Nee dan ben je niet pro-Putin en anti-vaxx. Wat ik aangeef is dat RT niet zozeer vrije-nieuwgaring is, maar een wapen v/de Russen om niet Russiache samenlevingen te destabiliseren. Hierbij geef ik de huidige maatschappij met anti-vaxxers (die nu "toevallig" pro-Putin zijn), als voor voorbeeld v/h resultaat van een dergelijk wapen (in combinatie met wanbeleid van de eigen overheden).quote:Op maandag 21 maart 2022 20:10 schreef PluggieOD het volgende: [..] Dus als je oproept tot vrije nieuwsgaring en je censuur een slecht idee vind ben je een anti-vaxxer en pro-Putin? Hoe werkt dit dan precies?
Huh?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:18 schreef Discombobulate het volgende:
Wat een achterlijk idee van Polen, die vredesmissie.
Ik kan me voorstellen dat Russen niet heel blij worden van de Duitse voornemens stevig meer aan wapentuig te gaan uitgeven.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:03 schreef damsco het volgende:
[..]
En de wereld had zijn handen vol aan de Duitsers paar jaartjes terug.
Je lijkt het hier te suggereren:quote:Op maandag 21 maart 2022 21:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar beweer ik dan dat jij anti-vax en pro-Putin bent? In ieder geval niet in die post m.b.t. de Rt-berichtgeving.
Maar het zou kunnen dat je het anders bedoelt dan ik het lees. In dat geval is het een misverstand.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
[..]
Natuurlijk ook volledig toevallig dat de georganiseerde anti-vaxxers nu georganiseerde pro-Putin-lieden zijn die "alleen wat nuance" proberen te brengen, maar tegelijkertijd de inval wel subtiel proberen recht te praten
Wordt ook gezien als "decoy" bericht om Ukraiense troepen vanuit het zuiden weg te trekken.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vooralsnog geloof ik niks van dat bericht.
De hele oorlog is niet legitiem. Dus elk doelwit dat Rusland aanvalt is niet legitiem.quote:
En terecht.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja denk dat nato zich echt niet gaat inmengen.
Vind ik altijd zo nietszeggend.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:21 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
De hele oorlog is niet legitiem. Dus elk doelwit dat Rusland aanvalt is niet legitiem.
Elke Russische soldaat en Russisch leger materieel zijn idd wel legitieme doelwitten.
En plz niet gaan zeiken over Irak en Afghanistan want het gaat nu over deze oorlog.
Mwah, bepaalde "nieuws"zenders/ -kanalen verbieden heb ik nog nooit positief tegenover gestaan ongeacht of ik het met ze eens ben of niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:14 schreef KreKkeR het volgende:
Nee dan ben je niet pro-Putin en anti-vaxx. Wat ik aangeef is dat RT niet zozeer vrije-nieuwgaring is, maar een wapen v/de Russen om niet Russiache samenlevingen te destabiliseren. Hierbij geef ik de huidige maatschappij met anti-vaxxers (die nu "toevallig" pro-Putin zijn), als voor voorbeeld v/h resultaat van een dergelijk wapen (in combinatie met wanbeleid van de eigen overheden).
Is er ooit legitieme oorlog dan?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:21 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
De hele oorlog is niet legitiem. Dus elk doelwit dat Rusland aanvalt is niet legitiem.
Elke Russische soldaat en Russisch leger materieel zijn idd wel legitieme doelwitten.
En plz niet gaan zeiken over Irak en Afghanistan want het gaat nu over deze oorlog.
Volgens mij wou Finland dat zelf niet. Die premier of president heeft best een goede band met Poetin.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:25 schreef Tanatos het volgende:
Ik hoop wel dat Finland snel lid van de NAVO wordt.
Zo slap zijn we niet hoor, oorlog voeren is ook veranderd.. Wat heb je nog aan tanks? Vrijwel statische dingen die een ideaal target voor bijvoorbeeld drones zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo nietszeggend.
Niet legitiem. Alsof wij hier in de EU maar bepalen wat legitiem is of niet en dan ervanuitgaan dat iedereen zich daar aan houd. En blijven volhouden hè.
Bewapen je dan tot de tand en voorkom het gewoon, slappe hap hier. Rusland doet gewoon wat het wil bij niet-navo landen. Net als China straks trouwens.
volgens mij is er niet zoiets als een illegitieme (of legitieme) oorlogquote:Op maandag 21 maart 2022 21:21 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |