Ik denk het wel. Er zijn een hoop ontwikkelingen in de DeFi space.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:08 schreef Hieraldo het volgende:
Hallo, zit er toekomst in yield farming van liquidity pools en staking?
Leuk voor nu, maar dat heel rap afgebouwd worden. Wat is er tegen 2036 (einde termijn Putin) nog over van de Russische economie? Dat is nou niet bepaald een open systeem waar Oleg vanuit het niets succesvol een zaak kan beginnen zonder de juiste vriendjes. Plus dat als het zo doorgaat je behoorlijk geïsoleerd raakt. Kun je wel een hamburgerketen opzetten maar als niemand behalve de elite een hamburger kan kopen ben je mooi in de aap gelogeerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:16 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Je reageert weer als vanouds.
Bravo!
19,227,720,532 EUR aan fossil fuels imports proofs you wrong
ja, moet me nog eens toeleggen aan bepaalde terminologieën.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Er zijn een hoop ontwikkelingen in de DeFi space.
Voor nu, pas op met "impermanent loss"
Staking is redelijk risicoloos. Maar meedoen met liquiditeitspools kan je geld kosten. De rente percentages liggen een stuk hoger, maar als de coins afhankelijk van elkaar (te)veel bewegen dan gaat een deel van je inleg verloren.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:32 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
ja, moet me nog eens toeleggen aan bepaalde terminologieën.
wil je dit eens checken: https://weave.financial/quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:34 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Staking is redelijk risicoloos. Maar meedoen met liquiditeitspools kan je geld kosten. De rente percentages liggen een stuk hoger, maar als de coins afhankelijk van elkaar (te)veel bewegen dan gaat een deel van je inleg verloren.
Ik ben een groot fan van Beefy.finance. Een yield optimizer op zo'n 14 verschillende chains
Dat is volgens mij aardig nieuw. Ze pretenderen ook bezig te gaan met yield optimizersquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:37 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
wil je dit eens checken: https://weave.financial/
ik denk eind maart gaan ze de site openenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:45 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij aardig nieuw. Ze pretenderen ook bezig te gaan met yield optimizers
"The Weave dApp has a huge range of liquidity pools and staking vaults, offering auto-compounding to generate some of the highest yield farming returns you’ll find anywhere."
Maar als ik de App start krijg ik alleen de mogelijkheid om de coin te kopen op de BSC. Of ik doe iets verkeerd, of er zit dus echt nog helemaal niks achter.
Ik zou lekker wat BIFI kopen en vastzetten op beefy.finance. Dit is een partij die al actief is op veel chains en ook al veel TVL heeft
Dan moet je tegen die tijd maar eens vergelijken waar je de meeste APY krijgt. Maar stel dat ze meer apy weten te genereren, dan zijn ze nog in het nadeel van net nieuw, nog niet echt getest in de echte wereld.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:46 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
ik denk eind maart gaan ze de site openen
Snap ik. Het hoeft ook geen drama te zijn, maar het gaat uiteindelijk wel ten koste van de APY die je krijgt in de pool En dat staat er niet altijd even netjes bij vermeld. En blijft natuurlijk wel een risico. Zodra er heftige prijsbewegingen zijn tussen de coins onderling dan ga je aardig rektaroniquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:50 schreef Gremen het volgende:
"impermanent loss" valt echt reuze mee.
Ik zit al meer dan een half jaar in 10+ verschillende LP's en in geen enkele is de IL hoger dan de yield opbrengsten.
Alleen als een coins echt compleet crashed (en de rest niet) dan ben je idd een groot deel kwijt, omdat hij je andere coin (in je LP) dan ook meeneemt. Maar hetzelfde had je natuurlijk ook gehad als je alleen die coin had gehad (dan was je het ook kwijt)
ik ben (voorlopig) meer een passive investeerder, ik geloof wel in het project, er zitten gedegen mensen achter en zoals je zelf zegt, zit er wel toekomst in defiquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:52 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dan moet je tegen die tijd maar eens vergelijken waar je de meeste APY krijgt. Maar stel dat ze meer apy weten te genereren, dan zijn ze nog in het nadeel van net nieuw, nog niet echt getest in de echte wereld.
De concurrentie is groot. En de apy is wel makkelijk te vergelijken. Dit is ook nog wel een nuttige site om verschillen te vinden. yield.rodeoquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:56 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
ik ben meer een passive investeerder, ik geloof wel in het project, er zitten gedegen mensen achter en zoals je zelf zegt, zit er wel toekomst in defi
Thanks, ga alles later eens rustig bekijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:58 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
De concurrentie is groot. En de apy is wel makkelijk te vergelijken. Dit is ook nog wel een nuttige site om verschillen te vinden. yield.rodeo
Ik lees dit nu pas. Mooi stuk. Dit is een kenmerkende schets van wat ik ook hier zie gebeuren: pochen met het snel (kunnen) verdienen van geld terwijl de idealistische motieven naar de achtergrond geraken.quote:
Ja heerlijk, ook altijd lachen op r/wallstreetbets, van die idioten die hun ouders spaargeld laten verdampen met derivatenhandelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:38 schreef fathank het volgende:
[ twitter ]
And its gone
Sowieso heerlijk account om te volgen
De domheid van de mens kent geen grenzen.
Gokverslavinggenotquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:38 schreef fathank het volgende:
[ twitter ]
And its gone
Sowieso heerlijk account om te volgen
De domheid van de mens kent geen grenzen.
ja, risky business, lijkt erg op forex trading allemaal ookquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas. Mooi stuk. Dit is een kenmerkende schets van wat ik ook hier zie gebeuren: pochen met het snel (kunnen) verdienen van geld terwijl de idealistische motieven naar de achtergrond geraken.
Buterin hopes Ethereum will become the launchpad for all sorts of sociopolitical experimentation: fairer voting systems, urban planning, universal basic income, public-works projects. Above all, he wants the platform to be a counterweight to authoritarian governments and to upend Silicon Valley’s stranglehold over our digital lives. But he acknowledges that his vision for the transformative power of Ethereum is at risk of being overtaken by greed.
Wat ik misschien wel als een nog grotere bedreiging voor cryptovaluta zie dan overheden, zijn de cowboys die maken dat de publieke opinie zich tegen cryptovaluta keert. Dit is ook een treffende omschrijving:
As crypto rockets toward the mainstream, its esoteric jargon, idiosyncratic culture, and financial excesses have been met with widespread disdain.
Het aantikken is nadelig als het er wéér niet doorheen kan brekenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:44 schreef Gehrman het volgende:
Bitcoin 45k aangetikt. Bears in disbelief.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:44 schreef Gehrman het volgende:
Bitcoin 45k aangetikt. Bears in disbelief.
Dacht dat we onder de 20k zouden gaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het aantikken is nadelig als het er wéér niet doorheen kan breken
Dat was wss superneger.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dacht dat we onder de 20k zouden gaan.
Ik ben zelf niet emotioneel verbonden met bears of bulls. Als het omlaag gaat koop ik meer crypto. Zijwaarts koop ik specifiek tokens voor mijn farms, als het omhoog gaat: Euro's op de bank en stablecoins, 25% farms uitbreiden.quote:
Het probleem is natuurlijk dat je niet weet welke alt zo hard zal gaan. Of verwacht jij dat de Bitcoin dominatie nog gedeeld door 10 zal gaan?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:49 schreef firefly3 het volgende:
De simpele reden dat ik vooral altcoins heb:
If #Bitcoin goes 10x
#Altcoins go 100x
https://twitter.com/rover(...)LQGZ4bdPVJ3Ywyg&s=19
Daarom koop je ze gewoon allemaal. Altijd prijs.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:57 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het probleem is natuurlijk dat je niet weet welke alt zo hard zal gaan. Of verwacht jij dat de Bitcoin dominatie nog gedeeld door 10 zal gaan?
En dan ook nog de market outperformen gezien de bullish, bearish en sideway posities.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom koop je ze gewoon allemaal. Altijd prijs.
Mmmm zie het ja. Vanmorgen lading fiet overgemaakt om usdc te staken. Dan kan meteen weer terug. Dan maar op Bitvavo laten staanquote:Op zondag 27 maart 2022 16:10 schreef Mortaxx het volgende:
Crypto.com heeft de staking rewards flink verlaagd. Zal het geld op zijn na al die sponsoring en reclame
USDc van 12 naar 6, ETH van 4.5 naar 3. Dat is niet best voor een CEX
Die heb ik naast zilliqa en cardano OOK...quote:
Of richting een defi platform. Daar krijg je zo 20% voor usdcquote:Op zondag 27 maart 2022 16:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Mmmm zie het ja. Vanmorgen lading fiet overgemaakt om usdc te staken. Dan kan meteen weer terug. Dan maar op Bitvavo laten staan
Waar? En hoe?quote:Op zondag 27 maart 2022 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of richting een defi platform. Daar krijg je zo 20% voor usdc
En VET. tov van deze post heb ik vandaag nog 15% gepakt. Dat is 2 netto maandlonen (voor mij, ik verdien 1,5x modaal ) reken maar uit. Heb mn profielplaatje maar even gewijzigd. BIER!quote:Op zondag 27 maart 2022 10:54 schreef tvdleur het volgende:
Goooo zil en ada, dit is een lekker weekje voor mij
VET, Ada, Chiliz hier met significante stijgingen, maar vooral erg veel Zilliqa, met een absurde stijging in zo'n korte tijd en waarvan ik denk dat dit alleen nog maar het begin is.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:38 schreef tvdleur het volgende:
[..]
En VET. tov van deze post heb ik vandaag nog 15% gepakt. Dat is 2 netto maandlonen (voor mij, ik verdien 1,5x modaal ) reken maar uit. Heb mn profielplaatje maar even gewijzigd. BIER!
Top! plop er ook 1 open. En prut op de winst! Fijn dat mijn Chiliz queeste wel opgepikt wordtquote:Op zondag 27 maart 2022 21:09 schreef nirvana het volgende:
[..]
VET, Ada, Chiliz hier met significante stijgingen, maar vooral erg veel Zilliqa, met een absurde stijging in zo'n korte tijd en waarvan ik denk dat dit alleen nog maar het begin is.
Daar had ik daar ook al op gereageerd. Vrijdag postte ik de tweet van het Miami event van Metapolis in dat topic, maar geen idee dat heel Fok massaal daardoor Zilliqa ging kopen... Wel vreemd dat zaterdag opeens de koers omhoog schoot, al het nieuws was al een tijdje bekend.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:12 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Top! plop er ook 1 open. En prut op de winst! Fijn dat mijn Chiliz queeste wel opgepikt wordt
Zilliqa is aankondigingen 2 april rondom hun metapolis aan het doen sinds vrijdag. Schijnt goed groot te worden en hebben ook nog grote samenwerkingsverbanden gecreëerd afgelopen maand.
(ik heb echt al mn hebben en houden erin gepropt een maand geleden, zie ook metaverse topic hier op fok en dan een post van mij 1 februari)
tvdleur in BTC / Metaverse cryptos (Decentraland, Axie Infinity en andere)
Heel fok!quote:Op zondag 27 maart 2022 22:41 schreef nirvana het volgende:
[..]
Daar had ik daar ook al op gereageerd. Vrijdag postte ik de tweet van het Miami event van Metapolis in dat topic, maar geen idee dat heel Fok massaal daardoor Zilliqa ging kopen... Wel vreemd dat zaterdag opeens de koers omhoog schoot, al het nieuws was al een tijdje bekend.
Biertje smaakt zeker goed!quote:Op zondag 27 maart 2022 23:15 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Heel fok!Nou... dan was er wel een btc meeting georganiseerd in ergens groots met vlaggetjes, glitters, lambo's. Hier is het vooral grote monden en kleine portfolios en niks lezen aan voorzetjes.
Ego galore zal ik maar zeggen. Biertje smaakt goed he!
Nu heb ik 15K Euro aan Dentcoin. Zoals je ziet weet ik wel wat er ongeveer kan knallen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:57 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het probleem is natuurlijk dat je niet weet welke alt zo hard zal gaan. Of verwacht jij dat de Bitcoin dominatie nog gedeeld door 10 zal gaan?
En je andere 199 coins staan op rood in sats zeker?quote:Op maandag 28 maart 2022 08:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nu heb ik 15K Euro aan Dentcoin. Zoals je ziet weet ik wel wat er ongeveer kan knallen.
Mijn Elrond en Elrond farm doen het behoorlijk goed. Zoals je hierboven kunt lezen, zijn er behoorlijk wat altcoins flink gestegen. Zelfs ada doet het beter dan Bitcoin, mijn Kishu ook.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:35 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
En je andere 199 coins staan op rood in sats zeker?
Ga je nog even uitleggen hoe shitcoins naar 2x de Amerikaanse mcap gaan ofwa?
Right weer een nutteloze claim die je niet weet te onderbouwen.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn Elrond en Elrond farm doen het behoorlijk goed. Zoals je hierboven kunt lezen, zijn er behoorlijk wat altcoins flink gestegen. Zelfs ada doet het beter dan Bitcoin, mijn Kishu ook.
Ik hoef niet uit te leggen over die marketcap, je moet gewoon kijken wat er nu in de praktijk gebeurt. De meeste redelijke altcoins stijgen harder dan Bitcoin.
Dentcoin, niet denta. Dentcoin werkt met Starlink apparatuur, esims en wordt waarschijnlijk één van de grootste telecommunicatiebedrijven van de wereld.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:54 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Right weer een nutteloze claim die je niet weet te onderbouwen.
En dan ga je maar weer over op je random tijdframe winnaars die bitcoin outperformen. Sad!
[ afbeelding ]
Maar het gaat overigens wel lekker ja die denta!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |