Was ernstig ziek, kanker.quote:
Het lijkt erop dat de problemen begonnen na de laatste pitstop.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:42 schreef Zwansen het volgende:
Zonder SC hadden ze het nog gered lijkt me.
Ja met een betrouwbare Jap win je geen race.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:42 schreef Breekfast het volgende:
En dat terwijl de betrouwbaarheid van de Honda motor vorige seizoenen zo goed was.
Waarom?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:43 schreef Breekfast het volgende:
Als Ferrari wereldkampioen moet worden dan gun ik het Sainz toch meer dan Leclerc.
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:43 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Weerman Piet Paulusma op 65-jarige leeftijd overleden
SMOOTH OPERATORquote:Op zondag 20 maart 2022 17:43 schreef Breekfast het volgende:
Als Ferrari wereldkampioen moet worden dan gun ik het Sainz toch meer dan Leclerc.
Jawelquote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Officieel is het geen Honda meer toch?
Ze hebben de snelste motor en een goed pakket. Alleen wel heel blijven.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:43 schreef FireFox1 het volgende:
RBR na 1 race kansloos voor het kampioenschap. Nice
Maar Perez had het overleefd zonder, Verstappen met een beetje mazzel ook.quote:
Net als de AT.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nog maar de vraag. Mogelijk waren ze dan nog eerder geklapt
It is frowned upon.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mag je hier niet voor Hamilton zijn?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze hebben de snelste motor en een goed pakket. Alleen wel heel blijven.
Beetje vroeg om nu al de handdoek in de ring te gooien.
Toch de GOATquote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton podium, met zo’n auto
Waar zijn de haters?
Dat is echt het enige wat ik echt kut vind.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef Red_85 het volgende:
Stuk kan gebeuren in deze sport .
Maar die kut ham toch op t podium, dat is irritant.
Foutloze race weer van Haimilton.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar zijn de haters?
Kut ham.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef Red_85 het volgende:
Hamilton mag nog net als je er niet te veel mee te koop loopt. Russel is echt not donequote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mag je hier niet voor Hamilton zijn? Worden die posts verwijderd?
GOAT sobersoquote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar zijn de haters?
Ja Ferrari gun ik het wel dat ze weer eens een keertje wat lukt, maar had liever KMAG dan op het podium erbijquote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is echt het enige wat ik echt kut vind.
Of ze vielen misschien zelfs eerder uit. Je kan het nooit weten.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar Perez had het overleefd zonder, Verstappen met een beetje mazzel ook.
Precies.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:46 schreef MoreDakka het volgende:
Nou nou, worden wel heel snel conclusies getrokken hoor. Klote voor Max maar qua snelheid zag het er best goed uit en het gevecht met Leclerc belooft veel goeds
Ham gewoon verdiend met een auto waar heel weinig aan klopt.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef Red_85 het volgende:
Als jij voor Lew bent is mijn wereldbeeld verstoortquote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mag je hier niet voor Hamilton zijn? Worden die posts verwijderd?
heel bizar zo vlak achter elkaar..quote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sow hij is echt dood!!!quote:
Wel voor betrouwbaarheids-upgrades toch?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
En tot 2026 mogen niet een de loodjes van die motors af
Je zou bijna een patroon ontwaren...quote:
Nee, hij kwam er achterquote:Op zondag 20 maart 2022 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Maar hoe de fuck heeft Mercedes Russell genaaid dan. Hij zat voor Hamilton dankzij een gratis stop
Ik was ons aller Ajax kijkenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:47 schreef Zwansen het volgende:
Mensen die je de eerste 12 topics niet ziet en dan ineens komen en doen alsof ze de grootste Ferrari-fan zijn.
Red Bull zit er echt niet ver vanaf hoor. Niet gelijk zo pessimistisch.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:46 schreef koffiekoekjes het volgende:
Hopelijk gaat Mercedes beter worden anders gaat Ferrari makkelijk domineren.
Eerste race was iig puur GENOT
Russell lag 3 seconden achter hem terwijl hij meerdere plekken terug lag bij de start, na zijn andere pitstopstrategie waren dat er 8. Daar is Hamilton nog niet van af.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:46 schreef Repentless het volgende:
George Russell is inderdaad wel veel beter dan Hamilton, dat blijkt weer.
Carlos Seents _0_quote:Op zondag 20 maart 2022 17:43 schreef VEM2012 het volgende:
Lekker man, een race zonder Olav… wat een verademing.
Met nog wat meer mazzel waren ze 1 en 2 geworden.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit voorspelt weinig goeds. Als je mee wilt doen voor het wereldkampioenschap dan is voorwaarde 1 betrouwbaarheid. Meer dan dit soort DNF's kun je je niet veroorloven.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Precies.
Er is veel werk aan de winkel, maar het seizoen is nog maar net begonnen.
Ajax is allang afgelopen.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik was ons aller Ajax kijken
F1 komt bij mij op de 2 plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |