abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2022 @ 14:00:52 #1
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204215814
De Nederlandse-Franse vliegmaatschappij moet een hoofdkantoor in Nederland behouden. Dat is een harde voorwaarde in ruil voor de staatsgaranties die aan Air France-KLM zijn gegeven. Er geldt hiervoor zelfs een opzegtermijn van vijf jaar. Dat zegt minister van financiën Sigrid Kaag.8 mrt. 2022

[ Bericht 90% gewijzigd door ikweethetookniet op 25-03-2022 21:26:10 ]
  vrijdag 25 maart 2022 @ 14:01:41 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_204215826
En studenten kunnen de tyfus krijgen _O_
  vrijdag 25 maart 2022 @ 14:03:17 #3
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204215841
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:01 schreef BasEnAad het volgende:
En studenten kunnen de tyfus krijgen _O_
En de 50.000 ouders van de kot affaire ook :( :r
  vrijdag 25 maart 2022 @ 14:10:02 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_204215899
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:03 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
En de 50.000 ouders van de kot affaire ook :( :r
Dat vinden Mark en vrienden niet zo boeiend. Ze zijn door de mand gevallen tijdens corona en ook weer met de opvang van Oekraïense vluchtelingen. Het werd toen duidelijk dat wanneer het kabinet iets echt wil, het binnen een dag geregeld is. De burgers met hun probleempjes hebben gewoon geen prioriteit, het boeit ze daadwerkelijk niks.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 14:16:17 #5
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204215945
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:10 schreef BasEnAad het volgende:
Dat vinden Mark en vrienden niet zo boeiend. Ze zijn door de mand gevallen tijdens corona en ook weer met de opvang van Oekraïense vluchtelingen. Het werd toen duidelijk dat wanneer het kabinet iets echt wil, het binnen een dag geregeld is. De burgers met hun probleempjes hebben gewoon geen prioriteit, het boeit ze daadwerkelijk niks.
Dan hebben we nog Groningen en de schade daar ;)
400 miljard uit de grond getrokken en die kunnen ook de tering krijgen :r :r
  vrijdag 25 maart 2022 @ 14:18:56 #6
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204215961
Ministerie van Financiën ging boekje te buiten bij 'loondictaat' aan KLM

In het kort

Kabinet gaf miljardensteun aan KLM op voorwaarde dat hogere inkomens 20% zouden inleveren.
KLM accepteerde dit en begon vervolgens onderhandelingen met de bonden over de invulling van de bezuinigingen.
De arbeidsorganisatie van de VN is kritisch over deze gang van zaken, ondanks de crisisomstandigheden wegens corona.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Het ministerie van Financiën trekt in een reactie niet het boetekleed aan, maar zegt wel de aanbevelingen na te leven. Zo wijst het departement erop dat afgelopen jaar reeds met de vakbonden is gesproken. 'Ook nu wordt een afspraak gepland, gegeven de uitzonderlijke omstandigheden.'

Financiën herhaalt dat de loonafspraken met KLM niet langer dienen te duren dan strikt noodzakelijk. 'De voorwaarden die met KLM zijn afgesproken gelden tot de steun is terugbetaald.'
KLM vindt het nog te vroeg om te reageren. De luchtvaartmaatschappij gaat het ILO-oordeel eerst goed bestuderen. :')

https://fd.nl/bedrijfslev(...)-loondictaat-aan-klm

Gelukkig herkennen ze zich niet hierin en dus weer iets positiefs voor Wopke zijn cv :') _O-
pi_204215969
We moeten echt eens kappen met geld naar die club te gooien, alleen omdat het zogenaamd onze nationale trots zou moeten zijn.

Luchtvaartmaatschappijen zijn een zinkend schip. Dat waren ze al voor de corona-crisis en dat is alleen maar erger geworden.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 14:21:29 #8
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204215985
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:19 schreef Heph844 het volgende:

Luchtvaartmaatschappijen zijn een zinkend schip. Dat waren ze al voor de corona-crisis en dat is alleen maar erger geworden.
Allemaal? Dus over een jaar of 10 blijven we lekker op onze eigen continenten?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_204215989
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:21 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Allemaal? Dus over een jaar of 10 blijven we lekker op onze eigen continenten?
Hadden we 40 jaar geleden al moeten doen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ of iig retourtjes
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 14:24:36 #10
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204216013
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:01 schreef BasEnAad het volgende:
En studenten kunnen de tyfus krijgen _O_
Die kunnen vast wel een lening met dezelfde voorwaarden als KLM krijgen.
Denk dat ze beter af zijn met de huidige regelingen alleeen... die zijn al genereus genoeg imo.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_204216035
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:03 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
En de 50.000 ouders van de kot affaire ook :( :r
Heb jij ook die gratis ¤ 30.000 geclaimd? Ik heb nog steeds geen reactie op mijn claim :r en nu ik sinds kort vader ben en een nieuwe badkamer wil kan ik elke euro goed gebruiken
pi_204216051
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:01 schreef BasEnAad het volgende:
En studenten kunnen de tyfus krijgen _O_
Mooi is dit. Alleen in Nederland.
Studenten ontvangen eindelijk geld = studenten kunnen de tyfus krijgen
pi_204216079
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:21 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Allemaal? Dus over een jaar of 10 blijven we lekker op onze eigen continenten?
In Europa wel ja. Teruglopende reizigers, oplopende brandstofkosten, flinterdunne marges.

In een normale markt waren er allang een aantal failliet gegaan en konden de overlevenden weer sterker worden. In Europa worden ze massaal levend gehouden met staatssteun en kunnen ze elkaar dus kapot blijven concurreren.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 14:36:12 #14
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_204216095
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:30 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Mooi is dit. Alleen in Nederland.
Studenten ontvangen eindelijk geld = studenten kunnen de tyfus krijgen
Zo ziet Rutte de burger graag, goedgelovig en extreem naïef.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 14:36:43 #15
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204216101
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:33 schreef Heph844 het volgende:

[..]
In Europa wel ja. Teruglopende reizigers, oplopende brandstofkosten, flinterdunne marges.

In een normale markt waren er allang een aantal failliet gegaan en konden de overlevenden weer sterker worden. In Europa worden ze massaal levend gehouden met staatssteun en kunnen ze elkaar dus kapot blijven concurreren.
In een normale markt deed KLM het anders prima. Ik zou de COVID-periode nou niet echt normaal willen noemen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 25 maart 2022 @ 14:37:18 #16
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204216106
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:36 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Zo ziet Rutte de burger graag, goedgelovig en extreem naïef.
Lenen tegen 0% rente, en dat investeren in jezelf is niks mis mee.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Moderator vrijdag 25 maart 2022 @ 14:46:14 #17
8781 crew  Frutsel
pi_204216171
Doe eens een OP update aub
pi_204216181
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:36 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Zo ziet Rutte de burger graag, goedgelovig en extreem naïef.
De studiebeurs is na zes jaar terug
pi_204216199
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:36 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
In een normale markt deed KLM het anders prima. Ik zou de COVID-periode nou niet echt normaal willen noemen.
Prima ja? Bij elk vleugje tegenwind springt de overheid bij.

Gemiddeld gaat de KLM eens per decennium failliet: https://www.trouw.nl/econ(...)%2Fwww.google.com%2F

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2022 14:50:49 ]
pi_204216212
TS doet zijn haar naam eer aan: hij weet ook niet dat het een bericht van een jaar geleden is :')
  vrijdag 25 maart 2022 @ 14:58:52 #21
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204216256
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:50 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Prima ja? Bij elk vleugje tegenwind springt de overheid bij.

Gemiddeld gaat de KLM eens per decennium failliet: https://www.trouw.nl/econ(...)%2Fwww.google.com%2F
Klopt, daarom zijn ze ook gefuseerd. Was een te kleine speler om zulke crisissen aan te kunnen.

De crisis van 2008 zijn ze dan ook gewoon zelf doorgekomen.

COVID is dan een geval apart wat mij betreft, waar bijna geen onderneming tegen opgewassen is, zeker in de reisbranche. Gezien de cijfers die KLM daarvoor draaide is het dan zo gek nog niet om ze erdoorheen te helpen. Met leningen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_204217183
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:58 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Klopt, daarom zijn ze ook gefuseerd. Was een te kleine speler om zulke crisissen aan te kunnen.

De crisis van 2008 zijn ze dan ook gewoon zelf doorgekomen.

COVID is dan een geval apart wat mij betreft, waar bijna geen onderneming tegen opgewassen is, zeker in de reisbranche. Gezien de cijfers die KLM daarvoor draaide is het dan zo gek nog niet om ze erdoorheen te helpen. Met leningen.
Ook daarvoor draaide ze op hulp. Door bijvoorbeeld goedkope brandstof.
pi_204217228


"Hmmmm"
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  dinsdag 29 maart 2022 @ 15:29:57 #24
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204261831
twitter


:o
De tering |:(
pi_204262065
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:58 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Klopt, daarom zijn ze ook gefuseerd. Was een te kleine speler om zulke crisissen aan te kunnen.

De crisis van 2008 zijn ze dan ook gewoon zelf doorgekomen.

COVID is dan een geval apart wat mij betreft, waar bijna geen onderneming tegen opgewassen is, zeker in de reisbranche. Gezien de cijfers die KLM daarvoor draaide is het dan zo gek nog niet om ze erdoorheen te helpen. Met leningen.
Dan had men beter KLM kunnen proberen los te werken en laten fuseren met een betrouwbare partner, veel van de grote verliezen zijn gebeurt doordat AF niet wilt bezuinigen en ook niet klein de vele stakingen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 29 maart 2022 @ 16:14:41 #26
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204262257
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:00 schreef raptorix het volgende:
Dan had men beter KLM kunnen proberen los te werken en laten fuseren met een betrouwbare partner,….
Gaat lastig als dat onder leiding gebeurd van Wopke en of Kaag
Onbetrouwbaarder bestaan ze niet ;)
pi_204262320
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:14 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Gaat lastig als dat onder leiding gebeurd van Wopke en of Kaag
Onbetrouwbaarder bestaan ze niet ;)
Tjah...
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 29 maart 2022 @ 16:20:31 #28
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204262337
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:00 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dan had men beter KLM kunnen proberen los te werken en laten fuseren met een betrouwbare partner, veel van de grote verliezen zijn gebeurt doordat AF niet wilt bezuinigen en ook niet klein de vele stakingen.
Geen idee hoe eenvoudig dat is ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_204262351
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:20 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Geen idee hoe eenvoudig dat is ;)
Men had het bij de verkoop een stuk eenvoudiger kunnen maken door een terugkoop voorwaarde op te laten nemen, maar dat heeft men nagelaten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 29 maart 2022 @ 16:33:40 #30
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204262460
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Men had het bij de verkoop een stuk eenvoudiger kunnen maken door een terugkoop voorwaarde op te laten nemen, maar dat heeft men nagelaten.
Bedoel je tijdens het fuseren een optie om weer te ontfuseren? Waarom zou AF daarmee akkoord zijn gegaan… dit was vooral een construct om KLM te redden, dan wil je als AF niet op voorhand een optie dat KLM daarna kan overlopen naar een andere partner zodra ze weer winst draaien.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_204262488
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:33 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Bedoel je tijdens het fuseren een optie om weer te ontfuseren? Waarom zou AF daarmee akkoord zijn gegaan… dit was vooral een construct om KLM te redden, dan wil je als AF niet op voorhand een optie dat KLM daarna kan overlopen naar een andere partner zodra ze weer winst draaien.
Volgens mij is het een soort van constructie als recht op eerste koop.
https://www.businessinsider.nl/staat-machteloos-bij-verkoop-klm/
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:31:53 #32
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204262916
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:38 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij is het een soort van constructie als recht op eerste koop.
https://www.businessinsider.nl/staat-machteloos-bij-verkoop-klm/
En dat hebben wij dus NIET :(
Leo van Wijk al eens ter verantwoording geroepen :?
Gerrit Zalm destijds onze minister van financiën
Verassend :') Ook zo een stuk stront, wat niks kan
Gelukkig nu aan de beurt voor witwassen als bankdirecteur van de abnamro *O*
  donderdag 31 maart 2022 @ 01:21:05 #33
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204279739
En 127 miljoen boete :') :|W
https://www.nu.nl/economi(...)en-euro-betalen.html

Even denken van wiens geld we dat gaan betalen O-)
Van de teruggevorderde bonussen en salarissen van de managers destijds en winstuitkeringen of
Toch van de grote pot met Corona steungelden van onze belasting gelden
Euh ik denk het al te weten ik ga ff :r
  donderdag 31 maart 2022 @ 07:16:48 #34
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204280126
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2022 01:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
En 127 miljoen boete :') :|W
https://www.nu.nl/economi(...)en-euro-betalen.html

Even denken van wiens geld we dat gaan betalen O-)
Van de teruggevorderde bonussen en salarissen van de managers destijds en winstuitkeringen of
Toch van de grote pot met Corona steungelden van onze belasting gelden
Euh ik denk het al te weten ik ga ff :r
Van de 3 miljard die ze mochten lenen is nog geen miljard geleend. Dus dat is eenvoudig idd :)

Alhoewel ik niet verwacht dat ze hier voor bijlenen, gaat echter wel ten kostte van het aflossen. Ach, extra rente voor ons :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Drekkoning op 31-03-2022 07:30:28 ]
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_204280409
Nou, Rintel, zeg het maar.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  maandag 4 april 2022 @ 22:36:05 #36
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204334416
Topman pakt 3 miljoen, toko 3,3 miljard verlies :')

https://www.telegraaf.nl/(...)-3-miljoen-aan-bonus

Kaag kom er maar in met je prietpraat :r
pi_204335351
Dit is wel the gift that keeps on giving voor @ikweethetookniet . Alleen al daarom extra steun bitte!
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:32:21 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204335642
Ik snap niet waarom we coute-a-coute een vervuilende en verliesgevende industrie als KLM moeten handhaven. Het is niet zo dat dit nu allemaal zo'n hoogopgeleidde werknemers zijn, het is vooral koffers slepen en koffie zetten. Ten koste van heel veel overlast in een van de drukst bevolkte gebieden ter wereld.
Maak van Schiphol gewoon een semi-regionale luchthaven waar mensen op kunnen stappen en laat KLM zijn eigen boontjes doppen. Als hier een andere luchtvaartmaatschappij landt is dat net zo goed.
The End Times are wild
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:38:52 #39
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204335673
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:32 schreef LXIV het volgende:
Ik snap niet waarom we coute-a-coute een vervuilende en verliesgevende industrie als KLM moeten handhaven. Het is niet zo dat dit nu allemaal zo'n hoogopgeleidde werknemers zijn, het is vooral koffers slepen en koffie zetten. Ten koste van heel veel overlast in een van de drukst bevolkte gebieden ter wereld.
Maak van Schiphol gewoon een semi-regionale luchthaven waar mensen op kunnen stappen en laat KLM zijn eigen boontjes doppen. Als hier een andere luchtvaartmaatschappij landt is dat net zo goed.
Tuurlijk, laten we onze nationale luchtvaartmaatschappij, die voor de pandemie prima geld verdiende, omruilen voor een of andere kutbudgetcarrier, omdat LXIV niet de finaciele middelen heeft om met een echte luchtvaartmaatschappij te vliegen. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_204335751
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:32 schreef LXIV het volgende:
Ik snap niet waarom we coute-a-coute een vervuilende en verliesgevende industrie als KLM moeten handhaven. Het is niet zo dat dit nu allemaal zo'n hoogopgeleidde werknemers zijn, het is vooral koffers slepen en koffie zetten. Ten koste van heel veel overlast in een van de drukst bevolkte gebieden ter wereld.
Maak van Schiphol gewoon een semi-regionale luchthaven waar mensen op kunnen stappen en laat KLM zijn eigen boontjes doppen. Als hier een andere luchtvaartmaatschappij landt is dat net zo goed.
De business case is duidelijk: er zijn te weinig Nederlandse passagiers om een goed verbonden luchthaven en een florerende luchtvaartmaatschappij te hebben. Dat kan wel worden geleverd door passagiers elders op te halen en over te laten stappen op Schiphol. KLM Cityhopper doet eigenlijk niets anders dan passagiers aanvoeren vanuit omliggende landen (VK, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Duitsland, Frankrijk) voor een overstap naar een andere bestemming en vice versa. Waarom zou je het willen? Ik denk omdat al snel de Pareto-verdeling een rol gaat spelen: met dit business model pak je een groot deel van de taart, wat de overlevingskansen vergroot.
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:53:17 #41
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204335774
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
mensen op kunnen stappen
KLM heeft nooit prima gedraaid. Daarom moesten ze met AF samen.
The End Times are wild
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:53:29 #42
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204335775
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:50 schreef lyolyrc het volgende:

Waarom zou je het willen?
Omdat je blijkbaar een service levert die mensen interessant genoeg vinden om er gebruik van te maken. Dus jouw begrip van de business case hapert een beetje. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_204335779
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:32 schreef LXIV het volgende:
Ik snap niet waarom we coute-a-coute een vervuilende en verliesgevende industrie als KLM moeten handhaven. Het is niet zo dat dit nu allemaal zo'n hoogopgeleidde werknemers zijn, het is vooral koffers slepen en koffie zetten. Ten koste van heel veel overlast in een van de drukst bevolkte gebieden ter wereld.
Maak van Schiphol gewoon een semi-regionale luchthaven waar mensen op kunnen stappen en laat KLM zijn eigen boontjes doppen. Als hier een andere luchtvaartmaatschappij landt is dat net zo goed.
BaNeN vOOr dE RaNDsTaD
U MAD?
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:54:43 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204335781
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:50 schreef lyolyrc het volgende:

[..]
De business case is duidelijk: er zijn te weinig Nederlandse passagiers om een goed verbonden luchthaven en een florerende luchtvaartmaatschappij te hebben. Dat kan wel worden geleverd door passagiers elders op te halen en over te laten stappen op Schiphol. KLM Cityhopper doet eigenlijk niets anders dan passagiers aanvoeren vanuit omliggende landen (VK, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Duitsland, Frankrijk) voor een overstap naar een andere bestemming en vice versa. Waarom zou je het willen? Ik denk omdat al snel de Pareto-verdeling een rol gaat spelen: met dit business model pak je een groot deel van de taart, wat de overlevingskansen vergroot.
We hebben helemaal geen grote luchthaven en luchtvaartmaatschappij nodig. Het is een industrie die je liever niet in je land wil. 20% van de huidige omvang is prima. Overstappen voor exotische vluchten doe je dan in London of Berlijn.
The End Times are wild
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:56:04 #45
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204335791
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
BaNeN vOOr dE RaNDsTaD
Daar moeten allemaal Oost-Europeanen voor geimporteerd worden om ze te vervullen. Beter hebben we die banen niet, die mensen niet en genoeg huisvesting voor de eigen bevolking.
Als ik 25 was en geen huis had in de Randstad dan had ik liever een huis. Het 'ongemak' om 1x per 5 jaar te moeten overstappen voor een bijzondere vlucht had ik daar graag voor over.
The End Times are wild
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:56:14 #46
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204335792
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:53 schreef LXIV het volgende:

KLM heeft nooit prima gedraaid.
KLM heeft heel lang prima gedraaid. Maar ik ken je reacties, ze zijn altijd hetzelfde. Blijkbaar heeft de KLM jou ooit vervelend behandeld en voer je nu een persoonlijke kruistocht. Dus jank maar lekker verder, niemand gaat er iets mee doen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:56:58 #47
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204335802
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:54 schreef LXIV het volgende:

We hebben helemaal geen grote luchthaven en luchtvaartmaatschappij nodig.
:O
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:57:22 #48
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204335806
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:56 schreef LXIV het volgende:

[..]
Daar moeten allemaal Oost-Europeanen voor geimporteerd worden om ze te vervullen. Beter hebben we die banen niet, die mensen niet en genoeg huisvesting voor de eigen bevolking.
Als ik 25 was en geen huis had in de Randstad dan had ik liever een huis. Het 'ongemak' om 1x per 5 jaar te moeten overstappen voor een bijzondere vlucht had ik daar graag voor over.
:O
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:58:20 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204335817
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:56 schreef LXIV het volgende:
Het 'ongemak' om 1x per 5 jaar te moeten overstappen voor een bijzondere vlucht had ik daar graag voor over.
je bent wel een frequent flyer zo te zien
  dinsdag 5 april 2022 @ 09:01:11 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204335838
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
KLM heeft heel lang prima gedraaid. Maar ik ken je reacties, ze zijn altijd hetzelfde. Blijkbaar heeft de KLM jou ooit vervelend behandeld en voer je nu een persoonlijke kruistocht. Dus jank maar lekker verder, niemand gaat er iets mee doen.
quote:
Maar Van Wijk moet iets met zijn KLM. Het past niet bij de heersende ideeën over politiek en economie om als overheid een sterke vinger in de pap te hebben bij een bedrijf. Dus heeft de staat zijn belang in KLM in de jaren negentig al teruggebracht tot een minimaal niveau. In Den Haag kan Van Wijk daarom niet aankloppen als KLM begin jaren nul verlies op verlies stapelt. KLM heeft een grotere luchtvaartmaatschappij nodig om het netwerk uit te kunnen breiden en de financiële slagkracht te vergroten. Vooral dat laatste is geen overbodige luxe: de vliegmaatschappij is er begin jaren nul zo belabberd aan toe, dat het nauwelijks meer in staat is nieuwe vliegtuigen te kopen.
https://www.trouw.nl/nieu(...)air-france~bbbf8815/

Die fusie was een moetje. Financieel economisch gezien heeft KLM geen bestaansrecht.

Ik ben niet slecht behandeld door KLM, maar wil niet via de belasting ervoor bloeden. Als KLM nu zoveel goeds zou brengen voor nederland zou je het nog kunnen overwegen, maar dat doet het in mijn ogen juist niet. Het veroorzaakt krapte op de arbeidsmarkt, vervuiling en overlast. Waarom daar geld tegenaan gooien? Laat de boel maar klappen, dan zijn we er vanaf.
The End Times are wild
  dinsdag 5 april 2022 @ 09:02:30 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204335845
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
je bent wel een frequent flyer zo te zien
Je kunt prima zonder nationale luchtvaartmaatschappij en grote luchthaven rechtstreeks op de meest gewenste bestemmingen vliegen. Of er nu 8x per dag een vlucht naar New York gaat of 2x per dag maakt weinig uit.
The End Times are wild
  dinsdag 5 april 2022 @ 09:07:24 #52
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204335876
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:02 schreef LXIV het volgende:

[..]
Je kunt prima zonder nationale luchtvaartmaatschappij en grote luchthaven rechtstreeks op de meest gewenste bestemmingen vliegen. Of er nu 8x per dag een vlucht naar New York gaat of 2x per dag maakt weinig uit.
Er mag best wel wat veranderen hoor, ik vind vooral het vliegen binnen Europa wat te goedkoop en ook veel te frequent, dat je ieder half uur naar Londen kan bijvoorbeeld maar verre bestemmingen doe ik het liefst non-stop en zou het jammer vinden als die mogelijkheid er niet meer is omdat je dan eerst naar Parijs of Frankfurt moet
  dinsdag 5 april 2022 @ 09:18:42 #53
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204335947
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
Er mag best wel wat veranderen hoor, ik vind vooral het vliegen binnen Europa wat te goedkoop en ook veel te frequent, dat je ieder half uur naar Londen kan bijvoorbeeld maar verre bestemmingen doe ik het liefst non-stop en zou het jammer vinden als die mogelijkheid er niet meer is omdat je dan eerst naar Parijs of Frankfurt moet
Natuurlijk is het fijner om niet te hoeven overstappen. Maar als dat sporadisch voorkomt is dat ook geen ramp. Nu betaal je ieder jaar belasting die naar KLM gaat. Is dat het waard dan? Nog los van de overlast. Dus is het sop de kool waard?
het lijkt op de invoering van de euro, dat werd ook gepromoot dat het o zo gemakkelijk was nit meer te hoeven wisselen. Maar ondertussen verdampt wel onze complete pensioenpot om dat mogelijk te maken. Dan is dat kleine ongemak van wisselen niet in verhouding tot het verlies van koopkracht voor iedereen uiteindelijk.
The End Times are wild
  dinsdag 5 april 2022 @ 09:22:47 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204335967
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:18 schreef LXIV het volgende:

[..]
Natuurlijk is het fijner om niet te hoeven overstappen. Maar als dat sporadisch voorkomt is dat ook geen ramp. Nu betaal je ieder jaar belasting die naar KLM gaat. Is dat het waard dan? Nog los van de overlast. Dus is het sop de kool waard?
het lijkt op de invoering van de euro, dat werd ook gepromoot dat het o zo gemakkelijk was nit meer te hoeven wisselen. Maar ondertussen verdampt wel onze complete pensioenpot om dat mogelijk te maken. Dan is dat kleine ongemak van wisselen niet in verhouding tot het verlies van koopkracht voor iedereen uiteindelijk.
ik vind de afgelopen 2 jaar wel uitzonderlijk dus dat bedrijven steun hebben gekregen ook niet zo vreemd, als er in 2024 nog steeds bakken geld heen zouden moeten is het een ander verhaal.
  dinsdag 5 april 2022 @ 09:32:27 #55
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204336036
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:01 schreef LXIV het volgende:
maar dat doet het in mijn ogen juist niet.
Koop een nieuwe bril.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 5 april 2022 @ 09:50:17 #56
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204336166
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik vind de afgelopen 2 jaar wel uitzonderlijk dus dat bedrijven steun hebben gekregen ook niet zo vreemd, als er in 2024 nog steeds bakken geld heen zouden moeten is het een ander verhaal.
Er wordenb weer zwarte cijfers gedraaid en de zomer is bijna volledig het pre-corona schema. Ook zakelijk businessclass vervoer trekt weer aan postcorona.

Ziet er vooralsnog niet naar uit dat er in 2022 bakken geld naar toe moeten, laat staan in 2024.

Verder heeft KLM op klimaattechnisch vlak binnen de luchtvaart ook zeker bestaansrecht. KLM was al koploper op gebied van duurzaamheid en daar wordt alleen maar meer in geïnvesteerd. Zeker nu met de overheidsvoorwaarden, en Rintel zal dit ook hoog op haar lijstje hebben.

Tot slot is van de 3 miljard nog geen miljard geleend en wordt daar keurig een flinke rente over betaald. Daarmee rendeert ons belastinggeld prima.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 5 april 2022 @ 09:52:49 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204336186
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:50 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Er wordenb weer zwarte cijfers gedraaid en de zomer is bijna volledig het pre-corona schema. Ook zakelijk businessclass vervoer trekt weer aan postcorona.

Ziet er vooralsnog niet naar uit dat er in 2022 bakken geld naar toe moeten, laat staan in 2024.

Verder heeft KLM op klimaattechnisch vlak binnen de luchtvaart ook zeker bestaansrecht. KLM was al koploper op gebied van duurzaamheid en daar wordt alleen maar meer in geïnvesteerd. Zeker nu met de overheidsvoorwaarden, en Rintel zal dit ook hoog op haar lijstje hebben.

Tot slot is van de 3 miljard nog geen miljard geleend en wordt daar keurig een flinke rente over betaald. Daarmee rendeert ons belastinggeld prima.
vliegen en klimaat technisch, dat gaat er bij mij niet zo in :)
  dinsdag 5 april 2022 @ 09:53:26 #58
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204336194
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
vliegen en klimaat technisch, dat gaat er bij mij niet zo in :)
Dan moet je die zin beter lezen ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_204336334
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Omdat je blijkbaar een service levert die mensen interessant genoeg vinden om er gebruik van te maken. Dus jouw begrip van de business case hapert een beetje. :')
Het zal de meeste overstappende passagiers een worst wezen of ze in Londen, Frankfurt of Istanbul overstappen. Maar als KLM deze service niet biedt, wordt het iets als brussels airlines, wat niet veel meer dan een label van Lufthansa is. Elke keer dat er bezuinigd moet worden, moet je dan vrezen voor je voortbestaan. Kortom KLM biedt een service waar vraag naar is en speelt een dominantere rol in de markt door deze service te bieden. Zowel klant als bedrijf heeft er baat bij. Wij bekijken het alleen vanuit verschillende invalshoeken.
pi_204336494
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:54 schreef LXIV het volgende:

[..]
We hebben helemaal geen grote luchthaven en luchtvaartmaatschappij nodig. Het is een industrie die je liever niet in je land wil. 20% van de huidige omvang is prima. Overstappen voor exotische vluchten doe je dan in London of Berlijn.
Als Europa niet zo'n ratjetoe van landen met eigen taal en cultuur was geweest, had er al veel eerder een grote sanering plaatsgevonden. Dan had je waarschijnlijk net als in de VS de grote drie voor het intercontinentale verkeer en een paar subtoppers en prijsvechters voor intracontinentaal verkeer gehad. Ik verwacht dat zoiets zich ook hier in Europa steeds meer zal gaan aftekenen. De vraag is of Air France/KLM een van die grote drie zal worden/blijven.
  dinsdag 5 april 2022 @ 10:34:40 #61
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204336548
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:09 schreef lyolyrc het volgende:

[..]
Het zal de meeste overstappende passagiers een worst wezen of ze in Londen, Frankfurt of Istanbul overstappen. Maar als KLM deze service niet biedt, wordt het iets als brussels airlines, wat niet veel meer dan een label van Lufthansa is. Elke keer dat er bezuinigd moet worden, moet je dan vrezen voor je voortbestaan. Kortom KLM biedt een service waar vraag naar is en speelt een dominantere rol in de markt door deze service te bieden. Zowel klant als bedrijf heeft er baat bij. Wij bekijken het alleen vanuit verschillende invalshoeken.
Ik denk dat ik je reactie verkeerd heb geinterpreteerd. Met name het 'waarom zou je dat willen?'.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_204336626
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik denk dat ik je reactie verkeerd heb geinterpreteerd. Met name het 'waarom zou je dat willen?'.
Er is bijna niets moeilijker dan tekst zo schrijven dat mensen het interpreteren zoals je het bedoelt.
  dinsdag 5 april 2022 @ 15:31:47 #63
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204339512
En we hebben een reactie van Kaag :')

Kaag: 'Bonus voor Air France-KLM-topman Ben Smith is ongepast'


Minister Kaag is net als haar voorganger kritisch op het besluit van Air France-KLM.

Een miljardenverlies bij Air France-KLM, maar toch een miljoenenbonus voor bestuursvoorzitter Ben Smith. "Ik vind het onbegrijpelijk", zegt minister van Financiën Sigrid Kaag in haar wekelijkse gesprek met RTL Z.

Air France-KLM leed in 2021 een netto jaarverlies van bijna 3,3 miljard euro. Het bedrijf had met name in de eerste half jaar veel last van de beperkende coronamaatregelen.

Voor topman Smith heeft dat weinig consequenties. Hij ontvangt bovenop zijn jaarsalaris van 900.000 euro een bonus van bijna 1,1 miljoen euro, plus een aandelenpakket van 2 miljoen euro, kon uit het jaarverslag worden opgemaakt. De bonussen ontvangt de Canadese bestuurder volgens het bedrijf wegens onder meer inspanningen op het gebied van duurzaamheid.

'Niet acceptabel'

De bonussen zijn tegen het zere been van het kabinet. "Dit is niet uit te leggen", zegt Kaag. "Ik vind het niet acceptabel en begrijp vooral niet dat je dit zelf wilt en dan men denkt dat het goed is. Nederland, wij als kabinet, ikzelf en mijn ambtenaren hebben ons standpunt kenbaar gemaakt, ook de afgelopen dagen nog."

Maar veel invloed kan Kaag niet uitoefenen, net als eerder haar voorganger Wopke Hoekstra die zich ook tegen deze vorm van belonen uitsprak. De Nederlandse staat bezit 5,9 procent van de aandelen van KLM en 14,3 procent van Air France-KLM.

"We zijn in de minderheid. Het is geen verrassing, maar we zullen wel wel in de aandeelhoudersvergadering formeel tegen stemmen. En daarbij weer de uitleg geven dat we het maatschappelijk ongepast vinden bij een bedrijf dat vorig jaar ook weer verlies gedraaid heeft, en in grote mate afhankelijk is geweest van staatsteun - en dat nog is", zegt Kaag.

Staatssteun

Het kabinet steunt KLM met 3,4 miljard euro omdat KLM als belangrijk wordt beschouwd voor de Nederlandse economie. Die steun is verdeeld over leningen van de overheid zelf (1 miljard) en banken (2,4 miljard), waarbij de overheid garant staat voor 90 procent van de bankleningen. KLM moet deze leningen binnen 5,5 jaar aflossen.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-smith-kaag-ongepast

Ze gaat tegenstemmen met haar 14% :|W
Nou dat maakt indruk bij die Fransen _O- _O-
  dinsdag 5 april 2022 @ 15:36:47 #64
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204339549
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze gaat tegenstemmen met haar 14%
Nou dat maakt indruk bij die Fransen
ze kan weinig anders doen, het blijft natuurlijk van de gekke dat een CEO van een verliesmakend bedrijf gewoon een bonus opstrijkt en 14% is niet niks
  dinsdag 5 april 2022 @ 15:42:33 #65
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_204339617
https://www.telegraaf.nl/(...)raaiseizoen-begonnen

Ik begrijp niet waar Nederland zich mee bemoeit

De KLM is 12 jaar geleden verkocht en is nu voor meer dan de helft eigendom van Frankrijk , voor meer dan de helft dat wwil zeggen dat Nederland een zeer kleine aandeelhouder is en NIETS te zeggen heeft

dat B Smit 4 milnjoen bonus krijgt , DAT MAG GEWOON

Klaar en ophouden met zeuren over onze KLM want er is niets van ONS bij


quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:36 schreef Tarado het volgende:

[..]
ze kan weinig anders doen, het blijft natuurlijk van de gekke dat een CEO van een verliesmakend bedrijf gewoon een bonus opstrijkt en 14% is niet niks
Dat een frans eigenaar dat geeft aan een Frans bedrijf is hun zaak, al geven ze hem 10 miljoen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 5 april 2022 @ 15:44:08 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204339634
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:42 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)raaiseizoen-begonnen

Ik begrijp niet waar Nederland zich mee bemoeit

De KLM is 12 jaar geleden verkocht en is nu voor meer dan de helft eigendom van Frankrijk , voor meer dan de helft dat wwil zeggen dat Nederland een zeer kleine aandeelhouder is en NIETS te zeggen heeft

dat B Smit 4 milnjoen bonus krijgt , DAT MAG GEWOON

Klaar en ophouden met zeuren over onze KLM want er is niets van ONS bij
helaas wel dus die 14%
  dinsdag 5 april 2022 @ 15:45:10 #67
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_204339640
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:44 schreef Tarado het volgende:

[..]
helaas wel dus die 14%
Nederland moet AF vragen om de KLM toestellen geel te schilderen dan is het waar duidelijk voor iedereeen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 5 april 2022 @ 15:49:47 #68
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204339685
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:45 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Nederland moet AF vragen om de KLM toestellen geel te schilderen dan is het waar duidelijk voor iedereeen
jij hebt wel wat met kleurtjes
  dinsdag 5 april 2022 @ 16:02:08 #69
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_204339846
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 15:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]

:o
De tering |:(
"Fors hogere tax" :')

De prijs van een vliegticket gaat omhoog met 16 euro, dat zal echt zoden aan de dijk zetten ja... Ik betaal op een tank benzine meer dan het dubbele aan accijns.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 5 april 2022 @ 16:26:13 #70
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204340071
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:44 schreef Tarado het volgende:
helaas wel dus die 14%
En dat was een geniale zet volgens Jort Kelder :')
Wopke in zijn glorie dagen als min van financiën
Nu 500 miljoen verlies alleen op dat belang al :')
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:08:15 #71
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_204341076
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
jij hebt wel wat met kleurtjes
Ja dat gezeur dat een buitenlands bedriojf een bonus geeft aan een buitenlandse directeur

waar bemoeien ze zich mee
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:09:34 #72
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204341092
Den Haag woest om miljoenen topman Air France KLM: ’Graaiseizoen begonnen’

Den Haag - De bonus voor Air France KLM-topman Ben Smith wekt de toorn van het kabinet, Tweede Kamer en vakbonden. Minister Sigrid Kaag (Financiën) vindt het ’onacceptabel’ en ’niet begrijpelijk’ dat Smith miljoenen in zijn zak steekt over een jaar waarin het bedrijf opnieuw miljarden verloor en overheidssteun kreeg. Kamerleden vragen om een harde aanpak.

https://www.telegraaf.nl/(...)raaiseizoen-begonnen

Harde aanpak, laat dat maar aan onze minister van buza over
Wopke
Oh wacht |:) :|W
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:36:56 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204341311
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ja dat gezeur dat een buitenlands bedriojf een bonus geeft aan een buitenlandse directeur

waar bemoeien ze zich mee
wat lul je nou slap, als grootaandeelhouder mag je daar echt wel wat van zeggen, dat het waarschijnlijk geen effect gaat hebben is wat anders, ga maar weer verder met kleuren
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:37:47 #74
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_204341318
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:36 schreef Tarado het volgende:

[..]
wat lul je nou slap, als grootaandeelhouder mag je daar echt wel wat van zeggen, dat het waarschijnlijk geen effect gaat hebben is wat anders, ga maar weer verder met kleuren
Ja jij mag ook wat zeggen van mijn fiets, dat klopt
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:42:48 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204341369
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ja jij mag ook wat zeggen van mijn fiets, dat klopt
je begrijpt er gewoon helemaal niets van, dat is wel duidelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')