Voel je je al iets beter Child?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ziek maar gelukkig voldoende televisie voor mij. Lekker ergeren aan Gilles
Ach toch. Zou ik je aangestoken hebben?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ziek maar gelukkig voldoende televisie voor mij. Lekker ergeren aan Gilles
Knuffel dank je welquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach toch. Zou ik je aangestoken hebben?Nee hoor, ik hoop dat je snel opknapt. Als je denkt dat het griep is wat nu heel erg rondgaat; bij mij gaat het pas beter sinds ik aan de AB ben begonnen. Sterkte
Jaaa, ik had voorstukjes gezien. Zo leuk.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:04 schreef StephanL het volgende:
Amai leuk programma van die Belg op Npo2. Dwars door de lage landen. Lekker luchtig. Mooie plaatjes. Heerlijk om te kijken in de ochtend![]()
Ik weet het nog, ik weet ook nog dat je foto's had beloofdquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:41 schreef praadje het volgende:
Jaaaa ik heb kokosolie en roggemeel gevonden. Nu heb ik alles in huis voor de allerlekkerste ever ontbijtkoek te maken zondag als ik helemaal beter ben. Heb drie recepten waar ik overal iets van uithaal om zo tot het beste resultaat te komen. Weet je nog @:Monkyyy ? Challenge met vriendinnen.
Yep. Zondag is D-day als ik echt beter ben.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik weet het nog, ik weet ook nog dat je foto's had beloofd
quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:57 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
De erfgenaam weer kijken, mooi programma
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |