We hebben het over Netflix lieve schat.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de volle pond betalen terwijl het misschien volgende maand al gefixed is
Oh excusez moiquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:45 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben het over Netflix lieve schat.
HBO zeg ik sowieso niet snel weer op, al is het alleen al om de nieuwe films.quote:
Ja die wil ik ook nog graag zienquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
HBO zeg ik sowieso niet snel weer op, al is het alleen al om de nieuwe films.![]()
Van de week King Richard gekeken en ik vind het een leuke film.
Ondanks dat ik niks met tennis ofzo verder heb vond ik het erg leuk en boeiend.quote:
Seizoen 3 is beter dan 2 en seizoen 1 is beter dan 3.quote:Op donderdag 31 maart 2022 @ 13:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zou seizoen 2 skippen, wat een complete bagger is dat. Seizoen 3 moet ik nog zien.
Vooral benieuwd naar Mahershala Ali, seizoen 1 zal onovertroffen blijven.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Seizoen 3 is beter dan 2 en seizoen 1 is beter dan 3.
Ik denk dat meeste prime gebruikers in amerika waarschijnlijk zonder ondertiteling kijken dan?quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:39 schreef Aether het volgende:
[..]
Die app wordt wereldwijd gebruikt en in de VS betaal je $15/mnd, dus vind ik niet echt een vergelijking.
Ik vond Ali erg goed, zoals meestal overigens.quote:Op donderdag 31 maart 2022 @ 14:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar Mahershala Ali, seizoen 1 zal onovertroffen blijven.
Vond het wel erg ongeloofwaardig dat er niks geen onenigheid vanuit de andere 3 kinderen is. Alleen maar blijdschap dat alles om de 2 zusjes draait.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niks met tennis ofzo verder heb vond ik het erg leuk en boeiend.
Oh, ik doelde op de HBO app.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:47 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik denk dat meeste prime gebruikers in amerika waarschijnlijk zonder ondertiteling kijken dan?
Ze zijn bezig blijkbaar.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:45 schreef Djeez het volgende:
Sinds vandaag ook HBO Max. Buiten de traagheid om, mis ik de Nederlandse ondertiteling bij Westworld. Iemand een idee of die nog komt?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brené Brown: Atlas of the Heart - [VS] S01 2022 | Documentaire
In ATLAS OF THE HEART neemt onderzoeker en vijfvoudig nummer 1-auteur op de bestsellerlijst van de New York Times dr. Brené Brown kijkers mee op een interactieve reis door de verschillende emoties en ervaringen die een mens een mens maken.
Julia - [VS] S01 2022 | Comedy, Drama
In 1962 kwam de onverschrokken kok en kookboekenschrijfster Julia Child met haar kenmerkende panache de Amerikaanse huiskamers binnen met The French Chef – haar vernieuwende programma dat de weg baande voor het moderne kookprogramma.
Moonshot - [VS] S01 2022 13 | Romantisch, Sci-Fi
Twee totaal verschillende studenten reizen samen aan boord van een ruimteschip naar de Rode Planeet om herenigd te worden met hun dierbaren.
My Brilliant Friend - [Italië/VS] S03 2022 16 | Drama
My Brilliant Friend vertelt het verhaal van Elena Greco. Als haar beste vriendin Lila spoorloos is verdwenen, begint ze te schrijven over hun 60-jarige vriendschap. Het verhaalt begint in de jaren '50 in het gevaarlijke Napels.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Toen westworld bij ziggo uitgezonden werd toen hbo nog bij hun was zat er wel nl ondertiteling bij dus waarom die er nu niet bij zit ???quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:45 schreef Djeez het volgende:
Sinds vandaag ook HBO Max. Buiten de traagheid om, mis ik de Nederlandse ondertiteling bij Westworld. Iemand een idee of die nog komt?
@CherryLipsquote:Op donderdag 31 maart 2022 22:56 schreef Sorella het volgende:
[..]
Toen westworld bij ziggo uitgezonden werd toen hbo nog bij hun zat er wel nl ondertiteling bij was dus waarom die er nu niet bij zit ???
Dat dus. Kunnen ze zo voor een scheet en twee knikkers overnemenquote:Op donderdag 31 maart 2022 22:56 schreef Sorella het volgende:
[..]
Toen westworld bij ziggo uitgezonden werd toen hbo nog bij hun zat er wel nl ondertiteling bij was dus waarom die er nu niet bij zit ???
Als Ziggo die ondertitels zelf heeft gemaakt mag HBO Max die niet zomaar gebruiken waarschijnlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
@:CherryLips
Kun jij daar nog helderheid in brengen? Je zou zeggen als die ondertiteling al eens is gedaan, dat het dan een klein klusje is om die dan nu ook te gebruiken?
Dat vermoed ik ook, maar dat is maar een vermoeden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als Ziggo die ondertitels zelf heeft gemaakt mag HBO Max die niet zomaar gebruiken waarschijnlijk.
Supernatural zonder spatiequote:Op donderdag 31 maart 2022 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ziek, dus met mijn oude favoriet "Super Natural" opnieuw begonnenGenieten geblazen
Hij is volgens mij van Prime af.quote:Op vrijdag 1 april 2022 06:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Supernatural zonder spatie
En ja genieten!
ps. staat trouwens ook op amazon prime....maar dan wel met de juiste framerate
Nee is echt zo. Rechten gaan niet automatisch mee.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook, maar dat is maar een vermoeden.
Hoe het precies zit weet ik ook niet, maar de rechten van de ondertiteling zijn volgens mij apart vastgelegd. Ik heb weleens een serie drie keer langs zien komen voor ondertiteling.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
@:CherryLips
Kun jij daar nog helderheid in brengen? Je zou zeggen als die ondertiteling al eens is gedaan, dat het dan een klein klusje is om die dan nu ook te gebruiken?
Maar als dezelfde persoon 'm drie keer vertaalt, dan kan die persoon toch gewoon copy-pasten uit een vorige keer, bij wijze van spreken? Of moet je ergens twee woorden aanpassen om het uniek te maken?quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe het precies zit weet ik ook niet, maar de rechten van de ondertiteling zijn volgens mij apart vastgelegd. Ik heb weleens een serie drie keer langs zien komen voor ondertiteling.
Plagiaatquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als dezelfde persoon 'm drie keer vertaalt, dan kan die persoon toch gewoon copy-pasten uit een vorige keer, bij wijze van spreken? Of moet je ergens twee woorden aanpassen om het uniek te maken?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Harry Potter: Hogwarts Tournament of Houses - [VS] S01 2021 | Reality
Ter ere van de 20e verjaardag van de eerste Harry Potter-film zal dit speciale vierdelige evenement fans tonen die bereid zijn om hun kennis over Harry Potter op de proef te stellen voor de ultieme eer om uitgeroepen te worden tot kampioen.When the student is ready, the teacher will appear.
Ja dat vraag ik me dus ook afquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als dezelfde persoon 'm drie keer vertaalt, dan kan die persoon toch gewoon copy-pasten uit een vorige keer, bij wijze van spreken? Of moet je ergens twee woorden aanpassen om het uniek te maken?
Wtf, je hebt gelijk. Na downloaden heb ik wel Nederlandse subs iddquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:18 schreef Mandy040986 het volgende:
Ondertitels zijn wel gewoon beschikbaar als je de afleveringen download. Ook van Supernatural, Legacies, Superman en Lois en Stargirl e.d. Wellicht dan ook voor Westworld?
Aan de andere kant: iets in het Engels betekent nou eenmaal iets in het Nederlands. Stel dat een hele aflevering instrumentaal is, behalve ergens iemand die zegt "Where are you?". Dan is dat in het Nederlands nou eenmaal "Waar ben je?". Als je dat voor Ziggo zo hebt vertaald kun je het later voor HBO niet ineens vertalen met "Gozer, waar hang je uit?" ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus ook afWant de ondertiteling is volgens mij niet meer van jou als je het bestand hebt ingeleverd.
Raar hè? Ze zijn druk bezig ze toe te voegen zeggen ze, maar die subs zijn er gewoon. Ze worden alleen niet weergegeven. Da’s iets heel anders, lijkt me.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wtf, je hebt gelijk. Na downloaden heb ik wel Nederlandse subs idd
Ik heb ook een aflevering van Westworld gedownload, maar geen NL ondertiteling.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:31 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Raar hè? Ze zijn druk bezig ze toe te voegen zeggen ze, maar die subs zijn er gewoon. Ze worden alleen niet weergegeven. Da’s iets heel anders, lijkt me.
Lijkt me toch dat daar een deal over te maken moet zijn, al heb ik dat in het verleden ook gehad.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als Ziggo die ondertitels zelf heeft gemaakt mag HBO Max die niet zomaar gebruiken waarschijnlijk.
Ik ook, maar vooral 's avonds laat als mijn teerbeminde al op bed ligt en ik de tv niet heel hard wil zetten.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:44 schreef Lienekien het volgende:
Hier voorkeur voor enkel Engelse ondertiteling. Wil wel wat te lezen hebben.
klopt, dat was de reden waarom ik Prime had, daarna stond er voor mij niks meer opquote:
Sorry!quote:Op vrijdag 1 april 2022 06:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Supernatural zonder spatie
En ja genieten!
ps. staat trouwens ook op amazon prime....maar dan wel met de juiste framerate
Ik niet, ik zat verdorie midden in seizoen 2 dat het eraf gingquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ah! net op tijd de serie afgekeken dan via prime
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Informant - [Hongarije] S01E01-E02 2022 | Drama
1985, Hongarije. De 20-jarige Geri gaat economie studeren. Hij sluit zich aan bij een groep reformisten onder leiding van een student, Száva. Maar Geri is een spion van de communistische staatsveiligheidsdienst.
Malory Towers - [Canada] S01 2020 | Familiefilm
Darrell gaat voor het eerste jaar naar Malory Towers. Haar dromen vol avontuur komen uit. Middernacht feestmalen, lacrosse wedstrijden, leuke picknicks en een mysterieus spookverhaal. Op Malory Towers vindt je om elke hoek wel spanning en avontuur.
The Thaw - [Polen] S01E01-E02 2022 | Drama, Misdaad, Mystery
In het ijskoude water wordt een dode jonge vrouw gevonden. Het onderzoek wordt geleid door Zawieja, een politievrouw die nooit opgeeft. Al snel blijkt dat de vermoorde vrouw kort voor haar dood een kind heeft gebaard. Maar waar is de baby?
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 02-04-2022 09:04:15 ]When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:13 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is me toch een partij cringe daar word je eng vanSPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Harry Potter: Hogwarts Tournament of Houses - [VS] S01 2021 | Reality
Ter ere van de 20e verjaardag van de eerste Harry Potter-film zal dit speciale vierdelige evenement fans tonen die bereid zijn om hun kennis over Harry Potter op de proef te stellen voor de ultieme eer om uitgeroepen te worden tot kampioen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fantastic Beasts: A Natural History - [VK] 2022 13 0:55 uur | Documentaire
Stephen Fry gaat op een ongelooflijke reis om de verhalen achter enkele van de meest fantastische dieren van de wereld te ontdekken.
Perpetual Planet: Heroes of the Oceans - [VK] 2020 7 0:52 uur | Documentaire
De legendarische oceanograaf Sylvia Earle en baanbrekende mariene wetenschappers vertellen het verhaal van het ongelooflijke werk dat over de hele aarde wordt verricht om het kwetsbare ecosysteem van onze oceanen te beschermen.When the student is ready, the teacher will appear.
Dat had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is me toch een partij cringe daar word je eng van
Nou inderdaad dat! Vanavond even de laatste aflevering bekijken en dan zit S1 erop. Verhaal is niet zo magistraal als ik van te voren had verwacht, maar de hele setting en vooral het camerawerk is wel likkebaardend (net als Sydney Sweeneyquote:Op maandag 4 april 2022 13:34 schreef Nielsch het volgende:
Nu met Euphoria bezig, haha ze hebben wel echt alle persoonlijke ellende en shit die je kan bedenken in één serie gestopt (okee los van dingen als oorlogsgeweld dan)... Maar al met al wel zeer vermakelijk.
En toch als je via Reddit een beetje doorleest zie je dat het voor veel mensen heel herkenbaar is.quote:Op maandag 4 april 2022 13:34 schreef Nielsch het volgende:
Nu met Euphoria bezig, haha ze hebben wel echt alle persoonlijke ellende en shit die je kan bedenken in één serie gestopt (okee los van dingen als oorlogsgeweld dan)... Maar al met al wel zeer vermakelijk.
Ja ik dacht, die anniversary was erg leuk, maar dit hadden ze beter kunnen latenquote:Op maandag 4 april 2022 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen.
Er is vast een doelgroep voor maar dat soort quizprogramma's zijn niks voor mij.quote:Op maandag 4 april 2022 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik dacht, die anniversary was erg leuk, maar dit hadden ze beter kunnen laten
quote:Op maandag 4 april 2022 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch als je via Reddit een beetje doorleest zie je dat het voor veel mensen heel herkenbaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 4 april 2022 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ja inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor iemand met 0 ervaring op het toneel was dit wel iets teveel kwaliteit.
Alhoewel, erg origineel in het verhaal geschreven
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Wat is er woke aan?quote:Op maandag 4 april 2022 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
Euphoria woke as fuck serie
Waar blijft Pennyworth?
Ik ken geen serie die gefixeerd is op transgenders?quote:Op maandag 4 april 2022 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is toch die serie met die transgenders of ben ik in de war met een andere serie?
In de allereerste aflevering keert ze na deze zomer terug naar de middelbare school en ontmoet ze nieuwkomer Jules Vaughn, een transgender meisje.quote:Op maandag 4 april 2022 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken geen serie die gefixeerd is op transgenders?
Nee, dit is vooral toffe muziek, veel drugs, trippy visuals en een hoop naakte actrices dus volgens mij is dat niet heel woke
Dus 1 verhaallijn van de zoveel waar een transgender in voorkomt is een woke-serie gefixeerd op transgenders?quote:Op maandag 4 april 2022 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In de allereerste aflevering keert ze na deze zomer terug naar de middelbare school en ontmoet ze nieuwkomer Jules Vaughn, een transgender meisje.
SKIP
Ja dit skippen wij allen.quote:Op maandag 4 april 2022 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus 1 verhaallijn van de zoveel waar een transgender in voorkomt is een woke-serie gefixeerd op transgenders?
Uh, oke.
Nou meid, gefeliciteerdquote:
Lekker toch juist. Best of both worlds genot @de_boswachterquote:Op maandag 4 april 2022 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In de allereerste aflevering keert ze na deze zomer terug naar de middelbare school en ontmoet ze nieuwkomer Jules Vaughn, een transgender meisje.
SKIP
Valt wel mee:quote:Op maandag 4 april 2022 15:04 schreef Breuls het volgende:
Dat is wel een manier om jezelf een hoop goeds te ontzeggen, zeg.
Dacht dat al die simpelheid juist Euphoria aan zou zetten om zich af te sjorren op de tieten van Sydney Sweeneyquote:Op maandag 4 april 2022 15:04 schreef Breuls het volgende:
Dat is wel een manier om jezelf een hoop goeds te ontzeggen, zeg.
Sydney heeft geen OnlyFans dus geen interesse.quote:Op maandag 4 april 2022 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat al die simpelheid juist Euphoria aan zou zetten om zich af te sjorren op de tieten van Sydney Sweeney
En Zendaya is erg cute.quote:Op maandag 4 april 2022 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat al die simpelheid juist Euphoria aan zou zetten om zich af te sjorren op de tieten van Sydney Sweeney
In OZ komen wel degelijk transgenders voorquote:Op maandag 4 april 2022 15:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Valt wel mee:
OZ
Sopranos
Breaking Bad
Doom Patrol
Zomaar een aantal geweldige series.
Nooit gezien? Wel transseksuelen, maar dat is wat anders dan een transgender.quote:Op maandag 4 april 2022 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
In OZ komen wel degelijk transgenders voor
Nou ben ik de draad kwijtquote:Op maandag 4 april 2022 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nooit gezien? Wel transseksuelen, maar dat is wat anders dan een transgender.
Dat is een understatement jaquote:
OZ is de beste drama/actie serie ooit gemaakt. Veel beter dan dat walgelijke Prison Break.quote:Op maandag 4 april 2022 15:13 schreef Gehrman het volgende:
Is OZ nog een beetje kijkbaar heden ten dage? Vroeger wel wat afleveringen gezien op TV maar nooit alles gezien.
Jaquote:Op maandag 4 april 2022 15:13 schreef Gehrman het volgende:
Is OZ nog een beetje kijkbaar heden ten dage? Vroeger wel wat afleveringen gezien op TV maar nooit alles gezien.
Mwa, de laatste 2 seizoenen waren wel echt bagger.quote:Op maandag 4 april 2022 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
OZ is de beste drama/actie serie ooit gemaakt.
Nog niet. Wanneer de rechten verlopen komt hij naar HBO Max. Idem voor Pennyworth (serie over de butler van Batman).quote:
En dan kijk je wel musicals ja?quote:Op maandag 4 april 2022 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zendaya van The Greatest Showman genot
Greatest Showman is een fantastische - deels waargebeurde - film. Friendly mag prima, heb alleen het idee dat het het laatste jaar door onze strot wordt geduwd en dat hoeft niet perse.quote:Op maandag 4 april 2022 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan kijk je wel musicals ja?Die zijn vaak ook aardig LGBTQ-friendly hoor
Dat is ook mijn regel, series met transseksuelen kijk ik wel maar met transgenders niet.quote:Op maandag 4 april 2022 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nooit gezien? Wel transseksuelen, maar dat is wat anders dan een transgender.
Jij bent ook niet vies van wat mannelijk vlees ouwe smeerbeer.quote:Op maandag 4 april 2022 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is ook mijn regel, series met transseksuelen kijk ik wel maar met transgenders niet.
Volgens Euphoria is 'seksualiteit een spectrum' dus een beetje gay is ok.quote:Op maandag 4 april 2022 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij bent ook niet vies van wat mannelijk vlees ouwe smeerbeer.
Welke serie? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op maandag 4 april 2022 15:05 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lekker toch juist. Best of both worlds genot @:de_boswachter
En met Ellie Lust?quote:Op maandag 4 april 2022 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is ook mijn regel, series met transseksuelen kijk ik wel maar met transgenders niet.
Euphoria. Aanrader.quote:Op maandag 4 april 2022 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke serie? Ik vraag dit voor een vriend.
Maar wel zeldzaam goeie tetten.quote:Op maandag 4 april 2022 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OHNOES EEN TRANSGENDER!!! DAN MOET HET WEL WOKE ZIJN!!!!!!11111quote:Op maandag 4 april 2022 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is toch die serie met die transgenders of ben ik in de war met een andere serie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |