Nee ik denk dat ze een richttijd van de redactie door krijgen en dat degenen die een grote afstand moeten afleggen daarom vlak na elkaar aankomen.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Jouke ging dat gespreid aankomen dan al mis.
Overigens kan ik me met zulke enorme afstanden niet voorstellen dat gespreid aankomen gewoon een logisch gevolg is, en niet direct een redactionele keuze.
Of denk je dat er iemand van de productie (aan twee kanten) op het landweggetje naar de boerderij staat om logees tegen te houden?
Ja, en dus?quote:Op maandag 21 maart 2022 09:57 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Vlakbij Jouke is een grote carpoolplek aan de A7, en anders een paar kilometer verderop een wegrestaurant aan de kop van de Afsluitdijk.
Denk dat hij bedoelt dat opwachten niet nodig is, maar dat je daar dames zou kunnen 'verzamelen' en pas naar bestemming zou kunnen laten rijden als de ander daar is aangekomen.quote:
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:00 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt dat opwachten niet nodig is, maar dat je daar dames zou kunnen 'verzamelen' en pas naar bestemming zou kunnen laten rijden als de ander daar is aangekomen.
Ja, kan hoeft niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:00 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt dat opwachten niet nodig is, maar dat je daar dames zou kunnen 'verzamelen' en pas naar bestemming zou kunnen laten rijden als de ander daar is aangekomen.
Dat is helemaal niet relevant, gezien het feit dat z'n personeel (lees: z'n beestjes) wettelijk gezien gewoon recht hebben op een rookvrije werkplek...quote:Op maandag 21 maart 2022 10:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat gezeur over dat roken op de werkplek. Het is geen werkplek, het is zijn eigen bedrijf, ik zie geen personeel rondlopen. Laat die jongen lekker doen.
Verder vind ik Maud wel steeds minder irritant. Wel grappig eigenlijk. Ze zegt gewoon wat ze ziet "mooie deuren". En lijkt met verder geen moeilijk persoon in tegenstelling tot de meeste zweverige mensen.
En Wendy is ineens heel irritant, dat wordt nog lachen, zo dik als ze het er boven op legt. Je ziet die andere twee ook kijken van, oké... Verder weet ze wel goed de attentie naar haar lange benen te brengen met dat rokje, want dan zien ze haar kop tenminste niet, die is niet echt mooi.
Ik zou eens opzoeken wat een werkplek is. Daarnaast mag het gewoon niet en zeker op een boerderij kan ik mij voorstellen dat de verzekeraar er ook niet blij mee is. Die gaat er namelijk ook vanuit dat er niet gerookt wordt aangezien het een werkplek is.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat gezeur over dat roken op de werkplek. Het is geen werkplek, het is zijn eigen bedrijf, ik zie geen personeel rondlopen. Laat die jongen lekker doen.
Verder vind ik Maud wel steeds minder irritant. Wel grappig eigenlijk. Ze zegt gewoon wat ze ziet "mooie deuren". En lijkt met verder geen moeilijk persoon in tegenstelling tot de meeste zweverige mensen.
En Wendy is ineens heel irritant, dat wordt nog lachen, zo dik als ze het er boven op legt. Je ziet die andere twee ook kijken van, oké... Verder weet ze wel goed de attentie naar haar lange benen te brengen met dat rokje, want dan zien ze haar kop tenminste niet, die is niet echt mooi.
Heb je de vorige afleveringen wel gezien? Toen stond ze ook zo voorovergebogen. De aflevering van gisteren was juist de uitzondering, een heel rare uitzondering ook omdat hoge hakken op een boerderij niet bepaald handig zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:15 schreef JanGroen het volgende:
Wendy is toch helemaal niet zo’n gekke vrouw? Ze is super lang (maar volgens mij niet langer dan Rob) en schaamt zich niet voor haar lengte. Veel vrouwen gaan dan krom lopen en hebben een voorovergebogen houding, maar zij trekt juist nog eens hakjes aan en een rokje om haar lange benen te benadrukken. Ze ziet er leuk uit en dat ze een “flirt” is, kan in het begin juist wel leuk zijn om het ijs te breken.
Ik las ergens dat ze op die manier Yvon Jaspers ook wel eens standby houden.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:00 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Jazeker heb ik die gezien. Als je lang bent moet je vaker bukken dan wanneer je klein bent.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je de vorige afleveringen wel gezien? Toen stond ze ook zo voorovergebogen. De aflevering van gisteren was juist de uitzondering, een heel rare uitzondering ook omdat hoge hakken op een boerderij niet bepaald handig zijn.
Nee, met panty en laarzen.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:14 schreef JanGroen het volgende:
Ze zal bij het echte boeren werk niet meer met een panty en hoge hakken lopen.
Dat is een plek waar werknemers werken. En die heeft hij niet. Voor publieke ruimtes (horeca) gelden ook weer andere regels. Maar hij mag daar dus doen wat hij wil.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou eens opzoeken wat een werkplek is. Daarnaast mag het gewoon niet en zeker op een boerderij kan ik mij voorstellen dat de verzekeraar er ook niet blij mee is. Die gaat er namelijk ook vanuit dat er niet gerookt wordt aangezien het een werkplek is.
Ow ja, die Vera, dat was ook zo'n figuur.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je de vorige afleveringen wel gezien? Toen stond ze ook zo voorovergebogen. De aflevering van gisteren was juist de uitzondering, een heel rare uitzondering ook omdat hoge hakken op een boerderij niet bepaald handig zijn.
Mij doet dit scenario denken aan boer Geert:
[ afbeelding ]
Met Rob als Geile Geert, Wendy als aandachtzieke Vera en Silvia als Angela, de beste maar tweede keuze.
Ja, Vera bracht hem het hoofd op hol, nam toen de benen en met een lulverhaal probeerde hij Angela (een waarschijnlijk zichzelf ook) te overtuigen dat zij echt zijn keus was. Toen al een horkerig/pijnlijk etentje bij haar thuis en die citytripquote:Op maandag 21 maart 2022 18:43 schreef Mandéra het volgende:
Die Vera van Geert ja nu je het zegt dat was ook wat.![]()
![]()
. Hij ging toch uiteindelijk met die Angela op city trip en daarna is het niks geworden?
Anyway, wat ik gisteren heb gezien bij Janine vond ik wel recipe for disaster. Ziet er een beetje naar uit dat ze voorlopig erg oppervlakkig zal blijven richting de jongens en uiteindelijk Yvonne om 2 voor 12 ten tonele verschijnt met de mededeling dat ze nu toch echt zich open moet gaan stellen ofzo. Uiteindelijk kan ze dan geen keuze maken en eindigt het in tranen. Annemiek 2.0 scenario maar ik hoop natuurlijk dat het anders af gaat lopen.
Verder wel een redelijke aflevering. Vind Hans wel een grappig baasje. Lieve man.
Tja zo aankomen zou mijn vriendin, die zelf van de boerderij komt, misschien ook wel doen. Beetje leuke entree maken voor een logeerweek waar je toch de liefde zoekt.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |