Ik neem het niet graag voor Fuckface von Clownstick* op, maar ik denk daarom dat de NOS er beter aan had gedaan om dat er even bij te zetten of het achterwege te laten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
“And then we say, China did it, we didn’t do it, China did it, and then they start fighting with each other and we sit back and watch,” he said of labeling U.S. military planes with Chinese flags and bombing Russia, which was met with laughter from the crowd of donors, according to a recording of the speech obtained by The Washington Post.
Zou zomaar kunnen ja.
SPOILER: * voor wie de referentie niet kentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harry is wel de koning van dit hele verhaalquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:17 schreef Anton91 het volgende:
Artikelen van Harry zijn al een aantal keren besproken hier, maar wat een mafkees
Denk dat het nog wel een tijd gaat duren. En het is een verhaal met slechte afloop voor Oekraïne.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:18 schreef Haags het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit of jullie het herkennen maar ik volg het nieuws over deze oorlog eigenlijk niet meer. Reden: het boeit me weinig meer. De Russen zetten zich grandioos voor lul, plegen walgelijke misstanden en dat was het dan ook wel. Ik heb het idee dat dit ook niet meer zo lang gaat duren allemaal.
Corona had langere tijd mijn aandacht in ieder geval.
Tot zover mijn lief dagboek verhaal.
Trump is nogal theatraal aangelegd, tremendousquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:11 schreef sp3c het volgende:
ow
geen idee waar we het over hebben dan, iets met kernonderzeeers iig
ik kan er wel om lachenquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:21 schreef Za het volgende:
[..]
Trump is nogal theatraal aangelegd, tremendous
Hij zorgt voor de komische nootquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Harry is wel de koning van dit hele verhaal
kruisboogje had hij bij zichquote:
Is een NL verbatim beschikbaar?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:20 schreef Ulx het volgende:
De Russische TV gelooft er ook niet meer echt in.
[ twitter ]
das waarquote:
Maar eerst nog even lekker chillen en uitrustenquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
das waar
hoop wel dat hij het nog een keer gaat proberen hoor, beter voorbereid dit keer en gaan
Iets voor een Fok! inzamelactie?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
das waar
hoop wel dat hij het nog een keer gaat proberen hoor, beter voorbereid dit keer en gaan
Toch jammer dat ze hem niet hebben kapot geschoten. Weer een tokkie minder.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:17 schreef Anton91 het volgende:
Artikelen van Harry zijn al een aantal keren besproken hier, maar wat een mafkees
Haha wel vermakelijk interview,quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:17 schreef Anton91 het volgende:
https://www.netinbag.com/(...)-liquid-bandage.htmlquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is dat groene spul?
[ twitter ]
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ook als voormalig Commander-in-chief mag je best in spreektaal spreken hoor, het was geen taktisch militaire vergadering.
Brilliant green zegt google.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is dat groene spul?
[ twitter ]
quote:In Russia and Ukraine (and much of the rest of the former Soviet Union), the dilute alcoholic solution of brilliant green is sold as a topical antiseptic, also known under a Latin name solutio viridis nitentis spirituosa and the colloquial Russian name of zelyonka (зелёнка, lit. 'green thing' in Russian),[2][failed verification] which is zelenka (зеленка) in Ukrainian.
Iets van anti biotica/infectie zalf?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is dat groene spul?
[ twitter ]
En de reden dat je dat hier op schrijft is ………?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:18 schreef Haags het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit of jullie het herkennen maar ik volg het nieuws over deze oorlog eigenlijk niet meer. Reden: het boeit me weinig meer. De Russen zetten zich grandioos voor lul, plegen walgelijke misstanden en dat was het dan ook wel. Ik heb het idee dat dit ook niet meer zo lang gaat duren allemaal.
Corona had langere tijd mijn aandacht in ieder geval.
Tot zover mijn lief dagboek verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |