Avond lieverdquote:Op zondag 27 maart 2022 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Hello allemaal![]()
Ik denk dat ik niet veel ga kijken op tv vanavond staat niet iets bij
Vind het zo jammer dat je de F1 niet meer kan kijken zonder ergens een abo af te sluiten
Hey Praadjequote:Op zondag 27 maart 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverdJa, dat is inderdaad wel jammer.
Als je fan bent is dat idd erg jammer. Tegenwoordig voor abonnementen nodig als je ergs fan van bentquote:Op zondag 27 maart 2022 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Hello allemaal![]()
Ik denk dat ik niet veel ga kijken op tv vanavond staat niet iets bij
Vind het zo jammer dat je de F1 niet meer kan kijken zonder ergens een abo af te sluiten
Klopt, Ewout en Executie en Stegeman zijn alledrie een herhaling. En je bent nooit te vroeg hoor. Je mag hier heel de dag door posten.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik meen die Ewout & al eerder gezien te hebben of ik vergis me. In het eerste geval ga ik voor Stegeman.
En morgen ben ik niet te vroeg hoor
Hey Child! Dat is een poosje geleden. Fijn om je weer te zien. Hoe gaat het met je?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik meen die Ewout & al eerder gezien te hebben of ik vergis me. In het eerste geval ga ik voor Stegeman.
En morgen ben ik niet te vroeg hoor
Ik had een flinke griep onder de leden. En aangezien ik longpatient ben hakte dat er nogal in. Maar heb een kuurtje gehad en knap al flink op.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gelukkig voel je je fitter, wat heb/had je onder de leden? Sorry gemist of vergeten
Stegeman en executie nooit gekeken. Keus gemaakt. Dank u
Hey!quote:Op zondag 27 maart 2022 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Child! Dat is een poosje geleden. Fijn om je weer te zien. Hoe gaat het met je?
Oh shit... dat is heftig. Dikke knuffel zonder teveel knijpenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik had een flinke griep onder de leden. En aangezien ik longpatient ben hakte dat er nogal in. Maar heb een kuurtje gehad en knap al flink op.
Stegeman is een goede keus
Dankjewel. En ik ben blij dat het goed met je gaat. Ik lees je wel eens en zie soms je struggles maar je doet het echt heel goedquote:Op zondag 27 maart 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shit... dat is heftig. Dikke knuffel zonder teveel knijpenmaar zonder gekheid ben ik blij dat je weer opknapt. Je bent een lief mens
Hahaha ik zal het meemaken
Dank je welquote:Op zondag 27 maart 2022 18:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Dankjewel. En ik ben blij dat het goed met je gaat. Ik lees je wel eens en zie soms je struggles maar je doet het echt heel goed
Daar kan ik alleen maar op zeggen dat ik hartstikke blij voor je ben. Oprecht. Dat verdien jequote:Op zondag 27 maart 2022 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey!
Dat is inderdaad lang geleden. Was vooral actief in CRE en nu wat meer verspreid aan het genieten van Fok
Ik kan oprecht zeggen heel erg goed. En met jou?
Dank je welquote:Op zondag 27 maart 2022 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen maar op zeggen dat ik hartstikke blij voor je ben. Oprecht. Dat verdien je
En niet echt fanatiek fan maar mocht het altijd wel graag kijkenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je fan bent is dat idd erg jammer. Tegenwoordig voor abonnementen nodig als je ergs fan van bent
Fijn te horen 👍🏻quote:Op zondag 27 maart 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op. Voel me in ieder geval al een stuk fitter.
Vaker in crea in de sc kijken Lav. Daar is ze iedere dag wel te vinden 😉quote:Op zondag 27 maart 2022 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Child! Dat is een poosje geleden. Fijn om je weer te zien. Hoe gaat het met je?
Ja, zou ikvaker moeten doen idd. Helaas ben ik hopeloos met al die creatieve lui daar. Ja, 'm kanborduren en breien, maar dat is het.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaker in crea in de sc kijken Lav. Daar is ze iedere dag wel te vinden 😉
In de sc kan je het overal over hebben. Gewoon doen als je zin hebt. Je bent meer dan welkom.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zou ikvaker moeten doen idd. Helaas ben ik hopeloos met al die creatieve lui daar. Ja, 'm kanborduren en breien, maar dat is het.
Borduren en breien is creatief en zoals Dotteke zegt; iedereen welkom, dus jij ook!quote:Op zondag 27 maart 2022 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zou ikvaker moeten doen idd. Helaas ben ik hopeloos met al die creatieve lui daar. Ja, 'm kanborduren en breien, maar dat is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |