Was ernstig ziek, kanker.quote:
Het lijkt erop dat de problemen begonnen na de laatste pitstop.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:42 schreef Zwansen het volgende:
Zonder SC hadden ze het nog gered lijkt me.
Ja met een betrouwbare Jap win je geen race.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:42 schreef Breekfast het volgende:
En dat terwijl de betrouwbaarheid van de Honda motor vorige seizoenen zo goed was.
Waarom?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:43 schreef Breekfast het volgende:
Als Ferrari wereldkampioen moet worden dan gun ik het Sainz toch meer dan Leclerc.
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:43 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Weerman Piet Paulusma op 65-jarige leeftijd overleden
SMOOTH OPERATORquote:Op zondag 20 maart 2022 17:43 schreef Breekfast het volgende:
Als Ferrari wereldkampioen moet worden dan gun ik het Sainz toch meer dan Leclerc.
Jawelquote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Officieel is het geen Honda meer toch?
Ze hebben de snelste motor en een goed pakket. Alleen wel heel blijven.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:43 schreef FireFox1 het volgende:
RBR na 1 race kansloos voor het kampioenschap. Nice
Maar Perez had het overleefd zonder, Verstappen met een beetje mazzel ook.quote:
Net als de AT.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nog maar de vraag. Mogelijk waren ze dan nog eerder geklapt
It is frowned upon.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mag je hier niet voor Hamilton zijn?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze hebben de snelste motor en een goed pakket. Alleen wel heel blijven.
Beetje vroeg om nu al de handdoek in de ring te gooien.
Toch de GOATquote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton podium, met zo’n auto
Waar zijn de haters?
Dat is echt het enige wat ik echt kut vind.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef Red_85 het volgende:
Stuk kan gebeuren in deze sport .
Maar die kut ham toch op t podium, dat is irritant.
Foutloze race weer van Haimilton.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar zijn de haters?
Kut ham.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef Red_85 het volgende:
Hamilton mag nog net als je er niet te veel mee te koop loopt. Russel is echt not donequote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mag je hier niet voor Hamilton zijn? Worden die posts verwijderd?
GOAT sobersoquote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar zijn de haters?
Ja Ferrari gun ik het wel dat ze weer eens een keertje wat lukt, maar had liever KMAG dan op het podium erbijquote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is echt het enige wat ik echt kut vind.
Of ze vielen misschien zelfs eerder uit. Je kan het nooit weten.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar Perez had het overleefd zonder, Verstappen met een beetje mazzel ook.
Precies.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:46 schreef MoreDakka het volgende:
Nou nou, worden wel heel snel conclusies getrokken hoor. Klote voor Max maar qua snelheid zag het er best goed uit en het gevecht met Leclerc belooft veel goeds
Ham gewoon verdiend met een auto waar heel weinig aan klopt.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef Red_85 het volgende:
Als jij voor Lew bent is mijn wereldbeeld verstoortquote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mag je hier niet voor Hamilton zijn? Worden die posts verwijderd?
heel bizar zo vlak achter elkaar..quote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sow hij is echt dood!!!quote:
Wel voor betrouwbaarheids-upgrades toch?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
En tot 2026 mogen niet een de loodjes van die motors af
Je zou bijna een patroon ontwaren...quote:
Nee, hij kwam er achterquote:Op zondag 20 maart 2022 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Maar hoe de fuck heeft Mercedes Russell genaaid dan. Hij zat voor Hamilton dankzij een gratis stop
Ik was ons aller Ajax kijkenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:47 schreef Zwansen het volgende:
Mensen die je de eerste 12 topics niet ziet en dan ineens komen en doen alsof ze de grootste Ferrari-fan zijn.
Red Bull zit er echt niet ver vanaf hoor. Niet gelijk zo pessimistisch.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:46 schreef koffiekoekjes het volgende:
Hopelijk gaat Mercedes beter worden anders gaat Ferrari makkelijk domineren.
Eerste race was iig puur GENOT
Russell lag 3 seconden achter hem terwijl hij meerdere plekken terug lag bij de start, na zijn andere pitstopstrategie waren dat er 8. Daar is Hamilton nog niet van af.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:46 schreef Repentless het volgende:
George Russell is inderdaad wel veel beter dan Hamilton, dat blijkt weer.
Carlos Seents _0_quote:Op zondag 20 maart 2022 17:43 schreef VEM2012 het volgende:
Lekker man, een race zonder Olav… wat een verademing.
Met nog wat meer mazzel waren ze 1 en 2 geworden.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit voorspelt weinig goeds. Als je mee wilt doen voor het wereldkampioenschap dan is voorwaarde 1 betrouwbaarheid. Meer dan dit soort DNF's kun je je niet veroorloven.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Precies.
Er is veel werk aan de winkel, maar het seizoen is nog maar net begonnen.
Ajax is allang afgelopen.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik was ons aller Ajax kijken
F1 komt bij mij op de 2 plek
Oh gelukkig, je heb trouwens nog een avondje bieren tegoedquote:Op zondag 20 maart 2022 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar ben ik niet voor. Maar hij is wel de GOAT.
Ik ben voor Ocon, Bottas, Alonso.
Nee, totaal onvergelijkbaar.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:49 schreef LTVDK het volgende:
Max en Checo vielen praktisch tegelijk uit met een naar het lijkt zelfde probleem
Bij Checo leek de achterkant ook door een elektronica storing vast te lopen?quote:
Natuurlijk kun je je niet veel DNF's veroorloven.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:48 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dit voorspelt weinig goeds. Als je mee wilt doen voor het wereldkampioenschap dan is voorwaarde 1 betrouwbaarheid. Meer dan dit soort DNF's kun je je niet veroorloven.
Verstappen was iets met de hydroliek, Perez versnellingsbak.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Checo leek de achterkant ook door een elektronica storing vast te lopen?
Perez had al een nieuwe bak hequote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen was iets met de hydroliek, Perez versnellingsbak.
Die heeft echt wel een clausule hoor.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef Pistolero het volgende:
Daar sta je dan met je contract tot 2028 en engine freeze tot 2026.![]()
Dat wordt jarenlang een jankende Verstappen met die kutauto die elke race uit elkaar valt.
Als je het SC coasten er tussenuit laat vielen alle 3 RB's binnen 5 ronden uitquote:Op zondag 20 maart 2022 17:49 schreef LTVDK het volgende:
Max en Checo vielen praktisch tegelijk uit met een naar het lijkt zelfde probleem
Dat is nog zacht uitgedrukt. Dramatische gang van zaken.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:49 schreef Peterselieman het volgende:
RB en Honda hebben veel huiswerk te doen ...
Bedankt voor uw helderziende blik.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef Pistolero het volgende:
Dat wordt jarenlang een jankende Verstappen met die kutauto die elke race uit elkaar valt.
Die gaat lekker ontsnappen als dit zo doorgaat. Maar ik denk niet dat het zo zal doorgaanquote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef Pistolero het volgende:
Die werkt ook op hydroliek, zou toch verband kunnen hebben.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer van de Honda's.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Absoluut genotenAuto in de fik, en een paar Honda's kapotgereden
Dat is hetzelfde probleem...quote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op zich niks aan gelogenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:52 schreef LTVDK het volgende:
Lewis 'of course its unfortunate for the other two guys'
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef Pistolero het volgende:
Harre Jasses, wat een somber geseur allemaal meteen.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heeft echt wel een clausule hoor.
was niet de motor eerder een electrische issue max stuur problemen en perez gewoon kwam in een lock..quote:Op zondag 20 maart 2022 17:49 schreef ACT-F het volgende:
Honda moet aan de bak om een race uit te kunnen rijdenFerrari heeft z'n huiswerk gewoon beter gedaan
Perez is 100% zeker de bak, bij Verstappen betwijfel ik ten zeerste of het de motor is en Gasly wilde gewoon barbecuen. Niets aan de hand.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:53 schreef tripel7 het volgende:
Dus nu heeft Tsunoda van de Red Bull rijders als enige punten, is hij dan de goat?
Wat een scherts vertoning van RB, drie motoren die kort na elkaar het voor gezien houden.
Het zijn geen drie motoren. Versnellingsbak, motor en elektronica.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:53 schreef tripel7 het volgende:
Dus nu heeft Tsunoda van de Red Bull rijders als enige punten, is hij dan de goat?
Wat een scherts vertoning van RB, drie motoren die kort na elkaar het voor gezien houden.
Beetje schijnheilig welquote:Op zondag 20 maart 2022 17:52 schreef LTVDK het volgende:
het is ook nooit goed met hemquote:Op zondag 20 maart 2022 17:52 schreef LTVDK het volgende:
Kan dan bij Perez de hydraulica ook niet het onderliggende probleem zijn?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
waar gaat hij dan heen?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heeft echt wel een clausule hoor.
Schandalig inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2022 17:52 schreef LTVDK het volgende:
Maakt het wel zorgwekkender als het bij 3 auto's 3 verschillende problemen zijn als het min of meer dezelfde auto's zijnquote:Op zondag 20 maart 2022 17:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het zijn geen drie motoren. Versnellingsbak, motor en elektronica.
Ja. Koppeling en schakelen is namelijk hydraulisch.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan er dan bij Perez de hydraulica ook niet het onderliggende probleem zijn?
robots zijn het, er moet easytoys inquote:Op zondag 20 maart 2022 17:53 schreef byah het volgende:
Jesus wat is dat Viaplay kut zeg. Doe mij maar gewoon emotie
Dat gezeik is vrij kansloos ja.quote:
Ze doen het ook goed. Het kan niet je smaak zijn, maar dan ga je maar lekker zelf commentaar gevenquote:
erger kan het nietquote:Op zondag 20 maart 2022 17:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het zijn geen drie motoren. Versnellingsbak, motor en elektronica.
Dat vond ik ook zo saillant. Er gaat iets niet goed daar.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:57 schreef Marcoss het volgende:
Max kon de problemen in ieder geval beter voorspellen dan de systemen van RB
wie blies zijn motor op dan?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hamilton laat weer zien goat te zijn. Geen motor opgeblazen zoals rbr x2
Op snelheid waren de verschillen tussen Ferrari en Red Bull vrij klein, 95 procent van de race. Mercedes lag vrij ver achter en kon hooguit aan schadebeperking doen.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:56 schreef ShaoliN het volgende:
Qua racepace ook niet alles kunnen laten zien vlgs mij. Al vanaf de eerste ronde moeizaam op de temp.
gedultquote:Op zondag 20 maart 2022 17:59 schreef Sjeunie het volgende:
Verstappen maakte ook onnodige lockups, toonde weer geen enkel gedult, breekt hem x op x op, snap niet hoe je fan van hem kan zijn...
Niet uitgereden vandaag. DNF. Opgeblazen Sybian op het rechte stuk.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sybian Grand Prix @:de_boswachter
Maar dat hoef je toch ook niet persé te begrijpen?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:59 schreef Sjeunie het volgende:
Verstappen maakte ook onnodige lockups, toonde weer geen enkel gedult, breekt hem x op x op, snap niet hoe je fan van hem kan zijn...
zeker wel met mazzel die punten maar hij reed prima 12e en had ook een aantal leuke acties.quote:
Het drollenbos gaat weer los! Ik ga eens een happie eten. Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:
Leclerc steeg wel echt boven Sainz uit. Andere afstelling of toch verschil in talent?quote:Op zondag 20 maart 2022 18:02 schreef El_Thijs het volgende:
deceptie voor Red Bull helaas. Petje af voor Ferrari, die waren echt het sterkste vandaagVolgende week nieuwe kansen, en het seizoen is nog lang
Ik had op Ziggo GP Radio opgezet…. Haperen als een dolle, niet te hachelen dus. Olav Mol had hier een kans en die heeft hij goed verprutst.quote:
Zal dat het misschien zijn geweest dat ze koeling miste door de lage snelheid?quote:
Ik denk beide. Leclerc moest wel echt vechten met Max, en dat was gaaf om te zien (ook de andere gevechten trouwens). Als er geen problemen waren geweest voor Red Bull, was het spannend geweest tot de laatste ronde.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:03 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Leclerc steeg wel echt boven Sainz uit. Andere afstelling of toch verschil in talent?
harde bandquote:Op zondag 20 maart 2022 18:05 schreef Toby56 het volgende:
Toto op de Sky livestream.
"putting the hard on was putting the hand in the toilet"
"putting the hard on" wtf
Nee, het begon al na zijn pitstop.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:05 schreef DX11 het volgende:
[..]
Zal dat het misschien zijn geweest dat ze koeling miste door de lage snelheid?
Deze motoren zijn nog grmaakt door Hondaquote:
Sainz had naar eigen zeggen (na de quali) nog moeite met de nieuwe auto.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:03 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Leclerc steeg wel echt boven Sainz uit. Andere afstelling of toch verschil in talent?
Alsof hij geen breekclausules heeft bij een slecht presterend teamquote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef Pistolero het volgende:
Aan de $$$ denken dan maar. Ik wil het wel overnemen.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef Pistolero het volgende:
Gp radio heeft er snel 2 kanalen bijgezet, ik heb geluisterd naar gp -radio classic, geluid perfect!quote:Op zondag 20 maart 2022 18:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had op Ziggo GP Radio opgezet…. Haperen als een dolle, niet te hachelen dus. Olav Mol had hier een kans en die heeft hij goed verprutst.
Ik dacht na het uitzenden van de F1 op Ziggo dat het niet erger kon, maar Viaplay heeft het tegendeel bewezen. Die Hakkinen op de grid…. Whahahaha.
Ik denk dat er meer aan de hand is. Zal niet lang duren voordat Red Bull met een soort conclusie naar buiten komt. Ik heb vertrouwen in het seizoen, en hoewel dit een regelrechte domper was verwacht ik niet dat het hele seizoen zo zal zijn.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:05 schreef DX11 het volgende:
[..]
Zal dat het misschien zijn geweest dat ze koeling miste door de lage snelheid?
Misschien kan je wel cashen met een consult.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:06 schreef raptorix het volgende:
De reden waarom ViaPlay problemen heeft kan ik wel voorstellen, heb dit al bij zoveel grote projecten fout zien gaan, dat is: Autoscaling. Normaal regel je als Engineer in dat je op 80 procent gebruik 20 procent meer capaciteit gaat opschalen, met andere woorden, dan trap je meer servers de lucht in, echter het probleem van vrijwel elke cloud provider is dat autoscaling vertraagt is, dus dat duurt een minuut of 15 voordat je servers aan de gang kunnen. Cloud providers vinden het namelijk niet leuk als je heel snel op en afschaalt omdat ze dat zelf geld kost. Kortom wil je dat goed regelen, dan moet je handmatig je autoscaling orchestreren, echt ik zie dit bij elke nieuwe partij fout gaan.
Mevr Brantsen bedoel je?quote:Op zondag 20 maart 2022 18:06 schreef heywoodu het volgende:
Amber heeft het ook steeds over Max ipv gewoon Verstappen. Net zoals koffiemachinekantoorgesprekken.
Het is Emberquote:Op zondag 20 maart 2022 18:06 schreef heywoodu het volgende:
Amber heeft het ook steeds over Max ipv gewoon Verstappen. Net zoals koffiemachinekantoorgesprekken.
dan kan hij naar Haas, het beste team dan op dat momentquote:Op zondag 20 maart 2022 18:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alsof hij geen breekclausules heeft bij een slecht presterend team
Dat is bij Hamilton andersomquote:Op zondag 20 maart 2022 18:07 schreef Nattekat het volgende:
Wel wat geleerd: als Verstappen zit te schreeuwen over de radio over problemen, dan zijn er echt problemen.
Ik denk dat er maar één motor kapot is gegaan, en die ging barbecuen.quote:
Die vloog in de fik idd.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar één motor kapot is gegaan, en die ging barbecuen.
quote:Op zondag 20 maart 2022 18:08 schreef beantherio het volgende:
Bizar dat RBR de afgelopen weken zo'n probleemloos testseizoen leek te doorlopen en nu technisch zo door het ijs zakt. Is alweer een tijdje geleden dat RBR-auto's zo onbetrouwbaar waren. Dat is wel verontrustend.
quote:Op zondag 20 maart 2022 18:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer aan de hand is. Zal niet lang duren voordat Red Bull met een soort conclusie naar buiten komt. Ik heb vertrouwen in het seizoen, en hoewel dit een regelrechte domper was verwacht ik niet dat het hele seizoen zo zal zijn.
Als deze race een voorbode is voor wat we kunnen zien qua gevechten, dan teken ik ervoor
Lolquote:Op zondag 20 maart 2022 18:07 schreef Nattekat het volgende:
Wel wat geleerd: als Verstappen zit te schreeuwen over de radio over problemen, dan zijn er echt problemen.
Brandstoftoevoerproblemenquote:Op zondag 20 maart 2022 18:09 schreef Fer het volgende:
Brandstof tekort na rondjes achter de SC? Geloof het niet
Kan ook toeval zijn, maar volgens mij was de auto van Verstappen de hele race niet 100%.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:08 schreef beantherio het volgende:
Bizar dat RBR de afgelopen weken zo'n probleemloos testseizoen leek te doorlopen en nu technisch zo door het ijs zakt. Is alweer een tijdje geleden dat RBR-auto's zo onbetrouwbaar waren. Dat is wel verontrustend.
Hmm?quote:Op zondag 20 maart 2022 18:09 schreef tripel7 het volgende:
Russell laat even merken dat vergeleken met hem Hamilton heel oprecht en warm overkomt.
Heel veel rondjes gedaan steeds inderdaad tijdens die testdagen.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:08 schreef beantherio het volgende:
Dat gaf hij duidelijk aan idd.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Kan ook toeval zijn, maar volgens mij was de auto van Verstappen de hele race niet 100%.
Hij had het idd in het begin van de race al over problemen met engine braking ofzo.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Kan ook toeval zijn, maar volgens mij was de auto van Verstappen de hele race niet 100%.
ik vind hem arrogant overkomen, echt zo'n air om hem heenquote:Op zondag 20 maart 2022 18:09 schreef tripel7 het volgende:
Russell laat even merken dat vergeleken met hem Hamilton heel oprecht en warm overkomt.
3 keer raden wat mijn beroep isquote:Op zondag 20 maart 2022 18:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien kan je wel cashen met een consult.
Het was wel grappig om te zien: de display werd plotseling gitzwart en je ziet Gasly naar beneden kijken: wot de fok? Is de stroom niet vers?quote:
En toch kunnen knokken met Leclerc. En ook Perez zat er heel goed bij de hele race vond ik.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij had het idd in het begin van de race al over problemen met engine braking ofzo.
Was mooi om te zien dat Verstappen het af moest laten weten.quote:
Huh stond die ook in die lijst met radiozenders?quote:Op zondag 20 maart 2022 18:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Gp radio heeft er snel 2 kanalen bijgezet, ik heb geluisterd naar gp -radio classic, geluid perfect!
Handmatig autoscalen? Is dat zoiets als een autopilot die je zelf moe besturen?quote:Op zondag 20 maart 2022 18:06 schreef raptorix het volgende:
De reden waarom ViaPlay problemen heeft kan ik wel voorstellen, heb dit al bij zoveel grote projecten fout zien gaan, dat is: Autoscaling. Normaal regel je als Engineer in dat je op 80 procent gebruik 20 procent meer capaciteit gaat opschalen, met andere woorden, dan trap je meer servers de lucht in, echter het probleem van vrijwel elke cloud provider is dat autoscaling vertraagt is, dus dat duurt een minuut of 15 voordat je servers aan de gang kunnen. Cloud providers vinden het namelijk niet leuk als je heel snel op en afschaalt omdat ze dat zelf geld kost. Kortom wil je dat goed regelen, dan moet je handmatig je autoscaling orchestreren, echt ik zie dit bij elke nieuwe partij fout gaan.
Nou niet helemaal handmatig natuurlijk, maar wel dat je zelf je eigen autoscaling schrijft, die van cloud providers kicken meestal behoorlijk traag in, vervelende is dat je bestaande servers dan ook het lootje kunnen leggen waardoor je een sneeuwbal effect aan problemen krijgt.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Handmatig autoscalen? Is dat zoiets als een autopilot die je zelf moe besturen?
Kun je dan niet instellen dat er al opgeschaald wordt bij een lager gebruik?
Hij jankt ook zonder problemen, zet je bias voorbij misschien...quote:Op zondag 20 maart 2022 18:07 schreef Nattekat het volgende:
Dan komt er nog een penalty ook ws.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Als het echt brandstof was, dan is dat wel heel slecht.
Soms wordt arrogantie verward met onzekerheid. Lijk je door onzekerheid arrogant.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind hem arrogant overkomen, echt zo'n air om hem heen
Doe dat zelf zou ik zeggen.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:13 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Hij jankt ook zonder problemen, zet je bias voorbij misschien...
Dat was overigens vrij naïef, waarom Leclerc passeren als je weet dat als je dat lukt hij (Leclerc )weer met DRS in de volgende ronde voorbij komt. Hij had moeten wachten en zijn auto moeten sparen. Dom Joch,, dat het is!quote:Op zondag 20 maart 2022 18:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En toch kunnen knokken met Leclerc. En ook Perez zat er heel goed bij de hele race vond ik.
Je bent in de war met Vettelquote:Op zondag 20 maart 2022 18:13 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Hij jankt ook zonder problemen, zet je bias voorbij misschien...
quote:Op zondag 20 maart 2022 18:10 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat is een nette vorm om te zeggen dat er te weinig getankt is door de techneuten
Yup en ook nog GP radio dance, dus kon op een gegeven moment kiezen,quote:Op zondag 20 maart 2022 18:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huh stond die ook in die lijst met radiozenders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |