KSC goes camping meetquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:03 schreef Koen66 het volgende:
Jullie vandaag nog leuke plannen die me kunnen inspireren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(KSC 2017)Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Het stinkt ook zo. Maar het is lekker weer dus de boel maar opengegooid ( wat eigenlijk stiekem toch wel een beetje fris is)quote:
Nee, niet echt. Straks naar de opening van de expo van de kunstdagbesteding. Daarna even langs de mediamarkt voor een nieuw koffiezetmachine (ws Nespresso) want ik heb mijn senseo van de week gesloopt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:03 schreef Koen66 het volgende:
Jullie vandaag nog leuke plannen die me kunnen inspireren?
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
KSC goes camping meetIs er nooit van gekomen, wat ook traditie is/was binnen de KSC (meets plannen die uiteindelijk niet doorgaan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(KSC 2017)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja dat geloof ik, hoop dat het er snel uit is voor je.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het stinkt ook zo. Maar het is lekker weer dus de boel maar opengegooid ( wat eigenlijk stiekem toch wel een beetje fris is)
Jammer. Het is een leuk ideequote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is er nooit van gekomen, wat ook traditie is/was binnen de KSC (meets plannen die uiteindelijk niet doorgaan)
[..]
KSC goes camping meetIs nooit doorgegaan die meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(KSC 2017)![]()
Had me wel leuk gekeken
Same shit, different day
SC hopper present
Als jij de loterij wint kunnen we 40+ goes Caribbean doenquote:
Wasda nou weerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
Wie van jullie had er gisterenavond nog een spannende date?
[ afbeelding ]
Ze heeft hem afgewezen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
Wie van jullie had er gisterenavond nog een spannende date?
[ afbeelding ]
[..]
KSC goes camping meetKan je altijd een nieuw leven in blazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(KSC 2017)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Weet niet of KSC er op zit te wachten nuquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je altijd een nieuw leven in blazen
Hey Paulquote:
Geen idee, maar misschien iets voor de mensen die hier posten en naar meetings gaan?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weet niet of KSC er op zit te wachten nu
Mijn grap, wat doe jequote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, maar misschien iets voor de mensen die hier posten en naar meetings gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |