Dat wint Ajax keurig met 3-0.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben zich alvast verstopt voor zondag
Kelderklasse van Europees voetbalquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
Het niveau van de scheidsrechters in de Conference League is echt schrikbarend laag.
AS Roma en Marseille schat ik ook wel hoger in, zeker dan Feyenoord. De rest lager.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
PSV
Bodo Glimt
Marseille
Leicester
Feyenoord
Slavia Praag
PAOK
AS Roma
Op Leicester na, is het toch allemaal minstens 50/50 voor PSV en Feyenoord volgens mij.
Doe dit nou nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
PSV
Bodo Glimt
Marseille
Leicester
Feyenoord
Slavia Praag
PAOK
AS Roma
Op Leicester na, is het toch allemaal minstens 50/50 voor PSV en Feyenoord volgens mij.
Ha, alsof Roma Vitesse eruit gaat gooien!quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
PSV
Bodo Glimt
Marseille
Leicester
Feyenoord
Slavia Praag
PAOK
AS Roma
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:31 schreef Coco het volgende:
Leuk dat ik ineens een mention zie van 2 topics terug.
Ik vond AS Roma vorige week echt heel matig, nu ook weer niet best. Marseille zou je gelijk in kunnen hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
AS Roma en Marseille schat ik ook wel hoger in, zeker dan Feyenoord. De rest lager.
Kijk, dat bedoel ik, Feyenoord van de 1-0 bestolen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kelderklasse van Europees voetbal
Was dit een hele opzet richting deze grap?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]
en Gielen
Check deze grap @:mexicanobakker
Je faalt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:34 schreef GGMM het volgende:
De Kuip schreeuwt om een penalty
Althans, dat neem ik aan. Ik kijk Vitesse.
Oh, volgens mij blijft juist iedere VAR een idioot.quote:
Omdat je moeder erop is gaan zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:36 schreef Coco het volgende:
Het wordt ineens heel zwaar in het topic.
En dan is @Oriente nog afwezig.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:36 schreef Coco het volgende:
Het wordt ineens heel zwaar in het topic.
Goeie genadequote:Op donderdag 17 maart 2022 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat je moeder erop is gaan zitten.
Nee een user zonder ui.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
2001 beldequote:Op donderdag 17 maart 2022 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]
en Gielen
Check deze grap @:mexicanobakker
Sow.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Groningen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:38 schreef Zorro het volgende:
Ik weet niet waar Abraham de mosterd haalt, maar hij heeft hem in elk geval in zijn haar gesmeerd.
best wel jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:39 schreef MC-M het volgende:
[..]
Oh. Toch leuk dat we dezelfde link leggen!
Pseudomod?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je Slobeend naar zijn functie willen noemen?
Wordt dat niet Aursnes - Hendrix - Tilled?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:41 schreef Slobeend het volgende:
Zondag tegen een middenveld zonder Orrie, met Toornstra en Til aangluren, nee daar hebben we geen zin in.
Dat hou je nooit vol.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu ga ik nooit meer een post van je liken.
Dat terwijl je Joey Veerman had kunnen hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:41 schreef Slobeend het volgende:
Zondag tegen een middenveld zonder Orrie, met Toornstra en Til aangluren, nee daar hebben we geen zin in.
Daar word ik ook niet blij van.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt dat niet Aursnes - Hendrix - Tilled?
Present.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:43 schreef PicoMMP het volgende:
Ik mis een beetje niveau in dit topic.
Tijd voor @:klaasweetalles @:yats en @:psvcl
Vergeet ik iemand?
Ik wacht op de tip van JR Style maar die heeft blijkbaar schijt aan ons.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
vitesse ook niks
Zat @:littlerabbit toch goed met het plafond staren
Die zit te wachten op die harry potter onzinquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wacht op de tip van JR Style maar die heeft blijkbaar schijt aan ons.
Je stelde zojuist dat hij geen goede humor heeft???quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hou je nooit vol.
Ik ben hilarisch
Ik uh..quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je stelde zojuist dat hij geen goede humor heeft???
zeer scherpquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je stelde zojuist dat hij geen goede humor heeft???
@yats krijgt momenteel zijn 6de rectale onderzoek in Rome.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:43 schreef PicoMMP het volgende:
Vergeet ik iemand?
was dessers schelequote:
Vrijwillig aangevraagd, gok ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:yats krijgt momenteel zijn 6de rectale onderzoek in Rome.
voor de zesde keerquote:
Flashscore zei eerst Toornstra. Boeit me verder echt niks, maar zonder de Toorn was die goal vast niet gevallen!quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
voor de zesde keer
was dessers
Je bent zelf een leuke speler bij Feyenoord.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:46 schreef Coco het volgende:
Dessers is de enige leuke speler bij Feyenoord.
Aursnes, Sinisterra, Kokcu,quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:46 schreef Coco het volgende:
Dessers is de enige leuke speler bij Feyenoord.
Dat klopt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je bent zelf een leuke speler bij Feyenoord.
zijn reet was hetquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geweldige goal van Jens
@:klaasweetalles
@Shreyas en @PietjePuk2000 ?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:43 schreef PicoMMP het volgende:
Vergeet ik iemand?
OH ja bolle is erquote:
De Shreyasact hebben we dinsdag al gehad. Pietje Puk is er welquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:Shreyas en @:pietjepuk2000 ?
hihahoquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie begaat een enorme flater in het Feyenoord topic.
Is het al 6-0 dan?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
voor de zesde keer
was dessers
Haxballers gaan zich dadelijk voor de kop slaan dat ze dit hebben gemistquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
GENOT bij Everton - Newcastle, Zorro zegt het al
Zappen naar 14 allen
Ah daar is @PSVCLquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:52 schreef Zorro het volgende:
Inmiddels bizarre beelden bij Everton - Newcastle.
Rare kwiebus heeft zich aan de paal vastgeketend met een halsband.
Betonschaar incoming
Wedstrijd paalschieten incomingquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:52 schreef Zorro het volgende:
Betonschaar incoming
Beelden?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:52 schreef Zorro het volgende:
Betonschaar incoming
quote:
Gezellig!quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:01 schreef KingRoland het volgende:
er zijn bepaalde users hier blijkbaar blind behalve pico en pietjepuk, maar ik zei
ik ben er!
Tegelijk met het moment dat die pepernoot van de paal los is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:01 schreef KingRoland het volgende:
er zijn bepaalde users hier blijkbaar blind behalve pico en pietjepuk, maar ik zei
ik ben er!
Gehersenspoelde jeugd door alle Greenpeace GroenLinks organisaties blijven tragisch. Alsof elektrisch rijden een goed alternatief is.quote:
Pot ------ ketel, WLR.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gehersenspoelde jeugd door alle Greenpeace GroenLinks organisaties blijven tragisch. Alsof elektrisch rijden een goed alternatief is.
Door politiek erbij te brengen ja, iets wat je de WLR users zojuist verweet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga letterlijk in op zijn protestactie.
Oh ja want deze jongen zijn protest was niet op de politiek gericht/een politiek statement.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Door politiek erbij te brengen ja, iets wat je de WLR users zojuist verweet.
watquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja want deze jongen zijn protest was niet op de politiek gericht/een politiek statement.
Doe niet zo vervelend.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Door politiek erbij te brengen ja, iets wat je de WLR users zojuist verweet.
Drizzt is alsnog jaloers op jequote:Op donderdag 17 maart 2022 22:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier nu pas.
Ik haat mijn provider.
Beetje eens wel, maar volgens mij zit die jongen er behoorlijk doorheen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Is Bijlow terminaal ofzo? Beetje overdreven al die acties.
Is ook niet de eerste keer natuurlijk, misschien ben ik te kritisch.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje eens wel, maar volgens mij zit die jongen er behoorlijk doorheen.
Ja precies, hij leek eindelijk van dat stempel af te komen ook. Maar ja, volgend jaar weer een kans.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is ook niet de eerste keer natuurlijk, misschien ben ik te kritisch.
(jammer dat @:caland er niet is, die was nu over de shirtjes voor Onana begonnen)
Klopt, zonde man. Ik was te kritisch, ze doen er ook niemand kwaad mee en die jongen een plezier.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies, hij leek eindelijk van dat stempel af te komen ook. Maar ja, volgend jaar weer een kans.
ik ga thee drinken maatjequote:Op donderdag 17 maart 2022 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wittek in Europa begint ook een leuk verhaal te worden.
Twee onnodige exits ja, dan was het helemaal bizar geweestquote:
Europees topscoorder ooit van Vitesse.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wittek in Europa begint ook een leuk verhaal te worden.
Het had heel mooi kunnen zijn ja. Al denk ik dat Roma dit nog wel gaat klaren op een lelijke manier.quote:
Ik heb AZ niet gezien overigens maar met scorebordjournalistiek vond ik het teleurstellend.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het had heel mooi kunnen zijn ja. Al denk ik dat Roma dit nog wel gaat klaren op een lelijke manier.
Waren eerste helft (met name eerste 30 min) wel heer en meester en vorige week natuurlijk al genaaid.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb AZ niet gezien overigens maar met scorebordjournalistiek vond ik het teleurstellend.
@Dagobertquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:27 schreef PicoMMP het volgende:
Heeft AZ geen dorpsgek hier op Fok rondlopen?
Immer sympathieke teams van Mourinho.quote:
Was jij niet blauw of heb ik nu de verkeerde voor me?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Immer sympathieke teams van Mourinho.
Geen VARquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo werd dat hands niet waargenomen?
Ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is die Conference League-bal 2 keer zo klein als een normale voetbal?
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is die Conference League-bal 2 keer zo klein als een normale voetbal?
Ja, maar ze spelen ook maar op een half veldquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Natuurlijk niet joh, ben je aan het drinken ofzo?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klein balletje man, kijk maar eens goed.
Wat zegt dit over Benfica?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:33 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax won dit seizoen twee keer met 5-0 van Vitesse.
Roma![]()
Totaal nuchter.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet joh, ben je aan het drinken ofzo?
Dat wist ik. Anders zag je twee ballen.quote:
Weet ik veelquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zegt dit over Benfica?
Onana toch? Of bedoel je in de Conference League?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de wekelijkse keeperblunder al geweest?
OS weer voorbij hè.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was jij niet blauw of heb ik nu de verkeerde voor me?
Oogt nog steeds klein.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.sport-thieme.(...)9NW3mtsaAuTcEALw_wcB
Je moet niet vergeten dat je normaal geen wedstrijden kijkt maar louter naderhand statistieken en meningen post.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
134 euro voor zo'n kleine bal vind ik wel wat veel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.sport-thieme.(...)9NW3mtsaAuTcEALw_wcB
Stop eens met drinken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik had ooit zo'n hele dure gouden WK bal gekocht, die ging na 3x voetballen lek.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
134 euro voor zo'n kleine bal vind ik wel wat veel.
Dure tennisbal inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
134 euro voor zo'n kleine bal vind ik wel wat veel.
Al besprokenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:39 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Gezicht van die vent als die aan t knippen is
Hoezo, met skysherrif en klummie is er prima bezetting.quote:
Niet perse een blunder maar Drommel liet bal weer los. Alhoewel dat tegenwoordig geen blunder meer is bij hemquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de wekelijkse keeperblunder al geweest?
Wie?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoezo, met skysherrif en klummie is er prima bezetting.
Het is wachten op de blunderquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar zag de keeper er wel matig uit
Ja die functie is er niet voor niets!quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het heel leuk dat je altijd posts liked @:pietjepuk2000
Ik waardeer je aanwezigheid.
Moet zij weten.quote:
Daar dacht ik net aan, dat je dan denkt dat er iemand in je rug loopt ofzo. Denk dat een corner gevaarlijker is. (en een verdediger op dit niveau moet zo'n bal gewoon over de zijlijn kunnen schieten)quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom geef je zo de hoekschop weg?
Ik heb dat al een dag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn linker oor zit ineens totaal verstopt en hoop bij dezen dat dit nog een jaar aanhoudt.
Nou, ik hoop dat je hem snel kunt vinden!quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn linker oor zit ineens totaal verstopt en hoop bij dezen dat dit nog een jaar aanhoudt.
Banaan in je oor?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap de grap niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat je hem snel kunt vinden!
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat je hem snel kunt vinden!
Soms wel, soms niet. Bij mij altijd wel ik heb het regelmatig. Duurt soms wel een aantal dagen, ik zou er eigenlijk eens mee naar de dokter moeten maar steeds op dat punt gaat het weer over.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit eerder gehad. Lost het zichzelf op?
Pietje Puk.quote:
Alle clichés worden wel weer bevestigd ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een typische Nederlandse week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |