Altijd he...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:01 schreef heywoodu het volgende:
Enorme verschillen wel binnen de top-10. Leuk, nieuwe regels
Met de strategiequote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:02 schreef Aratanax het volgende:
Ach, Ferrari fokt het tijdens de race heus wel op
Whut...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat zwart bij Ferrari vind ik niet mooi.
Russel ging het wel even laten zien volgens fok.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:02 schreef tripel7 het volgende:
Haha, Russell in z'n MB verslagen door Bot-god in een alfa
Lijkt wel een rouwband (op de overall).quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat zwart bij Ferrari vind ik niet mooi.
Gelukkig hebben we de Ferrari tactics inderdaad nog die Red Bull kan gaan helpenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:02 schreef Aratanax het volgende:
Ach, Ferrari fokt het tijdens de race heus wel op
Op de live timing zegt iemand dat hij zich verremde in T2.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:03 schreef Zorro het volgende:
Russell zat er toch niet zo ver achter? Track limit voor zijn snelste ronde misschien?
Zo slecht dat zelfs Perez voor ze staatquote:
Nee geen track limit volgens mij. Hamilton won nog een seconde ofzo in zijn laatste run maar Russel ging langzamer. Wss foutje ergens in S1.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:03 schreef Zorro het volgende:
Russell zat er toch niet zo ver achter? Track limit voor zijn snelste ronde misschien?
Paars..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:04 schreef MoreDakka het volgende:
Russell maakte een flinke fout in sector 1 ja
Had wel paars!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:04 schreef MoreDakka het volgende:
Russell maakte een flinke fout in sector 1 ja
de gesplitste turboquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
ben benieuwd wat voor illagale dingen die italiaanse maffia weer aan de ferrariee gedaan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |