Ik ook volgens mij, wel vergeten te wisselen dus geen ideequote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:33 schreef Perox het volgende:
Ik had Haas all the way for F1 Manager dus dat is lekkah.
Dat geintje gaat niet op aangezien de uitspraak Djó isquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:33 schreef Gunner het volgende: Zhou zou eigenlijk in de haas moeten rijden. Zhouf de Haas. Voor de oudjes onder ons.
Het is ook altijd wat met jouquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Olav in sync, eindelijk
Net nu ik weg moet.
Is ook een beetje Hamilton eigen, meestal komt hij wat stroef uit de startblokken de eerste races.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Russell sneller dan Ham in alle trainingen en Q1. Hamilton zal er nog wel een schepje bovenop doen in Q3 (als ie dat haalt), maar ik vind het toch wel opmerkelijk.
Nattekrantquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Olav in sync, eindelijk
Net nu ik weg moet.
Vlak voor q3 weg moeten, waar zijn je prioriteitenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Olav in sync, eindelijk
Net nu ik weg moet.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mogelijke bakproblemen bij Magnussen volgens Sky.
Lewis heeft nu eens een keer een getalenteerde teamgenoot naast hem en hij valt meteen door de mand.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Russell sneller dan Ham in alle trainingen en Q1. Hamilton zal er nog wel een schepje bovenop doen in Q3 (als ie dat haalt), maar ik vind het toch wel opmerkelijk.
Hopelijk nietquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Verpest het nou nietquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat geintje gaat niet op aangezien de uitspraak Djó is
Zelf sporten > F1 kwali.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:35 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vlak voor q3 weg moeten, waar zijn je prioriteiten
zou echtt zonde zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die zou gewoon Q3 gemist hebben op P17.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:36 schreef Sabata het volgende:
Hoe dit ook afloopt, Mazepin gaat Poetin vragen om Haas de oorlog te verklaren
Dat oogt niet best nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:38 schreef Tijn het volgende:
Zegt ook wel iets over het "talent" van Mick Schumacher trouwens, dat iemand die al met pensioen was het gelijk beter doet dan hem
En kwali is geen race, maar toch opmerkelijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Is ook een beetje Hamilton eigen, meestal komt hij wat stroef uit de startblokken de eerste races.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:43 schreef PzKpfw het volgende:
Goed teken dat Perez ook mooi in de buurt zit.
2019 modus, Vettel is er niet meer, dus die kan ook niet meet snitchen als ze illegale power gebruikenquote:
Dat betekent dat Max nog wel ergens een halve seconde kan vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:43 schreef PzKpfw het volgende:
Goed teken dat Perez ook mooi in de buurt zit.
Talent vs paydriverquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:43 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hulk vs Stroll
Albon vs Latifi
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:43 schreef Perox het volgende:
Gaat Mercedes nu de zandzakken eruit halen en iedereen uitlachen?
Er kunnen niet minder dan 5 teams in de top 10 komen, dus 6 is niet veel ofzo.quote:
Wat wel bijzonder is, meestal zijn personen die "vers" bij een team starten wel even bezig met het inhalen van een achterstand.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:42 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
En kwali is geen race, maar toch opmerkelijk.
Hulkenberg voor Stroll, ook wel opvallend. En Latifi bijna een sec langzamer dan Albon. En ook Magnussen in Q1 flink sneller dan Schumacher. Die terugkomers zijn zo slecht nog niet.
Ik hoop dat hij er geen spijt van krijgt dat hij daar verlengt heeft tot 2025.quote:
Niet heel anders dan vorig seizoenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bottas midden in het middenveld wordt wel genot
En vorig jaar genaaid in Monzaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er geen spijt van krijgt dat hij daar verlengt heeft tot 2025.
Er zullen vast clausules in zijn contract staan, maar het gaat enorm lastig worden om met McLaren structureel het niveau van de grote 3 teams te benaderen.
Ja, maar die andere heeft nog nauwelijks voorsprong op kunnen bouwen met die nieuwe auto's.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wat wel bijzonder is, meestal zijn personen die "vers" bij een team starten wel even bezig met het inhalen van een achterstand.
Mwah, ook geen wereldtop en reed ook niet weg bij Grosjeanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:45 schreef -XOR- het volgende:
Magnussen is natuurlijk sowieso gewoon een goede coureur met veel ervaring.
Ik luister naar Olavquote:
Zelfs na een poosje droogstaan wat betreft F1. Maar zegt ook wel wat over Vettel denk ik, die is toch wel over zijn hoogtepunt heen al een poosje (helaas, toffe gast).quote:
Smoesjes. Snelle rijders zijn meteen snel.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wat wel bijzonder is, meestal zijn personen die "vers" bij een team starten wel even bezig met het inhalen van een achterstand.
Behalve als die zijn auto straks nog de muur in kegelt, maar hij is lekker bezigquote:
Voorlopig moet die auto het eerst maar eens überhaupt doenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Behalve als die zijn auto straks nog de muur in kegelt, maar hij is lekker bezig
Haas zal er blij mee zijn, Mazepin had sowieso achter Schumacher gestaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:45 schreef -XOR- het volgende:
Magnussen is natuurlijk sowieso gewoon een goede coureur met veel ervaring.
Wat dat aangaat laat Magnussen het wel effe zien dan. Petje af daarvoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Smoesjes. Snelle rijders zijn meteen snel.
Zou verrassend zijn als het anders isquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:47 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat Max, Ferrari, Perez, Mercedes momenteel wel een realistische pikorde is.
Ferrari kan de race verpesten met hun strategie.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:49 schreef Montov het volgende:
Colonel heeft het over de voorsprong van VER, en dat hij in controle is, maar Ferrari rijdt even snel. Leuk dat je in het begin 0.7s los staat, maar als Ferrari het kan pareren dan ben je niet in controle.
Omdat hij daarvoor heeft gekozen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:50 schreef Perox het volgende:
Waarom heeft HAM een gele T-Cam eigenlijk??
Hebben alle tweede rijders.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:50 schreef Perox het volgende:
Omdat zijn helm en zijn nummer ook geel zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:50 schreef Perox het volgende:
Omdat Russell nu de eerste rijder isquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:50 schreef Perox het volgende:
Hij wilt zoveel mogelijk fluo geel, schijnt meer aandacht te trekken, wat weer zijn ego bevredigdquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:50 schreef Perox het volgende:
Hij heeft alles weer geel toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:50 schreef Perox het volgende:
Iedereen kan nog crashenquote:
In Q2 Ham eindelijk sneller.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Is ook een beetje Hamilton eigen, meestal komt hij wat stroef uit de startblokken de eerste races.
Nog 6 minutenquote:
verschil van niks, dit is juist leukquote:
Halve tiende verschil…quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky spreekt nu over een absolute dominantie van Ferrari.
Oude banden deze runquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Pff Mercedes is wel een enorm gat zeg,
Inderdaad, een halve tiende, waar hebben we het over.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
verschil van niks, dit is juist leuk
Ja dan hoop ik toch wel dat Sainz kampioen wordt. Leclerc gun ik het wat minder.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Ik gun het Sainz wel.
Zo dicht mogelijk bij elkaar is het leukste iddquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
verschil van niks, dit is juist leuk
Zal ik geen problemen mee hebben.quote:
Beiden op een oudere set banden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Pff Mercedes is wel een enorm gat zeg,
Max maar 3-tienden sneller dan Perez, er moeten dus nog wel een paar tienden sneller uit te persen zijn.quote:
Dat maakt hooguit een paar tienden verschil.quote:
dat zullen we nog wel effe zien morgenquote:
Een teen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Gaat Hammie nu Russell een toe geven?
Een vrouw met humor. Zie ik hier iets moois opbloeien?quote:
Leclerc is een baasquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:00 schreef daNpy het volgende:
Waarom alleen Mercedes vs Leclerc in beeld?
Leedvermaakquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:00 schreef daNpy het volgende:
Waarom alleen Mercedes vs Leclerc in beeld?
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:00 schreef Noppie2000 het volgende:
Leclerc vs Verstappen, dat wordt wat
Mag staat stil.quote:
Geslachtofferd voor de geit die niet eens in de top 3 komtquote:
Altijd he...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:01 schreef heywoodu het volgende:
Enorme verschillen wel binnen de top-10. Leuk, nieuwe regels
Met de strategiequote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:02 schreef Aratanax het volgende:
Ach, Ferrari fokt het tijdens de race heus wel op
Whut...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat zwart bij Ferrari vind ik niet mooi.
Russel ging het wel even laten zien volgens fok.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:02 schreef tripel7 het volgende:
Haha, Russell in z'n MB verslagen door Bot-god in een alfa
Lijkt wel een rouwband (op de overall).quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat zwart bij Ferrari vind ik niet mooi.
Gelukkig hebben we de Ferrari tactics inderdaad nog die Red Bull kan gaan helpenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:02 schreef Aratanax het volgende:
Ach, Ferrari fokt het tijdens de race heus wel op
Op de live timing zegt iemand dat hij zich verremde in T2.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:03 schreef Zorro het volgende:
Russell zat er toch niet zo ver achter? Track limit voor zijn snelste ronde misschien?
Zo slecht dat zelfs Perez voor ze staatquote:
Nee geen track limit volgens mij. Hamilton won nog een seconde ofzo in zijn laatste run maar Russel ging langzamer. Wss foutje ergens in S1.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:03 schreef Zorro het volgende:
Russell zat er toch niet zo ver achter? Track limit voor zijn snelste ronde misschien?
Paars..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:04 schreef MoreDakka het volgende:
Russell maakte een flinke fout in sector 1 ja
Had wel paars!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:04 schreef MoreDakka het volgende:
Russell maakte een flinke fout in sector 1 ja
de gesplitste turboquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
ben benieuwd wat voor illagale dingen die italiaanse maffia weer aan de ferrariee gedaan hebben
En zoals wel verwacht dus, in Q2 en vooral Q3, als het er om gaat, Ham sneller.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wellicht, maar we zullen pas na morgen echt die conclusie kunnen trekken denk ikquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:04 schreef Tijn het volgende:
Nog steeds mensen die denken dat Mercedes aan het sandbaggen was?
Sowieso, het scheelt een tiende. Gaat nergens over.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:05 schreef scrupuleus het volgende:
Onzin dat max faalt
Ferrari snelste wagen
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:04 schreef Mylene het volgende:
Laten we hopen, dat Leclerc laat zien wie echt de heer en meester is.
Dag Max.
Ja, het is zeker strategie om een seconde achter de top te kwalificerenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wellicht, maar we zullen pas na morgen echt die conclusie kunnen trekken denk ik
Net even teruggekeken, hij verbetert zich inderdaad niet en de rest wel flinkquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee geen track limit volgens mij. Hamilton won nog een seconde ofzo in zijn laatste run maar Russel ging langzamer. Wss foutje ergens in S1.
Wel een erg groot verschil tussen de top 4 en de rest. Laten we hopen dat dat heel snel slinkt.quote:
Ja dat sloeg weer nergens opquote:
Sta je dan als GOAT op plek 5quote:
Vrees er ook voor..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:03 schreef 3rr0r het volgende:
Sjarrel gaat met de ego boost Max eraf tikken morgen
ja hebben we net gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:06 schreef Mylene het volgende:
FINISH (Q3) - Leclerc troeft Verstappen af! De Monegask is een tiende rapper dan de Nederlander en verovert poleposition voor de Grand Prix van Bahrein. Verstappen eindigt nog wel als tweede, Carlos Sainz completeert de top drie.
6 tiende. En ja, niet voluit gaan in kwalificatie kan zeker een strategie zijn als men de auto nog niet volledig onder controle heeft.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het is zeker strategie om een seconde achter de top te kwalificeren
Geldt Mercedes al als middenveld?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:06 schreef MoreDakka het volgende:
Gat tussen top en middenveld lijkt net zo groot of groter dan vorig jaar
De nieuwe potjecreme die gaat zitten soppen op een coureur.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:06 schreef Mylene het volgende:
FINISH (Q3) - Leclerc troeft Verstappen af! De Monegask is een tiende rapper dan de Nederlander en verovert poleposition voor de Grand Prix van Bahrein. Verstappen eindigt nog wel als tweede, Carlos Sainz completeert de top drie.
In z'n laatste run mistte hij gelijk z'n rempunt bij Bocht 1.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:07 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Damn Russell een seconde langzamer dan HAMDie zag ik niet ankomen.
Waars krijgen we een Leclerc die in de eerste lap crasht door de spanning, en de befaamde +10s pitstop zoals traditie is bij Ferrariquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:05 schreef Tijn het volgende:
Ik gun het Sainz meer dan Leclerc, maar ach. Ik denk nog steeds dat Ferrari het moeilijk gaat krijgen dit tijdens de race te verzilveren.
9e van de 20, ja dusquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geldt Mercedes al als middenveld?
En als ze er morgen niet bij zitten doen ze dat zeker ook weer expresquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
6 tiende. En ja, niet voluit gaan in kwalificatie kan zeker een strategie zijn als men de auto nog niet volledig onder controle heeft.
Vorig jaar startte hij niet als 2equote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:05 schreef _UserName_ het volgende:
Vorig jaar waren we hier blij mee, wat mij betreft is het dus nu ook prima.
Welke Karel (Charles of Carlos)?quote:
Nee, daarom zeg ik ook dat we dat na morgen kunnen zeggen. Wel een beetje opletten hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:08 schreef Sked het volgende:
[..]
En als ze er morgen niet bij zitten doen ze dat zeker ook weer expres
Frankrijk vindt dat België bij hun hoort.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:08 schreef Tinos85 het volgende:
Waar staat er een Franse vlag op de pet van Verstappen?
Ik doel er dan ook op dat hij in de top 3 start tussen de ferrariesquote:
Hij heeft een extra snelheid die Sainz niet heeft, maar lang niet altijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:08 schreef -XOR- het volgende:
Wel mooi dat Sjarrel de ietwat overschatte Sainz alsnog aftroeft.
Doe ik, het is gewoon weinig geloofwaardig dat ze nu nog zouden inhouden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, daarom zeg ik ook dat we dat na morgen kunnen zeggen. Wel een beetje opletten hoor
Ach gut knulletje tochquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De nieuwe potjecreme die gaat zitten soppen op een coureur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |