Dat vermoed ik ook, maar dat is maar een vermoeden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als Ziggo die ondertitels zelf heeft gemaakt mag HBO Max die niet zomaar gebruiken waarschijnlijk.
Supernatural zonder spatiequote:Op donderdag 31 maart 2022 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ziek, dus met mijn oude favoriet "Super Natural" opnieuw begonnenGenieten geblazen
Hij is volgens mij van Prime af.quote:Op vrijdag 1 april 2022 06:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Supernatural zonder spatie
En ja genieten!
ps. staat trouwens ook op amazon prime....maar dan wel met de juiste framerate
Nee is echt zo. Rechten gaan niet automatisch mee.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook, maar dat is maar een vermoeden.
Hoe het precies zit weet ik ook niet, maar de rechten van de ondertiteling zijn volgens mij apart vastgelegd. Ik heb weleens een serie drie keer langs zien komen voor ondertiteling.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
@:CherryLips
Kun jij daar nog helderheid in brengen? Je zou zeggen als die ondertiteling al eens is gedaan, dat het dan een klein klusje is om die dan nu ook te gebruiken?
Maar als dezelfde persoon 'm drie keer vertaalt, dan kan die persoon toch gewoon copy-pasten uit een vorige keer, bij wijze van spreken? Of moet je ergens twee woorden aanpassen om het uniek te maken?quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe het precies zit weet ik ook niet, maar de rechten van de ondertiteling zijn volgens mij apart vastgelegd. Ik heb weleens een serie drie keer langs zien komen voor ondertiteling.
Plagiaatquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als dezelfde persoon 'm drie keer vertaalt, dan kan die persoon toch gewoon copy-pasten uit een vorige keer, bij wijze van spreken? Of moet je ergens twee woorden aanpassen om het uniek te maken?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Harry Potter: Hogwarts Tournament of Houses - [VS] S01 2021 | Reality
Ter ere van de 20e verjaardag van de eerste Harry Potter-film zal dit speciale vierdelige evenement fans tonen die bereid zijn om hun kennis over Harry Potter op de proef te stellen voor de ultieme eer om uitgeroepen te worden tot kampioen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ja dat vraag ik me dus ook afquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als dezelfde persoon 'm drie keer vertaalt, dan kan die persoon toch gewoon copy-pasten uit een vorige keer, bij wijze van spreken? Of moet je ergens twee woorden aanpassen om het uniek te maken?
Wtf, je hebt gelijk. Na downloaden heb ik wel Nederlandse subs iddquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:18 schreef Mandy040986 het volgende:
Ondertitels zijn wel gewoon beschikbaar als je de afleveringen download. Ook van Supernatural, Legacies, Superman en Lois en Stargirl e.d. Wellicht dan ook voor Westworld?
Aan de andere kant: iets in het Engels betekent nou eenmaal iets in het Nederlands. Stel dat een hele aflevering instrumentaal is, behalve ergens iemand die zegt "Where are you?". Dan is dat in het Nederlands nou eenmaal "Waar ben je?". Als je dat voor Ziggo zo hebt vertaald kun je het later voor HBO niet ineens vertalen met "Gozer, waar hang je uit?" ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus ook afWant de ondertiteling is volgens mij niet meer van jou als je het bestand hebt ingeleverd.
Raar hč? Ze zijn druk bezig ze toe te voegen zeggen ze, maar die subs zijn er gewoon. Ze worden alleen niet weergegeven. Da’s iets heel anders, lijkt me.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wtf, je hebt gelijk. Na downloaden heb ik wel Nederlandse subs idd
Ik heb ook een aflevering van Westworld gedownload, maar geen NL ondertiteling.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:31 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Raar hč? Ze zijn druk bezig ze toe te voegen zeggen ze, maar die subs zijn er gewoon. Ze worden alleen niet weergegeven. Da’s iets heel anders, lijkt me.
Lijkt me toch dat daar een deal over te maken moet zijn, al heb ik dat in het verleden ook gehad.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als Ziggo die ondertitels zelf heeft gemaakt mag HBO Max die niet zomaar gebruiken waarschijnlijk.
Ik ook, maar vooral 's avonds laat als mijn teerbeminde al op bed ligt en ik de tv niet heel hard wil zetten.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:44 schreef Lienekien het volgende:
Hier voorkeur voor enkel Engelse ondertiteling. Wil wel wat te lezen hebben.
klopt, dat was de reden waarom ik Prime had, daarna stond er voor mij niks meer opquote:
Sorry!quote:Op vrijdag 1 april 2022 06:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Supernatural zonder spatie
En ja genieten!
ps. staat trouwens ook op amazon prime....maar dan wel met de juiste framerate
Ik niet, ik zat verdorie midden in seizoen 2 dat het eraf gingquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ah! net op tijd de serie afgekeken dan via prime
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Informant - [Hongarije] S01E01-E02 2022 | Drama
1985, Hongarije. De 20-jarige Geri gaat economie studeren. Hij sluit zich aan bij een groep reformisten onder leiding van een student, Szįva. Maar Geri is een spion van de communistische staatsveiligheidsdienst.
Malory Towers - [Canada] S01 2020 | Familiefilm
Darrell gaat voor het eerste jaar naar Malory Towers. Haar dromen vol avontuur komen uit. Middernacht feestmalen, lacrosse wedstrijden, leuke picknicks en een mysterieus spookverhaal. Op Malory Towers vindt je om elke hoek wel spanning en avontuur.
The Thaw - [Polen] S01E01-E02 2022 | Drama, Misdaad, Mystery
In het ijskoude water wordt een dode jonge vrouw gevonden. Het onderzoek wordt geleid door Zawieja, een politievrouw die nooit opgeeft. Al snel blijkt dat de vermoorde vrouw kort voor haar dood een kind heeft gebaard. Maar waar is de baby?
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 02-04-2022 09:04:15 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |