Als ik naar Oekraïne kijk, zou je ik denken dat met productie en distributie faciliteiten voor Javelins en Bayraktars een heel eind kunnen komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 02:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vooral in het ontbreken van reserves, veel te veel verspreid en de veel te lange logistieke lijnen... Vergeet niet dat we vroeger de boel van noord tot zuid dicht hadden zitten met honderdduizenden NATO troepen. Die zijn allemaal weg dus het duurt maanden zo niet jaren voordat we alles een beetje richting het oosten verplaatst hebben. Daarnaast zijn een hoop landen hun wonden nog aan het likken van de jarenlange War on Terror... Ook heel verl materiaal is daar specifiek voor aangeschaft, licht, expeditionair etc. Veel minder zware wapens dus...
Lees bv. ook dit: https://theweek.com/nato/(...)or-world-war-iii?amp
Als degene die anderen ontmaskert dan zeker. Het zal niet de eerste keer zijn hier oo Fok!.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 07:15 schreef Nielsch het volgende:
Bij @:AchJa en z'n 'legerervaring' moet ik altijd denken aan die mannetjes die even ontmaskerd worden in die Stolen Valor filmpjes.
Ja, dat gaat nogal snel hier...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 05:48 schreef scrupuleus het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat achja wordt gefinancierd door de rus, of hij is teveel in zichzelf gaan geloven.
Dat wordt een fijne thuiskomst.quote:
Nee, wat achja zegt wordt al zeker 15 jaar gezegd. Echter werd er niet naar geluisterd. Op Frankrijk na hangt bijna elk Europees leger met tape aan elkaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 05:48 schreef scrupuleus het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat achja wordt gefinancierd door de rus, of hij is teveel in zichzelf gaan geloven.
Dat dus.quote:
Niet gezeten maar zit. En verder kan ik er weinig aan doen als bepaalde feiten niet overeen komen met jullie wereldbeeld. Dat men dan als een bok op de haverkist springt en compleet ziedend op het toetsenbord gaat rammen "dat het niet zo is!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 06:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ja maar hij heeft in het leger gezeten, dus dan weet hij alles beter.
Als ik zeg dat de osprey bekend staat als de vliegende doodskist zal ie ook vast zeggen “nee hoor geweldige dingen”.
Maar goed, laat sommige mensen maar.
Daar dreigen ze regelmatig mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:45 schreef CoolGuy het volgende:
Heeft putin alweer gedreigd met kernwapens? Er was gisteren toch een bericht dat ie dat gisteren ofzo zou doen?
Dat lijkt in het geval van het Russische leger niet heel veel anders te zijn: ze hebben ogenschijnlijk nu al hun handen meer dan vol aan Oekraïne. Voor welke niet-nucleaire escalatie zouden we zo bang moeten zijn? Nog even los van het de vraag hoe Rusland een grootschalige en/of langdurige oorlog zou gaan financieren.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee, wat achja zegt wordt al zeker 15 jaar gezegd. Echter werd er niet naar geluisterd. Op Frankrijk na hangt bijna elk Europees leger met tape aan elkaar.
Op papier relatief sterk maar veel werkt niet meer.
En nu met drones is oorlogvoering anders. Straks krijg je kleinere en goedkopere drones die je kamikaze acties kunt laten uitvoeren.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:44 schreef Ulx het volgende:
Ik hoor mijn hele leven al dat het leger een puinhoop is en niks voorstelt. Niet pas de laatste jaren.
Nope gelukkig niet. Het was een bericht van Bloomberg dat het Pentagon zei dat hij dat binnenkort ging doen. Gisteren heeft Putin vanuit een stadion gesproken maar geen gedreig voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:45 schreef CoolGuy het volgende:
Heeft putin alweer gedreigd met kernwapens? Er was gisteren toch een bericht dat ie dat gisteren ofzo zou doen?
Van jou heb ik anders nog geen enkele onderbouwing gelezen.quote:
Zo werkt het niet met Poetin.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 07:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom de-escaleert men niet?
Het is alleen maar olie op het vuur gooien.
Er komt een moment dat Putin denkt fuck it, hier, kop maar lekker een nuke.
Donder toch op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |