wel op de US versiequote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
Staat die nieuwe Halloween er inmiddels al op? Aangezien die laatst vijf minuten online stond.
Heb je The righteous gemstones geprobeerd? Geweldig. Zelfde genre.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:00 schreef BufordTJustice het volgende:
8 afleveringen van Vice Principals gezien, hele hilarische foute humor.
ik moet me idd nog even zetten om lid te wordenquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:05 schreef KingRadler het volgende:
morgen de laatste dag, dan gaat prijs omhoog.
Ben hier nu ook aan bezig. Kijkt heerlijk weg, maar sla Eastbound and Down hoger aan!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:00 schreef BufordTJustice het volgende:
8 afleveringen van Vice Principals gezien, hele hilarische foute humor.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:02 schreef Breuls het volgende:
House of the Dragon komt op 22 augustus.
quote:
Ja ik toch ook wel weer hoor. Was na dat laatste seizoen wel klaar met GoT maar het kriebelt wel weer.quote:
Ja vond het laatste seizoen ook jammer. Maar meer van de wereld van GoT is altijd welkom. En hier gaan zoveel draakjes in zittenquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik toch ook wel weer hoor. Was na dat laatste seizoen wel klaar met GoT maar het kriebelt wel weer.
Die is zó goed, heerlijk!quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je The righteous gemstones geprobeerd? Geweldig. Zelfde genre.
Dan heeft HBO daar niet voor betaald.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:24 schreef Gunner het volgende:
Net afgesloten, eerste serie die ik check (TBBT) heeft geen eens Nederlandse ondertiteling.
Wat een bagger.
Welke goede reden zou daarvoor zijn, de media is al jaren uit waar het wel op staat.
Indien waar; dat is toch wel een beetje raar? Heb zo’n beetje alle streamingdiensten gehad (Disney prime Netflix). Daar was dat gewoon in orde.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan heeft HBO daar niet voor betaald.
Bazinga!quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:36 schreef GGMM het volgende:
Als je TBBT leuk vindt verdien je geen goede service.
How rude.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:36 schreef GGMM het volgende:
Prime heeft ook dat soort problemen gehad en Disney+ ook, bij beide heb ik een aantal series met Engelse ondertiteling moeten kijken. Netflix heb ik nooit in de begintijd gehad dus dat weet ik niet. Maar het zijn gewoon opstartproblemen, en Nederlands staat dan qua prioriteitenlijstje ergens onderaan vermoed ik. Wel jammer, maar wordt uiteindelijk wel opgelost. Hopelijk op zeer korte termijn.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Indien waar; dat is toch wel een beetje raar? Heb zo’n beetje alle streamingdiensten gehad (Disney prime Netflix). Daar was dat gewoon in orde.
Had liever die 50% korting niet gehad en dan gezien dat het gewoon geregeld was.
En die reacties van de klantenservice dan dat ze "het allemaal gaan toevoegen" wat is dat waard dan.
Jeetje, wat een haat.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:36 schreef GGMM het volgende:
Vermakelijk als je het alleen nog maar keek voor de memes ja.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:38 schreef Gunner het volgende:
[..]
How rude.
Ik vond S8 van GoT ook wel vermakelijk
* Gunner shows himself out
Ik vind van wel, zeker ook naar de toekomst toe zal HBO kwalitatief beter uit de verf komen dan Netflix. Netflix begint wmb steeds minder aantrekkelijk te worden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:51 schreef V. het volgende:
Goed, laatste dag, en ik zit nog een beetje te twijfelen. Heb hier al Netflix, NPO Start, Disney+ en Prime.
Eigenlijk een beetje van de gekke om er nog een abbo bij te nemen, of is het het wel waard wat jullie betreft?
Ja, zo kan ik het natuurlijk ook aan mijzelf verkopen: "Ik ga waarschijnlijk toch een keer stoppen met Netflix"quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vind van wel, zeker ook naar de toekomst toe zal HBO kwalitatief beter uit de verf komen dan Netflix. Netflix begint wmb steeds minder aantrekkelijk te worden.
Nee, is ook gewoon slecht hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:42 schreef Gunner het volgende:
Maar ff serieus. Dit is toch niet teveel gevraagd.
In die situatie zou ik kijken of er op HBO wat leuke dingen staan. Als dat zo is: een van die anderen tijdelijk de deur uit en nu nog HBO nemen, omdat die korting na vandaag sowieso klaar is. Die anderen kun je dan later wel weer een maandje nemen als daar weer even wat op staat om te kijken.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:51 schreef V. het volgende:
Goed, laatste dag, en ik zit nog een beetje te twijfelen. Heb hier al Netflix, NPO Start, Disney+ en Prime.
Eigenlijk een beetje van de gekke om er nog een abbo bij te nemen, of is het het wel waard wat jullie betreft?
4 euro per maand ben je echt een dief van je eigen portomonnee als je het niet doet. Sowieso als je van plan was naar iets als The Batman te gaan heb je er gelijk drie maanden uit. En dan heb je nog series als Succession, Westworld, Euphoria, Chernobyl, etc. Maanden kijkplezier van nieuwe series die kwalitatief beter zijn dan vrijwel alles op Netflix.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:51 schreef V. het volgende:
Okee, okee, ik ben om (en ben inmiddels geabonneerd).quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:14 schreef speknek het volgende:
[..]
4 euro per maand ben je echt een dief van je eigen portomonnee als je het niet doet. Sowieso als je van plan was naar iets als The Batman te gaan heb je er gelijk drie maanden uit. En dan heb je nog series als Succession, Westworld, Euphoria, Chernobyl, etc. Maanden kijkplezier van nieuwe series die kwalitatief beter zijn dan vrijwel alles op Netflix.
Ik heb dezelfde abonnementen als jij. Zit er aan te denken om Netflix een tijdje op te zeggen, maarja het is 50 cent per dag, dus eigenlijk houd ik waarschijnlijk gewoon alles, hehe.
Zou seizoen 2 skippen, wat een complete bagger is dat. Seizoen 3 moet ik nog zien.quote:
Prime heeft echt een rot-app wat dat aangaat.quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:25 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Prime heeft ook dat soort problemen gehad en Disney+ ook, bij beide heb ik een aantal series met Engelse ondertiteling moeten kijken. Netflix heb ik nooit in de begintijd gehad dus dat weet ik niet. Maar het zijn gewoon opstartproblemen, en Nederlands staat dan qua prioriteitenlijstje ergens onderaan vermoed ik. Wel jammer, maar wordt uiteindelijk wel opgelost. Hopelijk op zeer korte termijn.
Eens wel ja. Ik denk dat ik volgend jaar stop met Netflix, is in verhouding met de rest ook best duur.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vind van wel, zeker ook naar de toekomst toe zal HBO kwalitatief beter uit de verf komen dan Netflix. Netflix begint wmb steeds minder aantrekkelijk te worden.
Ik zit sinds dag 1 ongeveer bij Netflix en daar nooit gezeur gehad met geen Nederlandse ondertiteling ofzo.quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:25 schreef FlyingFish het volgende:
Netflix heb ik nooit in de begintijd gehad dus dat weet ik niet.
Same here. Ik kijk het ff een maandje aan. Mis ook E.R nog. Kunnen ze wel zeggen dat ze 'dagelijks content toevoegen' maar ik zie dat niet gebeuren.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit sinds dag 1 ongeveer bij Netflix en daar nooit gezeur gehad met geen Nederlandse ondertiteling ofzo.
Die app wordt wereldwijd gebruikt en in de VS betaal je $15/mnd, dus vind ik niet echt een vergelijking.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:25 schreef avotar het volgende:
[..]
Prime heeft echt een rot-app wat dat aangaat.
Vooral offline kijken is een drama.
Maar goed, de app van HBO is ook niet over naar huis te schrijven.
Maar daar is de prijs dan ook wel naar.
Je kunt ook per maand opzeggen. En weer aanmelden gaat heel gemakkelijk, als er weer iets bijkomt wat je interesseert.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Eens wel ja. Ik denk dat ik volgend jaar stop met Netflix, is in verhouding met de rest ook best duur.
Ja ga ik dan ook wel doen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt ook per maand opzeggen. En weer aanmelden gaat heel gemakkelijk, als er weer iets bijkomt wat je interesseert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |