abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 maart 2022 @ 16:14:41 #26
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204262257
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:00 schreef raptorix het volgende:
Dan had men beter KLM kunnen proberen los te werken en laten fuseren met een betrouwbare partner,….
Gaat lastig als dat onder leiding gebeurd van Wopke en of Kaag
Onbetrouwbaarder bestaan ze niet ;)
pi_204262320
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:14 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Gaat lastig als dat onder leiding gebeurd van Wopke en of Kaag
Onbetrouwbaarder bestaan ze niet ;)
Tjah...
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 29 maart 2022 @ 16:20:31 #28
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204262337
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:00 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dan had men beter KLM kunnen proberen los te werken en laten fuseren met een betrouwbare partner, veel van de grote verliezen zijn gebeurt doordat AF niet wilt bezuinigen en ook niet klein de vele stakingen.
Geen idee hoe eenvoudig dat is ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_204262351
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:20 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Geen idee hoe eenvoudig dat is ;)
Men had het bij de verkoop een stuk eenvoudiger kunnen maken door een terugkoop voorwaarde op te laten nemen, maar dat heeft men nagelaten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 29 maart 2022 @ 16:33:40 #30
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204262460
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Men had het bij de verkoop een stuk eenvoudiger kunnen maken door een terugkoop voorwaarde op te laten nemen, maar dat heeft men nagelaten.
Bedoel je tijdens het fuseren een optie om weer te ontfuseren? Waarom zou AF daarmee akkoord zijn gegaan… dit was vooral een construct om KLM te redden, dan wil je als AF niet op voorhand een optie dat KLM daarna kan overlopen naar een andere partner zodra ze weer winst draaien.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_204262488
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:33 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Bedoel je tijdens het fuseren een optie om weer te ontfuseren? Waarom zou AF daarmee akkoord zijn gegaan… dit was vooral een construct om KLM te redden, dan wil je als AF niet op voorhand een optie dat KLM daarna kan overlopen naar een andere partner zodra ze weer winst draaien.
Volgens mij is het een soort van constructie als recht op eerste koop.
https://www.businessinsider.nl/staat-machteloos-bij-verkoop-klm/
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:31:53 #32
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204262916
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:38 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij is het een soort van constructie als recht op eerste koop.
https://www.businessinsider.nl/staat-machteloos-bij-verkoop-klm/
En dat hebben wij dus NIET :(
Leo van Wijk al eens ter verantwoording geroepen :?
Gerrit Zalm destijds onze minister van financiën
Verassend :') Ook zo een stuk stront, wat niks kan
Gelukkig nu aan de beurt voor witwassen als bankdirecteur van de abnamro *O*
  donderdag 31 maart 2022 @ 01:21:05 #33
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204279739
En 127 miljoen boete :') :|W
https://www.nu.nl/economi(...)en-euro-betalen.html

Even denken van wiens geld we dat gaan betalen O-)
Van de teruggevorderde bonussen en salarissen van de managers destijds en winstuitkeringen of
Toch van de grote pot met Corona steungelden van onze belasting gelden
Euh ik denk het al te weten ik ga ff :r
  donderdag 31 maart 2022 @ 07:16:48 #34
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204280126
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2022 01:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
En 127 miljoen boete :') :|W
https://www.nu.nl/economi(...)en-euro-betalen.html

Even denken van wiens geld we dat gaan betalen O-)
Van de teruggevorderde bonussen en salarissen van de managers destijds en winstuitkeringen of
Toch van de grote pot met Corona steungelden van onze belasting gelden
Euh ik denk het al te weten ik ga ff :r
Van de 3 miljard die ze mochten lenen is nog geen miljard geleend. Dus dat is eenvoudig idd :)

Alhoewel ik niet verwacht dat ze hier voor bijlenen, gaat echter wel ten kostte van het aflossen. Ach, extra rente voor ons :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Drekkoning op 31-03-2022 07:30:28 ]
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_204280409
Nou, Rintel, zeg het maar.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  maandag 4 april 2022 @ 22:36:05 #36
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204334416
Topman pakt 3 miljoen, toko 3,3 miljard verlies :')

https://www.telegraaf.nl/(...)-3-miljoen-aan-bonus

Kaag kom er maar in met je prietpraat :r
pi_204335351
Dit is wel the gift that keeps on giving voor @ikweethetookniet . Alleen al daarom extra steun bitte!
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:32:21 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204335642
Ik snap niet waarom we coute-a-coute een vervuilende en verliesgevende industrie als KLM moeten handhaven. Het is niet zo dat dit nu allemaal zo'n hoogopgeleidde werknemers zijn, het is vooral koffers slepen en koffie zetten. Ten koste van heel veel overlast in een van de drukst bevolkte gebieden ter wereld.
Maak van Schiphol gewoon een semi-regionale luchthaven waar mensen op kunnen stappen en laat KLM zijn eigen boontjes doppen. Als hier een andere luchtvaartmaatschappij landt is dat net zo goed.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:38:52 #39
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204335673
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:32 schreef LXIV het volgende:
Ik snap niet waarom we coute-a-coute een vervuilende en verliesgevende industrie als KLM moeten handhaven. Het is niet zo dat dit nu allemaal zo'n hoogopgeleidde werknemers zijn, het is vooral koffers slepen en koffie zetten. Ten koste van heel veel overlast in een van de drukst bevolkte gebieden ter wereld.
Maak van Schiphol gewoon een semi-regionale luchthaven waar mensen op kunnen stappen en laat KLM zijn eigen boontjes doppen. Als hier een andere luchtvaartmaatschappij landt is dat net zo goed.
Tuurlijk, laten we onze nationale luchtvaartmaatschappij, die voor de pandemie prima geld verdiende, omruilen voor een of andere kutbudgetcarrier, omdat LXIV niet de finaciele middelen heeft om met een echte luchtvaartmaatschappij te vliegen. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_204335751
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:32 schreef LXIV het volgende:
Ik snap niet waarom we coute-a-coute een vervuilende en verliesgevende industrie als KLM moeten handhaven. Het is niet zo dat dit nu allemaal zo'n hoogopgeleidde werknemers zijn, het is vooral koffers slepen en koffie zetten. Ten koste van heel veel overlast in een van de drukst bevolkte gebieden ter wereld.
Maak van Schiphol gewoon een semi-regionale luchthaven waar mensen op kunnen stappen en laat KLM zijn eigen boontjes doppen. Als hier een andere luchtvaartmaatschappij landt is dat net zo goed.
De business case is duidelijk: er zijn te weinig Nederlandse passagiers om een goed verbonden luchthaven en een florerende luchtvaartmaatschappij te hebben. Dat kan wel worden geleverd door passagiers elders op te halen en over te laten stappen op Schiphol. KLM Cityhopper doet eigenlijk niets anders dan passagiers aanvoeren vanuit omliggende landen (VK, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Duitsland, Frankrijk) voor een overstap naar een andere bestemming en vice versa. Waarom zou je het willen? Ik denk omdat al snel de Pareto-verdeling een rol gaat spelen: met dit business model pak je een groot deel van de taart, wat de overlevingskansen vergroot.
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:53:17 #41
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204335774
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
mensen op kunnen stappen
KLM heeft nooit prima gedraaid. Daarom moesten ze met AF samen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:53:29 #42
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204335775
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:50 schreef lyolyrc het volgende:

Waarom zou je het willen?
Omdat je blijkbaar een service levert die mensen interessant genoeg vinden om er gebruik van te maken. Dus jouw begrip van de business case hapert een beetje. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_204335779
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:32 schreef LXIV het volgende:
Ik snap niet waarom we coute-a-coute een vervuilende en verliesgevende industrie als KLM moeten handhaven. Het is niet zo dat dit nu allemaal zo'n hoogopgeleidde werknemers zijn, het is vooral koffers slepen en koffie zetten. Ten koste van heel veel overlast in een van de drukst bevolkte gebieden ter wereld.
Maak van Schiphol gewoon een semi-regionale luchthaven waar mensen op kunnen stappen en laat KLM zijn eigen boontjes doppen. Als hier een andere luchtvaartmaatschappij landt is dat net zo goed.
BaNeN vOOr dE RaNDsTaD
U MAD?
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:54:43 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204335781
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:50 schreef lyolyrc het volgende:

[..]
De business case is duidelijk: er zijn te weinig Nederlandse passagiers om een goed verbonden luchthaven en een florerende luchtvaartmaatschappij te hebben. Dat kan wel worden geleverd door passagiers elders op te halen en over te laten stappen op Schiphol. KLM Cityhopper doet eigenlijk niets anders dan passagiers aanvoeren vanuit omliggende landen (VK, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Duitsland, Frankrijk) voor een overstap naar een andere bestemming en vice versa. Waarom zou je het willen? Ik denk omdat al snel de Pareto-verdeling een rol gaat spelen: met dit business model pak je een groot deel van de taart, wat de overlevingskansen vergroot.
We hebben helemaal geen grote luchthaven en luchtvaartmaatschappij nodig. Het is een industrie die je liever niet in je land wil. 20% van de huidige omvang is prima. Overstappen voor exotische vluchten doe je dan in London of Berlijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:56:04 #45
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204335791
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
BaNeN vOOr dE RaNDsTaD
Daar moeten allemaal Oost-Europeanen voor geimporteerd worden om ze te vervullen. Beter hebben we die banen niet, die mensen niet en genoeg huisvesting voor de eigen bevolking.
Als ik 25 was en geen huis had in de Randstad dan had ik liever een huis. Het 'ongemak' om 1x per 5 jaar te moeten overstappen voor een bijzondere vlucht had ik daar graag voor over.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:56:14 #46
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204335792
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:53 schreef LXIV het volgende:

KLM heeft nooit prima gedraaid.
KLM heeft heel lang prima gedraaid. Maar ik ken je reacties, ze zijn altijd hetzelfde. Blijkbaar heeft de KLM jou ooit vervelend behandeld en voer je nu een persoonlijke kruistocht. Dus jank maar lekker verder, niemand gaat er iets mee doen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:56:58 #47
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204335802
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:54 schreef LXIV het volgende:

We hebben helemaal geen grote luchthaven en luchtvaartmaatschappij nodig.
:O
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:57:22 #48
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204335806
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:56 schreef LXIV het volgende:

[..]
Daar moeten allemaal Oost-Europeanen voor geimporteerd worden om ze te vervullen. Beter hebben we die banen niet, die mensen niet en genoeg huisvesting voor de eigen bevolking.
Als ik 25 was en geen huis had in de Randstad dan had ik liever een huis. Het 'ongemak' om 1x per 5 jaar te moeten overstappen voor een bijzondere vlucht had ik daar graag voor over.
:O
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 5 april 2022 @ 08:58:20 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204335817
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:56 schreef LXIV het volgende:
Het 'ongemak' om 1x per 5 jaar te moeten overstappen voor een bijzondere vlucht had ik daar graag voor over.
je bent wel een frequent flyer zo te zien
  dinsdag 5 april 2022 @ 09:01:11 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204335838
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 08:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
KLM heeft heel lang prima gedraaid. Maar ik ken je reacties, ze zijn altijd hetzelfde. Blijkbaar heeft de KLM jou ooit vervelend behandeld en voer je nu een persoonlijke kruistocht. Dus jank maar lekker verder, niemand gaat er iets mee doen.
quote:
Maar Van Wijk moet iets met zijn KLM. Het past niet bij de heersende ideeën over politiek en economie om als overheid een sterke vinger in de pap te hebben bij een bedrijf. Dus heeft de staat zijn belang in KLM in de jaren negentig al teruggebracht tot een minimaal niveau. In Den Haag kan Van Wijk daarom niet aankloppen als KLM begin jaren nul verlies op verlies stapelt. KLM heeft een grotere luchtvaartmaatschappij nodig om het netwerk uit te kunnen breiden en de financiële slagkracht te vergroten. Vooral dat laatste is geen overbodige luxe: de vliegmaatschappij is er begin jaren nul zo belabberd aan toe, dat het nauwelijks meer in staat is nieuwe vliegtuigen te kopen.
https://www.trouw.nl/nieu(...)air-france~bbbf8815/

Die fusie was een moetje. Financieel economisch gezien heeft KLM geen bestaansrecht.

Ik ben niet slecht behandeld door KLM, maar wil niet via de belasting ervoor bloeden. Als KLM nu zoveel goeds zou brengen voor nederland zou je het nog kunnen overwegen, maar dat doet het in mijn ogen juist niet. Het veroorzaakt krapte op de arbeidsmarkt, vervuiling en overlast. Waarom daar geld tegenaan gooien? Laat de boel maar klappen, dan zijn we er vanaf.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')