Dat was een uur terug toch alquote:
Ik ben Jobi niet Sjoefquote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Jobi is eigenlijk een nachtmeisje vermoed ik
quote:
slaap ze floryquote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:50 schreef Flory het volgende:
[..]
We gaan het zien
ik lig nu echt echt in bed dus truste
Het Tongetjuhquote:
Moest soezelen zijnquote:
Lekker soezelenquote:
Nu niet meer, want moet zo de deur uitquote:
O wat kijkt die bozigquote:
Die heeft nog geen koffie gehadquote:
Dat zou het zijn.quote:
Nee, ik ook nietquote:
Dank je ☕️quote:Zo dan dan a.u.b.
He Chanel, nog geen leven in de brouwerijquote:
Altijd lekkerquote:
Lekker, ik had vanmorgen broodje in de oven, had ik de magnetron aangezet i.p.v. de oven. De brandmelder joelde vroeg door het huis hier wat een pokku herrie zegquote:
Hahaha oh dat is wel heel erg zeg.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik had vanmorgen broodje in de oven, had ik de magnetron aangezet i.p.v. de oven. De brandmelder joelde vroeg door het huis hier wat een pokku herrie zeg
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik had vanmorgen broodje in de oven, had ik de magnetron aangezet i.p.v. de oven. De brandmelder joelde vroeg door het huis hier wat een pokku herrie zeg
Kunnen we een dealtje sluiten dat wij arme mede-Fokkers ook een keer mogen winnen?quote:
Nee niet echt, was bezig met mn vakantielijstje af te werken maar gaat niet door aaarrrgghhhquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:03 schreef Koen66 het volgende:
Jullie vandaag nog leuke plannen die me kunnen inspireren?
Daar valt over te praten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kunnen we een dealtje sluiten dat wij arme mede-Fokkers ook een keer mogen winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |