Niet in Bahrein waar vriend Bernie hem gewoon op de gastenlijst kan parkerenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
FLAVIO!
Had die niet een schorsing voor het leven?
Dat begrijp ik, maar kun je ook een losse race kopen?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:40 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
https://f1tv.formula1.com/
¤2,80 per raceweekend, minder dan een eurie per live-dag. Lekker betalen![]()
Hád inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2022 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
FLAVIO!
Als je nu één maand koopt, heb je twee races.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar kun je ook een losse race kopen?
Ik kijk vaker niet dan wel namelijk.
Een losse maand, voor ¤7,99quote:Op zondag 20 maart 2022 15:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar kun je ook een losse race kopen?
Ik kijk vaker niet dan wel namelijk.
Ja vind ik ookquote:Op zondag 20 maart 2022 15:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mika en David zijn een gouden koppel.
Wel een verademing dit hoorquote:Op zondag 20 maart 2022 15:44 schreef Mestreech1990 het volgende:
Dit is goud, om de meter kunnen ze iemand spreken.
20 jaar geleden ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mika en David zijn een gouden koppel.
Absoluut!quote:Op zondag 20 maart 2022 15:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is beter dan de Tandarts
Tot nog toe volledig probleemloos bij mij.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:45 schreef Waterbed het volgende:
Meer mensen met problemen dat Viaplay onwijs hapert of steeds van hd naar sd springt?
Was omgezet naar 5 jaarquote:Op zondag 20 maart 2022 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
FLAVIO!
Nope, nergens last vanquote:Op zondag 20 maart 2022 15:45 schreef Waterbed het volgende:
Meer mensen met problemen dat Viaplay onwijs hapert of steeds van hd naar sd springt?
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:45 schreef Waterbed het volgende:
Is hij weer zijn sprookje aan het vertellen?quote:
Neequote:Op zondag 20 maart 2022 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is hij weer zijn sprookje aan het vertellen?
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 20 maart 2022 15:46 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik zie meer interviews dan ik het hele vorig seizoen heb gezien.
De dubbelpresentatie is ook een grote proquote:Op zondag 20 maart 2022 15:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hier zie je wel wat van het budget van Viaplay met veel camera's en mensen op de grid.
Kun je misschien accepteren dat er anderen zijn die, in ieder geval tot nu toe, wèl tevreden zijn over Viaplay?quote:
Zoiets als het match center in Langs de lijn: hokje met veel schermenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
"Race Control"
Is dat codetaal voor het schoonmaakhok in de studio?
Dan nog is overdrijven ook een vak.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kun je misschien accepteren dat er anderen zijn die, in ieder geval tot nu toe, wèl tevreden zijn over Viaplay?
Pics?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Die tieten van dat skysports vrouwtje![]()
Die nippels priemen gewoon door dat witte shirt heen
Nee dat is Mika Hakkinen.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:48 schreef nattermann het volgende:
Die interview chick is wel te behappen zo![]()
Die stappenteller draait richting 30000 zoquote:Op zondag 20 maart 2022 15:49 schreef DKUp het volgende:
Stefaan huppelt honderden meters af.
Nu weer David en Mika.
SCHAKELEN MAAR
Allard is een kalf. Doe mij de mol maar.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
Weet niet of het aan mij ligt, maar ik mis bij deze commentatoren de sfeer van Olav Mol. Vooral die Allard heeft zo'n irritante stem vind ik.
Allard ... heeft altijd ... iets te grote ... pauzes tussen zijn ... woordenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
Weet niet of het aan mij ligt, maar ik mis bij deze commentatoren de sfeer van Olav Mol. Vooral die Allard heeft zo'n irritante stem vind ik.
De nieuwe Olav Mollen zijn nog niet eens te horen.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, kan ook via telefoonrekening en paypal.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:51 schreef Germano het volgende:
Gaat dat registreren bij F1 TV enkel met creditcard?
In de app met PayPal of Playstore tegoedquote:Op zondag 20 maart 2022 15:51 schreef Germano het volgende:
Gaat dat registreren bij F1 TV enkel met creditcard?
Dat meisje dat daarvoor zat te bakvissen met Lewis?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ze is alweer weg, nu geen zin om te gaan zoeken wie dit is
Allard samen met Aletha duopresentatie.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:50 schreef Sabata het volgende:
[..]
Allard ... heeft altijd ... iets te grote ... pauzes tussen zijn ... woorden
Sky + lekker wijf. Was het Natalie Pinkham?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ze is alweer weg, nu geen zin om te gaan zoeken wie dit is
Die is niet blondquote:Op zondag 20 maart 2022 15:51 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Sky + lekker wijf. Was het Natalie Pinkham?
Niet die negerin iig, dit was veel beter.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat meisje dat daarvoor zat te bakvissen met Lewis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |