Dat is leukquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen een vrije dag, nu klaar wakker, ik ga beginnen aan Wellington Paranormal
Gewoon op tv kijken wolfrolfquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is hbo max slecht zeg op playstation 5 en pc
Disney en Netflix zijn echt crisp en scherp 1080p op beide apparaten maar HBO max blijft op een een soort onscherpe 720p resolutie hangen ofzo. En het ging zelfs stotteren op de playstation. hoe krijg je het zo kut joh. en in Windows ben je veroordeeld tot afspelen in je browser??!
Alleen via de Chromecast is het beeld wel de gewenste kwaliteit.
op m'n pc kan ik een vpn draaien om de content met de juiste framerate te kijken jimmyquote:
Ligt het dan gewoon niet aan je vpn verbinding. Aangezien je de enige lijkt te zijn met problemenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
op m'n pc kan ik een vpn draaien om de content met de juiste framerate te kijken jimmy
ook zonder de vpn low res bende.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ligt het dan gewoon niet aan je vpn verbinding. Aangezien je de enige lijkt te zijn met problemen
Meldt zich.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]dus als je een abo neemt voor een bepaalde serie en er blijkt geen NL ondertiteling bij te zitten kan ik me voorstellen dat je je genaaid voelt.
Zelfs die miet? Qua slang is die voor Amerikanen al moeilijk te volgen op sommige momenten, dat wordt zelfs in de serie besproken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:37 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Meldt zich.
Wilde The Wire gaan bingen, altijd goede dingen over gelezen nog nooit gezien. Maar geen ondertitels. Zelfs niet bij mega populaire series als Game of Thrones (al gezien gelukkig). Kan prima Engels, maar soms zijn dialogen/namen/termen niet goed verstaanbaar. Als er Engelse ondertiteling was, was het ook prima geweest. Kijk Nederlandse films ook soms met Nederlandse ondertiteling, met bepaalde accenten ofzo, zoals De Oost. Jammer alleen dat je dan ook altijd *deur valt dicht, *raam kraakt, *geweerschoten in de verte etc. er gratis bij krijgt
Geef het ff een maandje, maar wel waardeloze lancering. Zoveel reclame en dan zo slecht.
Game of Thrones heeft geen Engelse ondertitels?quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:37 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Meldt zich.
Wilde The Wire gaan bingen, altijd goede dingen over gelezen nog nooit gezien. Maar geen ondertitels. Zelfs niet bij mega populaire series als Game of Thrones (al gezien gelukkig). Kan prima Engels, maar soms zijn dialogen/namen/termen niet goed verstaanbaar. Als er Engelse ondertiteling was, was het ook prima geweest. Kijk Nederlandse films ook soms met Nederlandse ondertiteling, met bepaalde accenten ofzo, zoals De Oost. Jammer alleen dat je dan ook altijd *deur valt dicht, *raam kraakt, *geweerschoten in de verte etc. er gratis bij krijgt
Geef het ff een maandje, maar wel waardeloze lancering. Zoveel reclame en dan zo slecht.
Ik heb gewoon Nederlandse ondertiteling bij GoTquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:37 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Meldt zich.
Je moet je ondertiteling ook wel ff aanzetten he sjaak.quote:Op donderdag 24 maart 2022 23:37 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Meldt zich.
Inderdaad. Voor de grootste, wat oudere series die al jarenlang op DVD/Blu-Ray beschikbaar zijn moet ondertiteling in principe gewoon aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:17 schreef Felixa het volgende:
Ik heb ook overal ondertiteling maar heel soms een aflevering niet. Als ik dan uitlog en opnieuw opstart, dan staat er opeens wel weer ondertiteling bij.
Bij Autopsy had ik bij de eerste aflevering geen Nederlandse ondertiteling en Apple TV wilde de Engelse niet afspelen. Maar afleveringen 2 en 3 hadden 'Nederlandse' ondertiteling.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:17 schreef Felixa het volgende:
Ik heb ook overal ondertiteling maar heel soms een aflevering niet. Als ik dan uitlog en opnieuw opstart, dan staat er opeens wel weer ondertiteling bij.
Ik ben bij 4. Naast wat jij zegt zit er ook gewoon een goed verhaal in dat zich ontwikkelt. Is er sprake van karakterontwikkeling en de nodige goede wendingen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:26 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Begonnen met Peacemaker, eerste drie afleveringen. Wat een lading ongepaste humor en geweld, om van te smullen hoor.
Aflevering 4 van DMZ staat er inmiddels op.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is mij ook teveel gedonder maar ik vind het wel heel apart (triest eigenlijk) om 3 van de 4 afleveringen erop te zetten.. Wtf is dat voor consumentje pesten. Zonder jou had ik nu 3 afleveringen gezien zonder de laatste, want ik ging er natuurlijk vanuit dat ze er allemaal opstonden. En dan was ik woedend geweest!
Las pacemaker... vond het al een rare titelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:23 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb Peacemaker inmiddels ook gezien. Viel me alles mee! En vond het leuker dan veel van de marvel series.
Goed om te weten. Heb gisteren seizoen 2 afgerond.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:22 schreef superniger het volgende:
Voor de Euphoria kijkers.
Er zijn 2 extra afleveringen tussen seizoen 1 en 2. Die moet je apart opzoeken in de app.
Opgenomen tijdens corona.
Heb regelmatig hardop gelachen. Zeer vermakelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:23 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb Peacemaker inmiddels ook gezien. Viel me alles mee! En vond het leuker dan veel van de marvel series.
Ohhh is dat het, ik dacht dat ze vanzelf tevoorschijn kwamen! Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je moet je ondertiteling ook wel ff aanzetten he sjaak.
Ik klik net zoals bij alle andere streamingsdiensten op het tekstballonetje rechts onderin. Daarbij heb ik bij zowel The Wire als GoT enkel de keuze voor:quote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:04 schreef CherryLips het volgende:
GoT heeft gewoon Nederlandse ondertiteling. The Wire ook bij mij.
Misschien moet je even de ondertiteling aanzettenHad m'n vader ook.
Ik zit in aflevering 4 nu. Heerlijke serie.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:23 schreef over_hedge het volgende:
Niks stom, of genant. Ik vond Camping ook leuk!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is nogal stom/gênant van me, maar om Camping moet ik ook wel grinniken soms
En ik beweer altijd humor te haten
Ik ben dit ook aan het kijken, wat een leuke seriequote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo seizoen van één van Wellington Paranormal gezien
Morgen seizoen nummer twee
Ik ben er ook mee bezig. Ondertussen halverwege seizoen 2.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben dit ook aan het kijken, wat een leuke serie
Ja, erg fijn! Ik kreeg de notificatie zelfs vroeg in de ochtend al.quote:Op maandag 28 maart 2022 @ 22:23 schreef dud0r het volgende:
Last week tonight van gisteren staat er al op. Dat is een stuk sneller dan de vorige.
Scheelt weer de VPN aangooien
ah die heb ik niet aan staan. dus zag het gisterenavond pas bij het opstartenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 07:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, erg fijn! Ik kreeg de notificatie zelfs vroeg in de ochtend al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |