SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 (met Evert, Joost, Janine, Hans, Rob, Hilda, Gerben, Rob, Robert en Jouke)
Denk het laatste, ze zei in het begin ook iets over een ex die niet zo tof was (weet de exacte woorden niet meer).quote:Op zondag 20 maart 2022 21:20 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ze is óf leeg, of ze heeft issues... Dat laatste kan ook nog best wel eens aan de hand zijnOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Komt door het accent.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Die Margriet is ook irritant zeg, wat een betweter.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Flinke lel wijnI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Tafeltje Dekje genot.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Och, iedereen heeft wel issues. Daar moet je mee dealen hoor.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Denk het laatste, ze zei in het begin ook iets over een ex die niet zo tof was (weet de exacte woorden niet meer).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die schaal was eigenlijk alleen voor Hans bedoeld
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Ja het lijkt erop dat ze helemaal dichtslaat en daarom nogal leeg overkomt... Ik denk dat het meevalt, maar de combinatie van 3 mannen en de camera's zullen niet helpenquote:Op zondag 20 maart 2022 21:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Denk het laatste, ze zei in het begin ook iets over een ex die niet zo tof was (weet de exacte woorden niet meer).[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als tussendoortje. Daarna worden de zakken chips aangebroken.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:22 schreef monkyyy het volgende:
Die schaal was eigenlijk alleen voor Hans bedoeldAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Yesquote:Op zondag 20 maart 2022 21:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, iedereen heeft wel issues. Daar moet je mee dealen hoor.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Samen en Gert aflevering met Albertttttttttttooooooooooooooo.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:22 schreef monkyyy het volgende:
Die schaal was eigenlijk alleen voor Hans bedoeld![]()
Shirt van Marion
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Vorken in je rechterhand, stelletje paupers
Op Marion na, maar die is duidelijk gewoon te goed voor Jouke![]()
Ongepast tijdens de brunch @monkyyyquote:Op zondag 20 maart 2022 21:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vorken in je rechterhand, stelletje paupers![]()
?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Eet je mond leeg, voordat je praatBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Stier masterraceYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Lotte -100 ivm astrologieKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Staat Hey op haar tieten.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Rammen
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Maud is hoogsensitiefOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Maud is wel een beetje een aparte maar verder weinig mis mee toch ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Rob kan je ook goed luisteren
Lees rob hou je muil eensI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
En chocolade melk van bruine koeienquote:
koeien van kleurquote:![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Kom op Maud, pak je moment. Je moet erin blijven.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Niet? Volgens mij juist wel. Ze zei toch dat ze het nog moest oefenen en het NOG niet onder de knie had?quote:Op zondag 20 maart 2022 21:29 schreef Stepperoller het volgende:
Oh Maud heeft niet echt een growth mindsetEn ze las een boek om alvast wat te leren. Noemde zichzelf een beginneling...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget![]()
Ja dat neerhalen van zichzelf bedoel ik dus.. nogal logisch dat je daar niet in 1x handig in bent en destructief om jezelf op deze manier met anderen te vergelijken...quote:Op zondag 20 maart 2022 21:33 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Niet? Volgens mij juist wel. Ze zei toch dat ze het nog moest oefenen en het NOG niet onder de knie had?En ze las een boek om alvast wat te leren. Noemde zichzelf een beginneling...
![]()
De selectiecriteria van Rob zijn me wel duidelijk.
De vrouwen zijn qua gezicht en types heel verschillend, maar ze hebben wel een overeenkomst. Of meer bepaald 6 overeenkomsten.![]()
Moet zeggen dat Maud best goed te pruimen was deze aflevering.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:29 schreef Pedroso het volgende:
Maud is wel een beetje een aparte maar verder weinig mis mee toch ?
Maar dat komt ook meer omdat mijn irritatie zich naar Wendy heeft verplaatst![]()
![]()
Ja. Maal 20.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:45 schreef nomina het volgende:
[..]
Ik keek vandaag voor het eerst echt, maar ze was voorheen nog irritanter?![]()
Oke nominatrixquote:Op zondag 20 maart 2022 21:45 schreef nomina het volgende:
De selectiecriteria van Rob zijn me wel duidelijk.
De vrouwen zijn qua gezicht en types heel verschillend, maar ze hebben wel een overeenkomst. Of meer bepaald 6 overeenkomsten.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2022 08:28:25 ]![]()
Ze doet me zich ook aan een zichzelf ontdekkende wereldreizigster denken die ff een maandje tussen de monniken in de bergen van Tibet gaat bivakkeren om helemaal zen te worden of whatever.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:55 schreef Leandra het volgende:
Ik las in het vorige topic dat Maud drama-docente was (geweest)?
Dat is grappig, want ze deed me in haar mimiek de hele tijd aan de toneeljuf van mijn zoon denken.
Overigens kan ik daar wel prima mee overweg![]()
Hoogte- en dieptepunten: Hans die z'n eigen wifiwachtwoord niet weet (en klaarblijkelijk nooit heeft aangepast), Wendy die het er te dik bovenop legt, Maud die koeienfluisteraar wil worden, Jouke die in de stal werkt met een peuk tussen z'n lippen, Janine die zegt een relatietrauma te hebben en drie jongens deze ellende voor niks aandoet, Koop die toch maar naar huis gaat met z'n opgeklapte ziekenhuisbed, Evert en z'n vrouwen die uitzoeken hoe de oven werkt, Maud die overprikkeld raakt door het gezelschap (en naar ik inschat de eer aan zichzelf houdt en spoedig vertrekt), Michiel met z'n roofvogel, de paarden van Hans
, Silvia die niet lijkt te begrijpen wat schrikdraad is.
Best een saaie aflevering eigenlijk.
[ Bericht 2% gewijzigd door Claudia_x op 21-03-2022 07:47:07 ]I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Bron: https://www.facebook.com/rickeversbzv/posts/3293370687564376quote:Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met Yvon Jaspers! Ik las dat ze jarig is. Ze was weinig in beeld vandaag, maar toch werd er nog genoeg gezoend. Voor de mensen die hoopten dat corona die strontvervelende, eeuwige drie zoenen voorgoed verdreven had, heb ik slecht nieuws: we komen er nooit meer vanaf.
Maar je moet maar zo denken: het kan altijd erger. Je kunt ook gepakt worden door een stier. Het overkwam Everts broer, dus moesten zijn logees hem op de koop toenemen. En eventjes vond Koop dat hartstikke gezellig. Logisch natuurlijk. De beste man zit al decennialang met zijn broer opgescheept en kon eindelijk weer eens zien hoe een vrouw er in het echt uitziet. Toch had Koop er snel genoeg van. Hij hoorde Maud praten over tractors in plaats van trekkers en vertrok met bed en al uit huis.
En over Maud gesproken. Ik moet haar natuurlijk wel even een complimentje geven, want ze had zich goed voorbereid. Maud had een boek gelezen over koeien. Persoonlijk denk ik dat het beter was geweest om een boek te lezen over verlegen boeren, maar wie ben ik. Zelf heb ik verstand van koeien noch vrouwen. Wat ik dan wel weer weet is dat als de kaas op de lasagne nog niet gesmolten is, de schaal nog in de oven moet.
En eventjes dacht ik dat Janine ook in de oven was geweest, zo bruin was ze, maar ze bleek net terug uit Curaçao. Het arme kind gaat nog een paar zware weken tegemoet, want ze vindt het supermoeilijk om over haar gevoel te praten. Dat bleek trouwens ook overduidelijk uit het volgende gesprek met Christiaan:
Christiaan: ‘ja’
Janine: ‘ja’
Christiaan: ‘ja’
Janine: ‘ja’
En dan hebben we nog geluk dat Klaas-Jan Huntelaar binnenkwam, anders was het ge-ja waarschijnlijk nog uren doorgegaan. Wat ik ook niet goed begrijp, is dat Janine graag een lange man wil in dat kabouterhuisje van haar, want die lui stoten om de vijf minuten hun hoofd. Verder vindt ze het vooral gek om drie mannen om zich heen te hebben. Tienduizend schapen is niet gek, maar drie mannen... brrrr.
Bij Hans viel me op dat Dinie haar auto in de schuur parkeerde, achterom kwam en de sleutel blind aan de muur hing. Was dit echt haar eerste bezoek? Of staat haar tandenborstel al in de badkamer, ligt de leesbril op het nachtkastje en heeft ze de wifi-code al? Oh nee, dat laatste was niet het geval. En voor de mensen die het gemist hadden, bij Hans in de buurt wonen en heel graag gratis van zijn wifi gebruik willen maken: het is de Fritzbox en dan 26102465. Graag gedaan.
Tot slot viel bij Hans natuurlijk op dat Annette geen vlees en vis eet, maar toch heel gelukkig is. En ik snap dat heel goed. Zelf eet ik geen zuurkool en champignons, maar scoor ik ook vrij hoog op de ladder van het levensgeluk. Dus tegen alle mensen die iets niet eten en ongelukkig zijn, wil ik zeggen: kop op, er is meer in het leven dan eten. En er zijn vast ook veel dingen die je wel lekker vindt. Concentreer je daar dan op.
Wie ook gelukkig is, is Jouke. Als-ie zijn sigaretje maar heeft. Ik dacht dat roken op de werkplek al een tijd geleden was afgeschaft, maar blijkbaar heeft Friesland andere regels. Of het ligt aan Jouke zelf. Kan ook. Die wil namelijk best iets van iemand aannemen, maar als hij denkt dat diegene ongelijk heeft, doet hij er niets mee. Iemand met een beetje een eigen mening vindt Jouke trouwens prima. Met de nadruk op ‘beetje’.
Ik vind het vooral zo erg voor die meiden. Neem zo’n Marion. Die komt dan helemaal uit Limburg, neemt nog een vlaai mee ook, en dan hoort ze: ‘wil je koffie, thee of iets anders?’. Ze wilde zeggen: ‘Iets anders, ik wil graag een lieve, attente, zorgzame, moderne man die niet vraagt of ik mijn eigen dekbed mee wil nemen als ik kom logeren’. Maar ze koos toch voor de korte versie van het antwoord.
En over kort gesproken. Het rokje bij Wendy lijkt kort, maar dat komt door haar benen van drie meter. In werkelijkheid is het een lange rok. Niet zo’n handige keuze op een boerderij, maar wel een zeer bewuste van onze natuurlijke flirter. Het is dat Rob steeds zijn ogen dicht doet, maar anders had hij er al heel vaak naar gekeken. En dan zegt ze ook nog heel dubbelzinnig dat ze goed kan bukken. Ik dacht alleen maar: gelukkig maar meid, anders was je vast al tegen heel wat deurposten aan gelopen.
Maar genoeg over Wendy. En dat vindt Rob vast ook. Die wil het namelijk liever over Rob zelf hebben. Nou, komt-ie Rob. Een speciale alinea voor jou. Lees je mee? Wat ik me dus afvraag hè Rob: waarom proost je met een sapje als je het hele aanrecht vol wijn hebt staan? En waarom heb je appelgebak en geen kersenvlaai? Je bent toch kersenteler? En waarom luister je eigenlijk niet naar je gasten? Ik hoor het graag van je.
Zin in volgende week trouwens. Dan gaat Wendy aan Rob vragen of hij wel kan luisteren. Maar ik vraag me af of hij die vraag wel gehoord heeft. We zullen zien. Tot volgende week!
Oh ja, nog een laatste tip aan alle boeren: als iemand voor je staat, hoef je in principe niet meer te vragen of die persoon het gevonden heeft. Als ze er zijn, is dat gelukt. Linksom of rechtsom.![]()
Ik vind die stukjes vaak wat flauw, meer deze keer is het erg scherp.quote:Op maandag 21 maart 2022 07:43 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Bron: https://www.facebook.com/rickeversbzv/posts/3293370687564376I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik vind het fijne samenvattingen. Ik vraag me nu nog steeds af hoe het nou precies zat met die broer van Evert die ineens verdween?quote:Op maandag 21 maart 2022 07:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind die stukjes vaak wat flauw, meer deze keer is het erg scherp.Want dat heb ik even gemist.
Eerst was het idee dat zijn bed daar gewoon tijdens de logeerweek in huis zou staan leek het, maar hij vertrok toch maar? Neem aan dat er ook goede praktische redenen voor het logeren in Everts woonkamer waren.![]()
Die besloot toch maar "naar huis" te gaan.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:04 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik vind het fijne samenvattingen. Ik vraag me nu nog steeds af hoe het nou precies zat met die broer van Evert die ineens verdween?Want dat heb ik even gemist.
Eerst was het idee dat zijn bed daar gewoon tijdens de logeerweek in huis zou staan leek het, maar hij vertrok toch maar? Neem aan dat er ook goede praktische redenen voor het logeren in Everts woonkamer waren.
Waar dat thuis dan is is de vraag nog maar, ik gok bij moeder of zus.![]()
Vind het gewoon vreemd dat hij dat dan pas bedenkt/besluit. Dacht ook dat hij daar verbleef omdat hij geen alternatief had of dat er zulke zwaarwegende praktische redenen waren (bijv. bedrijfshulpen aansturen tijdens de logeerweek om Evert effectief te ontlasten) dat de voordelen van zijn verblijf daar op zouden wegen tegen de nadelen.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die besloot toch maar "naar huis" te gaan.
Waar dat thuis dan is is de vraag nog maar, ik gok bij moeder of zus.![]()
Volgens mij woont hij daar gewoon samen met Evert.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vind het gewoon vreemd dat hij dat dan pas bedenkt/besluit. Dacht ook dat hij daar verbleef omdat hij geen alternatief had of dat er zulke zwaarwegende praktische redenen waren (bijv. bedrijfshulpen aansturen tijdens de logeerweek om Evert effectief te ontlasten) dat de voordelen van zijn verblijf daar op zouden wegen tegen de nadelen.
Het zal voor die zus ook makkelijker zijn om daar gewoon Koop te verzorgen terwijl ze er toch is om de dingen te doen die ze daar doet, wat verder in principe niet nodig is als de logees er zijn, zou een beetje gênant zijn als die zus tijdens de logeerweek dagelijks zou komen om te koken en de keuken (en de rest van het huis) aan kant te brengen.
Ik verwacht wel dat dat is hoe het nu gaat, dat die zus een groot deel van het huishouden van Evert en Koop voor haar rekening neemt.
Geen idee of ze niet op voorhand ingeschat hadden dat 3 vrouwen over de vloer zoveel drukte voor Koop zou betekenen, je merkt gelijk al dat hij het lastig vindt als hij zijn verhaal geen 3 keer wil moeten vertellen, en dus pas vertelt wat er gebeurd is als alledrie de dames er zijn.![]()
In het interview zegt hij dat zijn zus vaak voor ze kookt. Koop zal er wel vaak zijn (werkt natuurlijk op het bedrijf, maar komt ook wel film kijken). Uit het interview:quote:Op maandag 21 maart 2022 09:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij woont hij daar gewoon samen met Evert.
Het zal voor die zus ook makkelijker zijn om daar gewoon Koop te verzorgen terwijl ze er toch is om de dingen te doen die ze daar doet, wat verder in principe niet nodig is als de logees er zijn, zou een beetje gênant zijn als die zus tijdens de logeerweek dagelijks zou komen om te koken en de keuken (en de rest van het huis) aan kant te brengen.
Ik verwacht wel dat dat is hoe het nu gaat, dat die zus een groot deel van het huishouden van Evert en Koop voor haar rekening neemt.
Geen idee of ze niet op voorhand ingeschat hadden dat 3 vrouwen over de vloer zoveel drukte voor Koop zou betekenen, je merkt gelijk al dat hij het lastig vindt als hij zijn verhaal geen 3 keer wil moeten vertellen, en dus pas vertelt wat er gebeurd is als alledrie de dames er zijn.
Wie woont er nog meer op de boerderij?
Ik woon alleen op de boerderij. We hadden altijd herdershonden, maar de laatste is alweer 5, 6 jaar geleden overleden. Ik zou het best leuk vinden om weer een hond te hebben.
In de uitzending werd ook gewoon gezegd dat Koop naar zijn eigen huis ging, meen ik.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget![]()
Vind dat geforceerd gespreid aankomen trouwens ook irritant. Zal wel moeten van de redactie. Net als het voer met de hand aanschuiven:![]()
Bij Jouke ging dat gespreid aankomen dan al mis.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:34 schreef Stepperoller het volgende:
Vind dat geforceerd gespreid aankomen trouwens ook irritant. Zal wel moeten van de redactie. Net als het voer met de hand aanschuiven:
[ twitter ]
Overigens kan ik me met zulke enorme afstanden niet voorstellen dat gespreid aankomen gewoon een logisch gevolg is, en niet direct een redactionele keuze.
Of denk je dat er iemand van de productie (aan twee kanten) op het landweggetje naar de boerderij staat om logees tegen te houden?![]()
Vlakbij Jouke is een grote carpoolplek aan de A7, en anders een paar kilometer verderop een wegrestaurant aan de kop van de Afsluitdijk.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Jouke ging dat gespreid aankomen dan al mis.
Overigens kan ik me met zulke enorme afstanden niet voorstellen dat gespreid aankomen gewoon een logisch gevolg is, en niet direct een redactionele keuze.
Of denk je dat er iemand van de productie (aan twee kanten) op het landweggetje naar de boerderij staat om logees tegen te houden?![]()
Nee ik denk dat ze een richttijd van de redactie door krijgen en dat degenen die een grote afstand moeten afleggen daarom vlak na elkaar aankomen.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Jouke ging dat gespreid aankomen dan al mis.
Ja, en dus?quote:Op maandag 21 maart 2022 09:57 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Vlakbij Jouke is een grote carpoolplek aan de A7, en anders een paar kilometer verderop een wegrestaurant aan de kop van de Afsluitdijk.![]()
Denk dat hij bedoelt dat opwachten niet nodig is, maar dat je daar dames zou kunnen 'verzamelen' en pas naar bestemming zou kunnen laten rijden als de ander daar is aangekomen.quote:![]()
![]()
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:00 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt dat opwachten niet nodig is, maar dat je daar dames zou kunnen 'verzamelen' en pas naar bestemming zou kunnen laten rijden als de ander daar is aangekomen.![]()
Ja, kan hoeft niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:00 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt dat opwachten niet nodig is, maar dat je daar dames zou kunnen 'verzamelen' en pas naar bestemming zou kunnen laten rijden als de ander daar is aangekomen.
Maar ze zullen idd een microfoon om krijgen, wat niet hoeft te betekenen dat ze op locatie X verzameld worden en dan pas stuk voor stuk door mogen rijden als ze er allemaal zijn.![]()
Dat gezeur over dat roken op de werkplek. Het is geen werkplek, het is zijn eigen bedrijf, ik zie geen personeel rondlopen. Laat die jongen lekker doen.
Verder vind ik Maud wel steeds minder irritant. Wel grappig eigenlijk. Ze zegt gewoon wat ze ziet "mooie deuren". En lijkt met verder geen moeilijk persoon in tegenstelling tot de meeste zweverige mensen.
En Wendy is ineens heel irritant, dat wordt nog lachen, zo dik als ze het er boven op legt. Je ziet die andere twee ook kijken van, oké... Verder weet ze wel goed de attentie naar haar lange benen te brengen met dat rokje, want dan zien ze haar kop tenminste niet, die is niet echt mooi.![]()
Wendy is toch helemaal niet zo’n gekke vrouw? Ze is super lang (maar volgens mij niet langer dan Rob) en schaamt zich niet voor haar lengte. Veel vrouwen gaan dan krom lopen en hebben een voorovergebogen houding, maar zij trekt juist nog eens hakjes aan en een rokje om haar lange benen te benadrukken. Ze ziet er leuk uit en dat ze een “flirt” is, kan in het begin juist wel leuk zijn om het ijs te breken.
Janine is een leuke (maar op dit moment nog verlegen) meid die ook niet binnen 1 seconde verliefd wordt. Je moet haar rustig benaderen, haar vertrouwen winnen en zorgen dat ze op haar gemak is. Geen gedwongen gesprekjes aangaan aan de keukentafel (zoals met ik geloof Sander: ja, ja, ja, tja, ja) maar “in het werk” met haar praten over gevoel. Geef haar wat tijd en dan komt ze echt wel los.
Hans zoekt gewoon een vertrouwd maatje.Die wil samen een bakje koffie drinken, samen eten en eens een dagje weg. Verder geen spannende "bucketlist" dingen voor hem. Ik denk dat het de buurvrouw gaat worden.
Evert is gewoon een stille en verlegen Drent. Die moet loskomen. Dat is hij z'n hele leven nog niet geweest, maar wat niet is kan zomaar komen.
Jouke kiest voor de vlotte dames. Is zelf ook niet op z'n mondje gevallen. Ik gok op Lotte.
[ Bericht 15% gewijzigd door JanGroen op 21-03-2022 13:38:16 ]![]()
Dat is helemaal niet relevant, gezien het feit dat z'n personeel (lees: z'n beestjes) wettelijk gezien gewoon recht hebben op een rookvrije werkplek...quote:Op maandag 21 maart 2022 10:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat gezeur over dat roken op de werkplek. Het is geen werkplek, het is zijn eigen bedrijf, ik zie geen personeel rondlopen. Laat die jongen lekker doen.
Verder vind ik Maud wel steeds minder irritant. Wel grappig eigenlijk. Ze zegt gewoon wat ze ziet "mooie deuren". En lijkt met verder geen moeilijk persoon in tegenstelling tot de meeste zweverige mensen.
En Wendy is ineens heel irritant, dat wordt nog lachen, zo dik als ze het er boven op legt. Je ziet die andere twee ook kijken van, oké... Verder weet ze wel goed de attentie naar haar lange benen te brengen met dat rokje, want dan zien ze haar kop tenminste niet, die is niet echt mooi.![]()
![]()
Ik zou eens opzoeken wat een werkplek is. Daarnaast mag het gewoon niet en zeker op een boerderij kan ik mij voorstellen dat de verzekeraar er ook niet blij mee is. Die gaat er namelijk ook vanuit dat er niet gerookt wordt aangezien het een werkplek is.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb je de vorige afleveringen wel gezien? Toen stond ze ook zo voorovergebogen. De aflevering van gisteren was juist de uitzondering, een heel rare uitzondering ook omdat hoge hakken op een boerderij niet bepaald handig zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:15 schreef JanGroen het volgende:
Wendy is toch helemaal niet zo’n gekke vrouw? Ze is super lang (maar volgens mij niet langer dan Rob) en schaamt zich niet voor haar lengte. Veel vrouwen gaan dan krom lopen en hebben een voorovergebogen houding, maar zij trekt juist nog eens hakjes aan en een rokje om haar lange benen te benadrukken. Ze ziet er leuk uit en dat ze een “flirt” is, kan in het begin juist wel leuk zijn om het ijs te breken.
Mij doet dit scenario denken aan boer Geert:
Met Rob als Geile Geert, Wendy als aandachtzieke Vera en Silvia als Angela, de beste maar tweede keuze.
[ Bericht 8% gewijzigd door Claudia_x op 21-03-2022 15:52:44 ]I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik las ergens dat ze op die manier Yvon Jaspers ook wel eens standby houden.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:00 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt dat opwachten niet nodig is, maar dat je daar dames zou kunnen 'verzamelen' en pas naar bestemming zou kunnen laten rijden als de ander daar is aangekomen.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Jazeker heb ik die gezien. Als je lang bent moet je vaker bukken dan wanneer je klein bent.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je de vorige afleveringen wel gezien? Toen stond ze ook zo voorovergebogen. De aflevering van gisteren was juist de uitzondering, een heel rare uitzondering ook omdat hoge hakken op een boerderij niet bepaald handig zijn.
En die hoge hakken zijn niet handig in de klei, maar als je om 16:00 uur in de middag afspreekt, kan ik me ook voorstellen dat je er op rekent dat je niet meer aan het boerenwerk gaat: dan is het rondleiding, koffie, avondeten, kletsen en naar bed. Ze zal bij het echte boeren werk niet meer met een panty en hoge hakken lopen.![]()
Nee, met panty en laarzen.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:14 schreef JanGroen het volgende:
Ze zal bij het echte boeren werk niet meer met een panty en hoge hakken lopen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Dat is een plek waar werknemers werken. En die heeft hij niet. Voor publieke ruimtes (horeca) gelden ook weer andere regels. Maar hij mag daar dus doen wat hij wil.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou eens opzoeken wat een werkplek is. Daarnaast mag het gewoon niet en zeker op een boerderij kan ik mij voorstellen dat de verzekeraar er ook niet blij mee is. Die gaat er namelijk ook vanuit dat er niet gerookt wordt aangezien het een werkplek is.
En dat is precies waar het mij om ging. Dat je 1 shot van hem rokend ziet en dat alle regeltjesmensen dan meteen staan te zwaaien met dit/dat/vies/mag niet. Hier ook dus. I rest my case.![]()
Ow ja, die Vera, dat was ook zo'n figuur.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je de vorige afleveringen wel gezien? Toen stond ze ook zo voorovergebogen. De aflevering van gisteren was juist de uitzondering, een heel rare uitzondering ook omdat hoge hakken op een boerderij niet bepaald handig zijn.
Mij doet dit scenario denken aan boer Geert:
[ afbeelding ]
Met Rob als Geile Geert, Wendy als aandachtzieke Vera en Silvia als Angela, de beste maar tweede keuze.![]()
![]()
Die Vera van Geert ja nu je het zegt dat was ook wat.![]()
![]()
. Hij ging toch uiteindelijk met die Angela op city trip en daarna is het niks geworden?
Anyway, wat ik gisteren heb gezien bij Janine vond ik wel recipe for disaster. Ziet er een beetje naar uit dat ze voorlopig erg oppervlakkig zal blijven richting de jongens en uiteindelijk Yvonne om 2 voor 12 ten tonele verschijnt met de mededeling dat ze nu toch echt zich open moet gaan stellen ofzo. Uiteindelijk kan ze dan geen keuze maken en eindigt het in tranen. Annemiek 2.0 scenario maar ik hoop natuurlijk dat het anders af gaat lopen.
Verder wel een redelijke aflevering. Vind Hans wel een grappig baasje. Lieve man.![]()
Ja, Vera bracht hem het hoofd op hol, nam toen de benen en met een lulverhaal probeerde hij Angela (een waarschijnlijk zichzelf ook) te overtuigen dat zij echt zijn keus was. Toen al een horkerig/pijnlijk etentje bij haar thuis en die citytripquote:Op maandag 21 maart 2022 18:43 schreef Mandéra het volgende:
Die Vera van Geert ja nu je het zegt dat was ook wat.![]()
![]()
. Hij ging toch uiteindelijk met die Angela op city trip en daarna is het niks geworden?
Anyway, wat ik gisteren heb gezien bij Janine vond ik wel recipe for disaster. Ziet er een beetje naar uit dat ze voorlopig erg oppervlakkig zal blijven richting de jongens en uiteindelijk Yvonne om 2 voor 12 ten tonele verschijnt met de mededeling dat ze nu toch echt zich open moet gaan stellen ofzo. Uiteindelijk kan ze dan geen keuze maken en eindigt het in tranen. Annemiek 2.0 scenario maar ik hoop natuurlijk dat het anders af gaat lopen.
Verder wel een redelijke aflevering. Vind Hans wel een grappig baasje. Lieve man.Erg pijnlijk om te zien
![]()
Ik denk dat Jouke toch wel voor Lotte gaat. Die is net even wat vlotter dan die andere 2 dames.
Ik ben bang dat bij Janine een dezelfde scenario gaat komen als bij Annemieke. Waarschijnlijk opgegeven door haar vriendinnen, omdat ze alleen is en ook niet echt date (vanwege die relatietrauma) en ze heeft maar ingestemd om toch maar mee te doen. Nu zit ze met 3 van die mannen in huis en ze is te bang om open te stellen. Deze meid had gewoon in haar eigen tijd die brieven moeten door spitten en in alle rust die dates aangaan. Ze zal vast wel een leuke vent aan de haak slaan die ergens in de brievenstapel ligt, maar deze 3 worden het gewoon niet. Denk dat Sander nog wel als laatste overblijft en dat Yvon gaat vragen of dit wel de juiste keus is.
Wel apart idd dat Dini bij Hans gewoon in de schuur de auto neerzet en achterom komt en vervolgens de sleutels gelijk aan de sleutelhaak hangt. Ze zal er vast wel eerder geweest zijn, maar voor de camera's doe je dit niet. Of is dit een stiekeme foreshadowing?
Rob. Tja vervelende vent. Hoort graag zichzelf praten.![]()
Tja zo aankomen zou mijn vriendin, die zelf van de boerderij komt, misschien ook wel doen. Beetje leuke entree maken voor een logeerweek waar je toch de liefde zoekt.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Alleen die zou haar schoenen bij binnenkomst uittrekken (ook een gewoonte van het op de boerderij opgegroeid zijn) en voor een rondje over het erf klompen of laarzen aantrekken.![]()
Ben benieuwd hoe het slapen is bevallen!
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Jouke heeft een extreme mening... daar moet je wel van houden!NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Logeerweek lijkt me zo awkward. Zit je daar met andere mannen of vrouwen met hetzelfde doel.Your beauty never ever scared me.![]()
En dan zeggen dat het met alle drie zo gezellig is. Erg bijzonder.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:27 schreef Ama het volgende:
Logeerweek lijkt me zo awkward. Zit je daar met andere mannen of vrouwen met hetzelfde doel.![]()
Ja ik kan het mij moeilijk voorstellen.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:29 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En dan zeggen “ dat het met alle drie zo gezellig is.” Erg bijzonder.Zou weinig zin hebben om met die andere vrouwen gezellig te doen.
Your beauty never ever scared me.![]()
Rob houd je bek eens.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Als je jezelf dat niet wijsmaakt is het niet uit te houden.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:29 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En dan zeggen dat het met alle drie zo gezellig is. Erg bijzonder.![]()
Zware gesprekken inderdaad...quote:Op zondag 27 maart 2022 20:29 schreef Pedroso het volgende:
Lekkere gesprekken voor bij de open haard.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:30 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Als je jezelf dat niet wijsmaakt is het niet uit te houden.Your beauty never ever scared me.![]()
Daar heb je gelijk in, en iemand die dat uitstraalt is waarschijnlijk weer de aantrekkelijkere keuze.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:30 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Als je jezelf dat niet wijsmaakt is het niet uit te houden.![]()
Wendy.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Maar goed dat ik dan nooit zou schrijven want ik zou er echt met een instelling zitten van: ik zit hier niet om vriendinnen te maken.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:31 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, en iemand die dat uitstraalt is waarschijnlijk weer de aantrekkelijkere keuze.Your beauty never ever scared me.![]()
Dominante reuzin
Zijn dat de zonen van Koop?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Neven en broer mogen de afvallers pakken. Sociaal die Evert.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Leuk ben je daar en krijg je die broer cadeau.
Ja keek vorige week met een half oog mee dus ik loop achter in mijn reacties.
Your beauty never ever scared me.![]()
Elleboogje aan de concurrentenquote:Op zondag 27 maart 2022 20:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dan nooit zou schrijven want ik zou er echt met een instelling zitten van: ik zit hier niet om vriendinnen te maken.![]()
![]()
Hahahahahaquote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Stepperoller het volgende:
Je leert iemand kennen met oppervlakkige gesprekkenThe secret of getting ahead is getting started![]()
De andere 2 dames vinden Maud niet zo leuk denk ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kan ik best begrijpen.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:35 schreef Pedroso het volgende:
De andere 2 dames vinden Maud niet zo leuk denk ik.Your beauty never ever scared me.![]()
Wat ouderwets, waarom niet met zijn vieren Mario Karten ofzo
Haar lach
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Blijft lastig met anderen om je heen met hetzelfde doel, je moet toch wat doen om de aandacht te vragenquote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mute.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Die twee zijn een beetje geïntimideerd, dat gaat ze niet helpen ben ik bang.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:37 schreef Stepperoller het volgende:
Lol dat contrast qua plezier van Janine en Michiel vs Sander en die ander.![]()
Kunnen we het even hebben over de lelijke belichting?The secret of getting ahead is getting started![]()
Jouke aka de botte lul.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Jouke verzint van alles om maar een hoek te kunnen zijn, want als hij dat niet is dan voert hij een act op en is hij niet zichzelf.![]()
Maar hij trekt wel leuke vrouwen, dat weer wel.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:39 schreef Phoebster het volgende:
Ik vind de heren bij Janine tien keer leuker dan Jouke![]()
Het kwam binnen![]()
Rob gaat er zelf ook nog in geloven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Boer zoekt papoeaI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Als je Dylan tegenwoordig hoort zingen dan klopt deze vergelijking.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vind alle mannen die meedoen (behalve misschien Rob) leuker dan Jouke.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:39 schreef Phoebster het volgende:
Ik vind de heren bij Janine tien keer leuker dan Jouke![]()
Meeste boeren zijn autisten dus daarom lukt t niet. Je begint wel te twijfelen wat er dan precies aan Rob mankeert.![]()
Marcel in zijn onderbroek. Ik werd daar ontzettend emotioneel van.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:42 schreef InstortendeSter het volgende:
Heeft er ooit een boer meegedaan met BzV met zo veel emotioneel gevoel als Rob?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
De koe zegt... BoeI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Misschien gebroken geweest?quote:Op zondag 27 maart 2022 20:42 schreef Ama het volgende:
Nog steeds benieuwd wat er met Dinie haar neus is.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Ja beetje creepy...quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Geert, die was ook erg emotioneel in zijn broek.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:42 schreef InstortendeSter het volgende:
Heeft er ooit een boer meegedaan met BzV met zo veel emotioneel gevoel als Rob?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Delen?quote:
Ja die man moet ook gewoon werken tochI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
quote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Dat mag.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:47 schreef Minimunt het volgende:
Inside info. Ik ken Marion trouwens in het echt :p Gisteren nog gesproken.![]()
Neequote:
Huilen
Emoties
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Brinta
Beetje suiker erin
Hij weet niet wat ie meemaakt, de enige die ooit om hem gestreden hebben zijn Berta 1 en Berta 2.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Koos?quote:Op zondag 27 maart 2022 20:49 schreef Joop_W het volgende:
Plottwist, Cora gaat zo gewoon Coop (Koop?) versieren, dan heeft ze minder strijd.Your beauty never ever scared me.![]()
Gruwelijk vroegYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Glaasje wijn erbij, lekkerquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Die blonde van Evert is zo'n persoon die overal huilend wegloopt.The secret of getting ahead is getting started![]()
hond
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Hont
Janine zit weer naast Huntelaar.
Die 2 anderen zijn te mak heb ik het idee.The secret of getting ahead is getting started![]()
Hans heeft het goed voor elkaar, de vrouwen hebben al een natte krent.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Leuke hont.
ZeekahThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Tosti's als ontbijt.
Wat een verwennerij.
Mits met Hela Curryquote:Op zondag 27 maart 2022 20:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tosti's als ontbijt.
Wat een verwennerij.![]()
Tosti als ontbijt kan eigenlijk prima. het is gewoon brood kaas en ham.Your beauty never ever scared me.![]()
Deze man snapt het.quote:
Een clown is eigenlijk gewoon iemand met een rode neus en veel te grote schoenen.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:59 schreef Ama het volgende:
Tosti als ontbijt kan eigenlijk prima. het is gewoon brood kaas en ham.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Evert straalt ook niets uit, dat zal gezellig worden in een relatie.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maud en haar handenfetish.
A tough one.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Omschrijf het karakter van Evert [ afbeelding ]![]()
Cora: bie mij kest.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Flikker
allememaggies adriaanYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Maud moet je met de vlakke hand "liek an de bek hauwn". Dan voelt ze zijn handen.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Komt van al die slagroomtaarten.quote:
AdriaantjuhThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Pak op pens geefm.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:02 schreef derLudolf het volgende:
Maud moet je met de vlakke hand "liek an de bek hauwn". Dan voelt ze zijn handen.![]()
Echt hoor. Janine vraagt echt niets en antwoordt overal kort op.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:57 schreef Stepperoller het volgende:
Wat is dat toch altijd met boerinnen die logees vooral als een praktisch paar extra handen zien.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Wendy lijkt me echt een kinky vrouw.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Hans en gebak.
Appeltaart InsideThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zo werkt dat nu eenmaalquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Dat is gewoon werktaal...omg gaan de vrouwen daar op in.
Zielig voor die man zeg.The secret of getting ahead is getting started![]()
Zo lijkt het wel iddquote:Op zondag 27 maart 2022 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt hoor. Janine vraagt echt niets en antwoordt overal kort op.The secret of getting ahead is getting started![]()
Hoort gewoon bij het Peerden vangenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Hij moet ook tegen de paarden zeggen of ze alsjeblieft willen komen. als ze daar zin in hebben tenminste
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Inderdaad, ze schrijven op een boer, knappen ze daar op afquote:Op zondag 27 maart 2022 21:06 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dat is gewoon werktaal...omg gaan de vrouwen daar op in.
Zielig voor die man zeg..
![]()
Snapt zij serieus niet dat dieren anders worden aangesproken?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Als er haast en spoed is moet het eens kortaf en efficientquote:Op zondag 27 maart 2022 21:06 schreef Magica het volgende:
[..]
Nou ja dat kan op verschillende manieren natuurlijk
Lotte doet me ergens denken Anna Bol. Actrice haar naam even vergeten.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:07 schreef Pedroso het volgende:
Hij moet ook tegen de paarden zeggen of ze alsjeblieft willen komen. als ze daar zin in hebben tenminste
The secret of getting ahead is getting started![]()
Denk dat alleen Janine en Jouke er een relatie aan overhouden (voor hoelang het ook duurt).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Annette Barlo?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Lotte doet me ergens denken Anna Bol. Actrice haar naam even vergeten.You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Snapt zij serieus niet dat dieren anders worden aangesproken?![]()
![]()
En bij een melkbedrijf de koeien vragen of je ze weer mag melken. Anders is het grensoverschrijdend gedrag.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:07 schreef Pedroso het volgende:
Hij moet ook tegen de paarden zeggen of ze alsjeblieft willen komen. als ze daar zin in hebben tenminste![]()
Das is ook weer zoquote:Op zondag 27 maart 2022 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als er haast en spoed is moet het eens kortaf en efficient![]()
Yepquote:
Dat was ik!quote:
Donderse oven altijdI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Zit wat in, je gaat bij een vrouw toch ook niet ongevraagd aan haar uiers zitten ?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:09 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En bij een melkbedrijf de koeien vragen of je ze weer mag melken. Anders is het grensoverschrijdend gedrag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Of dat, als je snel moet handelen je geen tijd hebt om te vragen "Lieve schat, zou je naar links v willen?"quote:Op zondag 27 maart 2022 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Snapt zij serieus niet dat dieren anders worden aangesproken?
Gewoon "naar links" verder!
Dat heeft niks met bot zijn te maken.Kranplätze müssen verdichtet sein
Forum Opties Forumhop: Hop naar: