Stad & Streek Nieuws!quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:14 schreef Rambolin het volgende:
De 21-jarige man die woensdagavond in de Rivierenbuurt in Amsterdam-Zuid is overleden bij een schietpartij is volgens Het Parool Akram el Idrissi. Hij is lid van drillrapgroep 73 De Pijp en was in veel conflicten verwikkeld. Het neergeschoten slachtoffer werd in de Kinderdijkstraat door agenten aangetroffen. Ambulancepersoneel hebben hem ter plekke gereanimeerd en daarna met spoed overgebracht naar een ziekenhuis. Daar overleed El Idrissi later op de avond.
We zullen over je zeggen dat je nooit een vlieg kwaad deed, altijd voor iedereen klaar stond en dat je net je leven weer op de rails had en onlangs aan een opleiding begonnen wasquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:38 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ik heb met een jeugdvriend ook een rapclupje opgericht want wij wilde niet anoniem overlijden.
Dus als ik onverhoopt neergepaft wordt, dan zal in het persbericht over een rapper gesproken worden, maar ook over mijn liefde voor botanische tuinen
Kans dat ik neergeschoten wordt is redelijk klein want ik heb alleen contact met de bezorger en het uwv
quote:Reactie 73 De Pijp via Instagram:
"Namens Southside music group & 73 de pijp,
Wij ontkrachten bij deze het nieuws bericht dat Akram El Idrissi gelieerd is aan de groep 73 de lijp, Akram is nooit lid geweest van de groep. Wij betreuren de situatie rondom Akram enorm en wensen de nabestaande enorm veel sterkte bij het verlies van Akram. Bekend bij ons als een lieve, behulpzame man en erg geliefd in de buurt, dit is een groot verlies voor ons allen. Het is daarom ook erg triest dat de media er een eigen verhaal van maakt, wij zien het als media sensatie opzoeken in de naam van een overleden persoon en wij staan daar als groep niet achter. Rust zacht lieve Akram, je zal gemist worden."
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:57 schreef Gunner het volgende:
Drillrapgroep ontkent lidmaatschap van deze jongeman
https://www.at5.nl/artike(...)-hij-had-goede-humor
[..]
Zelf mis ik nog; "ging vaak naar de moskee".quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:10 schreef HeatWave het volgende:
"Het was een hele lieve jongen"
Bingokaart vol!.
Wij hebben Ali Bquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:51 schreef havanagila het volgende:
Oh ja, drillrap, voor als je geen muziek kan maken en te dom bent om rapteksten te schrijven.
Dan kan je altijd nog met je vriendjes en je capuchon op boos kijkend in een "studio" (kamertje met 2 luidsprekers, mengpaneeltje en beeldscherm) gaan zitten, en met een mes zwaaiend "ik steek je" oid roepen. Liefst met een bivakmuts in een lege parkeergarage.
Denken de kindertjes op youtube evengoed dat je rappert bent.
Die snap ik nooit zo, net alsof je Breivik goedpraat omdat hij een nazi wasquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:25 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Zelf mis ik nog; "ging vaak naar de moskee".
Je mag niet alle nazi's over één kam scheren hè. Natuurlijk heb je ook de rotte appels maar die heb je in elke groepquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die snap ik nooit zo, net alsof je Breivik goedpraat omdat hij een nazi was.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:50 schreef sp3c het volgende:
Wat is drillrap nu eigenlijk?
Gewoon rap maar dan bozer of is het echt iets specifieks?
quote:Drillrap is een muziekstijl die ontstond in de Verenigde Staten. Jongeren in steden als New York en Chicago rapten over het geweld, de armoede en racisme. 'Drill' verwijst naar het geluid van vuurwapens dat in deze steden dagelijkse kost was. Via Groot-Brittannië kwam de drillrap in Nederland terecht.
Boze muziek dusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |