Slaap lekker voor zo!quote:
Was dat niet juist waardoor ze in de problemen is gekomen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:55 schreef Koen66 het volgende:
wtf is die Gündogan nu weer uit die partij gewipt
Waarvoor nu dan ?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:55 schreef Koen66 het volgende:
Zat er aan te komen toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:55 schreef Koen66 het volgende:
Lolquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:55 schreef Koen66 het volgende:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:00 schreef chufi het volgende:
Bos !!! Wat zijn jullie allemaal hyper of wat?
https://www.nu.nl/binnenl(...)-europa-gemeten.html
Er is natuurlijk veel gedumpt, staat in dat artikel. Dus eigenlijk kun je het enkel merken aan de mensen die het gedumpt hebben..quote:
Nou nee he. Dat wat gedumpt is komt in je omgeving terecht. En dat snuif je dus weer opquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is natuurlijk veel gedumpt, staat in dat artikel. Dus eigenlijk kun je het enkel merken aan de mensen die het gedumpt hebben..![]()
![]()
Je bent ineens oud gewordenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:43 schreef Koen66 het volgende:
kwart voor 10 en ik ben nog gaperig, wat gebeurt er met me
Tot nu kon je het blijkbaar goed verbergen en was je niet gaperigquote:
Kan ookquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
Of het is al zo lang dat je het standaard zo hebt?
RIP IKquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot nu kon je het blijkbaar goed verbergen en was je niet gaperig
Ik had het tegen Chufi, maar ik blijf nog wel even hierquote:
Op zich is gaperig zijn nog niet direct dodelijk hequote:
Hé ik gaap al de hele dag en ben er nogquote:
de rum is opquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op zich is gaperig zijn nog niet direct dodelijk he
Het kan ook een rum-tekort zijn.
zuurstofgebrekquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé ik gaap al de hele dag en ben er nogEn ook niet ineens oud
Dan neemt de kans op een rum-tekort snel toequote:
* Aoibhin legt Koen aan het zuurstofquote:
komt rum ook uit Oekraine?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan neemt de kans op een rum-tekort snel toe
Jij weet beter dan ik waar de beste rum vandaan komtquote:
Ik heb die Oostblok troep wel een geproefdquote:
stro-rum zekerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb die Oostblok troep wel een geproefd![]()
Er staat rum op de fles, ze mikken het vooral in de thee bij het ontbijt maar het is niet iets wat jij als rum zou herkennen
Nee. Heb jij er een?quote:
er zit alcohol inquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb die Oostblok troep wel een geproefd![]()
Er staat rum op de fles, ze mikken het vooral in de thee bij het ontbijt maar het is niet iets wat jij als rum zou herkennen
Ik heb ook geen rumquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu niet, ik heb wel thee maar geen rum
Idem hier. Brandnetelthee ☕️quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu niet, ik heb wel thee maar geen rum
Nee, ik soepel een beetje in bed met het licht uit, en ben nog een beetje aan het internetten en appenquote:
Truequote:
Wat is dat, een beetje in bed soepelenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ik soepel een beetje in bed met het licht uit, en ben nog een beetje aan het internetten en appen
Ik hoor je morgen welquote:[..]
TrueIk wi ook wel uitgerust zijn voor morgen, want moet voor het eerst in lange tijd weer vreemde mensen op gaan bellen
Wil je mn nummer ?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ik soepel een beetje in bed met het licht uit, en ben nog een beetje aan het internetten en appen
[..]
TrueIk wi ook wel uitgerust zijn voor morgen, want moet voor het eerst in lange tijd weer vreemde mensen op gaan bellen
Ik ga altijd op het knopje van mijn nachtlampje rammen aan,uit,aan,uit daar word ik rustig vanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Nou en!!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga altijd op het knopje van mijn nachtlampje rammen aan,uit,aan,uit daar word ik rustig van
Stiekem wel jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:24 schreef Flory het volgende:
Doen jullie een beetje relaxed schavuiten?
In BB klagen ze ook al , maar ja dat is begrijpelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
vrijdagavond zou Fok beter 1 Fok-brede SC kunnen hebben, zo rustig is het dan meestal
Vrijdag valt wel mee, zaterdag is gewoon dodelijk stil altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
vrijdagavond zou Fok beter 1 Fok-brede SC kunnen hebben, zo rustig is het dan meestal
dit weerlegt dan toch de stelling dat Fokkers geen leven hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Vrijdag valt wel mee, zaterdag is gewoon dodelijk stil altijd
Ze zitten te lurken gewoon om te zien wie er een leven hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit weerlegt dan toch de stelling dat Fokkers geen leven hebben
damn themquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze zitten te lurken gewoon om te zien wie er een leven hebben
Er is een verkleedfeestjequote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben benieuwd of de nachtploeg nog komt opdagen. Maar dat zien we morgen wel.
Buenas noches!
En nee tis geen Oostenrijker ... alhoewel hij wel een berichtje had van daarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is een verkleedfeestje
[ afbeelding ]
Ciaooooquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben benieuwd of de nachtploeg nog komt opdagen. Maar dat zien we morgen wel.
Buenas noches!
Marc Afhaakquote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
Ik gaat de binnenkant van mijn ogen maar eens inspecteren
quote:
Dat was een uur terug toch alquote:
Ik ben Jobi niet Sjoefquote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Jobi is eigenlijk een nachtmeisje vermoed ik
quote:
slaap ze floryquote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:50 schreef Flory het volgende:
[..]
We gaan het zien
ik lig nu echt echt in bed dus truste
Het Tongetjuhquote:
Moest soezelen zijnquote:
Lekker soezelenquote:
Nu niet meer, want moet zo de deur uitquote:
O wat kijkt die bozigquote:
Die heeft nog geen koffie gehadquote:
Dat zou het zijn.quote:
Nee, ik ook nietquote:
Dank je ☕️quote:Zo dan dan a.u.b.
He Chanel, nog geen leven in de brouwerijquote:
Altijd lekkerquote:
Lekker, ik had vanmorgen broodje in de oven, had ik de magnetron aangezet i.p.v. de oven. De brandmelder joelde vroeg door het huis hier wat een pokku herrie zegquote:
Hahaha oh dat is wel heel erg zeg.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik had vanmorgen broodje in de oven, had ik de magnetron aangezet i.p.v. de oven. De brandmelder joelde vroeg door het huis hier wat een pokku herrie zeg
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik had vanmorgen broodje in de oven, had ik de magnetron aangezet i.p.v. de oven. De brandmelder joelde vroeg door het huis hier wat een pokku herrie zeg
Kunnen we een dealtje sluiten dat wij arme mede-Fokkers ook een keer mogen winnen?quote:
Nee niet echt, was bezig met mn vakantielijstje af te werken maar gaat niet door aaarrrgghhhquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:03 schreef Koen66 het volgende:
Jullie vandaag nog leuke plannen die me kunnen inspireren?
Daar valt over te praten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kunnen we een dealtje sluiten dat wij arme mede-Fokkers ook een keer mogen winnen?
KSC goes camping meetquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:03 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(KSC 2017)Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Het stinkt ook zo. Maar het is lekker weer dus de boel maar opengegooid ( wat eigenlijk stiekem toch wel een beetje fris is)quote:
Nee, niet echt. Straks naar de opening van de expo van de kunstdagbesteding. Daarna even langs de mediamarkt voor een nieuw koffiezetmachine (ws Nespresso) want ik heb mijn senseo van de week gesloopt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:03 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
KSC goes camping meetIs er nooit van gekomen, wat ook traditie is/was binnen de KSC (meets plannen die uiteindelijk niet doorgaan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(KSC 2017)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja dat geloof ik, hoop dat het er snel uit is voor je.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het stinkt ook zo. Maar het is lekker weer dus de boel maar opengegooid ( wat eigenlijk stiekem toch wel een beetje fris is)
Jammer. Het is een leuk ideequote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is er nooit van gekomen, wat ook traditie is/was binnen de KSC (meets plannen die uiteindelijk niet doorgaan)
[..]
KSC goes camping meetIs nooit doorgegaan die meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(KSC 2017)![]()
Had me wel leuk gekeken
Same shit, different day
SC hopper present
Als jij de loterij wint kunnen we 40+ goes Caribbean doenquote:
Wasda nou weerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
Wie van jullie had er gisterenavond nog een spannende date?
[ afbeelding ]
Ze heeft hem afgewezen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
KSC goes camping meetKan je altijd een nieuw leven in blazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(KSC 2017)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Weet niet of KSC er op zit te wachten nuquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je altijd een nieuw leven in blazen
Hey Paulquote:
Geen idee, maar misschien iets voor de mensen die hier posten en naar meetings gaan?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weet niet of KSC er op zit te wachten nu
Mijn grap, wat doe jequote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, maar misschien iets voor de mensen die hier posten en naar meetings gaan?
Euh geen idee, wat doe ikquote:
Laat maar. Ik kan niks met plannen die niet doorgaanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je altijd een nieuw leven in blazen
Sollyquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Serieus op mijn grapje doorgaan.
Ik faal.....
Nee dat is waar, dat schiet niet echt opquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat maar. Ik kan niks met plannen die niet doorgaan
Nope, gister nog met de honden weggeweest en ze rende er nog over.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Chanel, nog geen leven in de brouwerij
Zo dan bijna uitgeteld en dan nog rennenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nope, gister nog met de honden weggeweest en ze rende er nog over.
Pittig dametjequote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke hakquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben aan het lezenquote:
Altijd leukquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
Gymmen op school iemand?
[ afbeelding ]
En dieren zijn klootzakken
[ afbeelding ]
Die bovenstequote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
Gymmen op school iemand?
[ afbeelding ]
En dieren zijn klootzakken
[ afbeelding ]
Aan het werk, maar inmiddels thuisquote:
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Netjes toch... morgen er in de eerste bocht voorbij
Zijn er een hoop anderen niet meer dan ?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag op het werk twee keer gehoord 'oh jij bent er nog?'
Natuurlijk ben jij er nogquote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag op het werk twee keer gehoord 'oh jij bent er nog?'
Er zijn er inderdaad een heleboel weg. Het hing al langer in de lucht dat de boel enorm ging inkrimpen, dus veel hebben nu ander werk.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn er een hoop anderen niet meer dan ?
Dit had ik eigenlijk moeten zingen toen ik vanochtend de afdeling binnenkwamquote:
Hiquote:
Proostquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar heb eigenlijk alleen muziek erbij op staan
Oh ja dat soort streams zijn ook altijd coolquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:59 schreef engine het volgende:
En bosuiltjes..maar ze zijn ook rutsig vanavond.
Ja die had ik net nog meegepakt. Was fan van klaver maar die Bol is toch wel een stuk beter nogquote:
In de semi liep ze snellerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:17 schreef pullup het volgende:
Echt goed van die Zoe maar voor medailles moet ze nog wat oefenen
Ja, daarna is het begonnen. Of misschien wel tijdens.quote:
Dan moet je andere oefeningen doenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, daarna is het begonnen. Of misschien wel tijdens.
Heb het idee dat hij 1 of 2 krachtoefeningen niet leuk vond
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:47 schreef engine het volgende:
Tijd voor Badr....gaat het deze keer wel lukken?
Irritant zeg. Hoop dat dat zo weer goed gaat danquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, daarna is het begonnen. Of misschien wel tijdens.
Heb het idee dat hij 1 of 2 krachtoefeningen niet leuk vond
Mwah, van de week gewoon weer die oefeningen. Was ook niet voor het eerst, alleen een stuk zwaarder.quote:
thxquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Irritant zeg. Hoop dat dat zo weer goed gaat dan
OK sterkte maar weer ..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, van de week gewoon weer die oefeningen. Was ook niet voor het eerst, alleen een stuk zwaarder.
Valencia weer/nog?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:16 schreef chufi het volgende:
Wel zonde dat hier straks de hens in gaat
[ afbeelding ]
La nit de la crema 2022?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep ... laatste avond/nacht straks ook te zien op de TVE a;s je die hebt
Zal eens kijken als ik er aan denk.quote:
Past perfect bij badrquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:25 schreef engine het volgende:
Rellen uitgebroken tijdens het gevecht van Badr Hari...alles afgelast.
Wtfquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:25 schreef engine het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:25 schreef engine het volgende:
Heeft iets met voetbalsupporters te maken ook, hoe onverwacht, zie zelfs de naam ADO Den Haagquote:
Dat zijn ook wel heel bijzondere tokkies daar bij adowquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeft iets met voetbalsupporters te maken ook, hoe onverwacht, zie zelfs de naam ADO Den Haag
Moet jezelf weten ...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal eens kijken als ik er aan denk.
Zit nu Milan te kijken.
Mag aannemen dat het geen plastic is?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:16 schreef chufi het volgende:
Wel zonde dat hier straks de hens in gaat
[ afbeelding ]
Alhoewel ze geen schim meer zijn van vroeger toen ze nog op het Zuiderpark speeldenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel heel bijzondere tokkies daar bij adow
hout en papierquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mag aannemen dat het geen plastic is?
Valt een beetje ongelukkig samen wel ja , , maar ze hebben 2 jaar moeten wachten dus een beetje extra, maar er wordt wel aan Ukrain gedachtquote:
Het is wel echt waardeloos. Kost 20 euro om te kijken en niks te zien.quote:
Stel debielenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:25 schreef engine het volgende:
Overal is er vechten op tv ...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Stel debielen![]()
Niet de eerste keer ook.
K heb even zitten kijken, maar al dat spaans is toch niet te volgen johquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet jezelf weten ...
kijken kan ook hier https://www.apuntmedia.es/directe/directe-tv_136_1392524.html
Jaquote:
Ja halloquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja
Al is dat misschien niet de klassieker die jij bedoelt
HGC - Amsterdam is echt leukerderderquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:24 schreef aloa het volgende:
Er is maar een klassieker in Nederland.
Ajax - Feyenoord
Nee joh...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
HGC - Amsterdam is echt leukerderder
Ja joh,quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee joh...
Er is niks leukers dan voor de zoveelste keer winnen van Feyenoord.
jaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
De hockeydames zeker .... pas maar op met je tikker
Het is te hopen dat ze winnen idd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja joh,
en hopelijk winnen ze inderdaad. Moet alleen wel heel veel beter dan de laatste weken
Maar morgen ga je om 21 uur nog op pad ?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Vroeger bleef ik thuis voor dat soort wedstrijden.
Waarom precies?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar morgen ga je om 21 uur nog op pad ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |