Dat niet. Maar we komen wel wekelijks bij elkaar om op mijn vanaf mijn balkon commentaar te leveren op de rest van het dorpquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is lekker. Worden jullie buren?
Dank je. En zal ik doenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Redefine Succes met je laatste dag op werk
en doe @:strani de groeten vanaf maandag
Prima hoor. Ik had ook totaal niet door dat ik de lapo had.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:31 schreef Redefine het volgende:
Sorry Luctor. Maar deze kon ik niet laten liggen
Oh ja, ik moet nog even een abonnement regelen.quote:
Volgende keer de taart in Twente bezorgen graag!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dank je. Waarschijnlijk welIk heb sowieso nog het pakket staan wat ik woensdag van een leverancier kreeg als dank voor de goede samenwerking. Dus dat is al wat
Ok, ik heb nu een abonnement, maar waar kan ik nou kijken? Of komt dat pas beschikbaar op het moment dat er iets te zien is?quote:
In de app of de site. Pas als het beschikbaar is.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, ik heb nu een abonnement, maar waar kan ik nou kijken? Of komt dat pas beschikbaar op het moment dat er iets te zien is?
Ik zit op de site.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In de app of de site. Pas als het beschikbaar is.
Anders kun je nu al oude races kijken
Viaplay of F1tv? En wat is er gebeurd met de stellige overtuiging dat je dit jaar niet zou kijken?quote:
F1tv. Ik zou geen Viaplay nemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Viaplay of F1tv? En wat is er gebeurd met de stellige overtuiging dat je dit jaar niet zou kijken?
Bij F1tv weet ik het niet en kan ik niet voor je kijken. Ik weet alleen dat er voorlopig nog geen live actie gaat zijn omdat er niets te filmen isquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
F1tv. Ik zou geen Viaplay nemen.
Omdat ik geen ruggengraat heb.
F1tv aanklikken ergens rechts boven?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
F1tv. Ik zou geen Viaplay nemen.
Omdat ik geen ruggengraat heb.
Ik neem aan dat de uitzending/livestream iets voor de VT/kwali./race al start.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1tv aanklikken ergens rechts boven?
Anders komt de livestream beschikbaar wanneer Jett beschikbaar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:10 schreef AgnesGru het volgende:
Nog even een update:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Nog even een update:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Nog even een update:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Elke keer jou weer aan het werk zetten hequote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:49 schreef Cyan9 het volgende:
@:Redefine laat die TT nou eens met rust!
Weer gefixed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |