Slaap lekker voor zo!quote:
Was dat niet juist waardoor ze in de problemen is gekomen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:55 schreef Koen66 het volgende:
wtf is die Gündogan nu weer uit die partij gewipt
Waarvoor nu dan ?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:55 schreef Koen66 het volgende:
Zat er aan te komen toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:55 schreef Koen66 het volgende:
Lolquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:55 schreef Koen66 het volgende:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:00 schreef chufi het volgende:
Bos !!! Wat zijn jullie allemaal hyper of wat?
https://www.nu.nl/binnenl(...)-europa-gemeten.html
Er is natuurlijk veel gedumpt, staat in dat artikel. Dus eigenlijk kun je het enkel merken aan de mensen die het gedumpt hebben..quote:
Nou nee he. Dat wat gedumpt is komt in je omgeving terecht. En dat snuif je dus weer opquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is natuurlijk veel gedumpt, staat in dat artikel. Dus eigenlijk kun je het enkel merken aan de mensen die het gedumpt hebben..![]()
![]()
Je bent ineens oud gewordenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:43 schreef Koen66 het volgende:
kwart voor 10 en ik ben nog gaperig, wat gebeurt er met me
Tot nu kon je het blijkbaar goed verbergen en was je niet gaperigquote:
Kan ookquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
Of het is al zo lang dat je het standaard zo hebt?
RIP IKquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot nu kon je het blijkbaar goed verbergen en was je niet gaperig
Ik had het tegen Chufi, maar ik blijf nog wel even hierquote:
Op zich is gaperig zijn nog niet direct dodelijk hequote:
Hé ik gaap al de hele dag en ben er nogquote:
de rum is opquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op zich is gaperig zijn nog niet direct dodelijk he
Het kan ook een rum-tekort zijn.
zuurstofgebrekquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé ik gaap al de hele dag en ben er nogEn ook niet ineens oud
Dan neemt de kans op een rum-tekort snel toequote:
* Aoibhin legt Koen aan het zuurstofquote:
komt rum ook uit Oekraine?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan neemt de kans op een rum-tekort snel toe
Jij weet beter dan ik waar de beste rum vandaan komtquote:
Ik heb die Oostblok troep wel een geproefdquote:
stro-rum zekerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb die Oostblok troep wel een geproefd![]()
Er staat rum op de fles, ze mikken het vooral in de thee bij het ontbijt maar het is niet iets wat jij als rum zou herkennen
Nee. Heb jij er een?quote:
er zit alcohol inquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb die Oostblok troep wel een geproefd![]()
Er staat rum op de fles, ze mikken het vooral in de thee bij het ontbijt maar het is niet iets wat jij als rum zou herkennen
Ik heb ook geen rumquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu niet, ik heb wel thee maar geen rum
Idem hier. Brandnetelthee ☕️quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu niet, ik heb wel thee maar geen rum
Nee, ik soepel een beetje in bed met het licht uit, en ben nog een beetje aan het internetten en appenquote:
Truequote:
Wat is dat, een beetje in bed soepelenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ik soepel een beetje in bed met het licht uit, en ben nog een beetje aan het internetten en appen
Ik hoor je morgen welquote:[..]
TrueIk wi ook wel uitgerust zijn voor morgen, want moet voor het eerst in lange tijd weer vreemde mensen op gaan bellen
Wil je mn nummer ?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ik soepel een beetje in bed met het licht uit, en ben nog een beetje aan het internetten en appen
[..]
TrueIk wi ook wel uitgerust zijn voor morgen, want moet voor het eerst in lange tijd weer vreemde mensen op gaan bellen
Ik ga altijd op het knopje van mijn nachtlampje rammen aan,uit,aan,uit daar word ik rustig vanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Nou en!!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga altijd op het knopje van mijn nachtlampje rammen aan,uit,aan,uit daar word ik rustig van
Stiekem wel jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:24 schreef Flory het volgende:
Doen jullie een beetje relaxed schavuiten?
In BB klagen ze ook al , maar ja dat is begrijpelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
vrijdagavond zou Fok beter 1 Fok-brede SC kunnen hebben, zo rustig is het dan meestal
Vrijdag valt wel mee, zaterdag is gewoon dodelijk stil altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
vrijdagavond zou Fok beter 1 Fok-brede SC kunnen hebben, zo rustig is het dan meestal
dit weerlegt dan toch de stelling dat Fokkers geen leven hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Vrijdag valt wel mee, zaterdag is gewoon dodelijk stil altijd
Ze zitten te lurken gewoon om te zien wie er een leven hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit weerlegt dan toch de stelling dat Fokkers geen leven hebben
damn themquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze zitten te lurken gewoon om te zien wie er een leven hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |