Als student woonde ik ruimer voor 400 gulden per maand.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:34 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 dat huis![]()
Kennelijk wonen ze er nu met z'n drieën? (een tweepersoons- en een eenpersoonsbed)
Voor één persoon is het best oké. Maar niet voor die prijs![]()
Moet je wel tegen kunnen, 15m2 is wel erg klein, maar een woongroep kan heel leuk en gezellig zijn.quote:Ik zit nu te overwegen om te reageren op een 15 m2 kamer in een woongroep. 190 euro.
Het hangt denk ik erg van de vorm van de kamer af of dat een beetje werkbaar is. En van de gedeelde ruimtes en huisgenoten. Het zijn maar drie huisgenoten dus dan heb je relatief veel van de gedeelde ruimte voor jezelf.
Een mailtje doen kan sowieso geen kwaad.
Gewoon gaan kijken als ze je uitnodigen. Wie weet klikt het.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:34 schreef Tele6 het volgende:
Kennelijk wonen ze er nu met z'n drieën? (een tweepersoons- en een eenpersoonsbed)
Ik zit nu te overwegen om te reageren op een 15 m2 kamer in een woongroep. 190 euro.
Het hangt denk ik erg van de vorm van de kamer af of dat een beetje werkbaar is. En van de gedeelde ruimtes en huisgenoten. Het zijn maar drie huisgenoten dus dan heb je relatief veel van de gedeelde ruimte voor jezelf.
Ik las ergens dat het waarschijnlijk in gebruik is/was voor AirBNB maar daar zijn in Amsterdam nu zoveel restricties dat dat niet meer leuk is. Maar het kan dus gebruikt worden voor 3 personen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit nu te overwegen om te reageren op een 15 m2 kamer in een woongroep. 190 euro.
Mijn vorige kamer was 12 m2 en die ervoor 9 en beide ging best goed. Ik heb niet zo veel spullen. Ik zou wel wat meubels weg moeten doen van hoe ik nu woon, maar dat zijn dan dingen die je ook niet nodig hebt omdat ze in een gemeenschappelijke ruimte staan. (Bv tafel en vier stoelen)quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon gaan kijken als ze je uitnodigen. Wie weet klikt het.
Maar 15m2 klinkt wel erg klein!
Dat zou ik nou ook niet meteen zeggen eigenlijk. Ik woon nu prima op m'n 28 m2 waarvan m'n slaapplek maar zo'n 2 m2 isquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:44 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6. En gehorigheid.
Het is volg mij alleen een slaapplek, nog minder dan je nu woont.
[..]
Veel mensen van ER zijn geen veganist, daarom is wel Animal Rebellion in het leven geroepen. Want grote blinde vlek. (Zit dus wel onder dezelfde paraplu).quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn vorige kamer was 12 m2 en die ervoor 9 en beide ging best goed. Ik heb niet zo veel spullen. Ik zou wel wat meubels weg moeten doen van hoe ik nu woon, maar dat zijn dan dingen die je ook niet nodig hebt omdat ze in een gemeenschappelijke ruimte staan. (Bv tafel en vier stoelen)
Alleen weet ik natuurlijk niet hoeveel rare hoeken eraan zitten en of je met schuine wanden zit en zo. Dat maakt het veel lastiger om je meubels kwijt te kunnen.
Of juist minder lastig omdat ze de oppervlakte onder het schuine gedeelte niet vermelden en je dus stiekem wat extra vloer blijkt te hebben waar het voeteneind van je bed kan.
Ach ja. We zien wel.
Er staat nadrukkelijk bij dat een van de bewoners bij Extinction Rebellion zit dus wie weet val ik al meteen af door m'n laat-maar-waaien-veganisme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het werd Chinees. Al weer. Want mnX heeft nog een toeter afspraak.
Het reed lekker de stad uit tijdens de spits, over de Koningslaan langs Vroeg.
(Dat hadden we niet gered met eten).
Ja dat las ik net haha.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:52 schreef Candaasje het volgende:
Gefeliciteerd @:gcjoel !![]()
Leuk joh! En kraaien zijn tof. Ze maken herrie, maar ze zijn wel intelligent
quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:10 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 las ik hierboven, dat het ‘goedkoop’ is qua huur.
Dan kun je sparen. 😉Heb je wel gehoord van de krapte op de woningmarkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het werd Chinees. Al weer. Want mnX heeft nog een toeter afspraak.
Het reed lekker de stad uit tijdens de spits, over de Koningslaan langs Vroeg.
(Dat hadden we niet gered met eten).![]()
Een starter als Tele heeft vrij weinig opties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zeker!quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tele mag van mij lekker zelf uitzoeken waar ze wil en kan wonen. Ze kent zichzelf, haar voorkeuren en haar bankrekening een stuk beter dan ik
Nee, ze mag alleen doen wat wij zeggen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tele mag van mij lekker zelf uitzoeken waar ze wil en kan wonen. Ze kent zichzelf, haar voorkeuren en haar bankrekening een stuk beter dan ik
Nou ja, de meerderheid van de stemming.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze mag alleen doen wat wij zeggen.
Oh leuk! Huisje zoeken voor Telequote:Op donderdag 24 maart 2022 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt mij eerlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja, de meerderheid van de stemming.
Er stond nog wat te koop in Nijmegen laatst. Ietwat een opknappertje maar in ieder geval voldoende verlengsnoerenquote:
Gaan we tele democratisch behuizen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan stel ik voor dat er stemmen gekocht gaan worden. En die opbrengst naar Tele haar huis gaat.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
JIJ mag alleen doen wat IK zegquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kraaien? Kraaien leven niet in groepen. Zijn het geen roeken? Of kauwtjes?quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:47 schreef gcjoel het volgende:
Sleutel![]()
Kapotmoe van alle indrukken. Weinig gedaan verder. Vriendje moest na een uurtje al naar werk en komt morgen avond pas terug.![]()
Voelt wel raar zo.
Maar wat een fijne tuin met dit weer.![]()
Wel veel kraaien in de bomen naast ons,
Kraaien zijn altijd alleen. Roeken zijn in groepen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien zijn het single kraaien op speeddate?
Wij hadden hier een vast stelletje, en een enkel keer hadden die een jong. Dan hadden we er drie.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kraaien zijn altijd alleen. Roeken zijn in groepen.
Oh, ben een beetje wereldvreemd he. Niks van meegekregen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je wel gehoord van de krapte op de woningmarkt?![]()
Een starter als Tele heeft vrij weinig opties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh geen idee. Ze zitten hoog in de bomen dus ik kon ze niet goed genoeg zien.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Kraaien? Kraaien leven niet in groepen. Zijn het geen roeken? Of kauwtjes?
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, ben een beetje wereldvreemd he. Niks van meegekregen.![]()
Roeken zijn hell. Schreeuwlelijkerds. Krijserds.Je kunt beter met hagel schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar de beesten zijn leeperds hoor, kom tien keer om de hoek met een bezemsteel en ze blijven zitten. De elfde keer als de loop de hoek om komt vliegen ze opKranplätze müssen verdichtet sein
Dode kraai ophangenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:40 schreef gcjoel het volgende:
Ah ik lees dat roeken ook hoog in de boom nesten maken.
Dan zou het zeker kunnen.
Ga morgen eens goed kijken naar de snavel![]()
Het maakt verder niet echt uit. Als ze mijn moestuin maar niet verwoesten
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, ben een beetje wereldvreemd he. Niks van meegekregen.![]()
Roeken zijn hell. Schreeuwlelijkerds. Krijserds.Alles beter dan eksters. Wat een rot beesten zijn dat. Maakt een boel kabaal, jagen alles en iedereen weg en plunderen wat ze te pakken kunnen krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roeken en als je geluk hebt een raaf is goed tegen de muizen en mollen. Maar eten ook graag vers groen.
Merels zijn wel de tuin vriend. Eten graag rottend fruit en groente. En zijn dol op slakken.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Die dingen werken allemaal ook niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dode kraai ophangenKnal apparaat vinden de buren vast niet leuk.
Ja ik ga vogelhuisjes voor merels zoekenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
Alles beter dan eksters. Wat een rot beesten zijn dat. Maakt een boel kabaal, jagen alles en iedereen weg en plunderen wat ze te pakken kunnen krijgen.
Roeken en als je geluk hebt een raaf is goed tegen de muizen en mollen. Maar eten ook graag vers groen.
Merels zijn wel de tuin vriend. Eten graag rottend fruit en groente. En zijn dol op slakken.
Wat hogere hagen, struiken waar katten niet in kunnen. En blijkbaar rozen doen het goed.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik ga vogelhuisjes voor merels zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik vind de familie ekster hier juist geweldig. Die komen altijd badderen en hun eten soppen, en ze komen tot nu toe elk jaar terug. (Ze hebben hun nest in de boom tegenover ons balkon) .quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
Alles beter dan eksters. Wat een rot beesten zijn dat. Maakt een boel kabaal, jagen alles en iedereen weg en plunderen wat ze te pakken kunnen krijgen.
Merels zijn wel de tuin vriend. Eten graag rottend fruit en groente. En zijn dol op slakken.
Hagen heb ik genoegquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:06 schreef z80 het volgende:
[..]
Wat hogere hagen, struiken waar katten niet in kunnen. En blijkbaar rozen doen het goed.
Grote kans op huismussen dan ook. Als je in een hoekje onkruid laat staan komen ze geregeld even langs om zaadjes en insecten te eten. Meesjes zijn dan weer dol op open struiken en bomen. Om hier alle spinnetjes uit te eten.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag en hoorde mezelf net terug op het www![]()
Horen was prima, as always. Mezelf terugzien… niet echt
Wel heel erg mooi en je bent helemaal jezelf .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En volgens mij schrikt iedereen van zichzelf, dat heb ik tenminste altijd, zelf al van een foto, laat staan bewegend beeld.
Dit is toch een koor waar je normaal niet mee zingt? Of ben ik in de war met iemand andersWe have far more in common than that which devides us..
Dank jequote:Op donderdag 24 maart 2022 21:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wel heel erg mooi en je bent helemaal jezelf . En volgens mij schrikt iedereen van zichzelf
Dat heb ik ook, daarom sta ik liever achter de cameraquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dank jeIk ga er echt nooit aan wennen om mijn hoofd te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |