SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 19-03-2022 21:05:42 ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Moet toch niet gekker wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:37 schreef Verida het volgende:
Ze noemen nu deze live uitzending : de halve finale..
Ja sorry ik keek dat stuk niet. Maar dan nog, ik zie niet in waarom armoede plezier en uitjes uitsluit. Misschien had ze wat minder zo moeten doen daarover, en komt zo op jullie over maar op mij niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij mis je een beetje het punt
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:40 schreef humpty het volgende:
Tobias ergert zich aan mensen heeft die altijd het podium willen hebben
gelukkig is Grace helemaal niet zo
Grace loopt gelukkig nooit te schreeuwenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:40 schreef humpty het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:40 schreef humpty het volgende:
dat wist je nog niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:41 schreef Dotteke het volgende:
A ze zijn dus door BB naar de game room geroepen om te eten samen
Krijgt waar voor zijn geldquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:41 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
die pizzaboer/sponsor krijgt wel een hoop zendtijd voor die paar pizza's die hij heeft geleverd
Valt me vaker op. Kraakt ie Kristof af bij Grace over dingen waar Grace zich zelf ook schuldig aan maaktquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:40 schreef humpty het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Van King Salar met balpijn, naar Kingsize lunch
Ik weet gewoon dat Salar ook kingsize is 😭😭😭😭😩😩😩😩😩quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Van King Salar met balpijn, naar Kingsize lunch
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:42 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat Salar ook kingsize is 😭😭😭😭😩😩😩😩😩
Nee, gisteren heel weinig streams aan gehad en bezoek gehadquote:
Naam in beeld, dus ze hebben vast ook een enveloppe moeten bijvoegen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:41 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
die pizzaboer/sponsor krijgt wel een hoop zendtijd voor die paar pizza's die hij heeft geleverd
omg zij heeft het uitgevonden!!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:40 schreef humpty het volgende:
Jawel op stream 1quote:
Pls jullie liggen die vrouwen ook constant te sexualiseren let me have thisquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:43 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Pls jullie liggen die vrouwen ook constant te sexualiseren let me have fhis
wil je dit even voor mij vertalen ?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:43 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Pls jullie liggen die vrouwen ook constant te sexualiseren let me have this
Lol als dit niet over jou gaat hoef je je niet aangesproken te voelenquote:
Ja he en grace heeft niet in de gaten dat ze precies hetzelfde doet als wat tobias de andere verwijtquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
Kristof kinderachtig noemen en Grace niet![]()
![]()
alweer stoerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:45 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Lol als dit niet over jou gaat hoef je je niet aangesproken te voelen
Mensen hebben het hier ook over het lichaam van de vrouwlijke kandidaten, ik zeg 1x iets over Salar's geslachtsdeel en dat kan niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
wil je dit even voor mij vertalen ?
Als 1 user altijd netjes blijft en niet dergelijke opmerkingen maakt is het Kodiak welquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:45 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Lol als dit niet over jou gaat hoef je je niet aangesproken te voelen
Ik zei het alleen voor mijzelfquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Mensen hebben het hier ook over het lichaam van de vrouwlijke kandidaten, ik zeg 1x iets over Salar's geslachtsdeel en dat kan niet?
ik heb het niet gevolgd en ik kan alleen zeggen.. let it goquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Mensen hebben het hier ook over het lichaam van de vrouwlijke kandidaten, ik zeg 1x iets over Salar's geslachtsdeel en dat kan niet?
Het mag, maar het hoeft nietquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:47 schreef Kinga het volgende:
Nawel ziet er wel goed uit, mag gezegd worden.
Lmfao surequote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb het niet gevolgd en ik kan alleen zeggen.. let it go
O ja nu je het zegt, ze had het een stuk korterquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat jammer dat nephaar weer. Dat korte stond veel leuker
Ze heeft ook zoveel gedaan in het BB huisquote:
Kipfiletjes zitten scheef denk ikquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:48 schreef Verida het volgende:
[..]
zit heel raar, of ze heeft een heel verkeerde bh aan.
Je blaast het wel een beetje op. Ik reageerde gewoon op je bericht net zoals ik altijd zal reageren op een dergelijk bericht. Daarnaast was het helemaal niet bedoeld als terechtwijzing oid.quote:
ik stem op Salar omdat hij moet blijvenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:49 schreef Yolk het volgende:
Ik stem op Nouchine omdat ik Grace weg wil hebben. Salar redt het wel.
2x klik en ze heeft weer kort haar in 10 secondequote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat jammer dat nephaar weer. Dat korte stond veel leuker
jawel ze stopt er zelf kipfiletjes inquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft weinig wat echt is, maar daar dan weer niet
Okay thats okay, dat mag. Dan laat ik het ook hierbij.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je blaast het wel een beetje op. Ik reageerde gewoon op je bericht net zoals ik altijd zal reageren op een dergelijk bericht. Daarnaast was het helemaal niet bedoeld als terechtwijzing oid.
die liet ze vaak eruit vallen in de badkamerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft weinig wat echt is, maar daar dan weer niet
I stand correctedquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel ze stopt er zelf kipfiletjes in![]()
![]()
Jullie vrouwen letten ook op allesquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die liet ze vaak eruit vallen in de badkamer
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:51 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Okay thats okay, dat mag. Dan laat ik het ook hierbij.
Ja schatje hequote:
Volgt het op de minuut 100%quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:51 schreef Hendrik83 het volgende:
Volgt BB niet want ja te weinig tijd met de fans.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:53 schreef Poedelpoes het volgende:
Weten ze nu al dat dit de halve finale is?
Is dat gezegd? Heb ik dat weer gemistquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:47 schreef Dotteke het volgende:
Nawel was een beetje moe, ze moet een beetje bekomen
Ik snap echt niet dat ze het mooi vindt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:53 schreef Poedelpoes het volgende:
Eww ik zie nu weer die wet hair look van Nouchine 😭😭😭😭
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Is dat gezegd? Heb ik dat weer gemist
Ja, dadelijk na de uitzending mogen we al stemmen, op iedereen behalve Kristofquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Is dat gezegd? Heb ik dat weer gemist
Ja is nuquote:
Ja ze is ondertussen al een week thuis.quote:
Vind sowieso al die vrouwen hebben krulltangen daar en Nouch heeft ze nog nooit aangeraakt; had haar wel leuk gestaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ze het mooi vindt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:56 schreef Poedelpoes het volgende:
Heerlijk dat pis geluid nu op stream 1.
Die losers in dat huis zijn haar aandacht niet meer waardquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:56 schreef freaky40 het volgende:
Wat een aanmatigend toontje had Nawel zeg. Ze wilde eigenlijk niet aanwezig zijn vanavond dat kon je merken, verplichte kost. Ze kijkt ook niet meer, ze slaapt veel...dat was wel de rode draad van het flut gesprekje net....
Verplichtingquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:56 schreef freaky40 het volgende:
Wat een aanmatigend toontje had Nawel zeg. Ze wilde eigenlijk niet aanwezig zijn vanavond dat kon je merken, verplichte kost. Ze kijkt ook niet meer, ze slaapt veel...dat was wel de rode draad van het flut gesprekje net....
Klinkt als haar BB verblijfquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:56 schreef freaky40 het volgende:
na het plassen handen wassenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:56 schreef Poedelpoes het volgende:
Heerlijk dat pis geluid nu op stream 1.
Hoezo, zij had er maar wat graag willen staan...oh wacht; liggen...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Die losers in dat huis zijn haar aandacht niet meer waard
Dan heb je nooit goed gekeken..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:56 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Vind sowieso al die vrouwen hebben krulltangen daar en Nouch heeft ze nog nooit aangeraakt; had haar wel leuk gestaan.
En Toobje gaat er niet echt op in, loser!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:58 schreef Verida het volgende:
En Kris blijft maar proberen om een gesprek te voeren met Toobje
Ze was is moequote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:56 schreef freaky40 het volgende:
Klopt 80 procent herhalingquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:00 schreef freaky40 het volgende:
Ze maken er weer niet veel van. Benieuwd hoe de finale er gaat uit zien volgende week. Zie ze er voor aan dat het gewoon dezelfde opzet gaat hebben als de normale live uitzending...
Oh dat kan. Gemist dan lolquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan heb je nooit goed gekeken..
Nouchine heeft ook een x krullen gehad, ze fohned vaak haar haar helemaal uit met een krulborstel en fhon
Hij is stront zenuwachtig, Hij zei eerder tegen Grace dat hij drie keer in een half uur moest plassenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
En Toobje gaat er niet echt op in, loser!
Ben er bang voorquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:00 schreef freaky40 het volgende:
Ze maken er weer niet veel van. Benieuwd hoe de finale er gaat uit zien volgende week. Zie ze er voor aan dat het gewoon dezelfde opzet gaat hebben als de normale live uitzending...
Denk ik ook. Ik reken nergens op dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:00 schreef freaky40 het volgende:
dus toch een oude manquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is stront zenuwachtig, Hij zei eerder tegen Grace dat hij drie keer in een half uur moest plassen
Ben benieuwd.....verleden jaar was het minder door covid....als het nu nog zo gaat dat is het wel een hele afgang.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:00 schreef freaky40 het volgende:
Zonder liveshow, afgeserveerd via de achterdeur op de streams. Een Michel-lekequote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:46 schreef Dotteke het volgende:
Na de live show kun je al gelijk stemmen wie je in de finale wil
Woensdag gaat de bewoner met de minste stemmen naar huis
ik walg van gracequote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:00 schreef Verida het volgende:
Kris zegt tegen toobje dat hij zijn best zal doen om Grees op te vangen als toobje naar huis moet
Grees zei gisteren dat ze walgt van Kris.
Duidelijk toch tobias gaatquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Duidelijk toch tobias gaat
Niet mijn keuze
In mijn finale stonden grace tobias nouchine en eigenlijk vera maar zeker geen salar en kristoff
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zonder liveshow, afgeserveerd via de achterdeur op de streams. Een Michel-leke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ander topje
Misschien opdracht van ???
Dan mag grees woensdag af door de zijdeurquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:04 schreef Ireth het volgende:
Dag Toopje![]()
Zitten we nog steeds met Krees
dat is toch echt Tobiquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan heb ik wat gemist
In mijn hoofd zijn de backstabbers salar en kristoff
Oh in mijne alleen Kristoff 🥸quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan heb ik wat gemist
Ja ik had wel een kus verwacht. This wasnt it.quote:
vast een feestje achter eenSLquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:07 schreef freaky40 het volgende:
Finale week begint morgen. Saaiheid ten top vanavond dus verder....
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan heb ik wat gemist
Grace kreeg heel zuinig 'n kusje op de wangquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:07 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja ik had wel een kus verwacht. This wasnt it.
Ik vind wel jammer, heb het gevoel dat Grace er wel oprecht in is gegaan en hij soms ook maar uiteindelijk niet voor gegaan is? Komt het gewoon erdoor omdat hij gereserveerder is of haar echt heeft bespeeld?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:07 schreef quirina het volgende:
Nee Toby en Grace geen setje.
Tobi heeft r geplayed
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dat open hemd van Tobias is ook echt not done.
Dit. Letterlijk dit. In een Braziliaanse telenovela was dit een match geweest maar buiten zou het niet gaan werken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:08 schreef quirina het volgende:
Toby is een kakkertje uit een goed milieu en Grace is toch een andere klasse.
En wie van de driequote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:09 schreef Benny het volgende:
Tobias zien we terug in Expeditie Robinson
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dat open hemd van Tobias is ook echt not done.
die juicht inwendigquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:09 schreef Flow3r het volgende:
wan gelul, Grace heeft helemaal geen tranen
wij kunnen het zelf wel invullen tochquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias heeft geen idee hoe het tussen hem en grace zit
Die ziet Grace nooit meer terug!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
wij kunnen het zelf wel invullen toch
Zit vanavond alleen thuisquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:10 schreef quirina het volgende:
Hij gaat lekker bieren met zijn hockeyvriendjes
die wordt helemaal gek als er op hem gestemd wordtquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:09 schreef Benny het volgende:
Grace gewoon geplayed als taktiek jonguh!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
wij kunnen het zelf wel invullen toch
twee biertjes en dan een tabletje tegen maagzuurquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:10 schreef quirina het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
die wordt helemaal gek als er op hem gestemd wordt
ehhhquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:09 schreef Benny het volgende:
Het liefst woensdag al Grace eruit, af door de zijdeurquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:11 schreef Pjotr1953 het volgende:
Mister Bigfeet eruit. Goed zo. Volgende week Grace.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:11 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dus volgende week zaterdag een leuk avondje in het hotel voor Tobi en Grace en dan is het weer voorbij voor Gracias
"Ze gaan over lijken"quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
die wordt helemaal gek als er op hem gestemd wordt
voetbalvriendjesquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:10 schreef quirina het volgende:
en een nasietje toequote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:11 schreef humpty het volgende:
[..]
twee biertjes en dan een tabletje tegen maagzuur![]()
ja erg klotequote:
Zal toch in de gameroom zijn. Zien we inderdaad niks vanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:13 schreef Kinga het volgende:
Ik verwacht woensdag de hele dag SL. Gaan we geen klote van zien.
Ik las iets over Oekraïners?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja erg klote
geraldine en peter gaan het huis in ?
Ik ook, maar dat gaat wel heel verquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:15 schreef Flow3r het volgende:
Hopelijk krijgt Salar genoeg stemmen, ik wil Grace er uit![]()
[ afbeelding ]
Moet ze niet proberenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:15 schreef Verida het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Grees gaat beginnen met het treiteren van Kristoff
Het is en blijft een heerlijk ding....praat netjes maakt rustige indruk aan die tafel.....van mij mag hij elke dag op tv het weer oplezen.....hoe slecht het weer ook wordt zonnestraaltje is nooit weg.quote:
Had hij grote voeten?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:11 schreef Pjotr1953 het volgende:
Mister Bigfeet eruit. Goed zo. Volgende week Grace.
Over wie hebben we het?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is en blijft een heerlijk ding....praat netjes maakt rustige indruk aan die tafel.....van mij mag hij elke dag op tv het weer oplezen.....hoe slecht het weer ook wordt zonnestraaltje is nooit weg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was niet te vreten zo spicy dusquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:16 schreef Verida het volgende:
Ze zitten nu al kwaad te spreken over de maaltijd die Tobi had klaargemaakt
Regels zijn regels volgens Tobyquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:17 schreef Kinga het volgende:
Dat afscheid van Gracias was net zo awkward. Zij zegt "ik hou van jou" in zijn oor en kijkt naar zijn mond en hij zoent haar op de wangcan it be more obvious
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |