Krijgen ze dan niet zelf last van de fall out?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 06:17 schreef quirina het volgende:
Ik vraag me af of die Russen die in zee liggen nu atoomwapens aan boord hebben.
Putin was er wederom weer mee aan het dreigen… ik weet niet maar acht het best mogelijk dat hij zooi vanuit zee laat lanceren.
Ja maar hij heeft in het leger gezeten, dus dan weet hij alles beter.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 05:48 schreef scrupuleus het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat achja wordt gefinancierd door de rus, of hij is teveel in zichzelf gaan geloven.
Oorloghitsers.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 07:26 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Dit vind ik wel eng. Denemarken en dan misschien Frankrijk ook nog.
Wat betekent ditquote:Op zaterdag 19 maart 2022 07:26 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit erg leukquote:Op zaterdag 19 maart 2022 07:26 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Geen leuke vakantie inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 07:26 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Zo dom zullen ze niet zijn toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 07:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zoals het er staat. Dat ze wellicht Ukraine in willen trekken om tegen Rusland te knokken.
Waarom de-escaleert men niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 07:26 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Jawelquote:Op zaterdag 19 maart 2022 07:22 schreef Candymannetje het volgende:
Waarom hebben jullie zo veel kritiek op die gozer?
Hij verteld toch geen onzin?
Nu misschien niet, maar als dit conflict speciale operatie na pasen nog aan de gang is kan dit best anders zijn.quote:
Joehoe Oekraientjes, jullie mogen allemaal de kolere krijgen zodat vosssje zijn kutleventje kan voortzetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 07:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom de-escaleert men niet?
Het is alleen maar olie op het vuur gooien.
Er komt een moment dat Putin denkt fuck it, hier, kop maar lekker een nuke.
Donder toch op
Omgekeerde wereld genot.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 07:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Donder toch op
Ik neem aan dat ze een staakt-het-vuren verwachtenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 07:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Nu misschien niet, maar als dit conflict speciale operatie na pasen nog aan de gang is kan dit best anders zijn.
Hopelijk heeft hij rekening gehouden met onze krappe IC.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 07:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Donder toch op
Leuk die Russische kernwapens maar de vraag is of dat schroot nog wel de lucht in komt of überhaupt wel bestaat.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 02:29 schreef ExTec het volgende:
https://www.statista.com/(...)military-comparison/
Of voor de visueel ingestelden onder ons:
[ afbeelding ]
Anders WO3 genotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |