abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204165982
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:54 schreef Leandra het volgende:

[..]
Bij Jouke ging dat gespreid aankomen dan al mis.

Overigens kan ik me met zulke enorme afstanden niet voorstellen dat gespreid aankomen gewoon een logisch gevolg is, en niet direct een redactionele keuze.
Of denk je dat er iemand van de productie (aan twee kanten) op het landweggetje naar de boerderij staat om logees tegen te houden?
Nee ik denk dat ze een richttijd van de redactie door krijgen en dat degenen die een grote afstand moeten afleggen daarom vlak na elkaar aankomen.
  maandag 21 maart 2022 @ 09:59:02 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204165986
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:57 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Vlakbij Jouke is een grote carpoolplek aan de A7, en anders een paar kilometer verderop een wegrestaurant aan de kop van de Afsluitdijk.
Ja, en dus?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204165998
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:59 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, en dus?
Denk dat hij bedoelt dat opwachten niet nodig is, maar dat je daar dames zou kunnen 'verzamelen' en pas naar bestemming zou kunnen laten rijden als de ander daar is aangekomen. :P
pi_204166008
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:00 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Denk dat hij bedoelt dat opwachten niet nodig is, maar dat je daar dames zou kunnen 'verzamelen' en pas naar bestemming zou kunnen laten rijden als de ander daar is aangekomen. :P
Ja, dat bedoelde ik.
  maandag 21 maart 2022 @ 10:03:31 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204166030
quote:

[..]
Ja, kan hoeft niet.
Maar ze zullen idd een microfoon om krijgen, wat niet hoeft te betekenen dat ze op locatie X verzameld worden en dan pas stuk voor stuk door mogen rijden als ze er allemaal zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204166351
Dat gezeur over dat roken op de werkplek. Het is geen werkplek, het is zijn eigen bedrijf, ik zie geen personeel rondlopen. Laat die jongen lekker doen.

Verder vind ik Maud wel steeds minder irritant. Wel grappig eigenlijk. Ze zegt gewoon wat ze ziet "mooie deuren". En lijkt met verder geen moeilijk persoon in tegenstelling tot de meeste zweverige mensen.

En Wendy is ineens heel irritant, dat wordt nog lachen, zo dik als ze het er boven op legt. Je ziet die andere twee ook kijken van, oké... Verder weet ze wel goed de attentie naar haar lange benen te brengen met dat rokje, want dan zien ze haar kop tenminste niet, die is niet echt mooi.
  Vis een optie? maandag 21 maart 2022 @ 12:18:29 #82
70532 loveli
N
pi_204167332
twitter
crap in = crap out
pi_204168000
Wendy is toch helemaal niet zo’n gekke vrouw? Ze is super lang (maar volgens mij niet langer dan Rob) en schaamt zich niet voor haar lengte. Veel vrouwen gaan dan krom lopen en hebben een voorovergebogen houding, maar zij trekt juist nog eens hakjes aan en een rokje om haar lange benen te benadrukken. Ze ziet er leuk uit en dat ze een “flirt” is, kan in het begin juist wel leuk zijn om het ijs te breken.

Janine is een leuke (maar op dit moment nog verlegen) meid die ook niet binnen 1 seconde verliefd wordt. Je moet haar rustig benaderen, haar vertrouwen winnen en zorgen dat ze op haar gemak is. Geen gedwongen gesprekjes aangaan aan de keukentafel (zoals met ik geloof Sander: ja, ja, ja, tja, ja) maar “in het werk” met haar praten over gevoel. Geef haar wat tijd en dan komt ze echt wel los.

Hans zoekt gewoon een vertrouwd maatje.Die wil samen een bakje koffie drinken, samen eten en eens een dagje weg. Verder geen spannende "bucketlist" dingen voor hem. Ik denk dat het de buurvrouw gaat worden.

Evert is gewoon een stille en verlegen Drent. Die moet loskomen. Dat is hij z'n hele leven nog niet geweest, maar wat niet is kan zomaar komen.

Jouke kiest voor de vlotte dames. Is zelf ook niet op z'n mondje gevallen. Ik gok op Lotte.

[ Bericht 15% gewijzigd door JanGroen op 21-03-2022 13:38:16 ]
  Tettenkoning maandag 21 maart 2022 @ 13:45:42 #84
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204168312
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat gezeur over dat roken op de werkplek. Het is geen werkplek, het is zijn eigen bedrijf, ik zie geen personeel rondlopen. Laat die jongen lekker doen.

Verder vind ik Maud wel steeds minder irritant. Wel grappig eigenlijk. Ze zegt gewoon wat ze ziet "mooie deuren". En lijkt met verder geen moeilijk persoon in tegenstelling tot de meeste zweverige mensen.

En Wendy is ineens heel irritant, dat wordt nog lachen, zo dik als ze het er boven op legt. Je ziet die andere twee ook kijken van, oké... Verder weet ze wel goed de attentie naar haar lange benen te brengen met dat rokje, want dan zien ze haar kop tenminste niet, die is niet echt mooi.
Dat is helemaal niet relevant, gezien het feit dat z'n personeel (lees: z'n beestjes) wettelijk gezien gewoon recht hebben op een rookvrije werkplek... :+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204168346
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:34 schreef bloodymary1 het volgende:

Ik zou eens opzoeken wat een werkplek is. Daarnaast mag het gewoon niet en zeker op een boerderij kan ik mij voorstellen dat de verzekeraar er ook niet blij mee is. Die gaat er namelijk ook vanuit dat er niet gerookt wordt aangezien het een werkplek is.
  Vis een optie? maandag 21 maart 2022 @ 14:02:58 #86
70532 loveli
N
pi_204168461
..en terug naar de boeren en hun vrouwen.
crap in = crap out
pi_204169526
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 13:15 schreef JanGroen het volgende:
Wendy is toch helemaal niet zo’n gekke vrouw? Ze is super lang (maar volgens mij niet langer dan Rob) en schaamt zich niet voor haar lengte. Veel vrouwen gaan dan krom lopen en hebben een voorovergebogen houding, maar zij trekt juist nog eens hakjes aan en een rokje om haar lange benen te benadrukken. Ze ziet er leuk uit en dat ze een “flirt” is, kan in het begin juist wel leuk zijn om het ijs te breken.
Heb je de vorige afleveringen wel gezien? Toen stond ze ook zo voorovergebogen. De aflevering van gisteren was juist de uitzondering, een heel rare uitzondering ook omdat hoge hakken op een boerderij niet bepaald handig zijn.

Mij doet dit scenario denken aan boer Geert:

Met Rob als Geile Geert, Wendy als aandachtzieke Vera en Silvia als Angela, de beste maar tweede keuze.

[ Bericht 8% gewijzigd door Claudia_x op 21-03-2022 15:52:44 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204169589
quote:

[..]
Ik las ergens dat ze op die manier Yvon Jaspers ook wel eens standby houden.
pi_204169818
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 15:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Heb je de vorige afleveringen wel gezien? Toen stond ze ook zo voorovergebogen. De aflevering van gisteren was juist de uitzondering, een heel rare uitzondering ook omdat hoge hakken op een boerderij niet bepaald handig zijn.
Jazeker heb ik die gezien. Als je lang bent moet je vaker bukken dan wanneer je klein bent.

En die hoge hakken zijn niet handig in de klei, maar als je om 16:00 uur in de middag afspreekt, kan ik me ook voorstellen dat je er op rekent dat je niet meer aan het boerenwerk gaat: dan is het rondleiding, koffie, avondeten, kletsen en naar bed. Ze zal bij het echte boeren werk niet meer met een panty en hoge hakken lopen.
pi_204169825
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 16:14 schreef JanGroen het volgende:

Ze zal bij het echte boeren werk niet meer met een panty en hoge hakken lopen.
Nee, met panty en laarzen. :+
pi_204170142
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik zou eens opzoeken wat een werkplek is. Daarnaast mag het gewoon niet en zeker op een boerderij kan ik mij voorstellen dat de verzekeraar er ook niet blij mee is. Die gaat er namelijk ook vanuit dat er niet gerookt wordt aangezien het een werkplek is.
Dat is een plek waar werknemers werken. En die heeft hij niet. Voor publieke ruimtes (horeca) gelden ook weer andere regels. Maar hij mag daar dus doen wat hij wil.
En dat is precies waar het mij om ging. Dat je 1 shot van hem rokend ziet en dat alle regeltjesmensen dan meteen staan te zwaaien met dit/dat/vies/mag niet. Hier ook dus. I rest my case.
pi_204170148
quote:

[..]

Mij doet dit scenario denken aan boer Geert:

[ afbeelding ]

Met Rob als Geile Geert, Wendy als aandachtzieke Vera en Silvia als Angela, de beste maar tweede keuze.
Ow ja, die Vera, dat was ook zo'n figuur. :D
pi_204171477
Die Vera van Geert ja nu je het zegt dat was ook wat. _O- _O- _O- . Hij ging toch uiteindelijk met die Angela op city trip en daarna is het niks geworden?

Anyway, wat ik gisteren heb gezien bij Janine vond ik wel recipe for disaster. Ziet er een beetje naar uit dat ze voorlopig erg oppervlakkig zal blijven richting de jongens en uiteindelijk Yvonne om 2 voor 12 ten tonele verschijnt met de mededeling dat ze nu toch echt zich open moet gaan stellen ofzo. Uiteindelijk kan ze dan geen keuze maken en eindigt het in tranen. Annemiek 2.0 scenario maar ik hoop natuurlijk dat het anders af gaat lopen.

Verder wel een redelijke aflevering. Vind Hans wel een grappig baasje. Lieve man.
pi_204172142
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 18:43 schreef Mandéra het volgende:
Die Vera van Geert ja nu je het zegt dat was ook wat. _O- _O- _O- . Hij ging toch uiteindelijk met die Angela op city trip en daarna is het niks geworden?

Anyway, wat ik gisteren heb gezien bij Janine vond ik wel recipe for disaster. Ziet er een beetje naar uit dat ze voorlopig erg oppervlakkig zal blijven richting de jongens en uiteindelijk Yvonne om 2 voor 12 ten tonele verschijnt met de mededeling dat ze nu toch echt zich open moet gaan stellen ofzo. Uiteindelijk kan ze dan geen keuze maken en eindigt het in tranen. Annemiek 2.0 scenario maar ik hoop natuurlijk dat het anders af gaat lopen.

Verder wel een redelijke aflevering. Vind Hans wel een grappig baasje. Lieve man.
Ja, Vera bracht hem het hoofd op hol, nam toen de benen en met een lulverhaal probeerde hij Angela (een waarschijnlijk zichzelf ook) te overtuigen dat zij echt zijn keus was. Toen al een horkerig/pijnlijk etentje bij haar thuis en die citytrip :X Erg pijnlijk om te zien
pi_204172436
Ik denk dat Jouke toch wel voor Lotte gaat. Die is net even wat vlotter dan die andere 2 dames.

Ik ben bang dat bij Janine een dezelfde scenario gaat komen als bij Annemieke. Waarschijnlijk opgegeven door haar vriendinnen, omdat ze alleen is en ook niet echt date (vanwege die relatietrauma) en ze heeft maar ingestemd om toch maar mee te doen. Nu zit ze met 3 van die mannen in huis en ze is te bang om open te stellen. Deze meid had gewoon in haar eigen tijd die brieven moeten door spitten en in alle rust die dates aangaan. Ze zal vast wel een leuke vent aan de haak slaan die ergens in de brievenstapel ligt, maar deze 3 worden het gewoon niet. Denk dat Sander nog wel als laatste overblijft en dat Yvon gaat vragen of dit wel de juiste keus is.

Wel apart idd dat Dini bij Hans gewoon in de schuur de auto neerzet en achterom komt en vervolgens de sleutels gelijk aan de sleutelhaak hangt. Ze zal er vast wel eerder geweest zijn, maar voor de camera's doe je dit niet. Of is dit een stiekeme foreshadowing?

Rob. Tja vervelende vent. Hoort graag zichzelf praten.
pi_204173494
quote:

[..]

Tja zo aankomen zou mijn vriendin, die zelf van de boerderij komt, misschien ook wel doen. Beetje leuke entree maken voor een logeerweek waar je toch de liefde zoekt.

Alleen die zou haar schoenen bij binnenkomst uittrekken (ook een gewoonte van het op de boerderij opgegroeid zijn) en voor een rondje over het erf klompen of laarzen aantrekken.
  zondag 27 maart 2022 @ 20:01:33 #97
65846 Bocaj
47th President.
pi_204243909
Ben benieuwd hoe het slapen is bevallen! :')
pi_204244192
Bijna weer. :)
  roze zondag 27 maart 2022 @ 20:11:44 #99
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204244206
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 20:11 schreef Stepperoller het volgende:
Bijna weer. :)
*O*
Your beauty never ever scared me.
  zondag 27 maart 2022 @ 20:26:23 #100
65846 Bocaj
47th President.
pi_204244576
Jouke heeft een extreme mening... daar moet je wel van houden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')