tot het beste resultaat te komen. Weet je nog @:Monkyyy ? Challenge met vriendinnen.
Ik ben altijd aan het koken en aan het bakken maar dan doe ik alleen wat minimale aanpassingen in een recept. Dus echt iets nieuws bedenken is wel een uitdaging. Nav een ontbijt wat ik laatst had met vriendinnen en we zo'n geweldige plak onbijtkoek kregen. Dus of het wordt heel lekker of het wordt helemaal niets haha.quote:
Coolquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ben altijd aan het koken en aan het bakken maar dan doe ik alleen wat minimale aanpassingen in een recept. Dus echt iets nieuws bedenken is wel een uitdaging. Nav een ontbijt wat ik laatst had met vriendinnen en we zo'n geweldige plak onbijtkoek kregen. Dus of het wordt heel lekker of het wordt helemaal niets haha.
Ja, ik heb al een mengelmoes van recepten gevonden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:09 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Cool![]()
Je zou eens op tiktok of pinterest kunnen kijken ter inspiratie.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.05; Khalid en Sophie NPO1
19.23; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Married at first sight RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/married-at-first-sight
20.30; Kees van der Spek, oplichters aangepakt RTL5 https://www.tvgids.nl/inf(...)oplichters-aangepakt
20.30; Familie Gillis, massa is kassa SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/familie-gillis-massa-is-kassa
21.21; De rijdende rechter NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/de-rijdende-rechter
Docu;
22.19; Muhammad Ali 2/8 NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/muhammad-ali
23.13; 2Doc, Liefde is aardappelen NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/2doc-liefde-is-aardappelen
Sport;
20.22; NOS voetbal: Oefeninterland Nederland - Duitsland NPO3
21.30; Vive le Velo, de ronde EEN https://www.tvgids.nl/sport/vive-le-velo-leve-de-ronde
Aktueel;
21.40; VI Vandaag SBS6
22.00; Jinek RTL4
22.06; Arjen Lubach NPO1
22;36; OP1 NPO1
Voel je je al iets beter Child?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ziek maar gelukkig voldoende televisie voor mij. Lekker ergeren aan Gilles
Ach toch. Zou ik je aangestoken hebben?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ziek maar gelukkig voldoende televisie voor mij. Lekker ergeren aan Gilles
Knuffel dank je welquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach toch. Zou ik je aangestoken hebben?Nee hoor, ik hoop dat je snel opknapt. Als je denkt dat het griep is wat nu heel erg rondgaat; bij mij gaat het pas beter sinds ik aan de AB ben begonnen. Sterkte
Jaaa, ik had voorstukjes gezien. Zo leuk.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:04 schreef StephanL het volgende:
Amai leuk programma van die Belg op Npo2. Dwars door de lage landen. Lekker luchtig. Mooie plaatjes. Heerlijk om te kijken in de ochtend![]()
Ik weet het nog, ik weet ook nog dat je foto's had beloofdquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:41 schreef praadje het volgende:
Jaaaa ik heb kokosolie en roggemeel gevonden. Nu heb ik alles in huis voor de allerlekkerste ever ontbijtkoek te maken zondag als ik helemaal beter ben. Heb drie recepten waar ik overal iets van uithaal om zo tot het beste resultaat te komen. Weet je nog @:Monkyyy ? Challenge met vriendinnen.
Yep. Zondag is D-day als ik echt beter ben.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik weet het nog, ik weet ook nog dat je foto's had beloofd
quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:57 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
De erfgenaam weer kijken, mooi programma
quote:
18:00:00quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.04; Khalid en Sofie NPO1
19.27; First dates NPO3
19.35: HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.25; Keuringsdienst van Waarde NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/keuringsdienst-van-waarde
20.30; Bij ons op het kamp RTL5 https://www.tvgids.nl/amusement/bij-ons-op-het-kamp
20.30; Meester Frank Visser SBS6 https://www.tvgids.nl/informatief/mr-frank-visser-doet-uitspraak
21.31; Dit was het nieuws NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/dit-was-het-nieuws
Amusement;
20.30; Expeditie Robinson All Stars RTL4
Docu/Reportages;
20.59; Half Holland dakloos NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/half-holland-dakloos
Sport;
21.30; Vive le vélo, leve de Ronde EEN https://www.tvgids.nl/sport/vive-le-velo-leve-de-ronde
Actueel;
21.40; VI Vandaag SBS6
22.00; Jinek RTL4
22.18; Arjen Lubach NPO1
22.47; OP1 NPO1
Veel liefs, jullie online omroepster![]()
Typefouten onder voorbehoud
Dank u online omroepster 🤣quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.04; Khalid en Sofie NPO1
19.27; First dates NPO3
19.35: HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.25; Keuringsdienst van Waarde NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/keuringsdienst-van-waarde
20.30; Bij ons op het kamp RTL5 https://www.tvgids.nl/amusement/bij-ons-op-het-kamp
20.30; Meester Frank Visser SBS6 https://www.tvgids.nl/informatief/mr-frank-visser-doet-uitspraak
21.31; Dit was het nieuws NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/dit-was-het-nieuws
Amusement;
20.30; Expeditie Robinson All Stars RTL4
Docu/Reportages;
20.59; Half Holland dakloos NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/half-holland-dakloos
Sport;
21.30; Vive le vélo, leve de Ronde EEN https://www.tvgids.nl/sport/vive-le-velo-leve-de-ronde
Actueel;
21.40; VI Vandaag SBS6
22.00; Jinek RTL4
22.18; Arjen Lubach NPO1
22.47; OP1 NPO1
Veel liefs, jullie online omroepster![]()
Typefouten onder voorbehoud
Hier wel gesneeuwd maar blijft niet liggen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
Ligt er bij jullie al sneeuw? Hier nog geen vlokje te bekennen.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
Ligt er bij jullie al sneeuw? Hier nog geen vlokje te bekennen.
Hmm het begint hier nu wel te regenen dus het zal wel snel overgaan in sneeuw dan.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier wel gesneeuwd maar blijft niet liggen.
Mooi plaatjequote:Op donderdag 31 maart 2022 18:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen vanmorgen vroeg het regende al snel weg.
Het heeft hier de hele dag gewisseld van regen naar sneeuw. En weer van sneeuw naar regen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Hmm het begint hier nu wel te regenen dus het zal wel snel overgaan in sneeuw dan.
Hier scheen vanmiddag het zonnetje nog evenquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft hier de hele dag gewisseld van regen naar sneeuw. En weer van sneeuw naar regen.
Avond lieverd. Ja koud is het wel ja. Hopelijk hebben we morgen nog gasquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:17 schreef monkyyy het volgende:
Gruwelijk koud. Kutkachel moet weer aan
Hey Child, ben je al wat opgeknapt? Op het kamp is leuk om te zien, heb het vorig seizoen ook gekeken. Ik neem het op want ik kijk Meester Visser en daarna VI.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is het net opgehouden met sneeuwen
Ennnnn ik ga naar zo'n woonwagenkampprogramma kijken. Kan mijn covidkop net aan
En dan straks weer lekker naar de Spaansequote:Op donderdag 31 maart 2022 18:17 schreef monkyyy het volgende:
Gruwelijk koud. Kutkachel moet weer aan
Nee nog niet opgeknapt. Ken het niet, dus ebnieuwdquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Hey Child, ben je al wat opgeknapt? Op het kamp is leuk om te zien, heb het vorig seizoen ook gekeken. Ik neem het op want ik kijk Meester Visser en daarna VI.
Edit; Heb je Covid?
Ach toch, dat is echt heel vervelend voor je dat je corona hebt. Wel goed voor jezelf blijven zorgen hoorquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee nog niet opgeknapt. Ken het niet, dus ebnieuwd
En jep op je edit
Ja, gekkies gespot.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:13 schreef monkyyy het volgende:
Frank Visser is weer leuk, wat een types
Hier in Belgie nog steeds nietsquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:34 schreef Drass het volgende:
In de trein terug, sneeuwt als de tandjes.
Mijn woonplaats ook niks alleen regen.. Utrecht was een feestquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.27; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.00; De Verraders RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/de-verraders
20.25; De Prijsknaller NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/de-prijsknaller
20.33; Flikken Maastricht NPO1 https://www.tvgids.nl/serie/flikken-maastricht
21.25; Overtreders VER
Serie;
21.29; Het jaar van Fortuyn NPO1 2/5 https://www.tvgids.nl/serie/het-jaar-van-fortuyn
Docu/Reportage;
20.30; Beruchte sloppenwijken: Ewout in de ghetto RTL5 https://www.tvgids.nl/inf(...)n-ewout-in-de-ghetto (H)
21.02; Crimedocs: NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/crimedocs-rose-west-born-evil
Amusement;
20.00; I can see your voice RTL4
20.30; De alleskunner VIPS SBS6
Aktueel;
21.30; Jinek RTL4
21.40; VI vandaag SBS6
22.24; OP1 NPO1
Dank je dat je weer deze moeite hebt gedaan!quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.27; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
21.25; Overtreders VER
Serie;
21.29; Het jaar van Fortuyn NPO1 2/5 https://www.tvgids.nl/serie/het-jaar-van-fortuyn
Docu/Reportage;
20.30; Beruchte sloppenwijken: Ewout in de ghetto RTL5 https://www.tvgids.nl/inf(...)n-ewout-in-de-ghetto (H)
21.02; Crimedocs: NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/crimedocs-rose-west-born-evil
Amusement;
Aktueel;
21.30; Jinek RTL4
21.40; VI vandaag SBS6
22.24; OP1 NPO1
Graag gedaan lieverdquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je dat je weer deze moeite hebt gedaan!
Hier gaan we naar de verraders kijken. Ben benieuwd. Nog nooit gezien, maar het klinkt leuk. Weerwolven en WIDM combi een beetje toch?
quote:
Avondquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.27; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
21.25; Overtreders VER
Serie;
Docu/Reportage;
Amusement;
Aktueel;
21.30; Jinek RTL4
21.40; VI vandaag SBS6
22.24; OP1 NPO1
quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Avond![]()
Ja hier ook Verraders, maar begin van Overtreders valt samen met einde van Verraders, dus even kijken hoe we dat gaan oplossen
Ooooooh leuk! Als ik dan nog wakker ben doe ik zeker meequote:Op vrijdag 1 april 2022 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan lieverdGaat het een beetje met je? Ik heb de verraders ook nog nooit gezien. Vanavond kijken we hier met een clubje om 21.30 Overtreders, je bent altijd welkom om mee te kijken/kletsen.
Ja schijnt te lijken op Weerwolven en is gemaakt door de makers van WIDM, dus ook opdrachten elke uitzendingquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je dat je weer deze moeite hebt gedaan!
Hier gaan we naar de verraders kijken. Ben benieuwd. Nog nooit gezien, maar het klinkt leuk. Weerwolven en WIDM combi een beetje toch?
Ik zet de Verraders op televisie op en Overtreders dan op de tablet en dan mijn ogen afwisselen van schermquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Avond![]()
Ja hier ook Verraders, maar begin van Overtreders valt samen met einde van Verraders, dus even kijken hoe we dat gaan oplossen
quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zet de Verraders op televisie op en Overtreders dan op de tablet en dan mijn ogen afwisselen van schermZo doe ik het ook met boeken. Twee op schoot en na elke blz na het andere boek
Haha een echte multitaskerquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zet de Verraders op televisie op en Overtreders dan op de tablet en dan mijn ogen afwisselen van schermZo doe ik het ook met boeken. Twee op schoot en na elke blz na het andere boek
Ik zit wel eens met een vriendin te lezen en die wordt altijd horendol als ze het zietquote:
Avond lieve Stephan.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja schijnt te lijken op Weerwolven en is gemaakt door de makers van WIDM, dus ook opdrachten elke uitzending
Ach je hebt er maar een heleboel aan gemistquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Stephan.Ik heb WIDM ook nog nooit gezien
Ohhh. Duurde bij mij ook even voordat ik het begon met kijken naar widm.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Stephan.Ik heb WIDM ook nog nooit gezien
Oh het kan me geen drol schelen wie de Mol is. De spelletjes zijn leuk! Zeker bij de Vlaamse WIDM. Dat is denk ik ook mijn doel bij De Verradersquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ohhh. Duurde bij mij ook even voordat ik het begon met kijken naar widm.
Kijk voornamelijk voor de opdrachten en de personen. Het gokken wie de mol is, ben ik niet zo van
Nee er is geen topic van. Doen we gewoon op dit topic. Twee boeken door elkaar lezen doe ik ook wel eens. Een in de woonkamer en een in de slaapkamer. Maar niet dat ik steeds wissel als ik een paar pagina's heb gelezen hahaquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit wel eens met een vriendin te lezen en die wordt altijd horendol als ze het ziet
btw: kan het topic niet vinden van Overtreders of moet ik weer eens naar Hans Anders?
Het lijken me beiden zulke langdradige programma's. BZV begin ik ook pas te kijken als er 2 of 3 vrouwen over zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ohhh. Duurde bij mij ook even voordat ik het begon met kijken naar widm.
Kijk voornamelijk voor de opdrachten en de personen. Het gokken wie de mol is, ben ik niet zo van
Ja dat is zo ja. Ik sloeg op een gegeven moment ook auditie rondes over van Idolsquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik het lijken me beiden zulke langdradige programma's. BZV begin ik ook pas te kijken als er 2 of 3 vrouwen over zijn.
In lees er altijd minimaal vier. Twee beneden en twee in bed bovenquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee er is geen topic van. Doen we gewoon op dit topic. Twee boeken door elkaar lezen doe ik ook wel eens. Een in de woonkamer en een in de slaapkamer. Maar niet dat ik steeds wissel als ik een paar pagina's heb gelezen haha
Boer zoekt vrouw toch?quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Het lijken me beiden zulke langdradige programma's. BZV begin ik ook pas te kijken als er 2 of 3 vrouwen over zijn.
Wij begrijpen elkaarquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat is zo ja. Ik sloeg op een gegeven moment ook auditie rondes over van Idols
quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw toch?
Dat vind ik echt drie keer niks, sorryBeetje een liefdesallergie
Haha best herkenbaar. Ik hou ook niet van dat kleffe. MAFS heb ik ook een allergie voor.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw toch?
Dat vind ik echt drie keer niks, sorryBeetje een liefdesallergie
oh ja ook zoietsquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha best herkenbaar. Ik hou ook niet van dat kleffe. MAFS heb ik ook een allergie voor.
Bij Idols hier net andersom. Het gestuntel bekijken en dan stoppen. Alleen ik heb alleen 2 seizoenen gekeken en daarna nooit meer een auditieprogramma gezienquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat is zo ja. Ik sloeg op een gegeven moment ook auditie rondes over van Idols
Als dat voor jou goed voelt is dat prima. Ik ben niet asexueel maar romantisch ben ik ook niet echt terwijl ik wel heel vrouwelijk en flirterig ben. Maar een massage van een half uur doe je mij geen plezier mee. Ik ben meer one of the guys in mijn gedrag.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
oh ja ook zoiets
Mijn excuus is dat ik aromantisch aseksueel bendus het is een enorm ver van mijn bedshow. Ik weet dat mensen die behoefte heb en daar houdt het op
Het voelt heel erg goedquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Als dat voor jou goed voelt is dat prima. Ik ben niet asexueel maar romantisch ben ik ook niet echt terwijl ik wel heel vrouwelijk en flirterig ben. Maar een massage van een half uur doe je mij geen plezier mee. Ik ben meer one of the guys in mijn gedrag.
Bloemen word ik ook niet vrolijk van, dan denk ik alleen maar aan die stinkende vaas na een week en shoppen heb ik een bloedhekel aan. Ook chocolade kan ik heel goed missen. Terwijl iedereen die me niet kent denkt dat ik een echte dame ben![]()
Oh haha, nee ik draag heel vrouwelijke kleding over het algemeen en heb lang zwart haar maar ik hou gewoon niet van klef gedoe.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het voelt heel erg goed
Hahhahaahahaha snap je helemaal! Al hebben mensen die damesillusie bij mij niet![]()
Alhoewel... chocolade of bloemen... maar die koop ik zelf wel, daar heb ik geen vent M/V voor nodig
Shoppen is een drama, jeans en hoodie zijn prima voor mij. Lekker kort haar om geen gedoe te hebben (en het staat me gewoon ook veel beter dan van die slierten aan mijn kop, zonder oordeel naar anderen. Sommige vrouwen hebben prachtig lang haar)
Hopeloos geval hier
quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:05 schreef praadje het volgende:
@:monkyyy heb je de eerste aflevering van Fortuyn al gezien?
Ja ik heb hem ook gezien. Begon een beetje wazig maar daarna zit je er helemaal in. Toffe serie, nu al.quote:
Knuffel... heb je nu weekend?quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:25 schreef Oostblokkert het volgende:
Hey babes and hunks
Pfff ben op..
Donderdag uitje tot laat met werk en vandaag lekker overwerken
Ahh kom maar lekker bij ons uitrusten. Hier is het een warm badquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:25 schreef Oostblokkert het volgende:
Hey babes and hunks
Pfff ben op..
Donderdag uitje tot laat met werk en vandaag lekker overwerken
Jep, morgen derde date met mn oostblokkertjequote:Op vrijdag 1 april 2022 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel... heb je nu weekend?
Daarom kom ik hierquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahh kom maar lekker bij ons uitrusten. Hier is het een warm bad
Nouuu ik zit net te typen hoe het met je Oostblokkertje isquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:27 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Jep, morgen derde date met mn oostblokkertje
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:27 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Jep, morgen derde date met mn oostblokkertje
Hard werken op vrijdagavondquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Drie schermen nu, een voor het lezen, een voor De Verraders en een voor Overtreders. Multitasken
Cashewnootjesquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:28 schreef praadje het volgende:
PresentFrikandelletjes in de oven. Wat snacken jullie?
Lekkerrrquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:28 schreef praadje het volgende:
Ik twijfel of ik wat mag snacken. Tot dusver mijn lievelingstheequote:Op vrijdag 1 april 2022 21:28 schreef praadje het volgende:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:30 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
LekkerrrOven staat aan voor een kaas-uienbroodje
Water in de mondquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:30 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
LekkerrrOven staat aan voor een kaas-uienbroodje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |