Mensen hebben het hier ook over het lichaam van de vrouwlijke kandidaten, ik zeg 1x iets over Salar's geslachtsdeel en dat kan niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
wil je dit even voor mij vertalen ?
Als 1 user altijd netjes blijft en niet dergelijke opmerkingen maakt is het Kodiak welquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:45 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Lol als dit niet over jou gaat hoef je je niet aangesproken te voelen
Ik zei het alleen voor mijzelfquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Mensen hebben het hier ook over het lichaam van de vrouwlijke kandidaten, ik zeg 1x iets over Salar's geslachtsdeel en dat kan niet?
ik heb het niet gevolgd en ik kan alleen zeggen.. let it goquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Mensen hebben het hier ook over het lichaam van de vrouwlijke kandidaten, ik zeg 1x iets over Salar's geslachtsdeel en dat kan niet?
Het mag, maar het hoeft nietquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:47 schreef Kinga het volgende:
Nawel ziet er wel goed uit, mag gezegd worden.
Lmfao surequote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb het niet gevolgd en ik kan alleen zeggen.. let it go
O ja nu je het zegt, ze had het een stuk korterquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat jammer dat nephaar weer. Dat korte stond veel leuker
Ze heeft ook zoveel gedaan in het BB huisquote:
Kipfiletjes zitten scheef denk ikquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:48 schreef Verida het volgende:
[..]
zit heel raar, of ze heeft een heel verkeerde bh aan.
Je blaast het wel een beetje op. Ik reageerde gewoon op je bericht net zoals ik altijd zal reageren op een dergelijk bericht. Daarnaast was het helemaal niet bedoeld als terechtwijzing oid.quote:
ik stem op Salar omdat hij moet blijvenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:49 schreef Yolk het volgende:
Ik stem op Nouchine omdat ik Grace weg wil hebben. Salar redt het wel.
2x klik en ze heeft weer kort haar in 10 secondequote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat jammer dat nephaar weer. Dat korte stond veel leuker
jawel ze stopt er zelf kipfiletjes inquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft weinig wat echt is, maar daar dan weer niet
Okay thats okay, dat mag. Dan laat ik het ook hierbij.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je blaast het wel een beetje op. Ik reageerde gewoon op je bericht net zoals ik altijd zal reageren op een dergelijk bericht. Daarnaast was het helemaal niet bedoeld als terechtwijzing oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |