Nee. Heb jij er een?quote:
er zit alcohol inquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb die Oostblok troep wel een geproefd![]()
Er staat rum op de fles, ze mikken het vooral in de thee bij het ontbijt maar het is niet iets wat jij als rum zou herkennen
Ik heb ook geen rumquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu niet, ik heb wel thee maar geen rum
Idem hier. Brandnetelthee ☕️quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu niet, ik heb wel thee maar geen rum
Nee, ik soepel een beetje in bed met het licht uit, en ben nog een beetje aan het internetten en appenquote:
Truequote:
Wat is dat, een beetje in bed soepelenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ik soepel een beetje in bed met het licht uit, en ben nog een beetje aan het internetten en appen
Ik hoor je morgen welquote:[..]
TrueIk wi ook wel uitgerust zijn voor morgen, want moet voor het eerst in lange tijd weer vreemde mensen op gaan bellen
Wil je mn nummer ?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ik soepel een beetje in bed met het licht uit, en ben nog een beetje aan het internetten en appen
[..]
TrueIk wi ook wel uitgerust zijn voor morgen, want moet voor het eerst in lange tijd weer vreemde mensen op gaan bellen
Ik ga altijd op het knopje van mijn nachtlampje rammen aan,uit,aan,uit daar word ik rustig vanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Nou en!!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga altijd op het knopje van mijn nachtlampje rammen aan,uit,aan,uit daar word ik rustig van
Stiekem wel jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:24 schreef Flory het volgende:
Doen jullie een beetje relaxed schavuiten?
In BB klagen ze ook al , maar ja dat is begrijpelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
vrijdagavond zou Fok beter 1 Fok-brede SC kunnen hebben, zo rustig is het dan meestal
Vrijdag valt wel mee, zaterdag is gewoon dodelijk stil altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
vrijdagavond zou Fok beter 1 Fok-brede SC kunnen hebben, zo rustig is het dan meestal
dit weerlegt dan toch de stelling dat Fokkers geen leven hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Vrijdag valt wel mee, zaterdag is gewoon dodelijk stil altijd
Ze zitten te lurken gewoon om te zien wie er een leven hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit weerlegt dan toch de stelling dat Fokkers geen leven hebben
damn themquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze zitten te lurken gewoon om te zien wie er een leven hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |