Dat vinden Mark en vrienden niet zo boeiend. Ze zijn door de mand gevallen tijdens corona en ook weer met de opvang van Oekraïense vluchtelingen. Het werd toen duidelijk dat wanneer het kabinet iets echt wil, het binnen een dag geregeld is. De burgers met hun probleempjes hebben gewoon geen prioriteit, het boeit ze daadwerkelijk niks.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En de 50.000 ouders van de kot affaire ook![]()
Dan hebben we nog Groningen en de schade daarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:10 schreef BasEnAad het volgende:
Dat vinden Mark en vrienden niet zo boeiend. Ze zijn door de mand gevallen tijdens corona en ook weer met de opvang van Oekraïense vluchtelingen. Het werd toen duidelijk dat wanneer het kabinet iets echt wil, het binnen een dag geregeld is. De burgers met hun probleempjes hebben gewoon geen prioriteit, het boeit ze daadwerkelijk niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLM vindt het nog te vroeg om te reageren. De luchtvaartmaatschappij gaat het ILO-oordeel eerst goed bestuderen.quote:Het ministerie van Financiën trekt in een reactie niet het boetekleed aan, maar zegt wel de aanbevelingen na te leven. Zo wijst het departement erop dat afgelopen jaar reeds met de vakbonden is gesproken. 'Ook nu wordt een afspraak gepland, gegeven de uitzonderlijke omstandigheden.'
Financiën herhaalt dat de loonafspraken met KLM niet langer dienen te duren dan strikt noodzakelijk. 'De voorwaarden die met KLM zijn afgesproken gelden tot de steun is terugbetaald.'![]()
https://fd.nl/bedrijfslev(...)-loondictaat-aan-klm
Gelukkig herkennen ze zich niet hierin en dus weer iets positiefs voor Wopke zijn cv![]()
![]()
Allemaal? Dus over een jaar of 10 blijven we lekker op onze eigen continenten?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:19 schreef Heph844 het volgende:
Luchtvaartmaatschappijen zijn een zinkend schip. Dat waren ze al voor de corona-crisis en dat is alleen maar erger geworden.
Hadden we 40 jaar geleden al moeten doenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Allemaal? Dus over een jaar of 10 blijven we lekker op onze eigen continenten?
Die kunnen vast wel een lening met dezelfde voorwaarden als KLM krijgen.quote:
Heb jij ook die gratis ¤ 30.000 geclaimd? Ik heb nog steeds geen reactie op mijn claimquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En de 50.000 ouders van de kot affaire ook![]()
Mooi is dit. Alleen in Nederland.quote:
In Europa wel ja. Teruglopende reizigers, oplopende brandstofkosten, flinterdunne marges.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Allemaal? Dus over een jaar of 10 blijven we lekker op onze eigen continenten?
Zo ziet Rutte de burger graag, goedgelovig en extreem naïef.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:30 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Mooi is dit. Alleen in Nederland.
Studenten ontvangen eindelijk geld = studenten kunnen de tyfus krijgen
In een normale markt deed KLM het anders prima. Ik zou de COVID-periode nou niet echt normaal willen noemen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:33 schreef Heph844 het volgende:
[..]
In Europa wel ja. Teruglopende reizigers, oplopende brandstofkosten, flinterdunne marges.
In een normale markt waren er allang een aantal failliet gegaan en konden de overlevenden weer sterker worden. In Europa worden ze massaal levend gehouden met staatssteun en kunnen ze elkaar dus kapot blijven concurreren.
Lenen tegen 0% rente, en dat investeren in jezelf is niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zo ziet Rutte de burger graag, goedgelovig en extreem naïef.
De studiebeurs is na zes jaar terugquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zo ziet Rutte de burger graag, goedgelovig en extreem naïef.
Prima ja? Bij elk vleugje tegenwind springt de overheid bij.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
In een normale markt deed KLM het anders prima. Ik zou de COVID-periode nou niet echt normaal willen noemen.
Klopt, daarom zijn ze ook gefuseerd. Was een te kleine speler om zulke crisissen aan te kunnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:50 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Prima ja? Bij elk vleugje tegenwind springt de overheid bij.
Gemiddeld gaat de KLM eens per decennium failliet: https://www.trouw.nl/econ(...)%2Fwww.google.com%2F
Ook daarvoor draaide ze op hulp. Door bijvoorbeeld goedkope brandstof.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Klopt, daarom zijn ze ook gefuseerd. Was een te kleine speler om zulke crisissen aan te kunnen.
De crisis van 2008 zijn ze dan ook gewoon zelf doorgekomen.
COVID is dan een geval apart wat mij betreft, waar bijna geen onderneming tegen opgewassen is, zeker in de reisbranche. Gezien de cijfers die KLM daarvoor draaide is het dan zo gek nog niet om ze erdoorheen te helpen. Met leningen.
Dan had men beter KLM kunnen proberen los te werken en laten fuseren met een betrouwbare partner, veel van de grote verliezen zijn gebeurt doordat AF niet wilt bezuinigen en ook niet klein de vele stakingen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Klopt, daarom zijn ze ook gefuseerd. Was een te kleine speler om zulke crisissen aan te kunnen.
De crisis van 2008 zijn ze dan ook gewoon zelf doorgekomen.
COVID is dan een geval apart wat mij betreft, waar bijna geen onderneming tegen opgewassen is, zeker in de reisbranche. Gezien de cijfers die KLM daarvoor draaide is het dan zo gek nog niet om ze erdoorheen te helpen. Met leningen.
Gaat lastig als dat onder leiding gebeurd van Wopke en of Kaagquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:00 schreef raptorix het volgende:
Dan had men beter KLM kunnen proberen los te werken en laten fuseren met een betrouwbare partner,….
Tjah...quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gaat lastig als dat onder leiding gebeurd van Wopke en of Kaag
Onbetrouwbaarder bestaan ze niet
Geen idee hoe eenvoudig dat isquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan had men beter KLM kunnen proberen los te werken en laten fuseren met een betrouwbare partner, veel van de grote verliezen zijn gebeurt doordat AF niet wilt bezuinigen en ook niet klein de vele stakingen.
Men had het bij de verkoop een stuk eenvoudiger kunnen maken door een terugkoop voorwaarde op te laten nemen, maar dat heeft men nagelaten.quote:
Bedoel je tijdens het fuseren een optie om weer te ontfuseren? Waarom zou AF daarmee akkoord zijn gegaan… dit was vooral een construct om KLM te redden, dan wil je als AF niet op voorhand een optie dat KLM daarna kan overlopen naar een andere partner zodra ze weer winst draaien.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Men had het bij de verkoop een stuk eenvoudiger kunnen maken door een terugkoop voorwaarde op te laten nemen, maar dat heeft men nagelaten.
Volgens mij is het een soort van constructie als recht op eerste koop.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:33 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Bedoel je tijdens het fuseren een optie om weer te ontfuseren? Waarom zou AF daarmee akkoord zijn gegaan… dit was vooral een construct om KLM te redden, dan wil je als AF niet op voorhand een optie dat KLM daarna kan overlopen naar een andere partner zodra ze weer winst draaien.
En dat hebben wij dus NIETquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:38 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij is het een soort van constructie als recht op eerste koop.
https://www.businessinsider.nl/staat-machteloos-bij-verkoop-klm/
Van de 3 miljard die ze mochten lenen is nog geen miljard geleend. Dus dat is eenvoudig iddquote:Op donderdag 31 maart 2022 01:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
En 127 miljoen boete![]()
![]()
https://www.nu.nl/economi(...)en-euro-betalen.html
Even denken van wiens geld we dat gaan betalen![]()
Van de teruggevorderde bonussen en salarissen van de managers destijds en winstuitkeringen of
Toch van de grote pot met Corona steungelden van onze belasting gelden
Euh ik denk het al te weten ik ga ff
Tuurlijk, laten we onze nationale luchtvaartmaatschappij, die voor de pandemie prima geld verdiende, omruilen voor een of andere kutbudgetcarrier, omdat LXIV niet de finaciele middelen heeft om met een echte luchtvaartmaatschappij te vliegen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:32 schreef LXIV het volgende:
Ik snap niet waarom we coute-a-coute een vervuilende en verliesgevende industrie als KLM moeten handhaven. Het is niet zo dat dit nu allemaal zo'n hoogopgeleidde werknemers zijn, het is vooral koffers slepen en koffie zetten. Ten koste van heel veel overlast in een van de drukst bevolkte gebieden ter wereld.
Maak van Schiphol gewoon een semi-regionale luchthaven waar mensen op kunnen stappen en laat KLM zijn eigen boontjes doppen. Als hier een andere luchtvaartmaatschappij landt is dat net zo goed.
De business case is duidelijk: er zijn te weinig Nederlandse passagiers om een goed verbonden luchthaven en een florerende luchtvaartmaatschappij te hebben. Dat kan wel worden geleverd door passagiers elders op te halen en over te laten stappen op Schiphol. KLM Cityhopper doet eigenlijk niets anders dan passagiers aanvoeren vanuit omliggende landen (VK, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Duitsland, Frankrijk) voor een overstap naar een andere bestemming en vice versa. Waarom zou je het willen? Ik denk omdat al snel de Pareto-verdeling een rol gaat spelen: met dit business model pak je een groot deel van de taart, wat de overlevingskansen vergroot.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:32 schreef LXIV het volgende:
Ik snap niet waarom we coute-a-coute een vervuilende en verliesgevende industrie als KLM moeten handhaven. Het is niet zo dat dit nu allemaal zo'n hoogopgeleidde werknemers zijn, het is vooral koffers slepen en koffie zetten. Ten koste van heel veel overlast in een van de drukst bevolkte gebieden ter wereld.
Maak van Schiphol gewoon een semi-regionale luchthaven waar mensen op kunnen stappen en laat KLM zijn eigen boontjes doppen. Als hier een andere luchtvaartmaatschappij landt is dat net zo goed.
Omdat je blijkbaar een service levert die mensen interessant genoeg vinden om er gebruik van te maken. Dus jouw begrip van de business case hapert een beetje.quote:
BaNeN vOOr dE RaNDsTaDquote:Op dinsdag 5 april 2022 08:32 schreef LXIV het volgende:
Ik snap niet waarom we coute-a-coute een vervuilende en verliesgevende industrie als KLM moeten handhaven. Het is niet zo dat dit nu allemaal zo'n hoogopgeleidde werknemers zijn, het is vooral koffers slepen en koffie zetten. Ten koste van heel veel overlast in een van de drukst bevolkte gebieden ter wereld.
Maak van Schiphol gewoon een semi-regionale luchthaven waar mensen op kunnen stappen en laat KLM zijn eigen boontjes doppen. Als hier een andere luchtvaartmaatschappij landt is dat net zo goed.
We hebben helemaal geen grote luchthaven en luchtvaartmaatschappij nodig. Het is een industrie die je liever niet in je land wil. 20% van de huidige omvang is prima. Overstappen voor exotische vluchten doe je dan in London of Berlijn.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:50 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
De business case is duidelijk: er zijn te weinig Nederlandse passagiers om een goed verbonden luchthaven en een florerende luchtvaartmaatschappij te hebben. Dat kan wel worden geleverd door passagiers elders op te halen en over te laten stappen op Schiphol. KLM Cityhopper doet eigenlijk niets anders dan passagiers aanvoeren vanuit omliggende landen (VK, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Duitsland, Frankrijk) voor een overstap naar een andere bestemming en vice versa. Waarom zou je het willen? Ik denk omdat al snel de Pareto-verdeling een rol gaat spelen: met dit business model pak je een groot deel van de taart, wat de overlevingskansen vergroot.
Daar moeten allemaal Oost-Europeanen voor geimporteerd worden om ze te vervullen. Beter hebben we die banen niet, die mensen niet en genoeg huisvesting voor de eigen bevolking.quote:
KLM heeft heel lang prima gedraaid. Maar ik ken je reacties, ze zijn altijd hetzelfde. Blijkbaar heeft de KLM jou ooit vervelend behandeld en voer je nu een persoonlijke kruistocht. Dus jank maar lekker verder, niemand gaat er iets mee doen.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:54 schreef LXIV het volgende:
We hebben helemaal geen grote luchthaven en luchtvaartmaatschappij nodig.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar moeten allemaal Oost-Europeanen voor geimporteerd worden om ze te vervullen. Beter hebben we die banen niet, die mensen niet en genoeg huisvesting voor de eigen bevolking.
Als ik 25 was en geen huis had in de Randstad dan had ik liever een huis. Het 'ongemak' om 1x per 5 jaar te moeten overstappen voor een bijzondere vlucht had ik daar graag voor over.
je bent wel een frequent flyer zo te zienquote:Op dinsdag 5 april 2022 08:56 schreef LXIV het volgende:
Het 'ongemak' om 1x per 5 jaar te moeten overstappen voor een bijzondere vlucht had ik daar graag voor over.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
KLM heeft heel lang prima gedraaid. Maar ik ken je reacties, ze zijn altijd hetzelfde. Blijkbaar heeft de KLM jou ooit vervelend behandeld en voer je nu een persoonlijke kruistocht. Dus jank maar lekker verder, niemand gaat er iets mee doen.
https://www.trouw.nl/nieu(...)air-france~bbbf8815/quote:Maar Van Wijk moet iets met zijn KLM. Het past niet bij de heersende ideeën over politiek en economie om als overheid een sterke vinger in de pap te hebben bij een bedrijf. Dus heeft de staat zijn belang in KLM in de jaren negentig al teruggebracht tot een minimaal niveau. In Den Haag kan Van Wijk daarom niet aankloppen als KLM begin jaren nul verlies op verlies stapelt. KLM heeft een grotere luchtvaartmaatschappij nodig om het netwerk uit te kunnen breiden en de financiële slagkracht te vergroten. Vooral dat laatste is geen overbodige luxe: de vliegmaatschappij is er begin jaren nul zo belabberd aan toe, dat het nauwelijks meer in staat is nieuwe vliegtuigen te kopen.
Je kunt prima zonder nationale luchtvaartmaatschappij en grote luchthaven rechtstreeks op de meest gewenste bestemmingen vliegen. Of er nu 8x per dag een vlucht naar New York gaat of 2x per dag maakt weinig uit.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bent wel een frequent flyer zo te zien
Er mag best wel wat veranderen hoor, ik vind vooral het vliegen binnen Europa wat te goedkoop en ook veel te frequent, dat je ieder half uur naar Londen kan bijvoorbeeld maar verre bestemmingen doe ik het liefst non-stop en zou het jammer vinden als die mogelijkheid er niet meer is omdat je dan eerst naar Parijs of Frankfurt moetquote:Op dinsdag 5 april 2022 09:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt prima zonder nationale luchtvaartmaatschappij en grote luchthaven rechtstreeks op de meest gewenste bestemmingen vliegen. Of er nu 8x per dag een vlucht naar New York gaat of 2x per dag maakt weinig uit.
Natuurlijk is het fijner om niet te hoeven overstappen. Maar als dat sporadisch voorkomt is dat ook geen ramp. Nu betaal je ieder jaar belasting die naar KLM gaat. Is dat het waard dan? Nog los van de overlast. Dus is het sop de kool waard?quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er mag best wel wat veranderen hoor, ik vind vooral het vliegen binnen Europa wat te goedkoop en ook veel te frequent, dat je ieder half uur naar Londen kan bijvoorbeeld maar verre bestemmingen doe ik het liefst non-stop en zou het jammer vinden als die mogelijkheid er niet meer is omdat je dan eerst naar Parijs of Frankfurt moet
ik vind de afgelopen 2 jaar wel uitzonderlijk dus dat bedrijven steun hebben gekregen ook niet zo vreemd, als er in 2024 nog steeds bakken geld heen zouden moeten is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk is het fijner om niet te hoeven overstappen. Maar als dat sporadisch voorkomt is dat ook geen ramp. Nu betaal je ieder jaar belasting die naar KLM gaat. Is dat het waard dan? Nog los van de overlast. Dus is het sop de kool waard?
het lijkt op de invoering van de euro, dat werd ook gepromoot dat het o zo gemakkelijk was nit meer te hoeven wisselen. Maar ondertussen verdampt wel onze complete pensioenpot om dat mogelijk te maken. Dan is dat kleine ongemak van wisselen niet in verhouding tot het verlies van koopkracht voor iedereen uiteindelijk.
Koop een nieuwe bril.quote:
Er wordenb weer zwarte cijfers gedraaid en de zomer is bijna volledig het pre-corona schema. Ook zakelijk businessclass vervoer trekt weer aan postcorona.quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind de afgelopen 2 jaar wel uitzonderlijk dus dat bedrijven steun hebben gekregen ook niet zo vreemd, als er in 2024 nog steeds bakken geld heen zouden moeten is het een ander verhaal.
vliegen en klimaat technisch, dat gaat er bij mij niet zo inquote:Op dinsdag 5 april 2022 09:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Er wordenb weer zwarte cijfers gedraaid en de zomer is bijna volledig het pre-corona schema. Ook zakelijk businessclass vervoer trekt weer aan postcorona.
Ziet er vooralsnog niet naar uit dat er in 2022 bakken geld naar toe moeten, laat staan in 2024.
Verder heeft KLM op klimaattechnisch vlak binnen de luchtvaart ook zeker bestaansrecht. KLM was al koploper op gebied van duurzaamheid en daar wordt alleen maar meer in geïnvesteerd. Zeker nu met de overheidsvoorwaarden, en Rintel zal dit ook hoog op haar lijstje hebben.
Tot slot is van de 3 miljard nog geen miljard geleend en wordt daar keurig een flinke rente over betaald. Daarmee rendeert ons belastinggeld prima.
Dan moet je die zin beter lezenquote:Op dinsdag 5 april 2022 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
vliegen en klimaat technisch, dat gaat er bij mij niet zo in
Het zal de meeste overstappende passagiers een worst wezen of ze in Londen, Frankfurt of Istanbul overstappen. Maar als KLM deze service niet biedt, wordt het iets als brussels airlines, wat niet veel meer dan een label van Lufthansa is. Elke keer dat er bezuinigd moet worden, moet je dan vrezen voor je voortbestaan. Kortom KLM biedt een service waar vraag naar is en speelt een dominantere rol in de markt door deze service te bieden. Zowel klant als bedrijf heeft er baat bij. Wij bekijken het alleen vanuit verschillende invalshoeken.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar een service levert die mensen interessant genoeg vinden om er gebruik van te maken. Dus jouw begrip van de business case hapert een beetje.
Als Europa niet zo'n ratjetoe van landen met eigen taal en cultuur was geweest, had er al veel eerder een grote sanering plaatsgevonden. Dan had je waarschijnlijk net als in de VS de grote drie voor het intercontinentale verkeer en een paar subtoppers en prijsvechters voor intracontinentaal verkeer gehad. Ik verwacht dat zoiets zich ook hier in Europa steeds meer zal gaan aftekenen. De vraag is of Air France/KLM een van die grote drie zal worden/blijven.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen grote luchthaven en luchtvaartmaatschappij nodig. Het is een industrie die je liever niet in je land wil. 20% van de huidige omvang is prima. Overstappen voor exotische vluchten doe je dan in London of Berlijn.
Ik denk dat ik je reactie verkeerd heb geinterpreteerd. Met name het 'waarom zou je dat willen?'.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:09 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Het zal de meeste overstappende passagiers een worst wezen of ze in Londen, Frankfurt of Istanbul overstappen. Maar als KLM deze service niet biedt, wordt het iets als brussels airlines, wat niet veel meer dan een label van Lufthansa is. Elke keer dat er bezuinigd moet worden, moet je dan vrezen voor je voortbestaan. Kortom KLM biedt een service waar vraag naar is en speelt een dominantere rol in de markt door deze service te bieden. Zowel klant als bedrijf heeft er baat bij. Wij bekijken het alleen vanuit verschillende invalshoeken.
Er is bijna niets moeilijker dan tekst zo schrijven dat mensen het interpreteren zoals je het bedoelt.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je reactie verkeerd heb geinterpreteerd. Met name het 'waarom zou je dat willen?'.
ze kan weinig anders doen, het blijft natuurlijk van de gekke dat een CEO van een verliesmakend bedrijf gewoon een bonus opstrijkt en 14% is niet niksquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze gaat tegenstemmen met haar 14%
Nou dat maakt indruk bij die Fransen
Dat een frans eigenaar dat geeft aan een Frans bedrijf is hun zaak, al geven ze hem 10 miljoenquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze kan weinig anders doen, het blijft natuurlijk van de gekke dat een CEO van een verliesmakend bedrijf gewoon een bonus opstrijkt en 14% is niet niks
helaas wel dus die 14%quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:42 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)raaiseizoen-begonnen
Ik begrijp niet waar Nederland zich mee bemoeit
De KLM is 12 jaar geleden verkocht en is nu voor meer dan de helft eigendom van Frankrijk , voor meer dan de helft dat wwil zeggen dat Nederland een zeer kleine aandeelhouder is en NIETS te zeggen heeft
dat B Smit 4 milnjoen bonus krijgt , DAT MAG GEWOON
Klaar en ophouden met zeuren over onze KLM want er is niets van ONS bij
Nederland moet AF vragen om de KLM toestellen geel te schilderen dan is het waar duidelijk voor iedereeenquote:
jij hebt wel wat met kleurtjesquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nederland moet AF vragen om de KLM toestellen geel te schilderen dan is het waar duidelijk voor iedereeen
"Fors hogere tax"quote:
En dat was een geniale zet volgens Jort Kelderquote:
Ja dat gezeur dat een buitenlands bedriojf een bonus geeft aan een buitenlandse directeurquote:
wat lul je nou slap, als grootaandeelhouder mag je daar echt wel wat van zeggen, dat het waarschijnlijk geen effect gaat hebben is wat anders, ga maar weer verder met kleurenquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja dat gezeur dat een buitenlands bedriojf een bonus geeft aan een buitenlandse directeur
waar bemoeien ze zich mee
Ja jij mag ook wat zeggen van mijn fiets, dat kloptquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat lul je nou slap, als grootaandeelhouder mag je daar echt wel wat van zeggen, dat het waarschijnlijk geen effect gaat hebben is wat anders, ga maar weer verder met kleuren
je begrijpt er gewoon helemaal niets van, dat is wel duidelijkquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja jij mag ook wat zeggen van mijn fiets, dat klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |