Als student woonde ik ruimer voor 400 gulden per maand.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:34 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 dat huis![]()
Kennelijk wonen ze er nu met z'n drieën? (een tweepersoons- en een eenpersoonsbed)
Voor één persoon is het best oké. Maar niet voor die prijs![]()
Moet je wel tegen kunnen, 15m2 is wel erg klein, maar een woongroep kan heel leuk en gezellig zijn.quote:Ik zit nu te overwegen om te reageren op een 15 m2 kamer in een woongroep. 190 euro.
Het hangt denk ik erg van de vorm van de kamer af of dat een beetje werkbaar is. En van de gedeelde ruimtes en huisgenoten. Het zijn maar drie huisgenoten dus dan heb je relatief veel van de gedeelde ruimte voor jezelf.
Een mailtje doen kan sowieso geen kwaad.
Gewoon gaan kijken als ze je uitnodigen. Wie weet klikt het.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:34 schreef Tele6 het volgende:
Kennelijk wonen ze er nu met z'n drieën? (een tweepersoons- en een eenpersoonsbed)
Ik zit nu te overwegen om te reageren op een 15 m2 kamer in een woongroep. 190 euro.
Het hangt denk ik erg van de vorm van de kamer af of dat een beetje werkbaar is. En van de gedeelde ruimtes en huisgenoten. Het zijn maar drie huisgenoten dus dan heb je relatief veel van de gedeelde ruimte voor jezelf.
Ik las ergens dat het waarschijnlijk in gebruik is/was voor AirBNB maar daar zijn in Amsterdam nu zoveel restricties dat dat niet meer leuk is. Maar het kan dus gebruikt worden voor 3 personen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit nu te overwegen om te reageren op een 15 m2 kamer in een woongroep. 190 euro.
Mijn vorige kamer was 12 m2 en die ervoor 9 en beide ging best goed. Ik heb niet zo veel spullen. Ik zou wel wat meubels weg moeten doen van hoe ik nu woon, maar dat zijn dan dingen die je ook niet nodig hebt omdat ze in een gemeenschappelijke ruimte staan. (Bv tafel en vier stoelen)quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon gaan kijken als ze je uitnodigen. Wie weet klikt het.
Maar 15m2 klinkt wel erg klein!
Dat zou ik nou ook niet meteen zeggen eigenlijk. Ik woon nu prima op m'n 28 m2 waarvan m'n slaapplek maar zo'n 2 m2 isquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:44 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6. En gehorigheid.
Het is volg mij alleen een slaapplek, nog minder dan je nu woont.
[..]
Veel mensen van ER zijn geen veganist, daarom is wel Animal Rebellion in het leven geroepen. Want grote blinde vlek. (Zit dus wel onder dezelfde paraplu).quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn vorige kamer was 12 m2 en die ervoor 9 en beide ging best goed. Ik heb niet zo veel spullen. Ik zou wel wat meubels weg moeten doen van hoe ik nu woon, maar dat zijn dan dingen die je ook niet nodig hebt omdat ze in een gemeenschappelijke ruimte staan. (Bv tafel en vier stoelen)
Alleen weet ik natuurlijk niet hoeveel rare hoeken eraan zitten en of je met schuine wanden zit en zo. Dat maakt het veel lastiger om je meubels kwijt te kunnen.
Of juist minder lastig omdat ze de oppervlakte onder het schuine gedeelte niet vermelden en je dus stiekem wat extra vloer blijkt te hebben waar het voeteneind van je bed kan.
Ach ja. We zien wel.
Er staat nadrukkelijk bij dat een van de bewoners bij Extinction Rebellion zit dus wie weet val ik al meteen af door m'n laat-maar-waaien-veganisme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het werd Chinees. Al weer. Want mnX heeft nog een toeter afspraak.
Het reed lekker de stad uit tijdens de spits, over de Koningslaan langs Vroeg.
(Dat hadden we niet gered met eten).
Ja dat las ik net haha.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:52 schreef Candaasje het volgende:
Gefeliciteerd @:gcjoel !![]()
Leuk joh! En kraaien zijn tof. Ze maken herrie, maar ze zijn wel intelligent
quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:10 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 las ik hierboven, dat het ‘goedkoop’ is qua huur.
Dan kun je sparen. 😉Heb je wel gehoord van de krapte op de woningmarkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het werd Chinees. Al weer. Want mnX heeft nog een toeter afspraak.
Het reed lekker de stad uit tijdens de spits, over de Koningslaan langs Vroeg.
(Dat hadden we niet gered met eten).![]()
Een starter als Tele heeft vrij weinig opties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zeker!quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tele mag van mij lekker zelf uitzoeken waar ze wil en kan wonen. Ze kent zichzelf, haar voorkeuren en haar bankrekening een stuk beter dan ik
Nee, ze mag alleen doen wat wij zeggen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tele mag van mij lekker zelf uitzoeken waar ze wil en kan wonen. Ze kent zichzelf, haar voorkeuren en haar bankrekening een stuk beter dan ik
Nou ja, de meerderheid van de stemming.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze mag alleen doen wat wij zeggen.
Oh leuk! Huisje zoeken voor Telequote:Op donderdag 24 maart 2022 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt mij eerlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja, de meerderheid van de stemming.
Er stond nog wat te koop in Nijmegen laatst. Ietwat een opknappertje maar in ieder geval voldoende verlengsnoerenquote:
Gaan we tele democratisch behuizen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan stel ik voor dat er stemmen gekocht gaan worden. En die opbrengst naar Tele haar huis gaat.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
JIJ mag alleen doen wat IK zegquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kraaien? Kraaien leven niet in groepen. Zijn het geen roeken? Of kauwtjes?quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:47 schreef gcjoel het volgende:
Sleutel![]()
Kapotmoe van alle indrukken. Weinig gedaan verder. Vriendje moest na een uurtje al naar werk en komt morgen avond pas terug.![]()
Voelt wel raar zo.
Maar wat een fijne tuin met dit weer.![]()
Wel veel kraaien in de bomen naast ons,
Kraaien zijn altijd alleen. Roeken zijn in groepen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien zijn het single kraaien op speeddate?
Wij hadden hier een vast stelletje, en een enkel keer hadden die een jong. Dan hadden we er drie.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kraaien zijn altijd alleen. Roeken zijn in groepen.
Oh, ben een beetje wereldvreemd he. Niks van meegekregen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je wel gehoord van de krapte op de woningmarkt?![]()
Een starter als Tele heeft vrij weinig opties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh geen idee. Ze zitten hoog in de bomen dus ik kon ze niet goed genoeg zien.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Kraaien? Kraaien leven niet in groepen. Zijn het geen roeken? Of kauwtjes?
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, ben een beetje wereldvreemd he. Niks van meegekregen.![]()
Roeken zijn hell. Schreeuwlelijkerds. Krijserds.Je kunt beter met hagel schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar de beesten zijn leeperds hoor, kom tien keer om de hoek met een bezemsteel en ze blijven zitten. De elfde keer als de loop de hoek om komt vliegen ze opKranplätze müssen verdichtet sein
Dode kraai ophangenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:40 schreef gcjoel het volgende:
Ah ik lees dat roeken ook hoog in de boom nesten maken.
Dan zou het zeker kunnen.
Ga morgen eens goed kijken naar de snavel![]()
Het maakt verder niet echt uit. Als ze mijn moestuin maar niet verwoesten
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, ben een beetje wereldvreemd he. Niks van meegekregen.![]()
Roeken zijn hell. Schreeuwlelijkerds. Krijserds.Alles beter dan eksters. Wat een rot beesten zijn dat. Maakt een boel kabaal, jagen alles en iedereen weg en plunderen wat ze te pakken kunnen krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roeken en als je geluk hebt een raaf is goed tegen de muizen en mollen. Maar eten ook graag vers groen.
Merels zijn wel de tuin vriend. Eten graag rottend fruit en groente. En zijn dol op slakken.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Die dingen werken allemaal ook niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dode kraai ophangenKnal apparaat vinden de buren vast niet leuk.
Ja ik ga vogelhuisjes voor merels zoekenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
Alles beter dan eksters. Wat een rot beesten zijn dat. Maakt een boel kabaal, jagen alles en iedereen weg en plunderen wat ze te pakken kunnen krijgen.
Roeken en als je geluk hebt een raaf is goed tegen de muizen en mollen. Maar eten ook graag vers groen.
Merels zijn wel de tuin vriend. Eten graag rottend fruit en groente. En zijn dol op slakken.
Wat hogere hagen, struiken waar katten niet in kunnen. En blijkbaar rozen doen het goed.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik ga vogelhuisjes voor merels zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik vind de familie ekster hier juist geweldig. Die komen altijd badderen en hun eten soppen, en ze komen tot nu toe elk jaar terug. (Ze hebben hun nest in de boom tegenover ons balkon) .quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
Alles beter dan eksters. Wat een rot beesten zijn dat. Maakt een boel kabaal, jagen alles en iedereen weg en plunderen wat ze te pakken kunnen krijgen.
Merels zijn wel de tuin vriend. Eten graag rottend fruit en groente. En zijn dol op slakken.
Hagen heb ik genoegquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:06 schreef z80 het volgende:
[..]
Wat hogere hagen, struiken waar katten niet in kunnen. En blijkbaar rozen doen het goed.
Grote kans op huismussen dan ook. Als je in een hoekje onkruid laat staan komen ze geregeld even langs om zaadjes en insecten te eten. Meesjes zijn dan weer dol op open struiken en bomen. Om hier alle spinnetjes uit te eten.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag en hoorde mezelf net terug op het www![]()
Horen was prima, as always. Mezelf terugzien… niet echt
Wel heel erg mooi en je bent helemaal jezelf .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En volgens mij schrikt iedereen van zichzelf, dat heb ik tenminste altijd, zelf al van een foto, laat staan bewegend beeld.
Dit is toch een koor waar je normaal niet mee zingt? Of ben ik in de war met iemand andersWe have far more in common than that which devides us..
Dank jequote:Op donderdag 24 maart 2022 21:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wel heel erg mooi en je bent helemaal jezelf . En volgens mij schrikt iedereen van zichzelf
Dat heb ik ook, daarom sta ik liever achter de cameraquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dank jeIk ga er echt nooit aan wennen om mijn hoofd te zien
Wie jij bent, weet ik niet😎SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het koor klinkt prachtig👍🏼
Pica picaquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind de familie ekster hier juist geweldig. Die komen altijd badderen en hun eten soppen, en ze komen tot nu toe elk jaar terug. (Ze hebben hun nest in de boom tegenover ons balkon) .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi!ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Of je doet nu een Pikachu naquote:
Nou, kraaien en roeken zijn eigenlijk bijzonder makkelijk uit elkaar te houden. Is het een groep dan zijn het roeken, zijn het er 2, dan zijn het kraaien.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:40 schreef gcjoel het volgende:
Ah ik lees dat roeken ook hoog in de boom nesten maken.
Dan zou het zeker kunnen.
Ga morgen eens goed kijken naar de snavel![]()
Het maakt verder niet echt uit. Als ze mijn moestuin maar niet verwoesten
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Of je doet nu een Pikachu na... of je bedoelt een foto? Ik heb ooit wel eens een filmpje gepost hier geloof ik
Ooit, vorig jaar of het jaar ervoor alweer hoor. Kan wel even zoeken
quote:https://nl.wikipedia.org/wiki/Pica_(geslacht)
Het geslacht kent de volgende soorten:[4]
Pica asirensis – asirekster
Pica bottanensis – zwartrugekster
Pica hudsonia – Amerikaanse ekster
Pica mauritanica – maghrebekster
Pica nuttalli – geelsnavelekster
Pica pica – (gewone) ekster
Pica serica – oosterse ekster
Makkelijkste vogelnaam die er isquote:
quote:Ook dieren, met name honden, kunnen pica vertonen.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Makkelijkste vogelnaam die er is
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pica_(gedrag)
Kijk, ook nmog relevant voor jou
[..]
Ik ken de term vooral van de vreemde dingen waar zwangere vrouwen soms naar hunkeren.quote:
Hier in de buurt zitten alle boomtoppen vol met grote nesten. Nu nog goed te zien, over een tijdje niet meer door al het groen. Ook de ooievaars zijn weer terug en druk bezig met nesten maken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij het benzinestation bij Drachten waar we vorige week waren, waren kauwen of roeken bezig om vele tientallen nesten te bouwen in de bomen. We hebben een tijd met open mond staan kijken naar het constante af en aan vliegen van de vogels, vaak met grote takken in hun snavel.
Lijkt me best logisch. Je wil dat alles goed verloopt, dit zijn dingen die je nu al kan doen en regelen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:15 schreef Myraela het volgende:
Is bruiloft nesteldrang een ding? Ik ben de hele week al onrustig omdat ik allemaal details nu meteen af wil hebben.Maar ik ben wel lekker bezig. Alle kaarsen voor de welkomstpakketjes zijn af, de zeepjes gemaakt en zeeppakketjes ingepakt en drie van de grote borden zijn gemaakt. Alleen nog eentje van de planning, maar dat durf ik nog niet vast te leggen.
Dit weekend even de koekjes een keer proefbakken, en kijken of ze wel lang genoeg 'vers' blijven. Ik maak cantuccini, dus dat zou geen probleem moeten zijn.
En ik ga zaterdag zelfs naar een bruidswinkel. Toch wat twijfel over m'n jurk, en m'n moeder wil het pas-momentje graag.
Ik hoop niet dat ze hunkeren naar rubber fietshandvatten?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken de term vooral van de vreemde dingen waar zwangere vrouwen soms naar hunkeren.
Je weet maar nooitquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:38 schreef Candaasje het volgende:
Ik hoop niet dat ze hunkeren naar rubber fietshandvatten?
Geen ervaring, maar het klinkt niet onlogischquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:15 schreef Myraela het volgende:
Is bruiloft nesteldrang een ding? Ik ben de hele week al onrustig omdat ik allemaal details nu meteen af wil hebben.Maar ik ben wel lekker bezig. Alle kaarsen voor de welkomstpakketjes zijn af, de zeepjes gemaakt en zeeppakketjes ingepakt en drie van de grote borden zijn gemaakt. Alleen nog eentje van de planning, maar dat durf ik nog niet vast te leggen.
Dit weekend even de koekjes een keer proefbakken, en kijken of ze wel lang genoeg 'vers' blijven. Ik maak cantuccini, dus dat zou geen probleem moeten zijn.
En ik ga zaterdag zelfs naar een bruidswinkel. Toch wat twijfel over m'n jurk, en m'n moeder wil het pas-momentje graag.
True. Maar ik had al veel langer dit soort dingen kunnen doen en nu moet het ineens allemaal deze week.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Lijkt me best logisch. Je wil dat alles goed verloopt, dit zijn dingen die je nu al kan doen en regelen.
Ohnee! En altijd maar weer afwachten wat je ervoor terugkrijgt. Mocht je zelf weg willen, wij zetten straks weer een vacature uit.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:40 schreef Isabeau het volgende:
Je weet maar nooit
Gut, ik word wat zenuwachtig van mijn collega's. Net als op Myraela's werk stoppen ze er allemaal mee
En ik heb (had) super flexibele, makkelijke, sympathieke collega's
Pffft…loslaten…voorstelbaar hoor met al die dingetjes op je lijstje.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:15 schreef Myraela het volgende:
Of er komen super flexibele makkelijke collega’s voor terug.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
Gut, ik word wat zenuwachtig van mijn collega's. Net als op Myraela's werk stoppen ze er allemaal mee
Oh ja, jullie hadden ook mensen nodigquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:56 schreef Myraela het volgende:
Ohnee! En altijd maar weer afwachten wat je ervoor terugkrijgt. Mocht je zelf weg willen, wij zetten straks weer een vacature uit.
Ik wil gewoon minimaal 1 Piet terug (en dan is Piet even de naam voor de meest flexibele collega die nu vertrekt).quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:58 schreef AnneX het volgende:
Of er komen super flexibele makkelijke collega’s voor terug.
Evt. wat zou jij zelf willen? Wat stel je je voor? Zie je vacatures waarvan je denkt hé, iets voor mij.
Begint per 1 aprilquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:03 schreef AnneX het volgende:
Dan gun ik je minimaal 1 Piet. Inkomen is ook een dingetje.
Hoe gaat het met de studie van Jross?
Oh, da’s niet fijn, ben je wel betrokken bij de nieuw aan te nemen collega’s?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
Ja, als ik dat wil dan kan ik aanschuiven bij de sollicitaties.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh, da’s niet fijn, ben je wel betrokken bij de nieuw aan te nemen collega’s?
Ik denk altijd dat iedereen het kan (willen is weer wat anders), maar dat valt bij de sollicitaties toch vaak tegen. En ook best wat mensen weg moeten sturen. De beste collega die weggaat was een oud-collega van mij die ik had gevraagd. Voor ik weer zo op iemand kan bouwen, gaat wel even duren.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:58 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, jullie hadden ook mensen nodig(ik hoop dat je allemaal super leuke nieuwe collega's krijgt, ik denk niet dat ik jouw werk kan)
Nou ja, het is wel heel prettig om leuke collega's te hebben. Ik ben alleen wat bang dat de manier van werken die we hadden anders gaat worden. Ook was iedereen gewoon altijd bereid om te ruilen, diensten over te nemen, extra te werken etc. Was allemaal nooit een probleem.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:20 schreef Myraela het volgende:
Ik denk altijd dat iedereen het kan (willen is weer wat anders), maar dat valt bij de sollicitaties toch vaak tegen. En ook best wat mensen weg moeten sturen. De beste collega die weggaat was een oud-collega van mij die ik had gevraagd. Voor ik weer zo op iemand kan bouwen, gaat wel even duren.
Ben jij voor je werkplezier erg afhankelijk van de collega’s die weggaan?
Ik vind het wel grappig zo te lezen hoe iedereen het anders meemaakt en beleeft. Onze bruiloften zijn straks ook zo verschillend, vind ik tof hoe persoonlijk zoiets is.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:15 schreef Myraela het volgende:
23 april. Lekker snel, het gaat toch niet af zijn dus dan kunnen we net zo goed hier gaan wonen alvast.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Hebben jullie al een idee wanneer jullie overgaan @:gcjoel?
Avontuurquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
23 april. Lekker snel, het gaat toch niet af zijn dus dan kunnen we net zo goed hier gaan wonen alvast.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
23 april. Lekker snel, het gaat toch niet af zijn dus dan kunnen we net zo goed hier gaan wonen alvast.
quote:
Zit er al iets van doelen die je moet bereiken in versie 22? Wij vonden het erg leuk maar raakten wat verveeld omdat er geen awards, achievements, levels, etc zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Versie 22 is nog echter en je moet echt veel doen om de hoogste opbrengst te halen. Speel vaker 2017, maar misschien ook omdat ik daar al veel meer heb opgebouwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag meteen maar even wat pastasaus maken
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:14 schreef Barreltje het volgende:
Mijn nieuwe liefde is ook gearriveerd
Mooi ruim ding. Is het handig - jij bent handig - om alvast de deur aan de andere kant te laten scharnieren? Ws. kan dat makkelijk omgezet worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag meteen maar even wat pastasaus maken![]()
Omdat het mooie ding zo te zien in een hoek staat.
Vanmorgen was de postbesteller /postbezorger/postbode (?) even zoek tussen de bomen.
Zat hij op de hurken uitgebreid de narcissen te fotograferen.![]()
Ja ik ben nog aan het bedenken of ik dat het gedoe waard vind..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mooi ruim ding. Is het handig - jij bent handig - om alvast de deur aan de andere kant te laten scharnieren? Ws. kan dat makkelijk omgezet worden.
Vanmorgen was de postbesteller /postbezorger/postbode (?) even zoek tussen de bomen.
Zat hij op de hurken uitgebreid de narcissen te fotograferen.
Oh dat deed ik ook weleens toen ik nog postbezorger wasquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mooi ruim ding. Is het handig - jij bent handig - om alvast de deur aan de andere kant te laten scharnieren? Ws. kan dat makkelijk omgezet worden.
Zat hij op de hurken uitgebreid de narcissen te fotograferen.
Makkelijker om te fiksen nu die nog in afwachting is van een heleboel pastasaus.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja ik ben nog aan het bedenken of ik dat het gedoe waard vind..de handleiding hoe dat te doen zit er bij en alles ij elkaar lijkt het niet ingewikkeld, het is vooral een groot log ding
Ja gister opdracht gegeven dus de planning volgt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Avontuur![]()
Hebben jullie al iemand gevonden voor het asbest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de boom waar je je het meest oo verheugde toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja gister opdracht gegeven dus de planning volgt.![]()
Net thee gedronken bij de buurvrouw. Bomen zijn bezorgd. Helaas mist de mirabel daar baal ik wel van
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:58 schreef Blues het volgende:
En zo zit je meteen weer ff je trouwfoto's te bekijken2004
Op mijn pak zit bijna hetzelfde bloemmotief geborduurd als g's kenzopak-patroon.
(en het is voor mij 10 kilo geleden en voor g ook, maar dan in tegengestelde kilo's)
Gave schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het enige dat ik bewaard hebquote:
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is de boom waar je je het meest oo verheugde toch?
Ik heb 'n outfit van 745 euro (jurk en schoenen) 70 euro jurk, 30 euro hoepelrok en de rest jawel schoenenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:47 schreef Blues het volgende:
Leuk @:gcjoel komt nu wel heel dichtbij
@:isabeau wat vervelend die leuke pieten die weggaan... pensioen? andere banen? de zorg uit?
Onze nieuwe Meew TL begint te barsten na het buigen.. maakt na een half jaar (net als onze vorige) nu alweer een overspannen indruk en wil e.e.a. veranderen in de verdeling tussen TL taken en meewerken. En je raadt het al: er gaat minder meegewerkt worden. Dus zijn er verschuivingen nodig bij 3 poli's om ipv iemand nieuw aan te nemen voor de overgebleven uren, de gaten bij ons op te vullen. En omdat wij de meest complexe poli zijn zien deze mensen er ook tegenop
Maar het goede nieuws is: het raakt me niet, ik bekijk het door mijn nieuwe skills, en ik 'zie het wel weer'
@:myraela en @:mementomori komt ook dichtbij de grote dag![]()
Doet mij aan mijn huwelijk met g denken.. (allebei ons 2e huwelijk) ik slaagde voor 25 euro bij H&M en hippie schoenen voor een 10tje in de uitverkoop en g een peperduur mooi Kenzopak
Maar dat is 't. Mijn vriend heeft 'n pak, (geen idee hoe 't eruit ziet nog) maar jasje, broek, gilet, overhemd, stropdas. Hij kon aangeven dat hij het jasje ed ook nog casual wil kunnen dragen, dan werd het iets minder getailleerd gemaakt en dat heeft hij gedaan . Hij kan straks het jasje ookaan op bijv 'n nette jeans. Of het is n pak voor 'n andere gelegenheid met net even 'n ander overhemd oid. Er is geen andere gelegenheid waarbij je 'n trouwjurk nog eens aan kanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn man en ik scheelde denk ik niet eens zo veel qua kosten. Hij draagt zijn pak alleen nog weleens. Ik heb mijn jurk daarna nooit meer aangehad.
En toch wilde ik echt zo’n trouwjurk. Geen moment spijt van hoor. Maar ja het is wel een hoop centen voor een dag. Gelukkig hebben we de foto’s nogquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maar dat is 't. Mijn vriend heeft 'n pak, (geen idee hoe 't eruit ziet nog) maar jasje, broek, gilet, overhemd, stropdas. Hij kon aangeven dat hij het jasje ed ook nog casual wil kunnen dragen, dan werd het iets minder getailleerd gemaakt en dat heeft hij gedaan . Hij kan straks het jasje ookaan op bijv 'n nette jeans. Of het is n pak voor 'n andere gelegenheid met net even 'n ander overhemd oid. Er is geen andere gelegenheid waarbij je 'n trouwjurk nog eens aan kan. Voor 'n tweede huwelijk ga je ook niet in die eerste jurk
De jurk die ik heb, oogt wel echt als bruidsjurk (als ik 'm aan heb nog meer) ook door de kleur. Zou hierbij ook echt niet weten wanneer ik 'm anders aan kan, heeft echt wel een te hoog bruidsjurk gehalte daarvoorquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En toch wilde ik echt zo’n trouwjurk. Geen moment spijt van hoor. Maar ja het is wel een hoop centen voor een dag. Gelukkig hebben we de foto’s nog
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
De jurk die ik heb, oogt wel echt als bruidsjurk (als ik 'm aan heb nog meer) ook door de kleur. Zou hierbij ook echt niet weten wanneer ik 'm anders aan kan, heeft echt wel een te hoog bruidsjurk gehalte daarvoor
Foto, want had 'm laatst ook al gepost maar weet niet of jij 'm toen ook gezien hadOhhh dat is wel echt bruidsjurk ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal eens kijken of ik een foto van onze bruiloft kan vinden.I solemnly swear i'm up to no good
Ik wil nog steeds kijken of mijn jurk in een gewone avondjurk kan veranderen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En toch wilde ik echt zo’n trouwjurk. Geen moment spijt van hoor. Maar ja het is wel een hoop centen voor een dag. Gelukkig hebben we de foto’s nog
Je kan er nog steeds in trouwen met een wél leuke kerelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:02 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb de trouwjurk maar ben niet getrouwd .. over veel geld gesproken
Geen idee, dat boeit mij eigenlijk niet. Ik rij vooral graan, mais of zonnebloempitten weg (bieten en aardappelen hebben teveel opbrengst) en verplaats machine en druk dan weer op Hquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zit er al iets van doelen die je moet bereiken in versie 22? Wij vonden het erg leuk maar raakten wat verveeld omdat er geen awards, achievements, levels, etc zijn.
Je hoeft nooit het geld uitgeven aan poetslappenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:02 schreef Barreltje het volgende:
Dat is echt sneuquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:02 schreef Barreltje het volgende:
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:47 schreef Blues het volgende:
Doet mij aan mijn huwelijk met g denken.. (allebei ons 2e huwelijk) ik slaagde voor 25 euro bij H&M en hippie schoenen voor een 10tje in de uitverkoop en g een peperduur mooi Kenzopak
Altijd nieuwsgierig naar fotoquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is echt sneu![]()
@:Memento-Mori misschien kun je de jurk wel verven? en dan als zwierige zomerjurk dragen.
En één goed bedoelde tip @:dames die gaan trouwen: draag de (evt) bloemen laág, t.h.v. het bovenbeen. Dus niet voor de buik, of de taille of de borst.
Mijn jurk was een avondjurk. NichtjeX heeft hem nog eens gedragen voor een feest.
De Nederlandse ontwerpster Mieke heeft nog steeds een winkel. In ieder geval tot pre corona.
Zal ook eens een foto zoeken. Tenminste als iemand nieuwsgierig is?
Fraaie kas met gebogen frame @:Tuindier
Nou ik had ook spijt van dat stomme boeket. Vond het niet eens mooi en g zei toen ie het zag; het lijkt wel een rouwstukquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Bloemen/bruidsboeket komt er hier nietveel te onhandig om die mee te slepen de hele tijd en hier staan kan ook niet want 1 kat vreet bloemen aan en gaat dan kotsen
![]()
daarom wordt dat door ons als zonde van het geld beschouwd
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:05 schreef Blues het volgende:
Oké komt ie. 1983, 1e huwelijk. Min of meer uitgezocht door (nu ex-) schoonmoeder
Ze dwong me bijna in een trouwjurkMaar dit was een compromis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt op mijn outfit
Wel nieuw, maar niet "bruids" dus denk iets van 150 piek?
De man liep voor 10 pond in VersaceNiet in het wit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ahhhhhquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:28 schreef fietsie het volgende:
Best leuk, zo'n nieuwe laptop. Maar met een firewall die alle plaatjes tegenhoudt kan ik dus geen ohh of aahh roepen @:Blues , sorry
Ja, de jurk van G was ook leuk! met petticoat etc.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk die trouwjurken/pakken en echt die schoenen van @:Blues blijven toppers en de beide hoeden ook
Net als @:Cat-astrophe geen jurk want geen vent. Wel 10 jaar geleden in een koets opgehaald om naar m’n 50 jaar feest te gaan. Niet mijn idee maar van vrienden, waarop mijn zus zei “wat kennen die jou slecht”.
Waarom het boeket laag @:AnneX? En ja benieuwd naar foto![]()
Jurk van Memo kan denk ik wel geverfd worden (zou het niet zelf doen ivm ander materiaal van het naaigaren dat dan anders of niet kleurt) en evt wanneer je denkt, lang draag ik toch niet meer, korter maken.
De jurk van G van @:PdeHoog is ook ontzettend leuk.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:05 schreef Blues het volgende:
Oké komt ie. 1983, 1e huwelijk. Min of meer uitgezocht door (nu ex-) schoonmoeder
Ze dwong me bijna in een trouwjurkMaar dit was een compromis
Ook echt heel gaaf. Het zou bij niet staan maar pakken bij vrouwen vind ik altijd wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ookal zo'n leuke stijlquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Mooi pak hoor blues! Hier heeft gelukkig niemand zich met iets bemoeit qua onze bruiloft, hadden we ons ook niets van aangetrokken hoor, we doen het op onze manier. We hebben vooral heel veel dingen geschrapt die misschien wel "horen" op een bruiloft.
Heb overigens ook 'n jasje voor over de jurk als 't fris is [ afbeelding ] irl is de kleur wat donkerder en de stof wat glanzender.
Ik gebruik de app van Imgurquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe heette die site ook alweer waar je foto’s kan uploaden in te posten? Heb een nieuwe telefoon maar vreemd genoeg heeft hij mijn webbrowser favorieten enzo van 6 jaar geleden er in gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Dat laatste doe ik ook nogal... maar..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ookal zo'n leuke stijl
Bij ons gelukkig ook geen bemoeienis van andere mensen, zelfs niet van diegene die de kleren betaalden![]()
Het helpt als je al je hele leven alles anders doet dan hoe het hoort.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik op onze trouwdag alweer bijna 5 jaar geledenEen eckte bruidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk stoer over je jurkquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Mooi pak hoor blues! Hier heeft gelukkig niemand zich met iets bemoeit qua onze bruiloft, hadden we ons ook niets van aangetrokken hoor, we doen het op onze manier. We hebben vooral heel veel dingen geschrapt die misschien wel "horen" op een bruiloft.
Heb overigens ook 'n jasje voor over de jurk als 't fris is [ afbeelding ] irl is de kleur wat donkerder en de stof wat glanzender.
Ik wou net zeggen, volgens mij was jij ook wel wat jonger dan dat ik nu ben.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik ook nogal... maar..
je kende mijn ex schoonmoe nog niet![]()
Ik liet me in die jaren ook nog veel te veel beïnvloeden en was een enorme pleaser. Kon ook niet tegen haar op. Was ook wel vrij jong.
2e huwelijk met g was in een andere wereld
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik op onze trouwdag alweer bijna 5 jaar geledenEen echte bruid met boeket bij het bovenbeen zoals AnneX zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er ook nog een met boeket voor mijn buik. Maar dat was ook wel zodat het boeket goed te zien wasquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Een echte bruid met boeket bij het bovenbeen zoals AnneX zei
De afgelopen paar weken doet ie het weer goed.quote:
Hier zei die ook vaak om het boeket te laten hangenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een met boeket voor mijn buik. Maar dat was ook wel zodat het boeket goed te zien wasIk deed ook maar wat die fotograaf mij vertelde te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De meeste mensen vonden het maar een rare foto
En het boeket voor de buik, maar het ging om de detailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Enjoy
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:12 schreef AnneX het volgende:
Nou dan. Zelfs het album erbij gehaald. Oei wat zijn er veel mensen niet meer.
Zó lang geleden, dat niemand ons meer herkennen zal. Toch in een spoiler.Wat leuk om te zien. En wat straalt de blijdschap van jullie afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. EnjoyWe have far more in common than that which devides us..
Ja hè! Dat vond ik ook alquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat leuk om te zien. En wat straalt de blijdschap van jullie af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |