SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wist niet dat we weer een nieuwe hashtag haddenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Had ik 'm gewoon weer. Niks in de gaten...
[ afbeelding ]
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Als de pandemie er is, is die er. Je kunt er wel voor zorgen dat de kans kleiner is dat de pandemie er komt. En in dit specifieke geval betekent dat o.a. een drastische herziening van onze vleesconsumptie (c.q. de massale veeteelt).quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En wat er ook in deze video gezegd werd is dat het eigenlijk niet te voorspellen is en voorbereiding bijna niet mogelijk. Juist vanwege de totale willekeurigheid waarmee zo'n virus al dan wel of niet muteert.
Dus vind het absoluut goed dat er hier alert naar gekeken wordt, maar de vraag is een beetje... hoe kn je je uberhaupt voorbereiden op zo'n mogelijke pandemie?
Zie ook de KvW over de vogelgriep: https://kro-ncrv.nl/persb(...)an-waarde-vogelgriepCum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van n twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Nee, gewoon niet janken. Ik hoop dat de NS het niet gaat doen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:25 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Wist niet dat we weer een nieuwe hashtag haddenA Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Kapwapquote:Op donderdag 17 maart 2022 17:25 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Wist niet dat we weer een nieuwe hashtag hadden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
We kunnen ook een speciale ruimte maken achterin de bus waar ze allemaal mogen gaan zitten.quote:
Oh wacht...![]()
Ik mis echt Gommers die mekkert over code rood terwijl er nog honderden bedden zijn.Ik mis Appie Osterhaus die zeurt dat de pandemie nog 10 jaar kan duren. Ik mis Marc Bonten die zegt dat we vooral niet te positief moeten zijn. En ik mis die debiel van een Van Dissel die voor de 30ste keer uitlegt dat de modellen echt heel betrouwbaar zijn.
Vroeger had je nog iets om over te zeiken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2022 18:15:57 ]![]()
En de stelligheid waarmee de "experts" hun punt maakten, niet gehinderd van enige kennis van zaken en gevoel van realiteit.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik mis echt Gommers die mekkert over code rood terwijl er nog honderden bedden zijn.Ik mis Appie Osterhaus die zeurt dat de pandemie nog 10 jaar kan duren. Ik mis Marc Bonten die zegt dat we vooral niet te positief moeten zijn. En ik mis die debiel van een Van Dissel die voor de 30ste keer uitlegt dat de modellen echt heel betrouwbaar zijn.
Vroeger had je nog iets om over te zeiken."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
![]()
Ginny
Ik wil geen mondkapje op. En hoewel ik het ten volle respecteer als een ander dat wel wil, vind ik het ook wel heel erg prettig als ik iemand gewoon fatsoenlijk kan aankijken. Dat is ook sociaal gedrag, Mooy.zie email 27 oktober![]()
Maar waar zijn al die fervente kapjesdragers dan? Of zitten die allemaal opgesloten thuis? Ik zie werkelijk helemaal niemand meer met kap. In geen enkele winkel of supermarkt. Gaat het echt om zoveel mensen die nu de deur niet meer uitkunnen? Ik weet het niet hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ginny
Ik wil geen mondkapje op. En hoewel ik het ten volle respecteer als een ander dat wel wil, vind ik het ook wel heel erg prettig als ik iemand gewoon fatsoenlijk kan aankijken. Dat is ook sociaal gedrag, Mooy.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Een vijf voor realiteitszin, een tien voor doorzettingsvermogen.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Nee, toen hadden we niet verwacht dat ruim 99% van de mensen dit overleeft en nog lekker kan blijven posten hierquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:26 schreef maily het volgende:
Topic 2669 alweer![]()
Konden we dat ons twee jaar geleden voorstellen?![]()
![]()
Triest dat mensen zo gebrainwashed kunnen zijn dat ze bang zijn voor een verkapt verkoudheidsvirus en een vies pluizig lapje stof als het ultieme statussymbool voor het beschermen van kwetsbaren hebben bestempeld. En zelfs nog maanden nadat het gros van de Nederlanders hun normale leven weer opgepakt hebben door blijven mekkeren in hun twitter-echokamer als kleine stampvoetende kinderen die hun zin niet krijgen. En terecht ook met hun irrationele angsten, wel vermakelijke contentquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ginny
Ik wil geen mondkapje op. En hoewel ik het ten volle respecteer als een ander dat wel wil, vind ik het ook wel heel erg prettig als ik iemand gewoon fatsoenlijk kan aankijken. Dat is ook sociaal gedrag, Mooy.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Het begint nu wel vermoeiend te worden inderdaad. Zet lekker een mondkapje op als je daar prettig bij voelt maar val andere mensen niet meer lastig met jouw hypochondrie.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:07 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Triest dat mensen zo gebrainwashed kunnen zijn dat ze bang zijn voor een verkapt verkoudheidsvirus en een vies pluizig lapje stof als het ultieme statussymbool voor het beschermen van kwetsbaren hebben bestempeld. En zelfs nog maanden nadat het gros van de Nederlanders hun normale leven weer opgepakt hebben door blijven mekkeren in hun twitter-echokamer als kleine stampvoetende kinderen die hun zin niet krijgen. En terecht ook met hun irrationele angsten, wel vermakelijke content![]()
Gaat de NS niet doen. Straks moet je voor iedere doelgroep een coup maken:quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet janken. Ik hoop dat de NS het niet gaat doen.
- De Stilte coup
- De Mondkapjes coup
- De vluchtelingen coup
- De Meditatie coup
- De Fake Coup![]()
Veel mensen willen zich ook wel lastig laten vallen. Je kunt die tweets natuurlijk ook gewoon niet zien en geen aandacht aan besteden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het begint nu wel vermoeiend te worden inderdaad. Zet lekker een mondkapje op als je daar prettig bij voelt maar val andere mensen niet meer lastig met jouw hypochondrie.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Is Syreetha als verder gegaan met haar dagelijkse vraag. Kon niks meer vinden.quote:
Wel zat ze gisteren te hopen op een winst van BIJ1![]()
![]()
True true.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Veel mensen willen zich ook wel lastig laten vallen. Je kunt die tweets natuurlijk ook gewoon niet zien en geen aandacht aan besteden.![]()
![]()
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Zelfs mijn hond loopt jankend weg bij dat hoofd.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:46 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Is Syreetha als verder gegaan met haar dagelijkse vraag. Kon niks meer vinden.
[ twitter ]
Wel zat ze gisteren te hopen op een winst van BIJ1"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Dan deed die cabertier die elke dag aan de paus vroeg dat hij uit de kathieke kerk wilde het beter...
Wie was dat ook al weer Barry crimmins geloof ikEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
![]()
En dat elke dag tot hij stierf
Even een praktisch vraagje, de corona check app, kan van de telefoon verwijderd worden? Is niet meer in functie nu toch![]()
Wie is dit?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]
En dat elke dag tot hij stierfOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Tot je naar het buitenland hoeft kun je m prima verwijderen jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:16 schreef roos94 het volgende:
Even een praktisch vraagje, de corona check app, kan van de telefoon verwijderd worden? Is niet meer in functie nu tochOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Barry crimmins.. een stand up comedian, is inmiddels overleden. Is een erg mooie docu over gemaakt... De moeite waard om te bekijken.quote:
Hopelijk nooit meer op slot.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Haha, mooi woord. Fervente kapjesdrager.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:58 schreef josja het volgende:
[..]
Maar waar zijn al die fervente kapjesdragers dan? Of zitten die allemaal opgesloten thuis? Ik zie werkelijk helemaal niemand meer met kap. In geen enkele winkel of supermarkt. Gaat het echt om zoveel mensen die nu de deur niet meer uitkunnen? Ik weet het niet hoor.![]()
Ze vonden het wel een goed idee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:43 schreef Oliver23 het volgende:
Gaat de NS niet doen. Straks moet je voor iedere doelgroep een coup maken:When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Het grappige is vooral dat die antwoorden voor iedereen prima zijn, maar dat ze denken dat ze de mensen nu tuk hebben of zo.quote:When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Ik denk dat ze er wel zijn, maar met alle respect, zet als je dat wil gewoon een FFP2/FFP3 op, mij hoor je daar niet over, maar om nu van de NS te verlangen dat ze een aparte coup gaan vrijhouden voor de mondkapjesfetisjisten, dat gaat een beetje te ver natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:58 schreef josja het volgende:
[..]
Maar waar zijn al die fervente kapjesdragers dan? Of zitten die allemaal opgesloten thuis? Ik zie werkelijk helemaal niemand meer met kap. In geen enkele winkel of supermarkt. Gaat het echt om zoveel mensen die nu de deur niet meer uitkunnen? Ik weet het niet hoor.
Het is gewoon nog even wachten tot de laatste landen ze afschaffen, maar dat kan nooit lang meer duren.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ginny
Ik wil geen mondkapje op. En hoewel ik het ten volle respecteer als een ander dat wel wil, vind ik het ook wel heel erg prettig als ik iemand gewoon fatsoenlijk kan aankijken. Dat is ook sociaal gedrag, Mooy.Is dit nog steeds een dingetje, ja?
Mooy niet dus.Tics van je petten.![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ginny
Ik wil geen mondkapje op. En hoewel ik het ten volle respecteer als een ander dat wel wil, vind ik het ook wel heel erg prettig als ik iemand gewoon fatsoenlijk kan aankijken. Dat is ook sociaal gedrag, Mooy.Klopt.quote:Dit is een losse flodder, waar niemand iets mee doet.![]()
Bericht voor het gerechtshof Den Haag:https://hudoc.echr.coe.in(...)Judgment%20Communaut%20genevoise%20d%27action%20syndicale%20v.%20Switzerland%20-%20general%20anti-COVID%20measures%20prohibiting%20public%20events%20for%20a%20lengthy%20period.pdfquote:Between 17 March and 30 May 2020 all the events by means of which the applicant association might have conducted its activities in accordance with its statutory aim had been subject to an outright ban. According to the Court’s case-law, a blanket measure of this kind required strong reasons to justify it and called for particularly thorough scrutiny by the courts empowered to weigh up the interests at stake. Even assuming that such a reason had existed – namely the need to tackle the global COVID-19 pandemic effectively – it transpired from the Court’s examination of the exhaustion of domestic remedies that no such scrutiny had been performed by the courts, including the Federal Supreme Court. Accordingly, the balancing exercise between the competing interests at stake, required by the Court for the purposes of assessing the proportionality of such a drastic measure, had not been carried out. This was especially worrying in terms of the Convention given that the blanket ban had remained in place for a significant length of time.
Onderstreping door mij.
Zwitserland veroordeeld door het EHRM wegens overtreding van artikel 11 evrm (vereniging en vergadering) mede op de grond dat de nationale rechter onvoldoende indringend getoetst heeft…zie email 27 oktober![]()
Oh en tijdens het lezen van de uitspraak zelf kom ik nog een gevoelig tikje tegen. De rechtbank vraagt zich af waarom je wel met honderden mensen op je werk mag zijn maar niet in de buitenlucht demonstreren, ik denk dat de wappies daar ook nog wel iets over te zeggen hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 02:06 schreef trein2000 het volgende:
Bericht voor het gerechtshof Den Haag:
[..]
https://hudoc.echr.coe.in(...)Judgment%20Communaut%20genevoise%20d%27action%20syndicale%20v.%20Switzerland%20-%20general%20anti-COVID%20measures%20prohibiting%20public%20events%20for%20a%20lengthy%20period.pdf
Onderstreping door mij.
Zwitserland veroordeeld door het EHRM wegens overtreding van artikel 11 evrm (vereniging en vergadering) mede op de grond dat de nationale rechter onvoldoende indringend getoetst heeft…zie email 27 oktober![]()
At your service.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:27 schreef josja het volgende:
[..]
Misschien begint het gedonder in de herfst wel weer, nieuwe variant ofzoHoop het niet, maar mis het hier wel.
https://www.google.com/am(...)/story%3fid=83501592![]()
Dat is geen 'nieuwe' variant. Dat is omikron 2.0.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 04:24 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
At your service.
https://www.google.com/am(...)/story%3fid=83501592Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Astuquote:Op vrijdag 18 maart 2022 05:28 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat is geen 'nieuwe' variant. Dat is omikron 2.0.
https://www.volkskrant.nl(...)vSqAuINVivY99PJKJCMEBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Fijn. Deze variant heb ik onderhand uitgespeeld (al heb ik deze niet gekregen volgens mij). Tijd voor een vervolg.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 06:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Astu
https://www.volkskrant.nl(...)vSqAuINVivY99PJKJCME
Gaan ze me in Belgi raar aankijken als ik kaploos ga tanken? Ga daar morgen even de tank volgooien en mezelf volgooien met Limburgs eten en drinken.![]()
Bedelkrant.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 06:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Astu
https://www.volkskrant.nl(...)vSqAuINVivY99PJKJCMEZuiger van het FOK!-OMT![]()
Geen kapjes nodig in BE.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 06:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Gaan ze me in Belgi raar aankijken als ik kaploos ga tanken? Ga daar morgen even de tank volgooien en mezelf volgooien met Limburgs eten en drinken.![]()
![]()
Ach kijk, kan ik me toch nog een poosje hier vermaken, gezelligquote:Op vrijdag 18 maart 2022 04:24 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
At your service.
https://www.google.com/am(...)/story%3fid=83501592
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Limburg is technisch gezien Nederland he?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 06:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Fijn. Deze variant heb ik onderhand uitgespeeld (al heb ik deze niet gekregen volgens mij). Tijd voor een vervolg.
Gaan ze me in Belgi raar aankijken als ik kaploos ga tanken? Ga daar morgen even de tank volgooien en mezelf volgooien met Limburgs eten en drinken.Tap tap tap![]()
De provincie Noord Limburg wel ja....quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Limburg is technisch gezien Nederland he?You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
't Is jouw telefoon toch?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:16 schreef roos94 het volgende:
Even een praktisch vraagje, de corona check app, kan van de telefoon verwijderd worden? Is niet meer in functie nu toch
Daar hoeft niks op te staan wat jij niet wil.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Ik mis nog de platonisch-elkaar-aanraken coupquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:43 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Gaat de NS niet doen. Straks moet je voor iedere doelgroep een coup maken:
- De Stilte coup
- De Mondkapjes coup
- De vluchtelingen coup
- De Meditatie coup
- De Fake Coup![]()
![]()
In Belgie niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 06:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Fijn. Deze variant heb ik onderhand uitgespeeld (al heb ik deze niet gekregen volgens mij). Tijd voor een vervolg.
Gaan ze me in Belgi raar aankijken als ik kaploos ga tanken? Ga daar morgen even de tank volgooien en mezelf volgooien met Limburgs eten en drinken.
In Duitsland zitten ze volgens mij nog wel helemaal in hun mondkappen-Pavlov.![]()
Is er nog ergens iets van nut om na een positieve zelftest ook langs de GGD te gaan, behalve voor de statistiek? (En ja, klachten + een positief geteste partner, dan geloof ik wel dat ie cht positief is)
![]()
Om de arme farmaceuten te steunen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:33 schreef noodgang het volgende:
Is er nog ergens iets van nut om na een positieve zelftest ook langs de GGD te gaan, behalve voor de statistiek? (En ja, klachten + een positief geteste partner, dan geloof ik wel dat ie cht positief is)
Als je relatief dicht bij een GGD woont zou ik wel even langsgaan. Je weet nooit waar het goed voor kan zijn. Ook weet je niet wat andere landen gaan doen natuurlijk.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van n twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Je draagt je steentje bij aan een betere wereld voor iedereen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:33 schreef noodgang het volgende:
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Heb je een booster? Is je 2e zelftest ook positief?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:33 schreef noodgang het volgende:
Dan voegt een GGD test eigenlijk weinig tot niets extra toe, behalve een optionele registratie bij de huisarts, als je dat aangeeft, en een stukje statistiek, en het in stand houden van de testmaatschappij.
Heb je geen booster? Dan kan het nuttig zijn voor een herstelbewijs, als je op reis wilt de komende maanden, want de QR is nog niet overal weg.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Zat te denken met die GGD test. Zorgt dat ding ook ooit voor een rood vinkje? Zo van je bent nu besmet dus geen groen vinkje meer?![]()
Neinquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:40 schreef Cue_ het volgende:
Zat te denken met die GGD test. Zorgt dat ding ook ooit voor een rood vinkje? Zo van je bent nu besmet dus geen groen vinkje meer?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Jep, volledig geprikt en geboosterd. Thanks, weinig nut dusquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:39 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Heb je een booster? Is je 2e zelftest ook positief?
Dan voegt een GGD test eigenlijk weinig tot niets extra toe, behalve een optionele registratie bij de huisarts, als je dat aangeeft, en een stukje statistiek, en het in stand houden van de testmaatschappij.
Heb je geen booster? Dan kan het nuttig zijn voor een herstelbewijs, als je op reis wilt de komende maanden, want de QR is nog niet overal weg.![]()
![]()
Er heerst ook een griepje.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:03 schreef THEFXR het volgende:
na een maand omikron weer klachten, iemand anders dit ook meegemaakt.?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Nee je bent de enige.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:03 schreef THEFXR het volgende:
na een maand omikron weer klachten, iemand anders dit ook meegemaakt.?'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Overdiagnostiek is niet een goed iets.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Om de arme farmaceuten te steunen?
Als je relatief dicht bij een GGD woont zou ik wel even langsgaan. Je weet nooit waar het goed voor kan zijn. Ook weet je niet wat andere landen gaan doen natuurlijk.
Op andere vlakken in de zorg wordt sterk en steeds meer gestuurd op zinnige zorg op de juiste plek maar bij Covid is dat nergens te bekennen als uitgangspunt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat vind ik ook al de hele tijd zo typisch. Waarom blijven we nu preventief diagnoses stellen bij gezonde mensen? In de beginfase van de pandemie was dat misschien zinnig om zicht te krijgen op de verspreiding, maar in dit stadium is dat gewoon verspilling van resources.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Overdiagnostiek is niet een goed iets.
Op andere vlakken in de zorg wordt sterk en steeds meer gestuurd op zinnige zorg op de juiste plek maar bij Covid is dat nergens te bekennen als uitgangspunt.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
code zwartquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zo 2000 in de kliniek, waarmee liggen die in het zkh?![]()
Van alles en nog wat. Blindedarmontsteking met COVID-positief komt ook als 'covid-kliniek' in de statistieken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zo 2000 in de kliniek, waarmee liggen die in het zkh?
Dus er staan een hoop van die kliniekbezoekers veel eerder weer buiten.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Uiteraard maar vanaf de b&b in Maastricht zit ik met 5 min in Belgi voor een tankuitstapjequote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Limburg is technisch gezien Nederland he?![]()
Mondkapje is niet meer verplicht.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 06:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Gaan ze me in Belgi raar aankijken als ik kaploos ga tanken? Ga daar morgen even de tank volgooien en mezelf volgooien met Limburgs eten en drinken.are we infinite or am I alone![]()
Ik ken er verschillende ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:03 schreef THEFXR het volgende:
na een maand omikron weer klachten, iemand anders dit ook meegemaakt.?![]()
Zal ik toch maar preventief een bedje voor je reserveren dan ?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:03 schreef THEFXR het volgende:
na een maand omikron weer klachten, iemand anders dit ook meegemaakt.?
Dat kan nog 5 dagen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Laatste update: 18-03-2022 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 49373
Gemeentes met +5 besmettingen:
1918 Amsterdam
1389 Rotterdam
1191 's-Gravenhage
962 Utrecht
889 Groningen
641 Nijmegen
621 Arnhem
590 Apeldoorn
523 Haarlem
511 Zaanstad
506 Haarlemmermeer
504 Eindhoven
500 Almere
487 Zwolle
470 Deventer
446 Amersfoort
436 Enschede
435 Tilburg
419 Breda
414 Ede
390 Leeuwarden
372 Leiden
352 Emmen
333 Purmerend
318 AlkmaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
0 gemeentes met 0 besmettingen
0 gemeentes met 1 besmettingen
1 gemeentes met 2-4 besmettingen
3 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Tijdig reserveren kan nooit kwaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:57 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zal ik toch maar preventief een bedje voor je reserveren dan ?
Dat kan nog 5 dagen.
En mocht het niet nodig zijn, kunnen we altijd nog zorgen dat ie iets anders mankeert toch?![]()
![]()
Ook zo zonde als zo'n bed leeg blijft staan....![]()
![]()
Nu de spanjaarden nog even de mondkapjes laten afschaffen in de gebouwen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zelfs de Duitsers willen de coronaregels nu opheffen.
Dit is gespeeld.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dit ja, maar gaat ook echt wel gebeuren, het toeristenseizoen staat voor de deurquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:35 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nu de spanjaarden nog even de mondkapjes laten afschaffen in de gebouwen.![]()
![]()
Nederland krijgt een officieel nationaal moment om de slachtoffers van de coronapandemie te herdenken. Het kabinet heeft het comit 'Stilstaan bij corona' opgericht - met deelnemers uit vrijwel alle sectoren van de samenleving - die een gepaste herdenking moeten bedenken.
![]()
MeerThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Herdenken is toch een nationale sport geworden tegenwoordig?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:42 schreef 4-elements het volgende:
Nederland krijgt een officieel nationaal moment om de slachtoffers van de coronapandemie te herdenken. Het kabinet heeft het comit 'Stilstaan bij corona' opgericht - met deelnemers uit vrijwel alle sectoren van de samenleving - die een gepaste herdenking moeten bedenken.
![]()
MeerHier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:33 schreef noodgang het volgende:
![]()
Vandaag is het nationale pannenkoekendag.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:42 schreef 4-elements het volgende:
![]()
Meer![]()
Zou ik eerder vieren dan meedoen aan de nationale coronaherdenking.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vandaag is het nationale pannenkoekendag.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Het kan nog. De dag is nog niet om.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:54 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zou ik eerder vieren dan meedoen aan de nationale coronaherdenking.
https://www.pannenkoekdag(...)nale%20Pannenkoekdag.![]()
KoopmansGod. @Wereldgozerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het kan nog. De dag is nog niet om.
https://www.pannenkoekdag(...)nale%20Pannenkoekdag.![]()
Extrapolatie (delen door 4 maal 7) dat vind ik geen extrapolatie want dit gaat uit van een lineaire trend.quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Toch weer z'n 350K mensen die deze week de teststraat wel hebben gevonden.quote:
Ze moeten toch eens werk maken om het testen beetje te gaan afbouwen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Hier op kantoor is het kommer en kwel met zieke mensen, veel gehoest en geproest. Dat soort mensen doen 'voor de zekerheid' een testje.quote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Is @Elan een fijne collega?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hier op kantoor is het kommer en kwel met zieke mensen, veel gehoest en geproest. Dat soort mensen doen 'voor de zekerheid' een testje.![]()
Veel testen nog ja. Momenteel ken ik ook best wat mensen die positief zijn en niet meer naar de GGD gegaan zijn. Goede zaak, maar de werkelijke cijfers zijn dan nog veel hoger dus. Who cares.![]()
Dit doen we nooit bij het influenzavirus waar ook veel mensen sterven.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:42 schreef 4-elements het volgende:
![]()
Meer![]()
Ik wil een nationaal monument en een jaarlijkse stille tocht voor alle mensen die door de bliksem zijn geraakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:33 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Dit doen we nooit bij het influenzavirus waar ook veel mensen sterven.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: