Hai Child, natuurlijk is dat goed. Wees welkomquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Ik sluit me hier aan als het goed is
Wel heel jammer dat die er niet is ivm voetbal. Gelukkig nog niks van dit seizoen gezien, dus kijk lekker terugquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja dom. Niet aan gedacht om HHB eruit te halen.
Dank dank!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Hai Child, natuurlijk is dat goed. Wees welkom
Ik was ook helemaal vergeten om mijn manager te wijzigenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:44 schreef potjecreme het volgende:
Vergeten te wisselen in de manager. Wilde Bottas kopen
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel heel jammer dat die er niet is ivm voetbal. Gelukkig nog niks van dit seizoen gezien, dus kijk lekker terug
Ik heb alleen Netflix als er een aantal dingen zijn die ik wil zien. Neem ik een abbo voor een maand. Want meestal heb ik al moeite om alles op tv te zien.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen HBO aan streamingsdienst nog, dus ik kijk nu in de avond lekker televisie. Vind ik stiekem erg leuk
Tas is aan het schroeien en wij snuiven zijn rook.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik was ook helemaal vergeten om mijn manager te wijzigen
Slim! Netflix had ik om het hebben... Eigenlijk vond ik niks echt leuk. Bij Prime vond ik enkel Criminal minds leuk... dus ja en bij HBO heb ik een enorme lijstquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:53 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alleen Netflix als er een aantal dingen zijn die ik wil zien. Neem ik een abbo voor een maand. Want meestal heb ik al moeite om alles op tv te zien.
Oh ja, ik heb Dplay omdat ik in Belgie woon en via de schotel kijk en daar zit 90 days niet in. Die kost iets van 4 euro per maand.
Haha klopt. Bij heel slecht weer deed hij het vroeger niet maar ik heb toen een vernieuwde versie laten plaatsen en nu is het hooguit bij flinke onweer dat er geen signaal doorkomt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Slim! Netflix had ik om het hebben... Eigenlijk vond ik niks echt leuk. Bij Prime vond ik enkel Criminal minds leuk... dus ja en bij HBO heb ik een enorme lijstAlleen ik kijk in de middag soms tijdens het handwerken wat, en anders voor het kijken en tijdens het eten.
En in de avond televisie en lezen. Lekker ouderwets ben ik dus.
Wat Dplay? Even een heeeel domme vraag: maar met slecht weer doet een schotel het toch niet? Of was dat vroeger zo?
Hahahaha oke, naja hoeveel onweert het nouquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha klopt. Bij heel slecht weer deed hij het vroeger niet maar ik heb toen een vernieuwde versie laten plaatsen en nu is het hooguit bij flinke onweer dat er geen signaal doorkomt.
Dplay is Discovery+. Vroeger zat dat erbij maar Canal Digitaal heeft dat eruit gehaald.
Geen sorry hoor, is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha oke, naja hoeveel onweert het nouDan is een vernieuwde een goede investering toch
Ah! Thanks, sorry voor mijn gebrek aan kennis
Ik gooi om 18.00 uur de tv gids online. Wil je ook in de lijst om getagd te worden Child?quote:Op zondag 27 maart 2022 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahahah oke!
Wat gaan jullie kijken vanavond? Ik ga naar Uitstel van Executie kijken en Ewout &
En tot die tijd even me opsluiten in mijn knutselkamer
Ja leuk!quote:Op zondag 27 maart 2022 17:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik gooi om 18.00 uur de tv gids online. Wil je ook in de lijst om getagd te worden Child?
Komt voor elkaar. Meestal verzamelen we zo'n beetje rond 18.00 uur. Kletsen we wat en kijken we wat er te doen is op tv. Niet alles zet ik erin maar als ik weet dat iemand graag naar een programma kijkt zet ik die in het vervolg erin. Het is een beetje een mengelmoesje van wat er graag gekeken wordt. Ewout en Uitstel staan er zoiezo altijd in.quote:
Haha nee hoor. Van mijn part roep je s'morgens om 7.00 uur al wat je gaat kijken haha. Hier zijn geen regels hoor.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mag ik wel al zo roepen wat ik kijk? Anders wacht ik morgen er even meewas gewoon enthousiast
Je mag wel proberen om hier om 18:00:00uur avondquote:Op zondag 27 maart 2022 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mag ik wel al zo roepen wat ik kijk? Anders wacht ik morgen er even meewas gewoon enthousiast
quote:Op zondag 27 maart 2022 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border security VER
20.00; Chateau Planckaert EEN https://www.tvgids.nl/informatief/chateau-planckaert
20.23; Boer zoekt vrouw NPO1
20.25; Wie van de drie SBS6
20.30; Uitstel van Ececutie (H) RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/uitstel-van-executie
20.30; Stegeman op de bres SBS6 (H) https://www.tvgids.nl/amusement/stegeman-op-de-bres
Amusement;
21.30; Million Dollar Island SBS6
Docu/Reportage;
21.10; Danny's wereld NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/danny-s-wereld
22.00; Ewout &... RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/ewout
22.10; Pointer NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/pointer
23.00; Als de brandweer RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/als-de-brandweer
Sport;
21.35; Het Scheldepeleton EEN https://www.tvgids.nl/informatief/het-scheldepeloton
22.17; NOS: Formule 1 - GP van Saoedi-Arabië NPO1
Aktueel;
21.35; Humberto RTL4
Liefs van jullie online omroepster;
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Typefouten onder voorbehoud.
Avond lieverdquote:Op zondag 27 maart 2022 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Hello allemaal![]()
Ik denk dat ik niet veel ga kijken op tv vanavond staat niet iets bij
Vind het zo jammer dat je de F1 niet meer kan kijken zonder ergens een abo af te sluiten
Hey Praadjequote:Op zondag 27 maart 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverdJa, dat is inderdaad wel jammer.
Als je fan bent is dat idd erg jammer. Tegenwoordig voor abonnementen nodig als je ergs fan van bentquote:Op zondag 27 maart 2022 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Hello allemaal![]()
Ik denk dat ik niet veel ga kijken op tv vanavond staat niet iets bij
Vind het zo jammer dat je de F1 niet meer kan kijken zonder ergens een abo af te sluiten
Klopt, Ewout en Executie en Stegeman zijn alledrie een herhaling. En je bent nooit te vroeg hoor. Je mag hier heel de dag door posten.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik meen die Ewout & al eerder gezien te hebben of ik vergis me. In het eerste geval ga ik voor Stegeman.
En morgen ben ik niet te vroeg hoor
Hey Child! Dat is een poosje geleden. Fijn om je weer te zien. Hoe gaat het met je?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik meen die Ewout & al eerder gezien te hebben of ik vergis me. In het eerste geval ga ik voor Stegeman.
En morgen ben ik niet te vroeg hoor
Ik had een flinke griep onder de leden. En aangezien ik longpatient ben hakte dat er nogal in. Maar heb een kuurtje gehad en knap al flink op.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gelukkig voel je je fitter, wat heb/had je onder de leden? Sorry gemist of vergeten
Stegeman en executie nooit gekeken. Keus gemaakt. Dank u
Hey!quote:Op zondag 27 maart 2022 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Child! Dat is een poosje geleden. Fijn om je weer te zien. Hoe gaat het met je?
Oh shit... dat is heftig. Dikke knuffel zonder teveel knijpenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik had een flinke griep onder de leden. En aangezien ik longpatient ben hakte dat er nogal in. Maar heb een kuurtje gehad en knap al flink op.
Stegeman is een goede keus
Dankjewel. En ik ben blij dat het goed met je gaat. Ik lees je wel eens en zie soms je struggles maar je doet het echt heel goedquote:Op zondag 27 maart 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shit... dat is heftig. Dikke knuffel zonder teveel knijpenmaar zonder gekheid ben ik blij dat je weer opknapt. Je bent een lief mens
Hahaha ik zal het meemaken
Dank je welquote:Op zondag 27 maart 2022 18:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Dankjewel. En ik ben blij dat het goed met je gaat. Ik lees je wel eens en zie soms je struggles maar je doet het echt heel goed
Daar kan ik alleen maar op zeggen dat ik hartstikke blij voor je ben. Oprecht. Dat verdien jequote:Op zondag 27 maart 2022 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey!
Dat is inderdaad lang geleden. Was vooral actief in CRE en nu wat meer verspreid aan het genieten van Fok
Ik kan oprecht zeggen heel erg goed. En met jou?
Dank je welquote:Op zondag 27 maart 2022 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen maar op zeggen dat ik hartstikke blij voor je ben. Oprecht. Dat verdien je
En niet echt fanatiek fan maar mocht het altijd wel graag kijkenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je fan bent is dat idd erg jammer. Tegenwoordig voor abonnementen nodig als je ergs fan van bent
Fijn te horen 👍🏻quote:Op zondag 27 maart 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op. Voel me in ieder geval al een stuk fitter.
Vaker in crea in de sc kijken Lav. Daar is ze iedere dag wel te vinden 😉quote:Op zondag 27 maart 2022 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Child! Dat is een poosje geleden. Fijn om je weer te zien. Hoe gaat het met je?
Ja, zou ikvaker moeten doen idd. Helaas ben ik hopeloos met al die creatieve lui daar. Ja, 'm kanborduren en breien, maar dat is het.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaker in crea in de sc kijken Lav. Daar is ze iedere dag wel te vinden 😉
In de sc kan je het overal over hebben. Gewoon doen als je zin hebt. Je bent meer dan welkom.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zou ikvaker moeten doen idd. Helaas ben ik hopeloos met al die creatieve lui daar. Ja, 'm kanborduren en breien, maar dat is het.
Borduren en breien is creatief en zoals Dotteke zegt; iedereen welkom, dus jij ook!quote:Op zondag 27 maart 2022 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zou ikvaker moeten doen idd. Helaas ben ik hopeloos met al die creatieve lui daar. Ja, 'm kanborduren en breien, maar dat is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |