En dan zeggen dat het met alle drie zo gezellig is. Erg bijzonder.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:27 schreef Ama het volgende:
Logeerweek lijkt me zo awkward. Zit je daar met andere mannen of vrouwen met hetzelfde doel.
Ja ik kan het mij moeilijk voorstellen.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:29 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En dan zeggen “ dat het met alle drie zo gezellig is.” Erg bijzonder.
Als je jezelf dat niet wijsmaakt is het niet uit te houden.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:29 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En dan zeggen dat het met alle drie zo gezellig is. Erg bijzonder.
Zware gesprekken inderdaad...quote:Op zondag 27 maart 2022 20:29 schreef Pedroso het volgende:
Lekkere gesprekken voor bij de open haard.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:30 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Als je jezelf dat niet wijsmaakt is het niet uit te houden.
Daar heb je gelijk in, en iemand die dat uitstraalt is waarschijnlijk weer de aantrekkelijkere keuze.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:30 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Als je jezelf dat niet wijsmaakt is het niet uit te houden.
Maar goed dat ik dan nooit zou schrijven want ik zou er echt met een instelling zitten van: ik zit hier niet om vriendinnen te maken.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:31 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, en iemand die dat uitstraalt is waarschijnlijk weer de aantrekkelijkere keuze.
Elleboogje aan de concurrentenquote:Op zondag 27 maart 2022 20:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dan nooit zou schrijven want ik zou er echt met een instelling zitten van: ik zit hier niet om vriendinnen te maken.
Hahahahahaquote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Stepperoller het volgende:
Je leert iemand kennen met oppervlakkige gesprekken
Kan ik best begrijpen.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:35 schreef Pedroso het volgende:
De andere 2 dames vinden Maud niet zo leuk denk ik.
Blijft lastig met anderen om je heen met hetzelfde doel, je moet toch wat doen om de aandacht te vragenquote:
Die twee zijn een beetje geïntimideerd, dat gaat ze niet helpen ben ik bang.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:37 schreef Stepperoller het volgende:
Lol dat contrast qua plezier van Janine en Michiel vs Sander en die ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |