Niet in Bahrein waar vriend Bernie hem gewoon op de gastenlijst kan parkerenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
FLAVIO!
Had die niet een schorsing voor het leven?
Dat begrijp ik, maar kun je ook een losse race kopen?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:40 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
https://f1tv.formula1.com/
¤2,80 per raceweekend, minder dan een eurie per live-dag. Lekker betalen![]()
Hád inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2022 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
FLAVIO!
Als je nu één maand koopt, heb je twee races.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar kun je ook een losse race kopen?
Ik kijk vaker niet dan wel namelijk.
Een losse maand, voor ¤7,99quote:Op zondag 20 maart 2022 15:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar kun je ook een losse race kopen?
Ik kijk vaker niet dan wel namelijk.
Ja vind ik ookquote:Op zondag 20 maart 2022 15:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mika en David zijn een gouden koppel.
Wel een verademing dit hoorquote:Op zondag 20 maart 2022 15:44 schreef Mestreech1990 het volgende:
Dit is goud, om de meter kunnen ze iemand spreken.
20 jaar geleden ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mika en David zijn een gouden koppel.
Absoluut!quote:Op zondag 20 maart 2022 15:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is beter dan de Tandarts
Tot nog toe volledig probleemloos bij mij.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:45 schreef Waterbed het volgende:
Meer mensen met problemen dat Viaplay onwijs hapert of steeds van hd naar sd springt?
Was omgezet naar 5 jaarquote:Op zondag 20 maart 2022 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
FLAVIO!
Nope, nergens last vanquote:Op zondag 20 maart 2022 15:45 schreef Waterbed het volgende:
Meer mensen met problemen dat Viaplay onwijs hapert of steeds van hd naar sd springt?
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:45 schreef Waterbed het volgende:
Is hij weer zijn sprookje aan het vertellen?quote:
Neequote:Op zondag 20 maart 2022 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is hij weer zijn sprookje aan het vertellen?
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 20 maart 2022 15:46 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik zie meer interviews dan ik het hele vorig seizoen heb gezien.
De dubbelpresentatie is ook een grote proquote:Op zondag 20 maart 2022 15:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hier zie je wel wat van het budget van Viaplay met veel camera's en mensen op de grid.
Kun je misschien accepteren dat er anderen zijn die, in ieder geval tot nu toe, wèl tevreden zijn over Viaplay?quote:
Zoiets als het match center in Langs de lijn: hokje met veel schermenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
"Race Control"
Is dat codetaal voor het schoonmaakhok in de studio?
Dan nog is overdrijven ook een vak.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kun je misschien accepteren dat er anderen zijn die, in ieder geval tot nu toe, wèl tevreden zijn over Viaplay?
Pics?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Die tieten van dat skysports vrouwtje![]()
Die nippels priemen gewoon door dat witte shirt heen
Nee dat is Mika Hakkinen.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:48 schreef nattermann het volgende:
Die interview chick is wel te behappen zo![]()
Die stappenteller draait richting 30000 zoquote:Op zondag 20 maart 2022 15:49 schreef DKUp het volgende:
Stefaan huppelt honderden meters af.
Nu weer David en Mika.
SCHAKELEN MAAR
Allard is een kalf. Doe mij de mol maar.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
Weet niet of het aan mij ligt, maar ik mis bij deze commentatoren de sfeer van Olav Mol. Vooral die Allard heeft zo'n irritante stem vind ik.
Allard ... heeft altijd ... iets te grote ... pauzes tussen zijn ... woordenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
Weet niet of het aan mij ligt, maar ik mis bij deze commentatoren de sfeer van Olav Mol. Vooral die Allard heeft zo'n irritante stem vind ik.
De nieuwe Olav Mollen zijn nog niet eens te horen.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, kan ook via telefoonrekening en paypal.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:51 schreef Germano het volgende:
Gaat dat registreren bij F1 TV enkel met creditcard?
In de app met PayPal of Playstore tegoedquote:Op zondag 20 maart 2022 15:51 schreef Germano het volgende:
Gaat dat registreren bij F1 TV enkel met creditcard?
Dat meisje dat daarvoor zat te bakvissen met Lewis?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ze is alweer weg, nu geen zin om te gaan zoeken wie dit is
Allard samen met Aletha duopresentatie.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:50 schreef Sabata het volgende:
[..]
Allard ... heeft altijd ... iets te grote ... pauzes tussen zijn ... woorden
Sky + lekker wijf. Was het Natalie Pinkham?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ze is alweer weg, nu geen zin om te gaan zoeken wie dit is
Die is niet blondquote:Op zondag 20 maart 2022 15:51 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Sky + lekker wijf. Was het Natalie Pinkham?
Niet die negerin iig, dit was veel beter.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat meisje dat daarvoor zat te bakvissen met Lewis?
Bedoel je Angela?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat meisje dat daarvoor zat te bakvissen met Lewis?
edit: nee die heeft een blauwe powersuit aan nu
Ow. Maar met wie praatte Amber Brandsen dan net?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De nieuwe Olav Mollen zijn nog niet eens te horen.
Kun je aub ophouden met mekkeren? Dank!quote:Op zondag 20 maart 2022 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ze mogen nu een top-3 voorspellen, zeer zakelijk en vernieuwend dat Viaplay.
Nee. Nogmaals ik heb nooit geroepen dat het allemaal beter en vernieuwend zou worden, dat was Viaplay. Ondertussen was deze voorbeschouwing een carbon copy van de voorbeschouwing bij Ziggo qua onderdelen.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun je aub ophouden met mekerren? Dank!
Zou kunnen, kan me haar gezicht al niet meer herinneren.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:51 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Sky + lekker wijf. Was het Natalie Pinkham?
Deden ze net bij F1TV ook. Zelfs die kijken af bij Ziggoquote:Op zondag 20 maart 2022 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ze mogen nu een top-3 voorspellen, zeer zakelijk en vernieuwend dat Viaplay.
Geen idee ... niet gehoord. Maar hij gaat de race niet live verslaanquote:Op zondag 20 maart 2022 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow. Maar met wie praatte Amber Brandsen dan net?
Ga dan naar het Viaplay topic en niet hierquote:Op zondag 20 maart 2022 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee. Nogmaals ik heb nooit geroepen dat het allemaal beter en vernieuwend zou worden, dat was Viaplay. Ondertussen was deze voorbeschouwing een carbon copy van de voorbeschouwing bij Ziggo qua onderdelen.
Geen idee, ik ken haar niet . Ze zei dat ze Lewis had ontmoet als 14 jarige (in 2010) en dat zij een van de kinderen was die door Zijne Heiligheid geïnspireerd was.quote:
Owh, dat heb ik even gemistquote:Op zondag 20 maart 2022 15:56 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken haar niet . Ze zei dat ze Lewis had ontmoet als 14 jarige (in 2010) en dat zij een van de kinderen was die door Zijne Heiligheid geïnspireerd was.
Naomi Schiff?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:56 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken haar niet . Ze zei dat ze Lewis had ontmoet als 14 jarige (in 2010) en dat zij een van de kinderen was die door Zijne Heiligheid geïnspireerd was.
Nelson Valkenburgquote:Op zondag 20 maart 2022 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
Wie is er nu aan het woord op Viaplay?
Nelson of Melroyquote:Op zondag 20 maart 2022 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
Wie is er nu aan het woord op Viaplay?
Dank je wel. Die heeft een irritante stem vind ik (ik bedoelde hem en niet Allard). Nelson klinkt zo irritant keurig en gemaakt enthousiast vind ik.quote:
Same, GP Radio, tracker, livecam Max, hoofdscherm, FOK! en WA met de F1 vriendengroep. Klaar voor!quote:
Denk dat ze aan het wachten waren om live te gaan gelijk met F1TV (of Viaplee)quote:Op zondag 20 maart 2022 15:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt geinig idee, in de praktijk niet werkbaar.
Vind hem prima te pruimen. Deed ook altijd de WEC en 24 uur van Le Mans op Eurosport en RTL7quote:Op zondag 20 maart 2022 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel. Die heeft een irritante stem vind ik (ik bedoelde hem en niet Allard). Nelson klinkt zo irritant keurig en gemaakt enthousiast vind ik.
We kunnen het alleen maar hopenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit zou weleens een saaie overwinning voor Verstappen kunnen worden
Jammer zeg.quote:
Was al te zien toen ze naar de grid gingen.quote:
Vorig jaar ook al nietquote:Op zondag 20 maart 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:
Wel weer even wennen dat het niet meer om 10 over begint
Toen keek ik nietquote:Op zondag 20 maart 2022 16:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was al te zien toen ze naar de grid gingen.
Nietquote:
quote:15:50 You'll be pleased to know that there's a 0% risk of rain. The track's currently at 30 degrees C, with a 24.3 degrees C air temperature, which will drop as night continues to fall.
Wat meer grip misschien.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:03 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom is Maxje op used softs? hij had toch juist veel banden gespaard in Q door minder runs te doen?
dan kan ie later in de race op verse softs gaanquote:Op zondag 20 maart 2022 16:03 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom is Maxje op used softs? hij had toch juist veel banden gespaard in Q door minder runs te doen?
Volgens Brundle heb je met nieuwe juist meer grip in ronde 1 , kan 0,5-1 car length schelen in de eerste bocht aldus Brundlequote:
quote:
Moeten nog even warm rijden.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:06 schreef PzKpfw het volgende:
Dit kijkt echt heel anders, de auto's lijken wel trager.
LEC is van hoger niveau dan ons Maxquote:Op zondag 20 maart 2022 16:09 schreef -XOR- het volgende:
Wel leuk om te zien wat LEC met een goede auto kan.
Laat hem maar lekker stuiterenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:09 schreef PzKpfw het volgende:
Hamilton stuitert alweer lekker in z'n auto.
FTFYquote:Op zondag 20 maart 2022 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen alweer aan het klagencommuniceren
Ik loop 5 minuten achterquote:Op zondag 20 maart 2022 16:10 schreef Sfancta het volgende:
Mijn stream loopt denk ik ver achterZit in ronde 1, bijna in 2.
Jij bent afquote:Op zondag 20 maart 2022 16:10 schreef Sfancta het volgende:
Behoorlijk ver, rondje 5 hier.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:10 schreef Sfancta het volgende:
Hoeft niet als je via GP Radio het commentaar laat lopen.quote:
Ik kijk sky zwager, nog kutterquote:Op zondag 20 maart 2022 16:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik vind dat geschreeuw bij f1 tv echt vreselijk
Idd, vond het bij Olav al erg maar is nog 10x ergerquote:Op zondag 20 maart 2022 16:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik vind dat geschreeuw bij f1 tv echt vreselijk
hij houdt het vol omdat hij in de DRS zitquote:Op zondag 20 maart 2022 16:13 schreef Nober het volgende:
Lewis heeft hier al gewonnen hij zegt net Great crowd great track.
Vandoorne al wereldkampioen daar?quote:
F1 heeft t Sky commentaar toch? Dat is echt enorm geschreeuw ja. Op Android tv kan ik kiezen uit F1 live of international. Commentaar bij F1 live is een stuk beter te doen dan t geschreeuw bij internationalquote:
Carl Opdemotor die de SC rijdend interviewt.quote:
Niet alleen Max. Ook Sai, Ham, Per, Rus, Gas, Alo en Bot zitten op banden die even oud zijn (die van ham 1 rondje minder)quote:Op zondag 20 maart 2022 16:17 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Max denk ik, hij rijdt op gebruikte banden
dat rijden ze allemaalquote:Op zondag 20 maart 2022 16:17 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Max denk ik, hij rijdt op gebruikte banden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |